• 203 mm ja 180 mm rootorid pakuvad võimsamat pidurdusjõudu kui 160 mm rootorid.
Veendu, et sul oleks enne pidurite kasutamist täielik ülevaade pidurite omadustest.
•
Kui paigaldad või hooldad ratast jälgi erilise tähelepanelikkusega, et sinu sõrmed
oleksid eemal pöörlevast ketaspiduri rootorist. Rootor on piisavalt terav, et
põhjustada vigastusi sinu sõrmedele, kui need jäävad liikuva rootori avadesse.
• Pidurisadul ning rootor muutuvad pidureid kasutades kuumaks, seega ära
puutu neid sõidu ajal või kohe peale jalgrattalt maha tulekut, vastasel juhul
võid saada põletusi. Enne pidurite reguleerimist veendu, et piduri detailid oleksid piisavalt
jahtunud.
• Märja ilmaga on vajalik pidurdusmaa pikem. Vähenda oma kiirust ning pidurda varakult ja
sujuvalt.
• Kui teepind on märg, satuvad rehvid kergelt libisemisse. Kui rehvid libisevad, võid sa jalgrattalt
kukkuda. Selle vältimiseks vähenda oma kiirust ning pidurda varakult ja sujuvalt.
• Enne jalgrattaga sõitmist veendu, et esimesed ja tagumised pidurid töötaksid korrektselt.
• Kui rootor on mõranenud või väändunud, asenda see kindlasti uue rootoriga.
• Kui rootor kulub kasutamise tagajärjel 1,5 mm paksuseks või kui näha on alumiiniumist pinda,
asenda rootor kindlasti uuega.
• Jälgi, et rootorile ja piduriklotsidele ei satuks õli ega määret, vastasel juhul ei pruugi pidurid
töötada korrektselt.
• Kui klotsidele satub õli või määret, asenda need kindlasti uute klotsidega.
Kui rootorile peaks sattuma õli või määret, peaksid sa rootorit puhastama.
Kui seda ei tehta, ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
•
Enne jalgrattaga sõitmist veendu, et iga klotsi paksus oleks 0,5 mm või enam.
• Kui kasutada lakkamatult pidureid võib tekkida aurulukk. Sellise olukorra
leevendamiseks vabasta koheselt piduriheebel.
Pidurisadulate (BR-M985) paigaldamine ja vooliku kinnitamine.
• Eemalda õhutuskamber (kollane) ning aseta rootoriga ratas raamile.
• Paigalda piduriklotsid.
■ Rootori (SM-RT98)
paigaldamine
SM-RT98L (203 mm)
SM-RT98M (180 mm)
SM-RT98S (160 mm)
SM-RT98SS (140 mm)
* RT98SS (140 mm) rootor on
kasutamiseks üksnes tagarattal.
Selle toote kokkupanekul on vaja järgnevaid tööriistu.
Tehnilise hoolduse juhised
SI-8J70A-005
Ketaspidurisüsteem
Parima tulemuse saamiseks soovitame me kasutada järgnevat kombinatsiooni.
■ Vooliku paigaldamine
■ Piduriheebli (BL-M985/M988) paigaldamine
Kinnita piduriheebel nagu on näidatud joonisel.
(Veendu, et piduriheebel ei puutuks kasutamise ajal
kokku käiguvahetusheebliga. Vaata ka hooldusjuhiseid
käiguvahetusheeblile. Tänu käiguvahetusheebli
kinnituspoltide asukohale nõuavad mõningad tüübid,
et käiguvahetusheebel paigaldataks esimesena.)
Kui kinnitad lisasid süsinikraami/juhtraua külge, konsulteeri
süsinikraami/lisade tootjaga, et saada soovitusi kinnituse
jaoks, et vältida liiga tugevat kinnitust, mis võib põhjustada
kahjustusi süsinikmaterjalile, ja/või liiga lõtva kinnitust,
mis põhjustab lisatud komponentide nõrka kinnitumist.
Piduriheebli kinnitusmoment:
6 - 8 Nm
Kui polt 1 hakkab lahti tulema (avaneb vastupäeva keerates)
rakendatakse juhtmega jõudu, et keerata polti 2 pingutussuunas
(päripäeva). Siiski ei saa polti 2 keerata rohkem oma pingutussuunas.
