B
A
A
B
B A
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja
saa aru hooldusjuhenditest. Lahtised, kulunud või
kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber
kukkumist ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid
Shimano varuosasid.
• Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal
keti vahele, vastasel juhul võid sa jalgrattalt maha
kukkuda.
• Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning
hoia alati edasipidiseks kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
• Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti
ning määri kõik liikuvad osad.
• Kui ühendused on nii lahtised, et nende
reguleerimine ei ole võimalik, peaksid sa käiguvaheti
välja vahetama.
• Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett
puutuda kokku esimese käiguvahetaja esimeste
hammasratastega ning tekitada heli. Kui heli on
probleemiks, nihuta ketti suuruselt järgmisele või
ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
• Kui FD-2303 (pealejoodetud tüüp) paigaldatakse
enam kui 31,8 mm läbimõõduga sadulatorule võib
käiguvaheti puutuda sadulatoruga kokku ning
takistada normaalset käiguvahetust.
• Sujuvaks opereerimiseks kasuta alati täpsustatud
väliskesta ning keskjooksu trossijuhti.
• Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne
kasutamist sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
• See käiguvaheti on mõeldud üksnes kolmekordsele
esimesele hammasrattale. Seda ei saa kasutatda
kahekordse esihammasrattaga, sest
käiguvahetuspunktid ei ühti.
• Keti puhul kasuta ainult Shimano kitsast ketitüüpi.
Laia ketitüüpi ei saa kasutada.
• Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või
tavapärase kasutamise tõttu halvemaks muutumise
eest.
• Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise,
hoolduse või kasutamise meetodite kohta pöördu
professionaalse jalgratta müüja poole.
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada
järgnevat kombinatsiooni.
Spetsifikatsioonid
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Ketitoe
nurk
Kohanda ning seejärel paigalda esimene käiguvahetaja
nagu näidatud joonisel. Ära eemalda sellel hetkel
eelseadistatud joondusplokki.
SG
A-52
Hambad peaksid
olema sellises
ulatuses.
Eelseadistatud mõõdik
Ketijuhi välisplaadi tasane osa
peaks olema otse suurima
hammasratta kohal ja sellega
paralleelne.
Kinnita kasutades 5 mm
kuuskantvõtit.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
Eelseadistatud joondusplokk
SIS reguleerimine
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Esmalt eemalda eelseadistatud joondusplokk.
Järgmiseks seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi
ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm
kuuskantvõtmega samal ajal sisemist trossi tõmmates.
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0-0,5 mm vaba ruumi.
Suurim
ketiratas
Väikseim
hammasratas
Keti asend
Eelseadistatud joondusplokk
B
A
A
B
Ketijuhi sisemine plaat
Kett
Alumine
regulaatorkruvi
Tõmba
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see
esimese käiguvahetaja külge nagu on näidatud joonisel.
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Keti asend
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks
käiguvaheti heeblit. (See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on
käiguvahetus raskendatud.)
Suurim
ketiratas
Keskmine
hammasratas
Väliskatte reguleerimispolt
Keti asend
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-2303
hooldusjuhendeid.
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
4. Trossi reguleerimine keskmist hammasratast kasutades
Trossi reguleerides aseta kett taga suurimale ketirattale ja ees
keskmisele hammasrattale.
Reguleeri trossi pinget kasutades väliskatte reguleerimissilindrit
keerates seda nii, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks
0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Eesmine käiguvahetus (ST-2303)
Heebel b
Suurelt hammasrattalt
väiksemale
hammasrattale
Heebel a
Väikeselt hammasrattalt
suuremale
hammasrattale
Heebel a
SI-5LZ0A-001-04
Tehnilise hoolduse
juhised
FD-2303
* Kasuta S suuruse jaoks adapterit.
SI-5LZ0A-001
Käiguvahetusheebel ST-2303
Väliskate SP40
Käike 24
Esimene käiguvahetaja FD-2303
Esimene ketiratas FC-2303
Keskjooks BB-UN26 (LL113)
Tagumine käiguvaheti RD-2300
Vabajooks FH-2200
Kasseti ketiratas CS-HG50-8
Kett CN-HG50
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese hammasratta hamba
vahe
22 hammast või vähem
Min. erinevus ülemise ja
keskmise vahel
10T
Esimese käiguvaheti
kinnitusklambri diameeter
S (28,6 mm)*, M (31,8 mm)
Ketitoe nurk (
a
)
63° - 66°
Ketiliin 45 mm
Kui kett kukub vända poole . Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes
1/4 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt suurimale on keeruline .
Vabasta vasupäeva keerates
ülemist reguleerimiskruvi
(umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt väiksemale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates
alumine reguleerimiskruvi
(umbes 1/4 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta sisemine plaat
puutuvad kokku .
Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes
1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta välimine plaat
puutuvad kokku .
Vabasta vasupäeva keerates
ülemist reguleerimiskruvi
(umbes 1/8 pööret).
Kui vahetad käiku suurelt hammasrattalt
ning keskmine hammasratas jääb vahele.
Vabasta väliskatte
reguleerimissilindrit vastupäeva
keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
sisemine plaat puutuvad kokku ajal, kui
lülitud taga ümber suurimale ketirattale,
samal ajal kui kett on keskmisel
hammasrattal.
Kinnita väliskatte
reguleerimissilindrit päripäeva
keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes
1/2 pööret).
3 mm
1 mm