Madal ja kõrge Pingelised elektri mootorid | 3 2 | Madal ja kõrge Pingelised elektri mootorid
ESTONIAN
1. SISSEJUHATUS
Paigaldamine, käitamine ja hooldus mootori tööd peab teostama kvalitseeritud ja volitatud
isik kasutades sobivaid tööriistu ja meetodites ja järgides dokumentides sisalduvaid juhiseid
supplied mootoriga.
Selles dokumendis esitatud juhised kehtivad järgmiste omadustega WEG-mootoritele:
Kolm-faas ja vallaline-faas induktsioon mootorid (orav puuri rootor);
Kolm-faas püsiv magnet mootorid;
Kolm-faas hübriid mootorid (orav puuri rootor + püsiv magnets);
Eesmärk sellest juhendist on pakkuda oluline teave, millega tuleb veo ajal arvestada, ladustamine,
paigaldus, töö ja hooldus WEG mootorid. Seetõttu soovitame olla ettevaatlik ja sisalduvate juhiste
üksikasjalik lugemine siin enne mis tahes sekkumise läbiviimine mootoril. Mittevastavus koos selles
juhendis toodud juhiseid ja teised mainitud veebisaidil www.weg.net tühjad toode garantii ja võib
kompromiss tüüp kaitse mootor ja põhjustada ikkagi raskeid vigastusi ja varaline kahju.
Elektri mootorid on pingestatud ahelad ja paljastatud pöörlevad osad, mis võivad inimesi vigastada.
2. LAEVAD, LADUSTAMINE JA KÄITLEMINE
kontrollige mootori seisukorda eks pärast saamist Kui kahju on märgatud, sellest tuleb teatada kirjalikult
juurde vedu ettevõte, ja viivitamata edastatud kindlustusseltsile ja juurde WEG. Sel juhul ei saa installimist
enne tuvastatud probleemi lahendamist algatada. Kontrollige, kas nimesildi andmed vastavad arve
andmetele, keskkonnatingimused, kuhu mootor paigaldatakse. Kui mootorit ei paigaldata kohe, seda tuleb
hoida puhtas kohas ja kuiv tolmu eest kaitstud ruum, vibratsioon, gaasid ja söövitavad ained, suhtelise
õhuniiskusega mitte üle 60%.
Vee kondenseerumise vältimiseks mootori sees ladustamisaja jooksul, on soovitatav hoida õhkkütteseade
sisse lülitatud (kui see on olemas). Laagrite oksüdeerumise vältimiseks ja määrdeaine ühtlase jaotuse
tagamiseks, pöörake mootori võlli vähemalt kord kuus(vähemalt viis pööret), jättes selle alati teise
positsiooni. Õliudu määrdesüsteemidega laagrite jaoks, mootorit tuleb hoida horisontaalselt ISO VG
68 abil õli laagris, veebisaidil oleva mootori kasutusjuhendis märgitud summaga ja võlli tuleb pöörata
iga nädal. kui mootorid koos avatud laagrid säilitatakse pikem kui kuus kuud, laagrid tuleb enne mootori
kasutuselevõtmist uuesti määrida andmesildil näidatud määrdega. Kui mootoreid hoitakse kauem kui kaks
aastat, soovitatav on laagrid vahetada, või enne mootori käivitamist neid eemaldada, pesta, kontrollida
ja õlitada. Pärast seda säilitusperioodi samuti on soovitatav vahetada ühe faasiliste mootorite käivitus
kondensaatoreid, kuna need kaotavad oma tööomadused.
Käsitsege mootorit alati ettevaatlikult, et vältida laagrite kokkupõrkeid ja kahjustusi
ja paigaldage alati võlli transpordi- / lukustusseade(kui tarnitakse) mootori
transportimisel. Mootori tõstmiseks kasutage ainult silmapoldid. Kuid need
silmamunad on mõeldud ainult mootori kaalu jaoks. Seega Ärge kunagi kasutage
neid silmamunad tõsta mootor koos sellega seotud lisakoormustega. Tõstmine silmamunad
terminali kast, ventilaatori kate jne., on ette nähtud mootorist lahtivõetuna käsitsemiseks
ainult neid osi. Jaoks multimonteerimine mootorid (eemaldatavate jalgade / alusega),
silmuspoldid peavad olema paigutatud vastavalt mootori paigaldusasendile nii, et tõstmisnurk
on vertikaalselt joondatud (tõstmine kell 0°). Lisa informatsioon seoses maksimum lubatav
kaldenurk on ära toodud veebisaidil saadaval olevas üldjuhendis www.weg.net.