Vastukaaluks takistab see poldi 1 pöörlemist vabastussuunas, sest ka
see on ühendatud juhtmega.
Kui üks nendest poltidest hakkab lahti keerama, rakendatakse jõudu nii,
et teist polti keeratakse selle kinnitussuunas. Teisisõnu takistab see
süsteem poltide lahti tulemist.
Keri adapteri ja raami
kinnituspoltide ümber juhe,
nagu näidatud joonisel.
Piduriklotsid
Polt 1
Polt 2
Õhutuskamber
Juhe
Polt
Kinnitusmoment: 0,2 - 0,4 Nm
Poltide lahti tulemise vältimiseks kinnita need
juhtmega nagu on näidatud joonisel.
Rootori
kinnitusrõngas
TL-LR15
C-kujuliste juhtide ja tavalist tüüpi
trossilukkude jaoks kasuta
spetsiaalset Shimano trossikinnitit
(müügil eraldi), et kinnitada nagu on
näidatud joonisel.
Liiguta piduriheeblit mitu korda ja jälgi, kas pidurid töötavad korralikult või mitte. Samuti
veendu, et ei oleks lekkeid.
Kinnitusmoment:
0,3 - 0,5 Nm
< C-kujuline juht > < Tavalist tüüpi trossilukk >
■ Piduriklotsi asendamine
Hooldus
Pane tähele: M985 pidurisüsteem on loodud sellisena, et piduriklotsid kuluvad, kolvid
liiguvad samm-sammult väljapoole, et automaatselt reguleerida tühimikku rootori ja
piduriklotside vahel. Seetõttu pead sa piduriklotside asendamisel lükkama kolvid tagasi
nende algasendisse.
Piduriklotsid peaks välja vahetama kui peale õli lisamist
määrduvad piduriklotsid õliga või piduriklotsid on
kulunud paksuseni 0,5 mm või kui piduriklotside
suruvedrud puutuvad kokku rootoriga.
1. Eemalda raami küljest ratas ning eemalda piduriklotsid
nagu on näidatud joonisel.
2. Puhasta kolvid ja ümbritsev piirkond.
3. Lükka kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse
tagasi ilma neid kahjustamata nii kaugele kui nad
lähevad. Ära lükka kolbe terava tööriistaga. See võib
kahjustada kolbe.
4. Paigalda uued piduriklotsid ja seejärel
paigalda klotside eraldajad (punane).
Veendu, et sa ei unustaks paigaldada
klõpsklambreid.
5. Vajuta mõned korrad piduriheeblit ja kontrolli, et vajutamine muutuks jäigemaks.
6. Eemalda klotside eraldajad, paigalda ratas ning kontrolli, et rootor ja pidurisadul ei
puutuks kokku. Kui nad puutuvad kokku, kohanda vastavalt peatükile "Pidurisadula
paigaldamine".
■ Reguleerimine kui kolvid ei tööta korralikult
Pidurisadula süsteem sisaldab kahte kolbi. Järgi kolbide reguleerimise järgnevaid
protseduure juhul, kui kolvid ei tööta korralikult, kui nad tulevad välja ebaühtlaselt või kui
piduriklotsid puutuvad kokku rootoriga.
1. Eemalda jooks ja piduriklotsid. Puhasta kolvid ja ümbritsev piirkond.
2. Lükka kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse tagasi ilma neid kahjustamata nii
kaugele kui nad lähevad. Ära lükka kolbe terava tööriistaga. See võib kahjustada kolbe.
3. Paigalda piduriklotsid ja klotside eraldajad (punane).
4. Vajuta piduriheebel nii madalale kui see läheb ning korda seda veel mõned korrad nii,
et kaks kolbi liiguksid tagasi oma algasendisse.
5. Eemalda klotside eraldaja, paigalda jooks ning kontrolli, et rootor ja piduriklotsid
ei puutuks kokku. Kui nad puutuvad kokku, vabasta kinnituspoldid ja reguleeri nii,
et nad enam kokku ei puutuks.
■ Mineraalõli vahetamine
Soovitatav on vahetada vedeliku anumas olev õli siis kui see muutub tõeliselt
luitunuks.
