Shimano SL-RS41 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions

See käsiraamat sobib ka

* FC-TY40: 47,5 mm — YL117
Peale trossi esmase lõtvuse kaotamist, kinnita see esimese käiguvahetaja
külge nagu on näidatud joonisel.
Trossi kinnitamiseks tõmba seda tugevalt ning kinnita kinnituspolt 9 mm
mutrivõtmega (TY30, TY18, TY15, TY10, TZ31, TZ30) või 5 mm
kuuskantvõtmega (C051, C050, TY32, TY32-A, TY22).
Vabasta väliskatte reguleeri-
missilindrit kuni kett puutub
kolmandat ketiratast ja tekitab
heli. (vastupäeva)
Kinnita välistrossi reguleerimissi-
lindrit kuni kett naaseb teisele
ketirattale. (päripäeva)
Parim seadistus
Parim seadistus on siis, kui käiguvahetuse heeblit
vajutatakse vaid selleks, et eemaldada lõtvust, ning kett
puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli.
* Vii heebel tagasi originaalasendisse (asendisse,
kus heebel on teise ketiratta seadistuste asendis,
ja see on vabastatud) ning keera vänta päripäeva.
Kui kett puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli,
keera väliskatte reguleerimissilindrit päripäeva, et seda
kinnitada, seni, kuni lõppeb heli ja kett jookseb
sujuvalt.
Paigalda kett väikseimale hammasrattale ja suurimale ketirattale ja keera
vänta tagurpidi. Seejärel keera B-pinge reguleerimiskruvi, et reguleerida
juhtlitter ketirattale nii lähedale kui võimalik ilma, et nad kokku puutuksid.
-Järgmiseks aseta kett väikseimale ketirattale ja korda ülalmainitut ning
veendu, et litter ei puutuks ketiratast.
Vii kett taga suurimale ketirattale ning ees vii kett suurimalt hammasrattalt
keskmisele hammasrattale. Reguleerimiseks kasuta trossi reguleerimispolti
keerates seda nii, et ketijuhi sisemise plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
Seadista sedasi, et ketijuhi sisemise
plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
Seadista sedasi, et ketijuhi välimise
plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm
vaba ruumi.
3. Trossi pinge reguleerimine
4. Ülemine regulaator
5. Keskmise hammasratta reguleerimine (SL-RS41-L)
Peale sammude 1 - 5 lõpetamist liiguta käiguvahetuse kontrollimiseks
käiguvaheti heeblit. (See kehtib ka juhul kui kasutamise ajal on
käiguvahetus raskendatud.)
6. Veaotsingu tabel
Tehnilise hoolduse juhised
SI-RS41E-001
Tourney
Spetsifikatsioonid
Kasuta käiguvahetusheeblit mitu korda, et viia
kett teisele ketirattale. Seejärel, samal ajal kui
vajutad heeblit vaid nii palju, et eemaldada heebli
lõtvust, pööra vänta.
Käiguvahetusheebli paigaldamine
3 mm kuuskantvõti [SL-RS41]
Kinnitusmoment: 2 Nm
Reguleerimine
Esmalt eemalda eelseadistatud joondusplokk.
Järgmiseks seadista sedasi, et ketijuhi sisemise
plaadi ning keti vahele jääks 0 - 0,5 mm vaba
ruumi.
Järgi kindlasti allkirjeldatud järjekorda.
1. Alumine regulaator
Eelseadistatud joondusplokk
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
Keti asend
Suurim ketiratas
Väikseim
hammasratas
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Alumine
regulaatorkruvi
Normaaltüüp
Tõmba
Tõmba
Ülalt suunatud tüüp
Keti pikkus
Lisa 2 lüli (kett on samal ajal nii suurimal
ketirattal kui ka suurimal eesmisel
hammasrattal).
Kett
Suur
hammasratas
Suurim
ketiratas
< FD-C051 / FD-C050 / FD-TY32 / FD-TY32-A / FD-TY30 / FD-TY22 /
FD-TY10 >
Ketijuhi sisemine
plaat
Kett
Alumine
regulaatorkruvi
Suurim
hammasratas
Väikseim
ketiratas
Keti asend
Ketijuhi
sisemine plaat
Kett
Väliskatte reguleerimissilinder
Trossi kinnitamine ja tõmbe reguleerimine
RD-TY15
RD-TY15
RD-TX70/TX50/TX30
SIS reguleerimine
Sisemise trossi asendamine
Asenda sisetross, järgides samme
¿
kuni
¬
nagu näidatud joonistel.
Lüliti paigaldamine
Eemalda lüliti kork ja paigalda lüliti
nagu näidatud joonisel.
