Shimano FD-4500 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions

See käsiraamat sobib ka

2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse
suurima hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 5 mm kuuskantvõtit.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
1. Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning suure
hammasratta vahele jääks enne paigaldamist 1 - 3 mm
vaba ruumi.
Üldine ohutusinfo
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada sõitjale vigastusi.
Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele, vastasel juhul võid sa
jalgrattalt maha kukkuda.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik liikuvad osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik, peaksid sa
käiguvaheti välja vahetama.
Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda
kokku esimese käiguvahetaja esimeste hammasratastega
ning tekitada heli. Kui heli on probleemiks, nihuta ketti
suuruselt järgmisele või ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist
sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
Keti puhul kasuta ainult Shimano superkitsast ketitüüpi.
Laia ketitüüpi ei saa kasutada.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu
halevamaks muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise meetodite
kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
HOIATUS
Tehnilise hoolduse juhised SI-5K70A
FD-4500
SIS reguleerimine
1. Alumine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Suurim
ketiratas
Sisemine
hammasratas
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi sisemine plaat
Kett
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuuskantvõtmega
samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Tõmba
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist,
kinnita see esimese käiguvahetaja külge nagu
on näidatud joonisel.
4. Trossi pinge reguleerimine
(1) Kui reguleerid trossi, aseta kett
suurimale tagumisele ketirattale
ja vii ees kett sisemisele
hammasrattale ning seejärel
tagasi välimisele hammasrattale.
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Väikseim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
Vänta liigutades vajuta hellalt heeblit (b) ning kontrolli, et eesmine käiguvaheti liiguks
silmnähtavalt väikese hammasratta poole. Kui eesmine käiguvaheti liigub liiga palju ja
kett on seatud sellel ajal väikesele hammasrattale, vabasta ülemist reguleerimispolti
1/8 pööret. Seejärel vii kett tagasi oma originaalasendisse, reguleeri ja kontrolli
trimmimismehhanismi.
(2) Teosta trimmimine.
(ST-4500)
Trimmimine (müra ennetusmehhanism)
Vajuta õrnalt heeblit b . (Kõlab “klõpsatav” heli.)
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Suurim
ketiratas
Välimine
hammasratas
(3) Peale trimmimist reguleeri keti ja
ketijuhi vahelist kliirens (kasutades
trossi reguleerimispolti) minimaalseks
(0 - 0,5 mm).
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Kliirens:
0 - 0,5 mm
Väliskatte reguleerimispolt
Suurim
ketiratas
Välimine
hammasratas
Pane tähele:
Välimise hammasratta jaoks on kaks käiguvaheti asendit. Veendu, et käiguvaheti oleks
kahe asendi sisemisel poolel.
Vii käiguvaheti sisemiselt hammasrattalt (L)
välimisele hammasrattale (T), seejärel vajuta
õrnalt väikest heeblit (b) kuni tunned klõpsu.
(trimmimisfunktsioon).
Reguleerimispunkt
Eesmine käiguvahetus
Heebel b
Suurelt hammasrattalt
väiksemale
hammasrattale
Heebel a
Väikeselt hammasrattalt
suuremale
hammasrattale
Heebel a
Heebel b
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kliirens: 1 - 3 mm
Ketijuhi välisplaat
Spetsifikatsioonid
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti heeblit.
(See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
Seeria TIAGRA
Käiguvahetusheebel ST-4500
Väliskate SP41
Käike 18
Esimene käiguvahetaja FD-4500
Esimene ketiratas FC-4500
Tagumine käiguvaheti RD-4500
Vabajooks FH-4500
Kasseti ketiratas CS-HG50-9
Kett CN-HG53
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter S (28,6 mm), M (31,8 mm), L (34,9 mm)
Esimese hammasratta hamba vahe 15 hammast või vähem
Ketitoe nurk (
α
)
61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus väikeselt hammasrattalt suurele on
keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus suuremalt hammasrattalt väiksemale
on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui peale trimmimist on käiguvahetus väikesele
hammasrattale jäik ja keeruline teostada.
Keera väliskatte reguleerimispolti päripäeva
(1/8 pööret korraga) kuni käiguvahetus
väikesele hammasrattale muutub
sujuvaks. Jälgi, et sa ei keeraks väliskatte
reguleerimispolti sel ajal liiga palju, vastasel
juhul muutub käiguvahetus suurele
hammasrattale raskemaks.
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-4500 hooldusjuhendeid.
SI-5K70A-04
  • Page 1 1

Shimano FD-4500 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
See käsiraamat sobib ka