Pane tähele:
Veendu, et tross
oleks kindlalt soone
sees.
Tehnilise hoolduse juhised
SI-5UX0B
1
1 2
2
Suurim ketiratas
Juhtlitter
Alumine
regulaatorkruvi
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada
järgnevat kombinatsiooni.
Tagumise käiguvahetaja paigaldamine
Kui paigaldad, jälgi, et B-pinge reguleerimise kruvi ei puutuks
kokku hargi otsaga ega põhjustaks seeläbi deformatsiooni.
Konsooli kruvi kinnitusmoment: 8 - 10 Nm
5 mm kuuskantvõti
B-pinge
reguleerimise kruvi
Hargi otsa laba
Keti pikkus
Väikseim ketiratas Suurim hammasratas
Juhtlitter
Pingelitter
Kett
90°
Tõmbe reguleerimine ja trossi
kinnitamine
1. Ülemine regulaator
Keera ülemist regulaatorkruvi, et reguleerida juhtlitrit nii,
et see oleks tagant vaadates täpselt väikseima ketiratta
välisjoone all.
1
2
1 2
Väikseima ketiratta
välispind
Juhtlitter
Ülemine
reguleerimiskruvi
2. Trossi ühendamine ja
kinnitamine
Ühenda tross tagumise käiguvaheti
külge ja peale esmase lõtvuse
eemaldamist trossist, kinnita uuesti
tagumise käiguvaheti külge nagu
näidatud joonisel.
Tõmba
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Soon
3. Alumine regulaator
Keera alumist regulaatorkruvi nii, et juhtlitter liiguks täpselt
samale joonele suurima ketirattaga.
4. Kuidas kasutada B-pinge reguleerimise kruvi
Paigalda kett väikseimale hammasrattale ja suurimale
ketirattale ja keera vänta tagurpidi. Seejärel keera B-pinge
reguleerimiskruvi, et reguleerida juhtlitter ketirattale nii
lähedale kui võimalik ilma, et nad kokku puutuksid.
Järgmiseks aseta kett väikseimale ketirattale ja korda
ülalmainitut ning veendu, et litter ei puutuks ketiratast.
1
2
1 2
2
1
Suurim ketiratas Väikseim ketiratas
B-pinge
reguleerimise kruvi
Parimaks SIS tööks määri perioodiliselt kõiki jõuülekande
osasid.
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Eesti)
Õige nurk maapinna suhtes
5. SIS reguleerimine
Kasuta käiguvahetusheebrit mitu korda, et viia kett teisele
ketirattale. Seejärel, samal ajal kui vajutad heeblit vaid nii
palju, et eemaldada heebli lõtvust, pööra vänta.
Kui lülitud kolmandale Kui heli ei ole kuulda
Väliskatte
reguleerimissilinder
Parim seadistus
Parim seadistus on siis, kui
käiguvahetuse heeblit vajutatakse vaid
selleks, et eemaldada lõtvust, ning
kett puutub kolmandat ketiratast ja
tekitab heli.
* Vii heebel tagasi originaalasendisse (asendisse,
kus heebel on teise ketriratta seadistuste asendis,
ja see on vabastatud) ning keera vänta päripäeva.
Kui kett puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli,
keera väliskatte reguleerimissilindrit päripäeva, et seda
kinnitada, seni, kuni lõppeb heli ja kett jookseb sujuvalt.
Väliskatte
reguleerimissilinder
Kinnita välistrossi
reguleerimissilindrit kuni
kett naaseb teisele
ketirattale. (päripäeva)
Vabasta väliskatte
reguleerimissilindrit kuni
kett puutub kolmandat
ketiratast ja tekitab heli.
(vastupäeva)
RD-2200
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
t,FUJQVIBTUBNJTFLTLBTVUBOFVUSBBMTFUQFTVWBIFOEJUSBLBTVUBMFFMJTFMJTJ
ega happelisi pesuvahendeid nagu rooste-eemaldajad, sest need võivad
kahjustada ketti ja/või tekitada tõrkeid keti töötamises.
t,BTVUBUVHFWEBUVEàIFOEVTUJIWUJàLTOFTLJUTBTUFLFUJUààQJEF
ühendamiseks.
t4BBEBWBMPOLBIUFFSJOFWBUUààQJUVHFWEBUVEàIFOEVTUJIWUF&OOF
kasutatava tihvti valimist vaata allolevat tabelit. Kui ühendustihvtidena
kasutatakse muid, kui tugevdatud ühendustihvte, või kui keti puhul
kasutatakse tugevdatud ühendustihvti või tööriista, mis pole sellele ketile
sobiv, võib ühenduse tugevus olla ebapiisav, mis omakorda võib
põhjustada keti katkemist või maha tulemist.
t,VJLFUJSBUBTUFIBNNBTUFBSWVNVVUVNJTFUÜUUVPOWBKBMJLLPIBOEBEBLFUJ
pikkust, tee lõige, mõnes teises kohas kui kohas, kus kett juba on
ühendatud kasutades tugevdatud ühendustihvti või otsatihvti. Kui ketti
lõigata kohast, kus ta juba on ühendatud kasutades tugevdatud
ühendustihvti või otsatihvti, võib kett kahjustuda.
