TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põhjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 32.
ETTEVAATUST
Kui sõidu ajal peaks lisaks märgulambile süttima ekraanil veel märgulamp
(jahutussüsteemi tõrge), tuleb auto peatada ja mootor välja lülitada - mootorikah-
justuse oht!
Mootori õlirõhk
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp
mõneks sekundiks.
Kui märgulamp mootori käivitamise järel ei kustu või hakkab sõidu ajal vilkuma,
peatuda ja seisata mootor. Kontrollida õlitaset ja lisada vajadusel mootoriõli » Le-
hekülg 122, Õlitaseme kontrollimine.
Hoiatussignaaliks kõlab ka signaalheli.
Kui antud tingimustes ei ole mootoriõli lisamine võimalik, sõitu mitte jätkata.
Mootorit võidakse raskesti kahjustada, sellepärast jätta mootor väljalülitatuks ja
pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõte poole.
Kui märgulamp
vilgub, mitte edasi sõita, ka siis, kui õlitase on korras. Mootor ei
tohi ka tühikäigul töötada.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põhjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 32, Ohutuleseade.
ETTEVAATUST
Punane õlirõhu märgulamp
ei ole õlitaseme näidik! Sellepärast tuleb õlitaset
korrapäraselt, kõige parem igal tankimisel, kontrollida.
Jahutusvedeliku temperatuur / jahutusvedeliku tase
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp mõneks sekundiks.
Kui märgulamp põleb või vilgub, on jahutusvedeliku temperatuur liiga kõrge või
tase liiga madal.
Hoiatuseks kõlab signaalheli.
Auto peatada, mootor seisata ja kontrollida jahutusvedeliku taset » Lehekülg 123,
vajadusel lisada jahutusvedelikku » Lehekülg 124.
Kui antud tingimustes ei ole jahutusvedeliku lisamine võimalik, sõitu mitte jätka-
ta. Mootorit võidakse raskesti kahjustada, sellepärast jätta mootor väljalülitatuks
ja pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõte poole.
Kui jahutusvedeliku tase on ettenähtud piires, võib kõrgendatud temperatuuri
põhjuseks olla jahutusventilaatori funktsioonitõrge. Kontrollida jahutusventilaa-
tori kaitset, vajadusel asendada see uuega » Lehekülg 148, Kaitsmed mootoriruu-
mis.
Kui märgulamp
põleb, kuigi jahutusvedeliku tase ja ventilaatori kaitse on kor-
ras,
sõitu mitte jätkata!
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põhjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 32.
Elektromehaaniline roolivõimendi
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp
mõneks sekundiks.
Kui märgulamp süüte sisselülitamise järel või sõidu ajal pidevalt põleb, on tege-
mist elektromehaanilise roolivõimendi rikkega.
15
Näidikud ja märgulambid