Kinnita tühjendusnipli külge toruga kott ning seejärel ava tühjendusnippel ja
lase õli välja. Sa võid samal ajal opereerida piduriheebliga, et kiirendada õli
väljutamist. Peale õli väljutamist, vala sisse uus pidurivedelik vastavalt peatükile
"Mineraalõli lisamine ja õhu väljutamine". Kasuta üksnes ehtsat Shimano
mineraalõli.
Utiliseeri vana õli vastavalt riigi ja/või osariigi utiliseerimisregulatsioonidele.
Kaalu vähendamiseks saab BR-M985 tühjendusniplit asendada kaasasoleva
pidurisadula tühjenduskruviga. Kui kasutad pidurisadula tühjenduskruvi, võib
olla õhu eemaldamisel vajalik kasutada TL-BR25 tühjendusadapterit ja
SM-DISC (õlilehter ja õlisulgur).
■ SL-M980-I ja BL-M985/M988 paigaldamine
1. Kasuta piduriheebli klambri avamiseks 2 mm
kuuskantvõtit nagu näidatud joonisel.
2. Sisesta käiguvahetusheebli haak piduriheebli
kronsteini auku ja seejärel kinnita juhtraua
paigaldamiseks ajutiselt spetsiaalne mutter ja
polt.
3. Kasuta käiguvahetusheebli kinnitamiseks
piduriheebli külge 4 mm kuuskantvõtit.
Vaata koos nende hooldusjuhistega ka hooldusjuhiseid
"Mineraalõli lisamine ja õhu eemaldamine" ja "Mineraalõli lisamine
ja õhu eemaldamine (pidurisadula tühjenduskruvi kasutades)".
Klotsi eraldaja (punane)
Lukustusrõngas
Vooliku paigaldamise detailide jaoks loe SM-BH90-SB pidurivooliku (SI-8JA0A) hooldusjuhiseid.
Ära lase paigaldamise ajal voolikul väänduda. Veendu, et pidurisadulad ja heeblid oleksid
joonisel näidatud asendites.
Ribidega klots
Ribidega klotsidel on ribid nii
ees kui ka taga, seega
paigalda need nii nagu
näidatud joonisel.
Aseta klotsi suruvedru nii, nagu
näidatud joonisel.
(Vedrul on vasaku poole (L) ja
parema poole (R) tähised.)
Kolb
Paigaldamine
■ Ratta kodarate kinnitamine
Veendu, et kodarad oleksid kinnitatud nii nagu on näidatud joonisel.
Radiaalset paigaldust ei saa kasutada.
Kinnita kodarad, nii nagu on näidatud alloleval joonisel 1, esiratta vasakult poolt
(poolelt kuhu on paigaldatud rootor) ning tagaratta vasakult ja paremalt poolt
ning, nagu on näidatud alloleval joonisel 2, esiratta paremalt poolt.
< Ees >
< Ees >
< Taga >
Kinnitusmoment: 6 - 8 Nm
Kinnitusmoment: 6 - 8 Nm
Pidurisadul
Rootor
Adapter
Pidurisadula
kinnituspoldid
Pidurisadula
kinnituspoldid
Adapteri
kinnituspoldid
Adapteri
kinnituspoldid
● Rahvusvahelise standardiga kinnitustüüp ● Posti-tüüpi kinnitus
Paigalda esmalt pidurisadul raami
külge (nii, et pidurisadul saaks liikuda
küljele), vajuta piduriheeblit nii, et
piduriklotsid haaraksid rootorist, ning
seejärel kinnita pidurisadula
kinnituspoldid.
Rahvusvahelise standardiga kinnituse jaoks, kasuta posti-tüüpi kinnituse puhul
pidurisadulatega koos adaptereid.
(Saadaval on eraldi esimesed ja tagumised adapterid.)
1. Esmalt paigalda adapter ja seejärel kinnita pidurisadulad ajutiselt adapterile. (Pidurisadulad
peaksid saama liikuda külgedele.)
2. Vajuta piduriheeblit nii, et klotsid haaraksid rootorist ning seejärel kinnita pidurisadula
kinnituspoldid.
Klotsi suruvedru
Lukustusrõngas
Posti tüüpi
Tühivajutuse
reguleerimise kruvi
Rootor
Piduriklots
Kokkupuude
Pidurikotsi
kokkupuutepunkt
■ Tühivajutuse reguleerimine
Kui tühivajutuse reguleerimise kruvi on lahti tulnud, suureneb piduriheebli
tühivajutus,seega sa saad selle reguleerida vastavalt vajadusele.
