Suurim ketiratas Väikseim ketiratas
B-pinge
reguleerimise kruvi
Parimaks SIS tööks määri perioodiliselt kõiki
jõuülekande osasid.
Õige nurk maapinna suhtes
Kui lülitud kolmandale Kui heli ei ole kuulda
Väliskatte
reguleerimissilinder
Parim seadistus
Parim seadistus on siis, kui käigu-
vahetuse heeblit vajutatakse vaid
selleks, et eemaldada lõtvust,
ning kett puutub kolmandat keti-
ratast ja tekitab heli.
* Vii heebel tagasi originaalasendisse (asendisse,
kus heebel on teise ketriratta seadistuste asendis,
ja see on vabastatud) ning keera vänta päripäeva.
Kui kett puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli,
keera väliskatte reguleerimissilindrit päripäeva,
et seda kinnitada, seni, kuni lõppeb heli ja kett
jookseb sujuvalt.
Vajuta heeblit, et vahetada käike, ning veendu, et
ühegi käigu asendis ei tekiks ühtegi heli.
Väliskatte
reguleerimissilinder
Kinnita välistrossi
reguleerimissilindrit
kuni kett naaseb
teisele ketirattale.
(päripäeva)
Vabasta väliskatte regu-
leerimissilindrit kuni kett
puutub kolmandat keti-
ratast ja tekitab heli.
(vastupäeva)
Spetsifikatsioonid
Konsooli kruvi
kinnitusmoment: 8 - 10 Nm
5. SIS reguleerimine
Kasuta käiguvahetusheebrit mitu korda, et viia kett
teisele ketirattale. Seejärel, samal ajal kui vajutad
heeblit vaid nii palju, et eemaldada heebli lõtvust,
pööra vänta.
Heebel (A)
Tehnilise hoolduse juhised
RD-3400
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
• Keti puhastamiseks kasuta neutraalset pesuvahendit. Ära kasuta
leeliselisi ega happelisi pesuvahendeid nagu rooste-eemaldajad, sest
need võivad kahjustada ketti ja/või tekitada tõrkeid keti töötamises.
• Kasuta tugevdatud ühendustihvti üksnes kitsaste ketitüüpide
ühendamiseks.
• Saadaval on kahte erinevat tüüpi tugevdatud ühendustihvte. Enne
kasutatava tihvti valimist vaata allolevat tabelit. Kui ühendustihvti-
dena kasutatakse muid, kui tugevdatud ühendustihvte, või kui keti
puhul kasutatakse tugevdatud ühendustihvti või tööriista, mis pole
sellele ketile sobiv, võib ühenduse tugevus olla ebapiisav, mis oma-
korda võib põhjustada keti katkemist või maha tulemist.
• Kui ketirataste hammaste arvu muutumise tõttu on vajalik
kohandada keti pikkust, tee lõige, mõnes teises kohas kui kohas,
kus kett juba on ühendatud
kasutades tugevdatud ühendustihvti
või otsatihvti. Kui ketti lõigata
kohast, kus ta juba on ühendatud
kasutades tugevdatud ühendustihvti
või otsatihvti, võib kett kahjustuda.
• Veendu, et keti pinge oleks õige ning, et kett ei oleks
kahjustunud. Kui keti pinge on liiga nõrk või kett on kahjustunud,
tuleks see välja vahetada. Kui seda ei tehta, võib kett katkeda ning
põhjustada tõsiseid vigastusi.
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada sõitjale
vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid
Shimano varuosasid.
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest.
Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning
põhjustada jalgratta ümber kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid
vigastusi.
• Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati
edasipidiseks kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
• Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik
liikuvad osad.
• Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole
võimalik, peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
• Sa peaksid perioodiliselt puhastama käiguvahetit ja määrima kõiki
selle liikuvaid osi (mehhanism ja litter).
• Kui käiguvahetuse reguleerimist ei saa teostada, kontrolli jalgratta
tagahargi otsa paralleelsuse nurka. Samuti kontrolli, et tross oleks
määritud ja vaata, et väliskate poleks liiga pikk ega lühike.
• Kui käiguvahetaja litri lõtvus põhjustab ebatavalist heli, peaksid sa
litri asendama.
• Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning keskjooksu
trossijuhti.
• Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist
trossi ning väliskatte sisepinda.
• Seesmise trossi suunamisega raami kasutamine ei ole soovitatav,
sest sellel on tendets kahjustada SIS käiguvahetusfunktsiooni oma
kõrge trossi vastuseisu tõttu.
• Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase
kasutamise tõttu halevamaks muutumise eest.
• Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasuta-
mise meetodite kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
Tugevdatud ühendustihvt
Otsatihvt Lüli tihvt
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
Kett
Tugevdatud
ühendustihvt
Ketipress
9-käiguline superkitsas
kett nagu
CN-7701 / CN-HG93
Hõbedane
TL-CN32 / TL-CN23
8-/7-/6-käiguline kitsas
kett nagu
CN-HG50 / CN-IG51
Must
TL-CN32 / TL-CN23
Seeria
SORA
Käiguvahetusheebel
ST-3400 / SL-R440
Käike
18 27
Väliskate
SIS-SP41
Tagumine käiguvaheti
RD-3400-SS RD-3400-GS
Tüüp
SS GS
Vabajooks
FH-3300
Kasseti ketiratas
CS-HG50-9
Kett
CN-HG53
Keskjooksu trossijuht
SM-SP17
Tüüp SS GS
Kogukapatsiteet 31 hammast või
vähem
37 hammast või
vähem
Suurim ketiratas 27T 27T
Väikseim ketiratas 11T 11T
Esimese hammasratta hamba vahe 16 hammast või
vähem
22 hammast või
vähem
SI-5VY0A-001