BT 131
eesti
4
STIHL pakub ulatusliku
tooteprogrammiga suures valikus
isikukaitsevahendeid.
Mootorseadme transportimine
Seisake alati mootor.
Võtke pikemate vahemaade taha
transportimiseks puurimistööriist maha
ja kandke seadet hoideraamist –
kuumad masinaosad (nt reduktor)
kehast eemal – põletusoht!
Sõidukites: kindlustage mootorseade
ümberkukkumise, kahjustumise ja
kütuse väljavoolamise vastu.
Tankimine
Enne tankimist seisake mootor.
Ärge tankige, kuni mootor on veel tuline
– kütus võib üle voolata – tuleoht!
Avage ettevaatlikult paagikork, et
valitsev ülerõhk saaks aeglaselt
haihtuda ning kütus välja ei pritsiks.
Tankige ainult hästi ventileeritud
kohtades. Kui kütus loksus üle,
puhastage kohe mootorseade – vältige
kütuse sattumist riietele, vastasel juhul
vahetage need kohe ära.
Sellega vähendatakse mootori
vibreerimisest tingitud paagikorgi
avanemise ja kütuse väljatungimise
riski.
Enne käivitamist
Kontrollige mootorseadme tööohutut
seisukorda – järgige kasutusjuhendis
vastavaid peatükke:
– Kontrollige kütusesüsteemi
tihedust, eriti nähtavatel osadel
nagu nt paagikork,
voolikühendused, kütuse käsipump
(ainult kütuse käsipumbaga
mootorseadmete puhul). Ärge
käivitage ebatiheduste või
kahjustuste korral mootorit –
tuleoht! Laske seade enne
käikuvõtmist edasimüüjal
parandada.
– Stoppklahvi peab saama kergesti
vajutada
– Talitlusvõimeline puuripidur
– Käivitusklapi hoob, gaasihoova riiv
ja gaasihoob peavad liikuma kergelt
– gaasihoob peab iseseisvalt
tühikäiguasendisse tagasi vetruma
Käivituklapi hoob peab
positsioonidest g ja < gaasihoova
riivi ning gaasihoova üheaegsel
vajutamisel käitusasendisse F
tagasi vetruma
– Kontrollige süütejuhtme pistiku
tugevat kinnitust – lahtise pistiku
puhul võivad tekkida sädemed, mis
võivad väljatungiva kütuse-õhu
segu põlema süüdata – tuleoht!
– Ärge tehke käsitsemis- ja
ohutusseadistel mingeid muudatusi
– Käepidemed peavad olema puhtad
ja kuivad, õli- ning mustusevabad –
oluline mootorseadme ohutuks
juhtimiseks
Mootorseadet tohib kasutada üksnes
töökindlas seisundis – õnnetusoht!
Mootori käivitamine
Vähemalt 3 m tankimiskohast eemal –
mitte suletud ruumis.
Käivitage ainult tasasel pinnal, pöörake
tähelepanu stabiilsele ja kindlale
seisule.
Vallandage enne käivitamist puuripidur.
Muidu võib puurimistööriist kaasa
pöörelda ja kasutaja puurseadme üle
kontrolli kaotada.
Mootorseadet käsitseb ainult üks isik –
ärge lubage teistel isikutel tööpiirkonnas
viibida – ka mitte käivitamise ajal.
Vältige kokkupuudet puurimistööriistaga
– vigastusoht!
Ärge tõmmake mootorit "käes" käima –
käivitage kasutusjuhendis kirjeldatud
viisil.
Mootori tühikäigu kontrollimine:
Puurimistööriist peab tühikäigul –
lahtilastud gaasihoova puhul – paigal
seisma.
Bensiin on äärmiselt ker-
gesti süttiv – hoidke
lahtisest tulest eemale –
ärge loksutage kütust üle
– ärge suitsetage.
Pingutage pärast tanki-
mist keeratav paagikork
nii tugevasti kinni kui
võimalik.
Pöörake tähelepanu eba-
tihedustele! Kui kütust
välja voolab, siis ärge käi-
vitage mootorit –
eluohtlike põletuste oht!