Reguleerimispolt
Reguleerimispolt
■ Heebli kauguse reguleerimine
Tõmbe suurendamiseks pinguta
reguleerimispolti (päripäeva) ja tõmbe
vähendamiseks vabasta seda
(vastupäeva).
Tõmbe suurendamiseks pinguta
reguleerimispolti (päripäeva) ja
tõmbe vähendamiseks vabasta
seda (vastupäeva), kasutades
2 mm kuuskantvõtit.
< BL-M988 >
< BL-M988 > < BL-M985 >
Kinnitusmoment:
0,2 - 0,4 Nm
Haak
Lükka
Klamber
Polt (M5 x 12,5 mm)
Mutter
1
1
2
2
Kinnitusmoment: 3 Nm
4. Kasuta klambri kinnitamiseks piduriheebli
külge 4 mm kuuskantvõtit.
Kinnitusmoment:
6 - 8 Nm
Üldine ohutusinfo
HOIATUS
• G01A/F01A piduriklotsid on loodud vähendama heli, mis tekib pidurdamisel piduriklotside
ja rootori vahel. Võrreldes G03Ti/F03C klotsidega vajavad seda tüüpi klotsid pikemat
sissetöötamise aega.
■ Mineraalõli kasutamine
• Kasutamisel kasuta kaitseprille ning väldi kokkupuudet silmadega. Kokkupuutel silmadega
võib põhjustada ärritust. Kokkupuutel silmaga, pese puhta veega ning otsi koheselt arstiabi.
• Kasuta kasutamise ajal kindaid. Kokkupuutel nahaga võib põhjustada löövet või ebamugavust.
Kokkupuutel nahaga, pese hoolikalt seebi ja veega.
• Õli aurude sisse hingamine võib põhjustada iiveldust. Kata nina ja suu respiraatortüüpi
maskiga ning kasuta hästi ventileeritavas kohas. Kui oled sisse hinganud õli aure, mine
koheselt värske õhu kätte. Kata end tekiga. Püsi soojana ja stabiilsena ning otsi arstiabi.
• Ära joo Võib põhjustada oksendamist või kõhulahtisust.
• Hoida lastele kättesaamatus kohas.
• Ära lõika, kuumuta, keevita ega avalda rõhku õlikonteinerile, see võib põhjustada plahvatust ja
leeke.
• Kasutatud õli utiliseerimine: Järgi kohaliku riigi ja/või osariigi utiliseerimise nõudeid.
Valmistudes õli utiliseerimiseks ole hoolikas.
• Juhised: Vältimaks võõrkehade ja mustuse sattumist konteinerisse, hoia see suletuna ning
ladusta seda jahedas, pimedas kohas eemal otsesest päikesevalgusest ja kuumusest.
ETTEVAATUST
Aurulukk on nähtus, kus pidurisüsteemis olev õli kuumeneb, mis omakorda põhjustab
pidurisüsteemis olevate vee või õhumullide paisumist. Seda võib põhjustada äkiline
piduriheebli kasutamise tõus.
< Kui pidurid töötavad heeblit vajutades loiult >
Vajuta kergelt piduriheeblit mitu korda ning oota, et mullid naaseksid pidurivedeliku
anumasse. Soovitatav on seejärel eemaldada tühjenduskruvid ning täita mahuti
mineraalõliga, kuni õhumulle enam pole.
Kui pidurid töötavad endiselt loiult, lase pidurisüsteemist välja õhk. (Vaata "Mineraalõli
lisamine ja õhu eemaldamine".)
SI-8J70A-005-04
Ratta
pöörlemise
suund
Ees
vasakul
Taga
vasakul
Taga
paremal
Ees paremal
Joon. 2 Joon. 1
Juhe
* Teistes keeltes olevad hooldusjuhendid on saadaval veebilehel
http://techdocs.shimano.com
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
Piduriheeblipoolne ots Pidurisadulapoolne ots
Voolik
Bandžo
Rõngastihendid
3 mm kuuskantvõti
4 mm kuuskantvõti
Ühenduspolt
Oliiv
8 mm mutrivõti
Piduriklotsid
< Parema heebli jaoks >
BL-M985 / M988 BR-M985
BR-M985 BL-M985 / M988
< Vasaku heebli jaoks >
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
• Kasuta üksnes ehtsat Shimano mineraalõli. Kui kasutada teist tüüpi õlisid, võib see
põhjustada probleeme pidurite töös ning süsteem võib muutuda kasutuskõlbmatuks.