Lüliti
Lüliti kork
¿
¡
¬
< FD-TY18 / FD-TY15 / FD-TZ31 / FD-TZ30 >
[SL-RS31]
Juhtraud
Juhtraud
Käepide
Käepide
Jäta Revo käiguvahetusheebli ja käepideme
vahele 0,5 mm tühimik.
Paigalda piduriheebel asendisse, kus
see ei takistaks pidurdamist. Ära kasuta
kombinatsioonis, mis takistab
pidurdamist.
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
Kasuta esimese hammasratta paigaldamiseks
vändatõmmitsat (TL-FC10).
Keskjooksu paigaldamine
Kinnitusmoment: 50 - 70 Nm
Paigaldamiseks kasuta spetsiaalset tööriista
TL-UN74. Esmalt paigalda põhiosa, seejärel adapter.
S
H
I
M
A
N
O
S
G
E
-
3
0
S
H
I
M
A
N
O
S
G
E
-
4
0
S
G
C
h
a
i
n
o
n
l
y
F
o
r
N
A
R
R
O
W
Kinnitusmoment: 35 - 50 Nm
Kinnita tugevalt
Esimese ketiratta paigaldamine
Keskjooks
Esimene ketiratas
Adapter
Vabajooksu eemaldamise tööriist
TL-FW30
Kinnitusmoment: 30 Nm
Vabajooksu paigaldamine
1 - 3 mm
Eelseadistatud
joondusplokk
Hambad peaksid
olema sellises
ulatuses.
Eelseadistatud mõõdik
Esimese käiguvahetaja paigaldamine
Kohanda ning seejärel paigalda esimene käiguvahetaja nagu näidatud joonisel.
Ära eemalda sellel hetkel eelseadistatud joondusplokki.
2. Ketijuhi välisplaadi tasane osa peaks olema otse suurima
hammasratta kohal ja sellega paralleelne.
3. Kinnita kasutades 9 mm mutrivõtit (TY30, TY18, TY15,
TY10, TZ31, TZ30) või 5 mm kuuskantvõtit (C051, C050,
TY32, TY32-A, TY22).
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
Ketijuht
Ketiratas (suurim
hammasratas)
1. < FD-C051 / FD-C050 / FD-TY32 / FD-TY32-A / FD-TY30 / FD-TY22 /
FD-TY10 >
Paigalda nii, et suurima hammasratta
ja ketijuhi alumise serva vahe oleks
lähimas punktis 1 - 3 mm.
< FD-TY18 / FD-TY15 / FD-TZ31 /
FD-TZ30 >
Käiguvahetus
Pedaalimine muutub
raskemaks
Pedaalimine muutub
raskemaks
Pedaalimine muutub
kergemaks
Pedaalimine muutub
kergemaks
Raam
Konsooli polt
Konsooli mutter
Kronstein
Tagumise käiguvahetaja paigaldamine
Otsekinnitusega tüüp
Lükka ja kinnita
Kinnitusmoment:
8 - 10 Nm
5 mm kuuskantvõti
Konsool-tüüp
Kinnitusmoment:
3 - 4 Nm
Lahti ühendamiseks
Paigaldamiseks
• Kui suunad väliskatte alt:
(Kett peaks olema suurimal hammasrattal ja suurimal ketirattal.)
Seadista väliskesta pikkus nii, et tekiks sujuv kaar ning link peatuks
asendis, kus lingi ja lingi sulguri vahel oleks väike tühimik.
Aseta väliskest nii, et see ei puutuks korvi ega porilauda, sest see
võib põhjustada probleeme käiguvahetaja töös.
Reguleeri väliskest (RD-TX70/RD-TX50) nii, et selle pikkus oleks
nagu järgnevalt näha.
• Kui suunad väliskatte ülalt:
(Kett peaks olema suurimal hammasrattal ja suurimal
ketirattal.)
Lisa väliskestale 10 mm pikkust alates otsast, mis on
sisestatud väliskesta hoidikusse, kuni otsani, mis on
ühendatud lingiga.
Väliskattehoidik
Link
Suurim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Lingi
sulgur
Link
Keti asend
Suurim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Keti asend
L
Sisemine tross
< RD-TX70 / RD-TX50 >
B-pinge
reguleerimise kruvi
Suurim ketiratas
Väikseim ketiratas
Ketijuhi
välisplaat
Kett
Ülemine
reguleerimiskruvi
* SL-RS41-L
*
*
1. Ülemine regulaator
Keera ülemist regulaatorkruvi, et reguleerida juhtlitrit nii, et see oleks
tagant vaadates täpselt väikseima ketiratta välisjoone all.
