2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse suurima
hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 5 mm
kuuskantvõtit.
Ketiratas
(suurim hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
3. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning keti
vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
1. Seadista sedasi, et ketijuhi välimise plaadi ning suure
hammasratta vahele jääks enne paigaldamist
1 - 3 mm vaba ruumi.
Üldine ohutusinfo
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Lahtised, kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber kukkumist
ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada üksnes
ehtsaid Shimano varuosasid.
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest.
Kui reguleerimisi pole teostatud kohaselt, võib kett tulla maha ning põhjustada
jalgratta ümber kukkumise ning tekitada seeläbi tõsiseid vigastusi.
• Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele, vastasel juhul võid
sa jalgrattalt maha kukkuda.
• Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks
kasutamiseks kindlas kohas.
Pane tähele
• Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta käiguvaheti ning määri kõik liikuvad osad.
• Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik, peaksid
sa käiguvaheti välja vahetama.
• Kui kett on joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda
kokku esimese käiguvahetaja esimeste hammasratastega
ning tekitada heli. Kui heli on probleemiks, nihuta ketti
suuruselt järgmisele või ülejärgmisele tagumisele ketirattale.
• Sujuvaks opereerimiseks kasuta kindlat väliskesta ning
keskjooksu trossijuhti.
• Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist
sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
• Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase
kasutamise tõttu halvemaks muutumise eest.
• Oma küsimustega paigaldamise, reguleerimise, hoolduse või kasutamise meetodite
kohta pöördu professionaalse jalgratta müüja poole.
HOIATUS
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval veebilehel
http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
SIS reguleerimine
1. Alumine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks kinnita kinnituspolt 5 mm kuuskantvõtmega
samal ajal sisemist trossi tõmmates.
Vänta liigutades vajuta hellalt heeblit (b) ning kontrolli, et eesmine käiguvaheti liiguks
silmnähtavalt väikese hammasratta poole. Kui eesmine käiguvaheti liigub liiga palju
ja kett on seatud sellel ajal väikesele hammasrattale, vabasta ülemist reguleerimispolti
1/8 pööret. Seejärel vii kett tagasi oma originaalasendisse, reguleeri ja kontrolli
trimmimismehhanismi.
Suurim
ketiratas
Sisemine ring
Väikseim
ketiratas
Välimine ring
Alumine
regulaatorkruvi
Ketijuhi sisemine plaat
Kett
Tõmba
Kinnitusmoment: 6 - 7 Nm
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita
see esimese käiguvahetaja külge nagu
on näidatud joonisel.
4. Trossi pinge reguleerimine
(1) Sea kett suurimale tagumisele
ketirattale ja vaheta ees kett
pealpoolseimale hammasrattale.
(2) Teosta trimmimine.
(ST-6700 / ST-5700)
(3) Peale trimmimist reguleeri keti
ja ketijuhi vahelist kliirens (kasutades
trossi reguleerimispolti) minimaalseks
(0 - 0,5 mm).
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi välisplaat
Kett
■ Trimmimine (müra ennetusmehhanism)
Vajuta õrnalt heeblit b .
(Kõlab "klõpsatav" heli.)
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
Kliirens: 0 - 0,5 mm
Enne kasutamist loe kindlasti nende hooldusjuhistega koos ka ST-6700/ST-5700
hooldusjuhiseid.
Väliskatte reguleerimispolt
Esimesed
hammasrattad
Tagumised
ketirattad
Suurim
ketiratas
Välimine ring
Suurim
ketiratas
Välimine ring
Eesmine käiguvahetus
Heebel b
Suurelt hammasrattalt
väiksemale
hammasrattale
Heebel a
Väikeselt hammasrattalt
suuremale
hammasrattale
Heebel a
Heebel b
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada
järgnevat kombinatsiooni.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kliirens: 1 - 3 mm
Ketijuhi välisplaat
Spetsifikatsioonid
5. Veaotsingu tabel
Peale sammude 1 - 4 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks käiguvaheti heeblit.
(See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus raskendatud.)
Süsinikust raami korral võib olla vajalik vähendada
kinnitusmomenti, et vältida raami kahjustamist. Kontakteeru
jalgratta või raami tootjaga, et saada teada sobivat
süsinikust raami kinnitusmomenti.
SI-5LW0B-001-04
Tehnilise hoolduse juhised SI-5LW0B-001
FD-6700 / FD-5700
Seeria ULTEGRA 105
Käiguvahetusheebel ST-6700 ST-5700
Väliskate SP41
Käike 20
Esimene käiguvahetaja FD-6700 FD-5700
Esimene ketiratas FC-6700 / FC-6750 FC-5700 / FC-5750
Tagumine käiguvaheti RD-6700 RD-5700
Vabajooks FH-6700 FH-5700
Kasseti ketiratas CS-6700 CS-5700
Kett CN-7901 / CN-6701 / CN-5701
Keskjooksu trossijuht SM-SP17
Tüüp Rihma tüüp / Kõvastatud tüüp
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter S (28,6 mm), M (31,8 mm), L (34,9 mm)
Esimese hammasratta hamba vahe 16 hammast või vähem
Ketitoe nurk ( a)
61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
Kui kett kukub vända poole Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus väikeselt hammasrattalt suurele
on keeruline
Vabasta vastupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus suuremalt hammasrattalt väiksemale
on keeruline
Vabasta vastupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/2 pööret).
Kui peale trimmimist on käiguvahetus väikesele
hammasrattale jäik ja keeruline teostada.
Keera väliskatte reguleerimispolti päripäeva
(1/8 pööret korraga) kuni käiguvahetus
väikesele hammasrattale muutub sujuvaks.
Jälgi, et sa ei keeraks väliskatte
reguleerimispolti sel ajal liiga palju, vastasel
juhul muutub käiguvahetus suurele
hammasrattale raskemaks.