• Kasuta vaid värskelt avatud konteinerist pärit õli, ära kasuta uuesti õli, mis on välja lastud
tühjendusnipli kaudu. Vana või juba korra kasutatud õli võib sisaldada vett, mis või
põhjustada pidurisüsteemis auruluku.
• Jälgi, et pidurisüsteemi ei satuks vett ega õhumulle, vastasel juhul võib tekkida aurulukk.
Ole eriti ettevaatlik tühjenduskruvisid eemaldades.
• Kui lõikad pidurivoolikut, et reguleerida vooliku pikkust, või vahetad vasakpoolse
pidurivooliku parempoolsega või vastupidi, lase kindlasti pidurivoolikutest õhk välja, jälgides
samme (4), (8) kuni (12), mis on antud hooldusjuhiste peatükis "Mineraalõli lisamine ja õhu
väljutamine".
• Kui jalgratas keeratakse tagurpidi või asetatakse külili, võivad pidurisüsteemi vedeliku
anumas olla õhumullid, mis jäävadki sinna ka siis, kui tühjenduskruvid tagasi pannakse,
või kogunevad pidurisüsteemi erinevates osades, kui seda kasutada pikemat aega. M985
ketaspidurisüsteem ei ole mõeldud tagurpidi keeramiseks. Kui jalgratas keeratakse tagurpidi
või asetatakse küljele, võivad vedeliku anumas olevad õhumullid liikuda pidurisadulate
suunas. Kui jalgratast kasutatakse sellistes tingimustes, on oht, et pidurid ei tööta ning see
võib põhjustada tõsise õnnetuse. Kui jalgratas keeratakse tagurpidi või asetatakse küljele,
vajuta enne jalgrattaga sõitmist mõned korrad piduriheeblid, et näha, kas pidurid töötavad
korralikult. Kui pidurid ei tööta korralikult, reguleeri neid vastavalt protseduurile.
• Kui ilmneb leke, lõpeta koheselt pidurite kasutamine ning teosta vajalikud remonttööd.
Kui sa jätkad jalgrattaga sõitmist samal ajal kui lekib vedelikku, on oht, et pidurid võivad
järsku lõpetada töötamise.
• Kui kiirlukusti heebel on rootoriga samal poolel, on oht, et see võib kokku puutuda rootoriga,
kontrolli, et nad ei puutuks kokku.
• On väga tähtis tunda oma jalgratta pidurisüsteemide toimimist. Sinu jalgratta pidurisüsteemi
ebasobiv kasutamine võib põhjustada kontrolli kaotamise või tõsiste vigastustega õnnetuse.
Kuna iga jalgratta juhtimine on erinev, õpi oma jalgrattale sobivat pidurdustehnikat
(muu hulgas surve piduriheeblile ja jalgratta juhtimisomadused) ning juhtimist. Seda saab
teha konsulteerides oma professionaalse jalgrataste edasimüüjaga ja tutvudes jalgratta
kasutusjuhendiga ning harjutades sõitmist ja pidurdamist.
• Kui esipidurit rakendatakse liiga jõuliselt, võib jooks blokeeruda ja jalgratas kukkuda
ettepoole, tuues kaasa tõsiseid vigastusi.
• Shimano ketaspidurite süsteemid ei ühildu tandemratastega. Kuna tandemratastel on suur
üldkaal, suureneb pidurdamise ajal pidurisüsteemi koormus. Kui hüdraulilisi ketaspidureid
kasutatakse tandemratastel, tõuseb õlitemperatuur liiga kõrgeks ning pidurivoolikutes võivad
ilmneda aurulukud või rebenemised, mis põhjustab omakorda pidurite töö lakkamist.
• Enne lisaseadmete kinnitamist loe põhjalikult ja saa aru hooldusjuhenditest. Lahtised,
kulunud või kahjustunud osad võivad põhjustada jalgratta ümber kukkumist ning tekitada
seeläbi tõsiseid vigastusi. Me soovitame tungivalt kasutada üksnes ehtsaid Shimano
varuosasid.
