Shimano FD-5600 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse suurima
hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 5 mm
kuuskantvõtit.
Süsinikust raami korral võib olla vajalik vähendada kinnitusmomenti,
et vältida raami kahjustamist. Kontakteeru jalgratta või raami
tootjaga, et saada teada sobivat süsinikust raami kinnitusmomenti.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Üldine ohutusinfo
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber kukkumist ning
tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano
varuosasid.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning põhjustada jalgratta ümber
kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele, vastasel juhul võid sa jalgrattalt
maha kukkuda.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks kasutamiseks
kindlas kohas.
Pane tähele
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri
kõik liikuvad osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole
võimalik, peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda kokku
esimese käiguvahetaja esimeste hammasratastega ning tekitada
heli. Kui heli on probleemiks, nihuta ketti suuruselt järgmisele või
ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
Keti puhul kasuta ainult Shimano 10-kiiruselist superkitsast ketitüüpi. Laia ketitüüpi ei saa
kasutada.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu halevamaks
muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise meetodite kohta
pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
HOIATUS
Tehnilise hoolduse juhised SI-5JM0C-002
FD-5600
SIS reguleerimine
1. Alumine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks
0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Suurim ketiratas
Sisemine
hammasratas
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi sisemine plaat
Kett
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuuskantvõtmega samal ajal
sisemist trossi tõmmates.
Tõmba
Kinnitusmoment: 6 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see
esimese käiguvahetaja külge nagu on näidatud
joonisel.
4. Trossi pinge reguleerimine
(1) Kui reguleerid trossi, aseta kett
suurimale tagumisele ketirattale ja vii
ees kett sisemisele hammasrattale
ning seejärel tagasi välimisele
hammasrattale.
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Väikseim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
Vänta liigutades vajuta hellalt heeblit (b) ning kontrolli, et eesmine käiguvaheti liiguks
silmnähtavalt väikese hammasratta poole. Kui eesmine käiguvaheti liigub liiga palju ja kett on
seatud sellel ajal väikesele hammasrattale, vabasta ülemist reguleerimispolti 1/8 pööret. Seejärel
vii kett tagasi oma originaalasendisse, reguleeri ja kontrolli trimmimismehhanismi.
(2) Teosta trimmimine.
(ST-5600)
Trimmimine (müra ennetusmehhanism)
Vajuta õrnalt heeblit b .
(Kõlab “klõpsatav” heli.)
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-5600 hooldusjuhendeid.
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Suurim ketiratas
Välimine
hammasratas
(3) Peale trimmimist reguleeri keti ja ketijuhi
vahelist kliirens (kasutades trossi
reguleerimispolti) minimaalseks
(0 - 0,5 mm).
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Kliirens:
0 - 0,5 mm
Väliskatte reguleerimispolt
Suurim ketiratas
Välimine
hammasratas
Pane tähele:
Välimise hammasratta jaoks on kaks käiguvaheti asendit. Veendu, et käiguvaheti oleks kahe
asendi sisemisel poolel.
Vii käiguvaheti sisemiselt hammasrattalt (L)
välimisele hammasrattale (T), seejärel vajuta õrnalt
väikest heeblit (b) kuni tunned klõpsu.
(trimmimisfunktsioon).
Reguleerimispunkt
Eesmine käiguvahetus
Suurelt hammasrattalt
väiksemale hammasrattale
Väikeselt hammasrattalt
suuremale hammasrattale
Heebel a
Heebel b
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kliirens: 1 - 3 mm
Ketijuhi välisplaat
Spetsifikatsioonid
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval veebilehel:
http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus väikeselt hammasrattalt suurele on
keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus suuremalt hammasrattalt väiksemale on
keeruline
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui peale trimmimist on käiguvahetus väikesele
hammasrattale jäik ja keeruline teostada.
Keera väliskatte reguleerimispolti päripäeva
(1/8 pööret korraga) kuni käiguvahetus väikesele
hammasrattale muutub sujuvaks. Jälgi, et sa
ei keeraks väliskatte reguleerimispolti sel ajal
liiga palju, vastasel juhul muutub käiguvahetus
suurele hammasrattale raskemaks.
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti heeblit.
(See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
Seeria 105
Käiguvahetusheebel ST-5600
Väliskate SP41
Käike 20
Esimene käiguvahetaja FD-5600
Esimene ketiratas FC-5600
Tagumine käiguvaheti RD-5600
Vabajooks FH-5600
Kasseti ketiratas CS-5600
Kett CN-5600
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter S (28,6 mm), M (31,8 mm), L (34,9 mm)
Esimese hammasratta hamba vahe 15 hammast või vähem
Ketitoe nurk (
C
) 61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
1. Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning suure hammasratta
vahele jääks enne paigaldamist 1 - 3 mm vaba ruumi.
SI-5JM0C-002-04
L T
Heebel b
Heebel a
B
A
  • Page 1 1

Shimano FD-5600 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions