7
OHUTUSE TAGAMINE
MÄRKUS
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
•
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada klotside eraldajad. Ära vajuta piduriheeblit, kui jooks on eemaldatud. Kui vajutada
piduriheeblit ilma eelnevalt klotside eraldajaid paigaldamata, tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kui see juhtub, võta ühendust edasimüüjaga.
•
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta seebivett või kuiva riidetükki. Ära kasuta kaubanduses müüdavaid puhastusvahendeid ega
summutavaid aineid. Need võivad kahjustada detaile, nagu tihendid.
•
Süsinikheeblite korral kasuta nende pesemiseks pehmet riiet ja neutraalset pesuvahendit. Vastasel juhul võib materjal puruneda ja kahjustuda.
•
Väldi süsinikheeblite jätmist kõrge temperatuuriga paikadesse. Samuti hoia neid eemal tulest.
•
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvenemisele.
SAINT/ZEE
•
Selle toote garantii ei laiene kahjustustele, mida on põhjustanud väärkasutamine, nagu sõitmise ajal hüppamine või jalgratta kukkumine,
väljaarvatud juhud, kui häirete põhjusteks on kasutatud tootmismeetodid.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
•
Maastikujalgrataste 203 mm ja 180 mm ketaspiduri rootoritel on suurem diameeter kui 160 mm rootoritel ning seega on ka nende ketaspiduri
rootorite paindlikkus suurem. Vastasel juhul võivad nad kokku puutuda piduriklotsidega.
•
Kui pidurisadula kinnitusmuhv ja kahvli ots ei ole paralleelsed, võivad ketaspiduri rootor ja pidurisadul kokku puutuda.
•
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada klotside eraldajad. Klotside eraldajad välistavad selle, et kolb ei tuleks välja juhul,
kuivajutada piduriheeblit samal ajal kui ratas on eemaldatud.
•
Kui vajutada piduriheeblit ilma eelnevalt klotside eraldajaid paigaldamata, tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kasuta lamedaotsalist tööriista,
etlükata ettevaatlikult piduriklotsid tagasi ilma piduriklotside pinda kahjustamata.
(Kui piduriklotse pole paigaldatud, lükka kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse tagasi ilma neid kahjustamata.)
Kui piduriklotside või kolbide tagasi lükkamine on raske, eemalda tühjenduskruvid ning proovi uuesti. (Pane tähele, et sel ajal võib anumast välja
voolata natukene õli.)
•
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta isopropüülalkoholi, seebivett või kuiva riidetükki. Ära kasuta kaubanduses müüdavaid
puhastusvahendeid ega summutavaid aineid. Need võivad kahjustada detaile, nagu tihendid.
•
Kui eemaldad pidurisadulat, ära eemalda kolbe.
•
Kui ketaspiduri rootor on kulunud, mõranenud või moondunud, tuleks see välja vahetada.
•
BR-M9000/BR-M987-e pidurisadul ja BL-M9000/BL-M987-e peasilinder on valmistatud magneesiumist. Kui need komponendid puutuvad kokku
muudest metallidest valmistatud osadega, nt raudpoldid, hakkavad need korrodeeruma. Kontaktpiirkonnas võivad veejäägid, higi, vihmavesi
jamuudniiskuseosakesed tekitada võimaliku reaktsiooni. See moodustab elektrokeemilise raku, mille tulemuseks on elektrokeemiline reaktsioon.
Selliseprobleemi ennetamiseks on igal osal spetsiaalne pinnatöötlus. Roostetamise laienemise takistamiseks kasuta sobivaid vahendeid.
LisainfotvaataHOOLDUS peatüki jaotisest "Magneesiumtoodetele ettenähtud osad".
SM-RTAD05 ketaspiduri rootori adapter
•
Kui ketaspiduri rootori paigaldamiseks kasutada seda ketaspiduri rootori adapterit, on adapteri struktuuri tõttu ketaspiduri rootoris tavapärasest
suurem lõtk. Seetõttu võib ketaspiduri rootor puutuda kokku piduriklotsidega. Lisaks võib see radiaalsuunas (ülespoole) puutuda kokku
pidurisadulatega.
•
Seda toodet ei saa kasutada koos 6-poldilise ketaspiduri rootoriga, mis on paigaldatud koos alumiiniumist adapteriga (SM-RT86/RT76).
Tegelik toode võib joonisel olevast tootest erineda, sest selle juhendi peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise
protseduure.