Peale sammude 1 - 5 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks
käiguvaheti heeblit. (See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on käiguvahetus
raskendatud.)
Paigalda piduriheebel asendisse, kus see ei takistaks pidurdamist.
Ära kasuta kombinatsioonis, mis takistab pidurdamist.
Tehnilise hoolduse juhised
SI-6KS0A-002
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Spetsifikatsioonid
Reguleerimine
* FC-TY40: 47,5 mm — YL117
Käiguvahetusheebli paigaldamine Käiguvahetus
Kinnitusmoment: 2 Nm
Juhtraud
Pedaalimine muutub
kergemaks
Pedaalimine muutub
raskemaks
3 mm kuuskantvõti
Käepide
Jäta Revo käiguvahetusheebli ja käepideme
vahele 0,5 mm tühimik.
Ketitoe nurk
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
< FD-C051 / C050 >
Ülalt suunatud tüüp Normaaltüüp
< FD-C051 / FD-C050 / FD-TY30 / FD-TY10 >
4. Ülemine regulaator
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise
plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
Lõika maha sisetrossi üleliigne pikkus ning paigalda otsakork.
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Esmalt eemalda eelseadistatud
joondusplokk. Järgmiseks seadista sedasi,
et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele
jääks 0 - 0,5 mm vaba ruumi.
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
Eelseadistatud joondusplokk
FD-C051/C050
Keti asend
Suurim
ketiratas
Väikseim
hammasratas
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Trossi kinnitamiseks tõmba seda tugevalt ning kinnita kinnituspolt 9 mm
mutrivõtmega (TY30, TY10) või 5 mm kuuskantvõtmega (C051, C050).
3. Trossi pinge reguleerimine
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see esimese käiguvahetaja
külge nagu on näidatud joonisel.
Ülemine
reguleerimiskruvi
Ketijuhi
välisplaat
Kett
FD-TY30/TY10
Keti asend
Väikseim
ketiratas
Suurim
hammasratas
5. Keskmise hammasratta reguleerimine
Vii kett taga suurimale ketirattale ning ees vii kett suurimalt hammasrattalt
keskmisele hammasrattale. Reguleerimiseks kasuta trossi reguleerimispolti
keerates seda nii, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
6. Veaotsingu tabel
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Väliskatte
reguleerimissilinder
FD-C051/C050
Keti asend
Suurim
ketiratas
Keskmine
hammasratas
Väliskatte lõikamine
Kui lõikad väliskatet, lõika seda markeeritud otsa
vastasotsast. Peale väliskatte lõikamist tee ots ümaraks
nii, et augul oleks ühesuurune diameeter.
Sisemise trossi sisestamine
Sisesta sisemine tross väliskattesse märgistusega
otsast. Trossi efektiivseks töötamiseks kasuta
märgistusega otsal määret.
Lisa sama katte otsakork väliskesta
lõikekohale.
Otsakork
Märgistus
Tõmba
Normaaltüüp Ülalt suunatud tüüp
Kinnituspolt
5 mm kuuskantvõti
Pane tähele:
Lükka tross läbi nii,
nagu on näidatud
joonisel.
Sisemise trossi asendamine
Asenda sisetross, järgides samme 1 kuni 3
nagu näidatud joonistel.
1
2
3
FD-TY30/TY10
Esimene ülekandesüsteem
SI-6KS0A-002-04
Paigaldamiseks kasuta spetsiaalset tööriista TL-UN74-S.
Esmalt paigalda põhiosa, seejärel adapter.
Keskjooksu paigaldamine
Kinnitusmoment: 50 - 70 Nm
Esimene ketiratas
Kasuta esimese hammasratta paigaldamiseks
vändatõmmitsat (TL-FC10).
Esimese ketiratta paigaldamine
Kinnitusmoment: 35 - 50 Nm
Kinnita tugevalt
1. < FD-C051 / FD-C050 / FD-TY30 / FD-TY10 >
Kohanda ning seejärel paigalda esimene
käiguvahetaja nagu näidatud joonisel.