1 2
1
2
Juhtlitter
Väikseima ketiratta
välispind
Ülemine
reguleerimiskruvi
1
2
1 2
Juhtlitter
Alumine
regulaatorkruvi
Suurim
ketiratas
Tõmba
Soon
Pane tähele: Veendu, et tross
oleks kindlalt
soone sees.
Kinnitusmoment: 5 - 7 Nm
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Ühenda tross tagumise käiguvaheti külge ja peale esmase lõtvuse
eemaldamist trossist, kinnita uuesti tagumise käiguvaheti külge nagu
näidatud joonisel.
Kinnita tross tõmmates seda näpitstangidega 5 - 10 kg jõuga.
3. Alumine regulaator
Keera alumist regulaatorkruvi nii, et juhtlitter liiguks täpselt suurima
ketiratta alla.
4. Kuidas kasutada B-pinge reguleerimise kruvi < RD-TX70 /
RD-TX50 / RD-TX30 >
Ketitoe nurk
Parimaks SIS tööks määri perioodiliselt kõiki jõuülekande osasid.
Kui lülitud
kolmandale
Lõtk
Kui heli ei ole
kuulda
Keskmine
hammasratas
Suurim
ketiratas
Keti asend
Väikseim
hammasratas
Suurim ketiratas
Keti asend
FD-TY18/TY15/
TZ31/TZ30
FD-TY30/TY10
FD-TY30/TY18/TY15/
TY10/TZ31/TZ30
FD-C051/C050/TY32/
TY32-A/TY22
FD-C051/C050/
TY32/TY32-A/
TY22
5 mm
kuuskantvõti
Pane tähele:
Lükka tross läbi nii,
nagu on näidatud
joonisel.
Kinnituspolt
Lõika maha sisetrossi üleliigne pikkus ning paigalda otsakork.
Normaaltüüp
Ülalt suunatud tüüp
< FD-C051 / FD-C050 >
maks nurk
maks nurk
RD-TX70/TX50/TX30
Reguleeri-
mispolt
RD-TX70
RD-TX50
RD-TX30
Regulee-
rimispolt
RD-TX70
RD-TX50
RD-TX30
SI-RS41E-001-04
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval veebilehel: http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
* FD-TY15-GS/TY18/TZ31/TZ30 ei ühildu SISiga ning neid ei saa kasutada koos SL-RS41-L-ga.
Seeria MEGARANGE Tourney Tourney Tourney
Käike 21 käiku 18 käiku 21 käiku 18 käiku 15 käiku
Käiguvahetusheebel
Parem
SL-RS41-7/RS41A-7
SL-RS31-7
SL-RS41-6
SL-RS31-6
SL-RS41-7/RS41A-7
SL-RS31-7
SL-RS41-6
SL-RS31-6
SL-RS31-5
Vasak
SL-RS41-L/RS41A-L
SL-RS31-LA
SL-RS41-L
SL-RS31-LA
SL-RS31-L SL-RS31-L SL-RS31-L
Väliskate OT-SIS40 OT-SIS40 OT-SIS40 OT-SIS40 OT-SIS40
Esimene käiguvahetaja
FD-C051/FD-TY32-A/FD-TY30
FD-C050/FD-TY10
FD-C051/FD-TY22-GS/FD-TY18/FD-TZ31
FD-C050/FD-TZ30
FD-TY15-GS
Esimene ketiratas
FC-TX70/FC-TX71
FC-C051/FC-TY33-A/FC-TY33
FC-C050/FC-TY40/FC-TS32
FC-TX70/FC-TX71
FC-C051/FC-TY33-A/FC-TY33
FC-C050/FC-TY40/FC-TS32
FC-TY33
Tagumine käiguvaheti RD-TX70/RD-TX50/RD-TX30 RD-TX70/RD-TX50/RD-TX30 RD-TY15-GS
Keskjooks BB-UN25 BB-UN25 BB-UN25 BB-UN25 BB-UN25
Mitmekordne vabajooks
MF-TZ37/ZH37/HG50 MF-HG40-6/HG22/ZH36
MF-HG37/TZ07 MF-HG22/TZ06 MF-Z015
Kett CN-UG51/HG50 CN-UG51/HG50 CN-UG51/HG50 CN-UG51/HG50 CN-UG51/HP20
Keskjooksu trossijuht SM-SP18/BT18 SM-SP18/BT18 SM-SP18/BT18 SM-SP18/BT18 SM-SP18/BT18
Käiguvahetusheebel
Mudeli number
SL-RS41-7/RS41A-7
SL-RS41-6 SL-RS31-6 SL-RS31-5 SL-RS41-L/RS41A-L SL-RS31-L
Käike SIS 7 käiku SIS 6 käiku SIS 6 käiku SIS 5 käiku SIS 3 käiku Mitte SIS
Esimene käiguvahetaja
Mudeli number
FD-C051/C050
FD-TY32/TY32-A
FD-TY30
FD-TY22-GS
FD-TY18