Perioodiliselt ja peamiselt enne esimest käivitamist, mõõta mootori mähise isolatsioonitakistust.
Kontrollige soovitatud väärtusi ja mõõtmis protseduurid veebisaidil.
3. PAIGALDAMINE
Jooksul paigaldamine, mootorid peavad olema kindlustatud juhusliku pingestamise
eest. Kontrollige mootori pöörlemissuunda, enne koorma külge ühendamist ilma
koormata keerates.
Eemaldage transpordiseadmed ja võlli lukustusseade (kui tarnitakse) enne mootori paigaldamise
alustamist
Mootorid tuleb paigaldada ainult kohtadesse, mis vastavad nende paigaldus omadustele ja sisse
rakendused ja keskkonnad, milleks nad on mõeldud. Neid mootorid tuleb vibratsiooni vältimiseks
paigaldada nõuetekohaselt kavandatud alustele ja tagada täiuslik joondamine. Mootori võll peab olema
korralikult joondatud käitatava masina võlliga. Vale joondamine, samuti rihma ebaõige pingutamine,
kahjustab kindlasti laagreid, põhjustades liigset vibratsiooni ja põhjustades isegi võlli rebenemist.
Lubatav võlli radiaalne ja Veebisaidi üldises juhendis näidatud telgkoormusi tuleb järgida. Kasutada
paindlik sidur millal iganes võimalik. Millal mootoritele on paigaldatud õlidega määritud laagrid või
õliudu määrimissüsteemid, ühendage jahutus- ja määrimistorud(kui see on ette nähtud).
Õlidega määritud laagrite puhul, õlitase peab asuma vaateklaasi keskel.Korrosioonikaitse määret
eemaldage ainult võlli otsast ja äärik vahetult enne mootori paigaldamist. Kui ostutellimuses pole
märgitud teisiti, WEG mootorid on dünaamiliselt tasakaalustatud “poole võtmega” ja laadimata (lahti
ühendatud). Sõidu elemente, nagu rihmarattad, haakeseadised jne, tuleb need enne mootori võlli külge
kinnitamist tasakaalustada „poole võtmega jälgima õige kokkupanek positsioon selle kanalisatsiooni
kui märgitud juhendis veebisaidil www.weg.net.
Ära kate ja blokeerida mootor ventilatsioon avad. kindlustama miinimum Kliirens ¼ (25%)
selle läbimõõt ventilaatori katte õhu sisselaske seintelt. Õhk kasutatud jahutamiseks
mootor peab ole ümbritseva õhu temperatuuril, piiratud mootori andmesildil näidatud
temperatuuriga. Mootorid installitud väljas või vertikaalses asendis nõuavad nende
kaitsmiseks vee eest täiendavat varjualust; näiteks, tilgakatte kasutamine. Ennetama õnnetus, enne
mootori käivitamist veenduge, et maandusühendus oleks tehtud vastavalt kehtivatele standarditele
ja et võlli võti oleks kindlalt kinnitatud. Ühendage mootor turvaliste ja püsivate kontaktide
abil korralikult toiteallikaga, võttes alati arvesse tüübisildil olevaid andmeid, nagu nimipinge,
ühendusskeem jne.
Toitekaablite ja maandussüsteemi ühenduste jaoks, klemmikarp ja tilguti kate, karmistamine
pöördemomendid märgitud sisse Tabelis 3.1 tuleb austada.
Tabelis 3.1 - karmistamine pöördemomendid jaoks kinnitamine elemente [Nm]
1) Sest 12-nööpnõel terminali blokeerida, lubatud pingutusmomendi vahemik on: minimaalselt 1,5 Nm ja maksimaalselt
2,5 Nm.
Komponendid M4 M5 M6 M8 M10 M12 M14 M16 M20
UNF
8x32
UNF
10x32
UNC
10x24
klemmliist
nööpnõelad
1 to 1,5 2 to 4
1)
4 to 6,5 6,5 to 9 10 to 18 15,5 to 30 - 30 to 50 50 to 75 1 to 2 - -
maandus
1,5 to 3 3 to 5 5 to 10 10 to 18 28 to 40 45 to 70 - 115 to 170 - - - 2,5 to 3
klemmliist kate
- 3 to 5 4 to 8 8 to 15 18 to 30 25 to 40 30 to 45 35 to 50 - - - 2,5 to 3
tilguti kate paigal-
datud ventilaatori
kattesse
1,5 to 2,3 3,5 to 5 6 to 9 14 to 20 - - - - - - 1 to 1,5 -
Tilguti kate instal-
litud sisse NDE kilp
- 3,5 to 5 6 to 9 14 to 20 - - - - - - 1,5 to 2 2,5 to 3