D
U
R
A
-
A
C
E
Otsatihvt Lüli tihvt
Tugevdatud
ühendustihvt
t7FFOEVFULFUJQJOHFPMFLTÜJHFOJOHFULFUUFJPMFLTLBIKVTUVOVE,VJLFUJ
pinge on liiga nõrk või kett on kahjustunud, tuleks see välja vahetada. Kui
seda ei tehta, võib kett puruneda ja sa võid kukkuda rattalt maha.
t0TBEFQBJHBMEBNJTFMMPFKÊUBNFFMEFOJOHKÊMHJIPPMJLBMUIPPMEVTKVIFOEFJE
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada sõitjale
vigastusi.
Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano varuosasid.
t-PFOFJEUFIOJMJTFIPPMEVTFKVIJTFJEQÜIKBMJLVMUOJOHIPJBBMBUJFEBTJQJEJTFLT
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
t,VJLÊJHVWBIFUVTFJPMFTVKVWQVIBTUBLÊJHVWBIFUJOJOHNÊÊSJLÜJLMJJLVWBE
osad.
t,VJàIFOEVTFEPOOJJMBIUJTFEFUOFOEFSFHVMFFSJNJOFFJPMFWÜJNBMJL
peaksid sa käiguvaheti välja vahetama.
t4BQFBLTJEQFSJPPEJMJTFMUQVIBTUBNBLÊJHVWBIFUJUKBNÊÊSJNBLÜJLJTFMMF
liikuvaid osi (mehhanism ja litter).
t,VJLÊJHVWBIFUVTFSFHVMFFSJNJTUFJTBBUFPTUBEBLPOUSPMMJKBMHSBUUBUBHBIBSHJ
otsa paralleelsuse nurka. Samuti kontrolli, et tross oleks määritud ja vaata,
et väliskate poleks liiga pikk ega lühike.
t,VJLÊJHVWBIFUBKBMJUSJMÜUWVTQÜIKVTUBCFCBUBWBMJTUIFMJQFBLTJETBMJUSJ
asendama.
t4VKVWBLTPQFSFFSJNJTFLTLBTVUBLJOEMBUWÊMJTLFTUBOJOHLFTLKPPLTV
trossijuhti.
t,PSSBMJLVMJCJTFNJTFUBHBNJTFLTNÊÊSJFOOFLBTVUBNJTUTJTFNJTUUSPTTJOJOH
väliskatte sisepinda.
t4FEBUààQJSBBNJFJUPIJLTLBTVUBEBTFTUSBBNJTVVSUSPTTJUBLJTUVTLPPT
sisemise trossi suunamisega võib kahjustada SIS funktsiooni.
t%FUBJMJEFJPMFLBJUTUVEMPPNVMJLVLVMVNJTFWÜJUBWBQÊSBTFLBTVUBNJTFUÜUUV
halevamaks muutumise eest.
t0NBLàTJNVTUFHBQBJHBMEBNJTFSFHVMFFSJNJTFIPPMEVTFWÜJLBTVUBNJTF
meetodite kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
Spetsifikatsioonid
6,5 mm
7,1 mm
Kett Tugevdatud ühendustihvt Ketipress
9-käiguline superkitsas
kett nagu
CN-7701 / CN-HG93
Hõbedane
TL-CN31 / TL-CN22
8-/7-/6-käiguline kitsas
kett nagu
CN-HG50 / CN-IG51
Must
TL-CN31/TL-CN22 ja
TL-CN30/TL-CN21
Käiguvahetusheebel
ST-R220 /
ST-3300 /
SL-R400
ST-R223 /
ST-3303
Käike 16 24
Väliskate SIS-SP40
Tagumine käiguvaheti RD-2200 RD-2200
Vabajooks FH-2200
Kasseti ketiratas CS-HG50-8
Kett CN-HG50
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Kogukapatsiteet 35 hammast või vähem
Suurim ketiratas 26T
Väikseim ketiratas 11T
Esimese hammasratta hamba vahe 22T
SI-5UX0B-04