Ära eemalda sellel hetkel eelseadistatud
joondusplokki.
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Hambad peaksid
olema sellises
ulatuses.
Eelseadistatud mõõdik
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval veebilehel: http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
Keti pikkus
Ketiratas (suurim
hammasratas)
Ketijuht
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
< GS > < SS >
2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse suurima hammasratta kohal ja
sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 9 mm mutrivõtit (TY30, TY10) või 5 mm kuuskantvõtit (C051, C050).
Lisa 2 lüli (kett on samal ajal nii suurimal
ketirattal kui ka suurimal hammasrattal) :
Suurim ketiratas
Suurim
hammasratas
Kett
Väikseim ketiratas
Suurim
hammasratas
Juhtlitter
Pingelitter 90°
Õige nurk maapinna suhtes
Kett
Seeria Tourney
Käike
Parem 7 käiku 6 käiku
Vasak 3 käiku 3 käiku
Käiguvahetusheebel Vasak SL-RS43-L SL-RS43-L
Väliskate OT-SIS40 OT-SIS40
Esimene käiguvahetaja FD-C051/FD-TY30/FD-C050/FD-TY10
Esimene ketiratas FC-TX70/FC-TX71/FC-TY33/FC-TS38A/FC-TY40/FC-TS32
Keskjooks BB-UN26 BB-UN26
Kett CN-HG50 CN-HG50
Keskjooksu trossijuht SM-SP18/BT18 SM-SP18/BT18
Käiguvahetusheebel
Mudeli number SL-RS43-L
Käike SIS 3-käiku
Esimene käiguvahetaja
Mudeli number FD-C051/C050 FD-TY30 FD-TY10
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter
(normaaltüüp)
S, M, L S S, M
Esimese käiguvaheti kinnitusklambri diameeter
(ülalt suunatud tüüp)
S, M, L S, M
Ketitoe nurk (
a
)
66° - 69°
63° - 66°
66° - 69°
66° - 69°
Esimene ketiratas
Mudeli number FC-TX71 FC-TY33 FC-TS38A FC-TX70 FC-TY40 FC-TS32
Esimese hammasratta hambakombinatsioon 48T - 38T - 28T 42T - 34T - 24T
Vända pikkus 170 mm 170 mm
Pedaali keermete mõõtmed BC 9/16" X 20 T.P.I. (Inglise keermed) BC 9/16" X 20 T.P.I. (Inglise keermed)
Keskjooksu võru keermete mõõtmed BC 1,37" X 24 T.P.I. (68, 73 mm) BC 1,37" X 24 T.P.I. (68, 73 mm)
Sobiv esimene käiguvahetaja FD-C051
FD-C051/TY30
FD-C051/TY30
FD-C050
FD-C050/TY10
FD-C050/TY10
Keskjooks
Tüüp Ketiliin Kruvi pikkus Pesa laius
Tembeldatud
märgistus
Keermete mõõdud
Kolmekordne 47,5 mm 122,5 mm 68 mm D-NL BC1,37 X 24 T.P.I.
Kui kett kukub vända poole. Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt suurimale on
keeruline.
Vabasta vastupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt väiksemale on
keeruline.
Vabasta vastupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta sisemine
plaat puutuvad kokku.
Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta välimine plaat
puutuvad kokku .
Vabasta vastupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui vahetad käiku suurelt
hammasrattalt ning keskmine
hammasratas jääb vahele.
Vabasta väliskatte reguleerimissilindrit
vastupäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
sisemine plaat puutuvad kokku ajal,
kui lülitud taga ümber suurimale
ketirattale, samal ajal kui kett on
keskmisel hammasrattal.
Kinnita väliskatte reguleerimissilindrit
päripäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui käiguvahetus suurimalt
hammasrattalt keskmisele on
keeruline.
Kui kett kukub keskjooksu poole. Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/2 pööret).
Alumine
regulaatorkruvi
Eelseadistatud
joondusplokk
Tõmba
Keskjooks Adapter