FD-TY15-GS
FD-TY10
FD-TZ31/TZ30
Esimese käiguvaheti
kinnitusklambri diameeter
(normaaltüüp)
S, M, L S, M S S, M S, M S, M S, M S, M
Esimese käiguvaheti
kinnitusklambri diameeter
(ülalt suunatud tüüp)
S, M, L S, M S, M S, M S, M S, M
Ketitoe nurk ( a )
66° - 69° 66° - 69°
63° - 66°
66° - 69°
66° - 69° 66° - 69° 66° - 69° 66° - 69° 66° - 69°
Esimene ketiratas
Mudeli number FC-TX71/C051 FC-TY33/TY33-A FC-TX70/C050 FC-TY40 FC-TS32
Esimese hammasratta hambakombinatsioon 48T-38T-28T 42T-34T-24T
Vända pikkus 160 mm, 170 mm 170 mm 160 mm, 170 mm 160 mm, 170 mm 170 mm
Pedaali keermete mõõtmed BC 9/16" X 20 T.P.I. (Inglise keermed) BC 9/16" X 20 T.P.I. (Inglise keermed)
Keskjooksu võru keermete mõõtmed BC 1,37" X 24 T.P.I. (68, 73 mm) BC 1,37" X 24 T.P.I. (68, 73 mm)
Sobiv esimene käiguvahetaja FD-C051 FD-TY33 FD-C050 FD-C050/TZ30 FD-C050/TZ30
Keskjooks
Tüüp Ketiliin Kruvi pikkus Pesa laius Tembeldatud märgistus Keermete mõõdud
Kolmekordne 47,5 mm 122,5 mm 68 mm D-NL BC 1,37 X 24 T.P.I.
Tagumine käiguvaheti
Mudeli number RD-TX70 RD-TX50 RD-TX30 RD-TY15-GS
Tüüp MGS MGS MGS GS
Käike 7 käiku/6 käiku 7 käiku/6 käiku 7 käiku/6 käiku 5 käiku
Kogukapatsiteet 43T 43T 43T 34T
Tagumine suurim ketiratas 28-34T 28-34T 28-34T 28T
Tagumine väikseim ketiratas 11T 11T 11T 14T
Esimese hammasratta hamba vahe 20T 20T 20T 20T
Ketiratta hammaste konfiguratsioonid
Käike 7 käiku 6 käiku 5 käiku
Hammaste kombinatsioon
14, 16, 18, 20, 22, 24, 34T
14, 16, 18, 20, 22, 24, 28T
13, 15, 17, 19, 21, 24, 34T
14, 16, 18, 21, 24, 34T
14, 16, 18, 21, 24, 28T
14, 17, 20, 24, 28T
Kui kett kukub vända poole
Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt suurimale on
keeruline .
Vabasta vastupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui käiguvahetus keskmiselt
hammasrattalt väiksemale on
keeruline .
Vabasta vastupäeva keerates alumine
reguleerimiskruvi (umbes 1/4 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta sisemine
plaat puutuvad kokku .
Kinnita päripäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
suurima hammasratta välimine
plaat puutuvad kokku .
Vabasta vastupäeva keerates ülemist
reguleerimiskruvi (umbes 1/8 pööret).
Kui vahetad käiku suurelt
hammasrattalt ning keskmine
hammasratas jääb vahele .
Vabasta väliskatte reguleerimissilindrit
vastupäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui kett ja esimese käiguvahetaja
sisemine plaat puutuvad kokku ajal,
kui lülitud taga ümber suurimale
ketirattale, samal ajal kui kett on
keskmisel hammasrattal.
Kinnita väliskatte reguleerimissilindrit
päripäeva keerates (1 või 2 pööret).
Kui käiguvahetus suurimalt
hammasrattalt keskmisele on
keeruline .
Kui kett kukub keskjooksu poole .
Kinnita päripäeva keerates alumist
reguleerimiskruvi (umbes 1/2 pööret).
Ühenda sisemine tross käiguvahetajaga
nii, nagu on näidatud joonisel.
  • Page 1 1

Shimano SL-RS41 Service Instructions

Tüüp
Service Instructions
See käsiraamat sobib ka