• Loe neid tehnilise hoolduse juhiseid põhjalikult ning hoia alati edasipidiseks kasutamiseks
kindlas kohas.
Pidurisadul BR-M985
Piduriheebel BL-M985 / BL-M988
Rootor SM-RT98
Voolik SM-BH90-SB
Trossikinniti SM-HANG
Mineraalõli SM-DB-OIL
Piduriklotsi seade Ribideta Ribidega
Orgaanilised
klotsid
G01A F01A
Metallklotsid G03Ti F03C
Kinnitusmoment: 40 - 50 Nm
Kasutuskoht Tööriist
Rootori kinnitusrõngas TL-LR15
Piduriheebli kinnituspolt 4 mm kuuskantvõti
Pidurisadula kinnituspolt 4 mm kuuskantvõti
Adapteri (posti-tüüp) kinnituspolt 4 mm kuuskantvõti
Piduriklotsi kinnitustelg Lamedaotsaline kruvikeeraja
Piduriheebli tühjenduskruvi 2,5 mm kuuskantvõti
Trossikinniti Phillips kruvikeeraja #2
Pidurivooliku kinnituspolt 8 mm mutrivõti / 3 mm, 4 mm kuuskantvõti
Tühjendusnippel 7 mm padrunvõti
Pidurisadula tühjenduskruvi (valikuline) 3 mm kuuskantvõti
Tühjendusadapter (valikuline) TL-BR25
Tühjendamine SM-DISC, süstal
Pane tähele
• Maastikujalgrataste 203 mm ja 180 mm rootoritel on suurem diameeter kui 160
mm ja 140 mm rootoritel ning seega on ka nende rootorite paindlikkus suurem.
Vastasel juhul võivad nad kokku puutuda piduriklotsidega.
• Kui pidurisadula kinnitusmuhv ja hargi ots ei ole paralleelsed, võivad rootor ja
pidurisadul kokku puutuda.
• Kui jalgratta ratas on eemaldatud, on soovitatav paigaldada ka klotside
eraldajad. Klotside eraldajad välistavad selle, et kolb ei tuleks välja juhul, kui
vajutada piduriheeblit samal ajal kui ratas on eemaldatud.
• Kui vajutada piduriheeblit ilma eelnevalt klotside eraldajaid paigaldamata,
tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kasuta lamedaotsalist kruvikeerajat
või mõnda teist sarnast tööriista, et lükata ettevaatlikult piduriklotsid tagasi ilma
piduriklotside pinda kahjustamata. (Kui piduriklotse pole paigaldatud, lükka
kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse tagasi ilma neid kahjustamata.)
Kui piduriklotside või kolbide tagasi lükkamine on raske, eemalda
tühjenduskruvid ning proovi uuesti. (Pane tähele, sel ajal võib anumast välja
voolata natukene õli.)
• Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta isopropüülalkoholi, seebist
vett või kuiva riidetükki. Ära kasuta müügilolevaid piduri puhasteid või
summutavaid aineid, sest need võivad kahjustada selliseid detaile nagu
tihendid.
• Kui eemaldad pidurisadulat, ära eemalda kolbe.
• Detailid ei ole kaitstud loomuliku kulumise või tavapärase kasutamise tõttu
halvemaks muutumise eest.
Pane tähele:
Ära paigalda tagurpidi.
Tagurpidi paigaldamise korral ei ole
võimalik kinnitada piduriheeblit juhtraua
külge ning seadmel võivad esineda
kahjustused.
■ Sissetöötamise periood
• Ketaspiduritel on sissetöötamise periood ning sissetöötamise perioodi ajal
kasvab järkjärgult pidurdusjõud. Kui kasutad pidureid sissetöötamise perioodil,
ole valmis igaks selliseks pidurdusjõu suurenemiseks. Sama asi toimub ka kui
vahetatud on piduriklotsid või rootor.
■ Kui puhastad kompressoriga
• Kui võtad koost lahti pidurisadula, et puhastada kompressoriga selle sisemisi
detaile, pane tähele, et kompressori õhus sisalduv tolm võib jääda pidurisadula
osadele. Lase pidurisadula komponentidel enne kokkuühendamist piisavalt
kuivada.
Kinnitusmoment:
3 mm kuuskantvõti : 5 - 7 Nm
4 mm kuuskantvõti : 8 - 10 Nm
2 mm 0,5 mm