Shimano FD-7900 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus väikeselt hammasrattalt suurele on
keeruline
Vabasta vasupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret). Kui
see endiselt ei lahenda probleemi, reguleeri
trossi pinget uuesti.
Kui käiguvahetus suuremalt hammasrattalt
väiksemale on keeruline
Vabasta vasupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/2 pööret).
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhenditega koos ka ST-7900 / SL-7900 /
SL-BS79 hooldusjuhendeid.
Seeria DURA-ACE
Käiguvahetusheebel ST-7900 / SL-7900 / SL-BS79
Väliskate SP41
Käike 20
Esimene käiguvahetaja FD-7900
Esimene ketiratas FC-7900
Tagumine käiguvaheti RD-7900
Vabajooks FH-7900
Kasseti ketiratas CS-7900
Kett CN-7900
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse
suurima hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 5 mm
kuuskantvõtit.
Kui kinnitad lisasid süsinikraami/juhtraua külge, konsulteeri
süsinikraami/lisade tootjaga, et saada soovitusi kinnituse
jaoks, et vältida liiga tugevat kinnitust, mis võib põhjustada
kahjustusi süsinikmaterjalile, ja/või liiga lõtva kinnitust, mis
põhjustab lisatud komponentide nõrka kinnitumist.
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
4. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
* Reguleerimiskruvi 1/8 pööret (45 kraadi) = eesmise
käiguvahetaja 0,4 mm liikumisega
1. Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning suure
hammasratta vahele jääks enne paigaldamist 1 - 3 mm vaba
ruumi.
Tehnilise hoolduse juhised SI-5LB0A-002
Üldine ohutusinfo
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber kukkumist
ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada üksnes
ehtsaid Shimano varuosasid.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest. Kui
reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning põhjustada jalgratta
ümber kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
Kasuta CN-7900 koos ketiga. Kui kasutatakse CN-7801 või CN-6600
tarvis 10-kiiruselist ketti, võib kett maha tulla ja põhjustada jalgratta äkilist
ümberkukkumist ja seeläbi tõsiseid vigastusi.
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele, vastasel juhul võid sa
jalgrattalt maha kukkuda.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik liikuvad osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik, peaksid sa
käiguvaheti välja vahetama.
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning keskjooksu trossijuhti.
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist trossi ning väliskatte
sisepinda.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu
halevamaks muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise meetodite
kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
HOIATUS
FD-7900
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
SIS reguleerimine
1. Alumine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
* Reguleerimiskruvi 1/8 pööret (45 kraadi) = eesmise
käiguvahetaja 0,4 mm liikumisega
Käiguvahetuse parandamiseks on FD-7900 eesmise käiguvahetaja SIS
reguleerimine varasematest käiguvahetajatest märgatavalt erinev. Lisaks on
käiguvahetuse parandamiseks loobutud trimmimismehhanismist.
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuuskantvõtmega
samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Suurim
ketiratas
Sisemine ring
Väikseim
ketiratas
Välimine ring
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Tõmba
Kinnitusmoment: 6 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist,
kinnita see esimese käiguvahetaja külge nagu
on näidatud joonisel.
3. Trossi pinge reguleerimine
(1) Sea kett suurimale tagumisele
ketirattale ja vaheta ees kett
pealpoolseimale hammasrattale.
(2) Reguleeri keti ja ketijuhi vaheline
kliirens (kasutades trossi
reguleerimispolti) minimaalseks
(0 - 0,5 mm).
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Kliirens:
0 - 0,5 mm
B
A
Väliskatte reguleerimispolt
Suurim
ketiratas
Välimine ring
Suurim
ketiratas
Välimine ring
Eesmine käiguvahetus
Heebel b
Suurelt hammasrattalt
väiksemale
hammasrattale
Heebel a
Väikeselt hammasrattalt
suuremale
hammasrattale
Heebel a
Heebel b
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kliirens: 1 - 3 mm
Ketijuhi välisplaat
Spetsifikatsioonid
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti heeblit.
(See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
SI-5LB0A-002-04
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter S (28,6 mm), M (31,8 mm), L (34,9 mm)
Esimese hammasratta hamba vahe 16 hammast või vähem
Ketitoe nurk (
C
)
61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
  • Page 1 1

Shimano FD-7900 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions