Shimano FD-M667 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions

See käsiraamat sobib ka

Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
Tehnilise hoolduse juhised SI-5KY0A-002
Esimene
käiguvahetaja
FD-M665
FD-M667
Üldine ohutusinfo
Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning keskjooksu
trossijuhti.
Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu
halvemaks muutumise eest.
Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise
meetodite kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Spetsifikatsioonid
Kui kinnitad lisasid süsinikraami pinnale, konsulteeri süsinikraami
tootjaga, et saada soovitusi kinnituse jaoks, et vältida liiga tugevat
kinnitust, mis võib põhjustada kahjustusi süsinikraamile, ja/või liiga
lõtva kinnitust, mis põhjustab lisatud komponentide nõrka
kinnitumist.
<Esimese käiguvahetaja kõrguse ja paralleelsuse
reguleerimine>
Ketisuunaja välimise plaadi lameda osaga ketikaitsme siseküljel,
nagu näidatud joonisel, kohanda esimese käiguvahetaja kõrgust nii,
et ketikaitsme välimine serv oleks eelseadistatud mõõdiku ulatuse
sees. Samuti reguleeri nii, et välimise plaadi lame osa oleks
paralleelne ketikaitsme sisepinnaga. Kasuta kinnitamiseks 5 mm
kuuskantvõtit.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kinnitusmoment:
5 - 7 N·m
Ketijuhi välisplaat
Ketikaitse
Ketikaitsme välisserv peab
olema selles ulatuses
Eelseadistatud mõõdik
Eelseadistatud joondusplokk
Kohanda ning seejärel paigalda esimene käiguvahetaja nagu
näidatud joonisel. Ära eemalda sellel hetkel eelseadistatud
joondusplokki.
SIS reguleerimine
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Esmalt eemalda eelseadistatud joondusplokk. Järgmiseks
seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks
0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Eelseadistatud
joondusplokk
A
B
B
A
FD-M667
FD-M665
Alumine
regulaatorkruvi
Kett
Ketijuhi sisemine
plaat
Keti asend
Suurim ketiratas Väike
hammasratas
Väliskatte lõikamine
Peale väliskatte lõikamist tee ots ümaraks
nii, et augul oleks ühesuurune diameeter.
Lisa sama katte otsakork
väliskesta lõikekohale.
Otsakork
2. Sisemise trossi ühendamine ja kinnitamine
Vajuta heeblit (B) kaks või enam
korda ning kontrolli indikaatorilt,
et heebel oleks oma madalaimal
positsioonil. Seejärel eemalda
otsakork ning ühenda sisemine tross.
Paigalda otsakork keerates seda, nagu
näidatud joonisel, kuni see peatub.
Ära keera seda rohkem, vastasel juhul
võivad kahjustuda kruvi keermed.
Otsakork
Heebel (B)
Sisemine tross
Otsakork
Kinnitusmoment:
0,3 - 0,5 N·m
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see esimese
käiguvahetaja külge nagu on näidatud joonisel.
Normaaltüüp Ülalt suunatud tüüp
Tõmba
Tõmba
< Normaaltüüp >
• FD-M665
< Ülalt suunatud tüüp >
5 mm kuuskantvõti
Pane tähele:
Lükka tross
läbi nii nagu on
näidatud joonisel.
Kinnituspolt
Kinnitusmoment:
5 - 7 N·m
< Normaaltüüp >
• FD-M667
< Ülalt suunatud tüüp >
Pane tähele:
Lükka tross
läbi nii nagu on
näidatud joonisel.
Kinnituspolt
Keera ülemist
reguleerimiskruvi, et
kohandada esimest
käiguvahetajat nii, et see
ei saaks liikuda sellest
ülespoole. Jälgi, et sa ei
kinnitaks kruvi liiga tugevalt.
FD-M665
FD-M667
Kett
Ketijuhi
välisplaat
Ülemine
reguleerimiskruvi
3. Ülemine regulaator
Reguleerimise ajaks sea kett suurimale hammasrattale ja
suurimale ketirattale. Keera väliskatte reguleerimissilindrit nii,
et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
A
B
Kett
Ketijuhi
sisemine plaat
Keti asend
Suurim ketiratas Suur
hammasratas
A
B
Väliskatte reguleerimissilinder
4. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 3 lõpetamist liiguta käiguvahetuse
kontrollimiseks käiguvaheti heeblit. (See kehtib ka juhul kui
kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
HOIATUS
• Paigalda esimesele hammasrattale ketikaitse (165 mm). Kui ketikaitset ei
ole paigaldatud, võib kett hammasratastelt maha tulla või võivad kahjustuda
hammasrattad. Kui kasutatakse suuremat ketikaitset kui 165 mm, võib
see kokku puutuda esimese käiguvahetajaga ning põhjustada häired
käiguvahetuses.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber
kukkumist ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt
kasutada üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru
hooldusjuhenditest.
Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning
põhjustada jalgratta ümber kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid
vigastusi.
Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
Keera ülemist reguleerimiskruvi, et kohandada ketti nii, et see ei oleks
ketikaitsme peal.
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, pese käiguvaheti ning määri kõik liikuvad
osad.
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik,
peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda kokku esimese
käiguvahetaja esimeste hammasratastega ning tekitada heli. Kui heli on
probleemiks, nihuta ketti suuruselt järgmisele või ülejärgmisele tagumisele
ketirattale.
Kui käiguvahetus suuremalt
hammasrattalt väiksemale on
keeruline.
Vabasta vasupäeva keerates
alumine reguleerimiskruvi
(umbes 1/4 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
sisemine plaat puutuvad kokku
samal ajal kui kett on suurel
hammasrattal ja suurimal
ketirattal.
Kinnita päripäeva keerates
ülemist reguleerimiskruvi (umbes
1/8 pööret). Kui ka see ei lahenda
probleemi,
kinnita 1 kuni 2 pööret
päripäeva keerates väliskesta
reguleerimissilinder.
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suure hammasratta välimine plaat
puutuvad kokku
Vabasta vasupäeva keerates
ülemist reguleerimiskruvi
(umbes 1/2 pööret).
Kui ka see ei lahenda probleemi;
vabasta välimise katte
reguleerimisesilindrit keerates
seda vastupäeva 1 kuni 2 korda.
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates
alumist reguleerimiskruvi
(umbes 1/2 pööret).
X = Saadaval
Mudeli number
FD-M665 / M667
FD-M665-E
Normaaltüüp X
X
Ülalt suunatud tüüp X
X
Esimese hammasratta hamba vahe 14T 14T
Esimese käiguvaheti kinnitusklabri diameeter S, M, L
Ketitoe nurk ( α )
65° - 71°
65° - 71°
Sobiv ketiliin 46,8 mm
46,8 mm
Sobiv esimene hammasratas
Üksnes kahekordne hammasratas
(36 -22T)
Toendi tüübile
Paigalda vastavalt
joonisele.
Polt
AdapterAdapter
Esimene käiguvahetaja
Esimene ketiratas
Esimene ketiratas
Kinnitusmoment:
35 - 50 N·m
Tutvu nende juhenditega koos ka esiveo süsteemi
hooldusjuhenditega.
est_280403_5KY0A_002.indd 1
est_280403_5KY0A_002.indd 1
02-07-2008 16:53:35
02-07-2008 16:53:35
  • Page 1 1

Shimano FD-M667 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
See käsiraamat sobib ka