© 2016 myPhone. Kõik õigused kaitstud myPhone PRIME Plus EE
● [Menüü] → [Seaded] → [Bluetooth] ja keera lüliti sisse.
● Seo oma telefon teise soovitud seadmega. Peale edukat
sidumist laetakse fail automaatselt alla. Laetud failid lähevad:
[Menüü] → [Failihaldur] → [Sisemälu] → [Bluetooth])
Probleemide lahendamine
Kui sul esineb seadmega probleem, siis tee tagavara koopia oma
andmetest (kontaktid, SMS teated, pildid, videod, muusika jne.) ja
telefon taaskäivitada. Kui probleem on jätkuvalt alles, loe ja
kasuta järgnevaid nõuandeid, kui probleem on seotud seadme
konkreetse funktsiooniga.
● Mälukaart - kontrolli, kas kaart on paigaldatud õigesti ja
sobivasse mälukaardi salve. Kui see ei aita, siis kasuta teist
mälukaarti.
● USB – kontrolli, kas telefon on korrektselt ühendatud teise
seadmega. Kontrolli USB ühenduse tüüpi telefoni seadetes
(otsetee on teadete ekraanil). Kui see ei aita, siis proovi teise
USB juhtmega.
● Internet / Wi-Fi – kontrolli, kas telefon on lennurežiimis.
Lennurežiim takistab mobiilil kasutamast juhtmevabasid
ühendusi. Kontrolli võrgulevi. Kontrolli, kas Wi-Fi
funktsioon on sisselülitatud. Veendu, et Wi-Fi parool oleks
õige.
● Bluetooth – vaata bluetoothi nähtavuse seadeid. Tee kindlaks,
et mõlemad seadmed on Bluetooth ühenduse piires ning
nende vahel ei oleks midagi, mis häiriks bluetoothi (mõned
LCD monitorid neelavad magnetlaineid). Tee kindlaks, et
mõlemal seadmel on failide jaoks piisavalt vaba ruumi.
Kontrolli, kas mõlemad seadmed on lennurežiimis
(lennurežiim peatab bluetoothi).