2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse
suurima hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 5 mm kuuskantvõtit.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
1. Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning suure
hammasratta vahele jääks enne paigaldamist 1 - 3 mm vaba
ruumi.
Tehnilise hoolduse juhised
Üldine ohutusinfo
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada sõitjale vigastusi. Me
soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning põhjustada
jalgratta ümber kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
• Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
• Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik liikuvad osad.
• Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik, peaksid sa
käiguvaheti välja vahetama.
• Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda
kokku esimese käiguvahetaja esimeste hammasratastega
ning tekitada heli. Kui heli on probleemiks, nihuta ketti
suuruselt järgmisele või ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
• Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
• Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist
sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
• Keti puhul kasuta ainult Shimano superkitsast ketitüüpi.
Laia ketitüüpi ei saa kasutada.
• Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu
halevamaks muutumise eest.
• Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise meetodite
kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
HOIATUS
FD-3400
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
SIS reguleerimine
1. Alumine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuuskantvõtmega
samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Vänta liigutades vajuta hellalt heeblit (b) ning kontrolli, et eesmine käiguvaheti liiguks
silmnähtavalt väikese hammasratta poole. Kui eesmine käiguvaheti liigub liiga palju ja
kett on seatud sellel ajal väikesele hammasrattale, vabasta ülemist reguleerimispolti 1/8
pööret. Seejärel vii kett tagasi oma originaalasendisse, reguleeri ja kontrolli
trimmimismehhanismi.
Suurim
ketiratas
Sisemine
hammasratas
Väikseim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi sisemine plaat
Kett
Tõmba
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist,
kinnita see esimese käiguvahetaja külge nagu
on näidatud joonisel.
4. Trossi pinge reguleerimine
(1) Kui reguleerid trossi, aseta kett
suurimale tagumisele ketirattale
ja vii ees kett sisemisele
hammasrattale ning seejärel
tagasi välimisele hammasrattale.
Pane tähele:
Välimise hammasratta jaoks on kaks käiguvaheti asendit. Veendu, et käiguvaheti oleks
kahe asendi sisemisel poolel.
Vii käiguvaheti sisemiselt hammasrattalt (L)
välimisele hammasrattale (T), seejärel vajuta
õrnalt väikest heeblit (b) kuni tunned klõpsu.
(trimmimisfunktsioon).
(2) Teosta trimmimine.
(ST-3400)
(3) Peale trimmimist reguleeri keti ja
ketijuhi vahelist kliirens (kasutades
trossi reguleerimispolti) minimaalseks
(0 - 0,5 mm).
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
n Trimmimine (müra ennetusmehhanism)
Vajuta õrnalt heeblit b .(A kõlab "klõpsatav"
heli.)
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Kliirens:
0 - 0,5 mm
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-3400
hooldusjuhendeid.
Väliskatte reguleerimispolt
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Suurim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Suurim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Reguleerimispunkt
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kliirens: 1 - 3 mm
Ketijuhi välisplaat
Spetsifikatsioonid
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti heeblit.
(See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
Eesmine käiguvahetus
Heebel b
Suurelt hammasrattalt
väiksemale
hammasrattale
Heebel a
Väikeselt hammasrattalt
suuremale
hammasrattale
Heebel a
Seeria
SORA
Käiguvahetusheebel
ST-3400
Väliskate
SP41
Käike
18
Esimene käiguvahetaja
FD-3400
Esimene ketiratas
FC-3400
Tagumine käiguvaheti
RD-3400-SS
Vabajooks
FH-3300
Kasseti ketiratas
CS-HG50-9
Kett
CN-HG53
Keskjooksu trossijuht
SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter S (28,6 mm), M (31,8 mm), L (34,9 mm)
Esimese hammasratta hamba vahe 16 hammast või vähem
Ketitoe nurk (
a
)
61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus väikeselt hammasrattalt suurele on
keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus suuremalt hammasrattalt väiksemale
on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui peale trimmimist on käiguvahetus väikesele
hammasrattale jäik ja keeruline teostada.
Keera väliskatte reguleerimispolti päripäeva
(1/8 pööret korraga) kuni käiguvahetus
väikesele hammasrattale muutub sujuvaks.
Jälgi, et sa ei keeraks väliskatte
reguleerimispolti sel ajal liiga palju, vastasel
juhul muutub käiguvahetus suurele
hammasrattale raskemaks.
SI-5GR0A-001
SI-5GR0A-001-04