FD-R443
Enne kasutamist loe neid juhiseid põhjalikult ning järgi neid
õige kasutamise jaoks.
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada
järgnevat kombinatsiooni.
Tõmme Ketitoe nurk
Pane tähele
• Kui FD-R443 (pealejoodetud tüüp) paigaldatakse
enam kui 31,8 mm läbimõõduga sadulatorule võib
käiguvaheti puutuda kokku sadulatoruga ning
takistada normaalset käiguvahetust.
• Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
• Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne
kasutamist sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
• See käiguvaheti on mõeldud üksnes kolmekordsele
esimesele hammasrattale. Seda ei saa
kasutatda kahekordse esihammasrattaga, sest
käiguvahetuspunktid ei ühti.
• Keti puhul kasuta ainult Shimano kitsast ketitüüpi.
Laia ketitüüpi ei saa kasutada.
• Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise,
hoolduse või kasutamise meetodite kohta pöördu
professionaalse jalgratta müüja poole.
Kohanda ning seejärel paigalda esimene käiguvahetaja
nagu näidatud joonisel. Ära eemalda sellel hetkel
eelseadistatud joondusplokki.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Hambad peaksid
olema sellises
ulatuses.
Eelseadistatud mõõdik
Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse
suurima hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
Kinnita 5 mm kuuskantvõtmega.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
4. Keskmise hammasratta reguleerimine
Kui teostad reguleerimist, aseta kett taga suuri-
male ketirattale ning ees aseta kett keskmisele
hammasrattale. Reguleerimiseks kasuta väliskatte
reguleerimissilindrit keerates seda nii, et ketijuhi
sisemise plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka SL-R440
hooldusjuhendeid.
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
SIS reguleerimine
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Esmalt eemalda eelseadistatud joondusplokk.
Järgmiseks seadista sedasi, et ketijuhi sisemise
plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Alumine
regulaatorkruvi
Suurim
ketiratas
Väikseim
hammasratas
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuus-
kantvõtmega samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see esi-
mese käiguvahetaja külge nagu on näidatud joonisel.
Tõmba
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks
käiguvaheti heeblit. (See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguva-
hetus raskendatud.)
Eelseadistatud
joondusplokk
Eelseadistatud joondusplokk
Ketijuhi
välisplaat
Kett
Ülemine
reguleerimiskruvi
Spetsifikatsioonid
Mõlemad, heebel (A) ja heebel (B), naasevad peale vabastamist oma
algasendisse.
Kui töötad heebliga, pea meeles, et samal ajal tuleb liigutada vänta.
Heebli (A) algasend
Lülitumine väikeselt hammasrattalt suuremale hammasrattale
Kui heeblit (A) on vajutatud korra,
toimub väiksemalt suuremale
hammasrattale üks lülituse aste.
Näiteks:
keskmiselt hammasrattalt suurimale
hammasrattale.
Lülitumine väikeselt hammasrattalt
suuremale hammasrattale
Kui heeblit (A) on vajutatud korra,
toimub väiksemalt suuremale
hammasrattale üks lülituse aste.
Näiteks:
keskmiselt hammasrattalt suurimale
hammasrattale.
Heebel (B)
Väliskatte reguleerimissilinder
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
HOIATUS
• Osade paigaldamisel loe, jäta meelde ning jälgi hoo-
likalt hooldusjuhendeid. Lahtised, kulunud või kah-
justunud osad võivad põhjustada sõitjale vigastusi.
Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid
Shimano varuosasid.
Suurim
ketiratas
Keskmine
hammasratas
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
Keti asend
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
Keti asend
■
Eesmine käiguvahetus (SL-R440)
Keti asend
HOOLDUSJUHENDID
SI-5E70A
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt suurimale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt väiksemale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates
alumine reguleerimiskruvi
(umbes 1/4 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta sisemine plaat
puutuvad kokku
Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi
(umbes 1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta välimine plaat
puutuvad kokku
Vabasta vasupäeva keerates
ülemist reguleerimiskruvi
(umbes 1/8 pööret).
Kui vahetad käiku suurelt hammasrattalt
ning keskmine hammasratas jääb vahele
Vabasta väliskatte
reguleerimissilindrit vastupäeva
keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja sisemi-
ne plaat puutuvad kokku ajal, kui lülitud
taga ümber suurimale ketirattale, samal
ajal kui kett on keskmisel hammasrattal.
Kinnita väliskatte
reguleerimissilindrit päripäeva
keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/2 pööret).
Käiguvahetusheebel SL-R440
Väliskate SP40
Käike 27
Esimene käiguvahetaja FD-R443
Esimene ketiratas FC-6503 FC-5504 FC-4403
Keskjooks BB-6500 BB-5500 BB-UN52
Tagumine käiguvaheti RD-6500/RD-5500/RD-4400
Vabajooks FH-6500/FH-5500/FH-4400
Kasseti ketiratas CS-6500/CS-HG70-9/
CS-HG50-9
Kett
CN-HG92/CN-HG72
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese hammasratta hamba
vahe
22 hammast või vähem
Min. erinevus ülemise ja
keskmise vahel
10T
Esimese käiguvaheti
kinnitusklambri diameeter
S (28,6 mm), M (31,8 mm)
Ketitoe nurk (
a
) 63° - 66°
Ketiliin 45 mm
SI-5E70A-04
1 mm
3 mm