K1.
V1.
K2.
V2.
K3.
V3.
K4.
V4.
Paigaldusevõlur (Setup Wizard) ei leia minu printserverit. Mida ma peaksin
tegema?
Esiteks kontrollige oma riistvara konfiguratsiooni, veenduge et printserver on
sisse lülitatud ja korrektselt paigaldatud. Järgmiseks klikkige Refresh.
Kolmandaks lülitage välja kõik tulemüüri programmid (Näiteks: ZoneAlarm). Kui
teie arvuti töötab Windows XP või Vista tarkvaraga, lülitage välja sisseehitatud
tulemüüri programm. Neljandaks, ühendage lahti printserveri voolujuhe, oodake 15
sekundit ja ühendage toide tagasi.
Kuidas ühendada printer minu arvutiga?
Palun vaadake CD-ROM'il olevast lühikesest kasutusjuhendist, kuidas lisada
printerit teie arvutisse.
Ma häälestasin printserveri automaatselt vastu võtma IP aadressi DHCP
serverist, kuid nüüd ei saa ma brauseriga häälestamiseks siseneda oma
printserverisse.
Avage oma paigaldusevõlur (Setup Wizard) (vaata punkti 3. Printserveri
seadistamine), et leida teie printserveri IP aadress. Nüüd sisestage antud IP
aadress oma brauserisse.
Peale edukat TEW-P11G traadivaba võrgu häälestuste paigaldamist, ei saa ma
enam ühendust printserveriga.
Esiteks veenduge, et traadivaba seadistused on samad teie traadivaba
võrguga. Teiseks kontrollige, kas Etherneti kaabel on printserveri küljest lahti
ühendatud ja WIRELESS LED helendab.
Kui teil on jätkuvalt probleeme või küsimusi TE100-P11/TEW-P11G, kohta, palun
tutvuge CD-ROMil oleva kasutusjuhendiga või võtke ühendust TRENDneti tehnilise
toega.
8
Tõrkeotsing