Shimano FD-5603 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
B
A
5. Trimmimismehhanismi reguleerimine ja kontrollimine
Vänta liigutades vajuta hellalt heeblit (b) ning kontrolli, et eesmine käiguvaheti
liiguks silmnähtavalt väikseima hammasratta poole. Kui eesmine käiguvaheti
liigub liiga palju ja kett on seatud sellel ajal väikseimale hammasrattale,
vabasta ülemist reguleerimispolti 1/8 pööret. Seejärel vii kett tagasi oma
originaalasendisse, reguleeri ja kontrolli
trimmimismehhanismi.
Pane tähele: Keskmisel hammasrattal on 2 käiguvahetusasendit. Trossi
reguleerimiseks veendu, et käiguvaheti oleks oma kahest
asendist sisemisel küljel (väikse hammasratta suunas).
Vii käiguvaheti sellesse asendisse viies keti suurimalt
hammasrattalt keskmisele hammasrattale (soovitatav) või
viies keti väikeselt keskmisele hammasrattale; seejärel vajuta
hellalt heeblit (b) kuni tunned väikest klõpsu (et viia käiguvaheti
keskmise hammasratta siseküljele).
Reguleeri trossi pinget kasutades väliskatte reguleerimissilindrit keerates seda
nii, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest. Lahtised, kulunud või kahjustunud osad
võivad põhjustada jalgratta ümber kukkumist ning tekitada
seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada
üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest. Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt,
võib kett tulla maha ning põhjustada jalgratta ümber kukkumise
ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele,
vastasel juhul võid sa jalgrattalt maha kukkuda.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati
edasipidiseks kasutamiseks kindlas kohas.
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Tehnilise hoolduse juhised
SI-5JN0D-002
FD-5603
Spetsifikatsioonid
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Eesmine käiguvahetus (ST-5600)
Ketitoe nurk
Kohanda ning seejärel paigalda esimene käiguvahetaja nagu näidatud joonisel.
Ära eemalda sellel hetkel eelseadistatud joondusplokki.
Hambad peaksid
olema sellises
ulatuses.
Eelseadistatud mõõdik
Süsinikust raami korral võib olla vajalik vähendada
kinnitusmomenti, et vältida raami kahjustamist. Kontakteeru
jalgratta või raami tootjaga, et saada teada sobivat süsinikust
raami kinnitusmomenti.
Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse suurima
hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
Kinnita kasutades 5 mm kuuskantvõtit.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
SIS reguleerimine
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Esmalt eemalda eelseadistatud joondusplokk. Järgmiseks
seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Suurim ketiratas Väikseim
hammasratas
Keti asend
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm
kuuskantvõtmega samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Tõmba
Kinnitusmoment: 6 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see esimese
käiguvahetaja külge nagu on näidatud joonisel.
4. Trossi reguleerimine keskmist hammasratast
kasutades
Trossi reguleerides aseta kett taga suurimale ketirattale ja
ees keskmisele hammasrattale.
Väliskatte reguleerimissilinder
Suurim
ketiratas
Keskmine
hammasratas
Keti asend
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Heebel
Heebel
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-5600
hooldusjuhendeid.
Eelseadistatud joondusplokk
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval
veebilehel: http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda.
(Estonian)
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Keti asend
Eelseadistatud joondusplokk
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Keti asend
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi
välisplaat
Kett
6. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 5 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti
heeblit. (See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt hammasrattalt
suurimale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt hammasrattalt
väiksemale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja suurima
hammasratta välimine plaat puutuvad kokku
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui vahetad käiku suurelt hammasrattalt ning
keskmine hammasratas jääb vahele
Vabasta väliskatte reguleerimissilindrit
vastupäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja sisemine
plaat puutuvad kokku ajal, kui lülitud taga
ümber suurimale ketirattale, samal ajal kui
kett on keskmisel hammasrattal.
Kinnita väliskatte reguleerimissilindrit
päripäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja sisemine
plaat puutuvad kokku samal ajal kui kett on
väikseimal hammasrattal ja suurimal ketirattal.
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Keskmine
hammasratas
Suurim
hammasratas
Väikseim
hammasratas
Reguleerimispunkt
Seeria 105
Käiguvahetusheebel ST-5600
Väliskate SIS-SP41
Käike 30
Esimene käiguvahetaja FD-5603
Esimene ketiratas FC-5603
Tagumine käiguvaheti RD-5600-GS
Vabajooks FH-5600
Kasseti ketiratas CS-5600
Kett CN-5600
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese hammasratta hamba vahe 20 hammast või vähem
Min. erinevus ülemise ja keskmise vahel 11T
Esimene käiguvahetaja
paigaldusrihma diameeter
S (ø28,6 mm),
M (ø31,8 mm), L (ø34,9 mm)
Ketitoe nurk (
C
) 63° - 66°
Ketiliin 45 mm
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
SI-5JN0D-002-04
1 mm
3 mm
Pane tähele
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri
kõik liikuvad osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole
võimalik, peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda
kokku esimese käiguvahetaja esimeste hammasratastega ning
tekitada heli. Kui heli on probleemiks, nihuta ketti suuruselt
järgmisele või ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist
sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
See käiguvaheti on mõeldud üksnes kolmekordsele
esimesele hammasrattale. Seda ei saa kasutatda kahekordse
esihammasrattaga, sest käiguvahetuspunktid ei ühti.
Keti puhul kasuta ainult Shimano 10-kiiruselist superkitsast
ketitüüpi. Laia ketitüüpi ei saa kasutada.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase
kasutamise tõttu halevamaks muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või
kasutamise meetodite kohta pöördu professionaalse jalgratta
müüja poole.
Suurelt hammasrattalt
väiksemale hammasrattale
Väikeselt hammasrattalt
suuremale hammasrattale
Heebel
Heebel
  • Page 1 1

Shimano FD-5603 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions