8
EESTI KEEL
• Ärge asetage laadija peale esemeid ega
ärge asetage laadijat pehmetele pindade-
le, mis võivad blokeerida laadija ventilat-
siooniavad – see võib põhjustada laadija
ülekuumenemise. Asetage laadija eemale
kuumusallikatest. Laadija ventilatsiooniavad
asuvad seadme korpuse all ja peal.
• Ärge kasutage laadijat, kui selle kaabel või
pistik on saanud kahjustada. Sellisel juhul
vahetage need esimesel võimalusel välja.
• Ärge kasutage laadijat, kui see on saanud
tugeva löögi, kukkunud maha või saanud
kahjustada ükskõik millisel moel. Viige see
volitatud hoolduskeskusesse.
• Ärge võtke laadurit koost lahti; kui tekib
vajadus laadurit hooldada või remontida,
viige see volitatud hoolduskeskusesse.
Seadme uuesti kokkupanemine võib põhjusta-
da elektrišoki-, elektrilöögi- või tuleohtu.
• Kui toitekaabel on saanud kahjustada, peab
ohu vältimiseks selle kohe asendama seadme
tootja, volitatud hooldustöökoda või mõni muu
sarnane isik.
• Enne laaduri puhastamist eemaldage see
vooluvõrgust. See vähendab elektrišo-
ki ohtu. Ainult aku eemaldamine seda ohtu
ei vähenda.
• ÄRGE KUNAGI üritage ühendada kokku
2 laadijat.
• Laadija on mõeldud tavalise 230 V maja-
pidamisvoolu jaoks. Ärge üritage seda ka-
sutada mõnel teisel pingetugevusel. See
ei käi autolaadija kohta.
HOIDKE NEED JUHISED ALLES
Laadijad
Laadija DCB100 on mõeldud 10,8 V liitium-ioona-
kude laadimiseks.
Need laadijad ei vaja seadistamist ning need on
loodud nii, et kasutamine oleks võimalikult lihtne.
Laadimisprotseduur (joon. 2)
1. Enne aku sisestamist ühendage akulaadija (h)
sobiva pistikupesaga.
2. Sisestage aku (f) laadijasse. Punane märgu-
tuli hakkab vilkuma (laadimine), mis näitab, et
laadimisprotsess on alanud.
3. Laadimisprotsess on lõppenud, kui punane
märgutuli JÄÄB PÕLEMA. Aku on valmis ka-
sutamiseks või selle võib jätta laadijasse.
MÄRKUS. Selleks, et tagada liitium-ioonakude
parim sooritusvõime ja pikim eluiga, laadige aku-
sid enne esmast kasutamist vähemalt 10 tundi.
Laadimisprotsess
Vt allpool olevat tabelit, et näha aku laadimisole-
kut.
Laadimisolek
laadimine – – – –
täielikult laetud –––––––––––
kuuma/külma aku viivitusaeg –– – –– –
vahetage aku •••••••••••
Kuuma/külma aku viivitusaeg
Kui laadija tuvastab, et aku on liiga külm või lii-
ga kuum, käivitub automaatselt viivitusaeg, mis ei
lase laadimist alustada enne, kui aku temperatuur
on jõudnud sobivasse vahemikku. Seejärel lülitub
laadija automaatselt laadimisrežiimi. See funkt-
sioon aitab tagada aku maksimaalse eluea.
AINULT LIITIUM-IOONAKUD
Liitium-ioonakud on sisseehitatud elektroonilise
kaitsesüsteemiga (Electronic Protection System),
mis kaitseb akut ülekoormuse, ülekuumenemise ja
täieliku tühjakslaadimise eest.
Elektroonilise kaitsesüsteemi rakendudes lülitub
tööriist automaatselt välja. Kui see juhtub, aseta-
ge Li-Ion aku laadijasse ja oodake, kuni see on
täielikult laetud.
Kõikide akude täiendavad ohutusju-
hised
Kui tellite asendusakut siis veenduge, et lisate tel-
limusse ka katalooginumbri ja pinge.
Uued akud ei ole eelnevalt täis laetud. Enne aku ja
akulaaduri kasutamist lugege allpool toodud ohu-
tusjuhiseid. Seejärel toimige vastavalt laadimisju-
histele.
LUGEGE KÕIKI JUHISEID
• Ärge laadige akusid ega kasutage neid
plahvatusohtlikus keskkonnas, näiteks tu-
leohtlike vedelike, gaaside või tolmu lähe-
duses.
Aku sisestamine või eemaldamine laadurist
võib süüdata tolmu või aurud.
• Ärge suruge akut laadijasse jõuga. Ärge
modifitseerige akut, et sobitada seda mit-
tesobivasse laadijasse; aku võib puruneda
ja põhjustada raskeid kehavigastusi.