Shimano RD-5600 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
Tehnilise hoolduse juhised
RD-5600
5. SIS reguleerimine
Kasuta käiguvahetusheebrit mitu korda, et viia kett
teisele ketirattale. Seejärel, samal ajal kui vajutad
heeblit vaid nii palju, et eemaldada heebli lõtvust,
pööra vänta.
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Kett
90°
Juhtlitter
Pingelitter
Õige nurk maapinna suhtes
Hargi otsa laba
5 mm kuuskantvõti
B-pinge reguleerimise kruvi
4. Kuidas kasutada B-pinge reguleerimise kruvi
Paigalda kett väikseimale hammasrattale ja suurimale
ketirattale ja keera vänta tagurpidi. Seejärel keera B-pinge
reguleerimiskruvi, et reguleerida juhtlitter ketirattale
nii lähedale kui võimalik ilma, et nad kokku puutuksid.
Järgmiseks aseta kett väikseimale ketirattale ja korda
ülalmainitut ning veendu, et litter ei puutuks ketiratast.
1
2
2
1
1 2
Suurim ketiratas Väikseim ketiratas
B-pinge
reguleerimise kruvi
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada
järgnevat kombinatsiooni.
Spetsifikatsioonid
Tagumise käiguvahetaja paigaldamine
Keti pikkus
1. Ülemine regulaator
Keera ülemist
regulaatorkruvi, et
reguleerida juhtlitrit nii, et
see oleks tagant vaadates
täpselt väikseima ketiratta
välisjoone all.
1
1 2
2
Juhtlitter
Väikseima ketiratta
välispind
Ülemine
reguleerimiskruvi
Tõmbe reguleerimine ja trossi kinnitamine
Konsooli kruvi
kinnitusmoment:
8 - 10 Nm
Kui paigaldad, jälgi, et B-pinge reguleerimise kruvi ei puutuks kokku
hargi otsaga ega põhjustaks
seeläbi deformatsiooni.
Kolmekordse eesmise
hammasratta korral
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Ühenda tross tagumise käiguvaheti külge ja
peale esmase lõtvuse eemaldamist trossist,
kinnita uuesti tagumise käiguvaheti külge
nagu näidatud joonisel.
Tõmba
Kinnitusmoment: 6 - 7 Nm
Pane tähele:
Veendu, et tross
oleks kindlalt soone
sees.
Soon
Suurim ketiratas
Juhtlitter
Alumine
regulaatorkruvi
3. Alumine regulaator
Keera alumist regulaatorkruvi nii, et juhtlitter liiguks täpselt
samale joonele suurima ketirattaga.
Kui lülitud kolmandale
Kinnita välistrossi
reguleerimissilindrit kuni
kett naaseb teisele
ketirattale. (päripäeva)
Parim seadistus
Parim seadistus on siis, kui
käiguvahetuse heeblit vajutatakse
vaid selleks, et eemaldada
lõtvust, ning kett puutub
kolmandat ketiratast ja tekitab
heli.
* Vii heebel tagasi originaalasendisse (asendisse,
kus heebel on teise ketriratta seadistuste asendis,
ja see on vabastatud) ning keera vänta päripäeva.
Kui kett puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli,
keera väliskatte reguleerimissilindrit päripäeva,
et seda kinnitada, seni, kuni lõppeb heli ja kett
jookseb sujuvalt.
Vajuta heeblit, et vahetada käike, ning veendu, et
ühegi käigu asendis ei tekiks ühtegi heli.
Parimaks SIS tööks määri perioodiliselt kõiki
jõuülekande osasid.
Vabasta väliskatte
reguleerimissilindrit kuni
kett puutub kolmandat
ketiratast ja tekitab heli.
(vastupäeva)
Kui heli ei ole kuulda
Suurim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Kett
+2 lüli
Ei sobi Sobib
2
3
Lõtk
Lisa 2 lüli (kett on samal ajal nii
suurimal ketirattal kui ka
suurimal hammasrattal)
Kui väikseim ketiratas on 15T
või 16T
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
“Hooldusintervall sõltub kasutamisest ja sõitmistingimustest.
Puhasta ketti regulaarselt sobiva ketipuhastajaga. Ära kasuta
kunagi leeliselisi või happelisi lahuseid, nagu roosteemaldajad.
Kui neid lahuseid kasutatakse, võib kett puruneda ja põhjustada
tõsiseid vigastusi.”
Kasuta tugevdatud ühendustihvti üksnes kitsaste ketitüüpide ühendamiseks.
Kui ühendustihvtidena kasutatakse muid, kui tugevdatud ühendustihvte, või
kui keti puhul kasutatakse tugevdatud ühendustihvti või tööriista, mis pole
sellele ketile sobiv, võib ühenduse tugevus olla ebapiisav, mis omakorda võib
põhjustada keti katkemist või maha tulemist.
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist
trossi ning väliskatte sisepinda.
Seesmise trossi suunamisega raami kasutamine ei ole soovitatav,
sest sellel on tendets kahjustada SIS käiguvahetusfunktsiooni oma
kõrge trossi vastuseisu tõttu.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise
tõttu halevamaks muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või
kasutamise meetodite kohta pöördu professionaalse jalgratta
müüja poole.
Veendu, et ühendustihvt oleks joondatud
lüli välimise pinnaga poolel, kus tihvt
sisestati. Sõrmedega üle libistades peaks
see tunduma sile ja tasane. Tihvt tungib
silmnähtavalt tagumisel küljel esile peale
katkestustihvti eemaldamist.
Kui ketirataste hammaste arvu muutumise
tõttu on vajalik kohandada keti pikkust, tee
lõige mõnes teises kohas kui seal, kus kett
on ühendatud tugevdatud ühendustihvti
kasutades. Kui ketti lõigata kohast, kus ta
on ühendatud tugevdatud ühendustihvtiga,
võib kett kahjustuda.
Veendu, et keti pinge oleks õige ning, et kett ei oleks kahjustunud. Kui keti
pinge on liiga nõrk või kett on kahjustunud, tuleks see välja vahetada. Kui
seda ei tehta, võib kett katkeda ning põhjustada tõsiseid vigastusi.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest. Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad
põhjustada jalgratta ümber kukkumist ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest. Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett
tulla maha ning põhjustada jalgratta ümber kukkumise ning tekitada seeläbi
tõsiseid vigastusi.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
Välimise lüli külge eelkinnitatud musti ühendustihvte (kaasas ainult OEM’iga)
saab paigaldada kasutades Shimano ketitööriista. Paigaldusmeetod peaks
olema sama, mis standardsete tugevdatud ühendustihvtide paigaldamisel.
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik liikuvad
osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik,
peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
Sa peaksid perioodiliselt puhastama käiguvahetit ja määrima kõiki selle
liikuvaid osi (mehhanism ja litter).
Kui käiguvahetuse reguleerimist ei saa teostada, kontrolli jalgratta tagahargi
otsa paralleelsuse nurka. Samuti kontrolli, et tross oleks määritud ja vaata, et
väliskate poleks liiga pikk ega lühike.
Kui käiguvahetaja litri lõtvus põhjustab ebatavalist heli, peaksid sa litri
asendama.
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning keskjooksu trossijuhti.
Ketipress Kett
10-kiiruseline superkitsas kett
nagu CN-7801 / 6600 / 5600
TL-CN32
TL-CN23
TL-CN27
Tugevdatud ühendustihvt
soonestikuga
(3)
soonestikuga
(2)
Seeria 105
Käiguvahetusheebel
Kahekordne ST-5600
Kolmekordne ST-5600
Käike 10
Väliskate SIS-SP41
Tagumine käiguvaheti RD-5600
Tüüp SS / GS
Vabajooks FH-5600
Kasseti ketiratas CS-5600
Kett CN-5600
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp SS GS
Kogukapatsiteet 29 hammast või vähem 37 hammast või vähem
Suurim ketiratas 27T 27T
Väikseim ketiratas 11T 11T
Esimese hammasratta hamba
vahe
16 hammast või vähem 22 hammast või vähem
SI-5VN0B-001-04
SI-5VN0B-001
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval
veebilehel: http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata
muutuda. (Estonian)
Heebel (A)
Lüli tihvt
Tugevdatud ühendustihvt
Lüli tihvt
Väliskatte
reguleerimissilinder
Väliskatte
reguleerimissilinder
  • Page 1 1

Shimano RD-5600 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions