Stanley SPT-163-560 Kasutusjuhend

Kategooria
Lumeheitjad
Tüüp
Kasutusjuhend
1
Petrol snow thrower
Petrol snow thrower
SPT-163-560
GB
Original instructions
Algupärase kasutusjuhendi tõlge
EE
Übersetzung der Originalanleitung
D
Traduction de la notice originale
FR
Traduzione delle istruzioni originali
IT
Превод на оригиналната инструкция
BG
Traducere a instrucțiunilor originale
RO
2
Manufactured under license by:
MATRIX GmbH
Postauer Straße 26
D-84109 Wörth/Isar
www.matrix-direct.net
Stanley is a registered trademark of The Stanley Works or its affiliates and is used under license.
GB
Toodetud litsentsi alusel:
MATRIX GmbH·Postauer Straße·26 D-84109 Wörth/Isar·www.matrix-direct.net
Stanley® on The Stanley Worksi või selle sidusettevõtete registreeritud kaubamärk ning seda kasutatakse
litsentsi alusel.
EE
Hergestellt unter Lizenz durch:
MATRIX GmbH·Postauer Straße·26 D-84109 Wörth/Isar·www.matrix-direct.net
Stanley® ist ein eingetragenes Warenzeichen von The Stanley Works oder seinen Tochterunternehmen
und wird unter Lizenz verwendet
D
Fabriqué sous licence par :
MATRIX GmbH • Postauer Straße 26 • D-84109 Wörth/Isar • www.matrix-direct.net
Stanley est une marque déposée de The Stanley Works ou de ses sociétés affiliées, qui est utilisée sous
licence.
FR
Prodotto sotto licenza di:
MATRIX GmbH • Postauer Straße 26 • D-84109 Wörth/Isar • www.matrix-direct.net
Stanley® is a registered trademark of The Stanley Works or its affiliates and is used under license.
IT
BG
vyroben é v licencii:
MATRIX GmbH • Postauer Straße 26 • D-84109 Wörth / Isar • www.matrix-direct.net
Stanley ® е регистрирана търговска марка на стенли работи или partnerov и го използваш в 2 licencii.
Fabricat sub licență de către:
MATRIX GmbH • Postauer Straße 26 • D-84109 Wörth/lsar • www.matrix-direct.net
Stanley® este o marcă înregistrată a The Stanley Works sau aliații săi și este utilizată sub licență.
RO
29
E
E
1. SÜMBOLID
Seadme andmesildil võidakse kasutada sümboleid.
Need näitavad olulist infot toote või selle
kasutamise kohta.
Need juhised tuleb tähelepanelikult läbi
lugeda.
Kanda tuleb kaitseprille.
Kasutada kuulmekaitsevahendeid.
Jalga tuleb panna kaitsejalatsid.
Läheduses ei tohi viibida kõrvalisi
isikuid.
Kasutaja peab enne seadme
juurest lahkumist seiskama mootori
ja eemaldama süütevõtme.
Ummistuse kõrvaldamiseks tuleb
alati kasutada puhastustööriista.
Seda ei tohi kunagi teha käega.
Keelatud on eemaldada kaitse- ja
ohutusseadiseid või muuta nende
konstruktsiooni.
Seadme lähedal ei tohi suitsetada ega
kasutada lahtist tuld.
Kuuma summutit, reduktori korpust või
silindrit ei tohi puudutada.
Enne seadme remontimist või
reguleerimist tuleb alati seisata mootor
ja eemaldada süütevõti. Vt juhendit.
Seadme töötamise ajal tuleb jälgida, et
kätt ei panda sissevõtu- ja väljutuskoha
juurde.
Hoida pöörlevast tigumehhanismist
eemale.
Lund ei tohi kunagi väljutada inimeste
või asjade suunas.
2. SISSEJUHATUS
See lumepuhur ületab kõik teie ootused. Selle
seadme tootmisel on parimate tööomaduste
tagamiseks järgitud rangeid kvaliteedistandardeid.
Seda on lihtne ja ohutu kasutada ning õige
hooldamise korral töötab see veel palju aastaid.
Enne lumepuhuri kasutuselevõtmist tuleb
kogu kasutusjuhend tähelepanelikult läbi
lugeda. Eriti tuleb tähelepanu pöörata
ettevaatusmeetmetele ja hoiatustele.
Lumepuhuril on palju omadusi, mis teevad selle
kasutamise kiiremaks ja kergemaks. Selle seadme
väljatöötamisel seati eesmärgiks ohutus, jõudlus ja
töökindlus, nii et hooldamine ja kasutamine on
lihtne.
Mootori tootja vastutab kõige eest, mis on seotud
mootoriga: jõudlus, nimivõimsus, tehnilised
andmed, garantii ja hooldus. Lisateave on esitatud
mootori tootja koostatud kasutusjuhendis, mis on
eraldi pakendis seadmega kaasas.
3. Tehnilised andmed
Mootori tüüp: OHV, neljataktiline mootor,
õhkjahutuse; 163 cc
Mootori võimsus: 4,0 kW
Maksimaalne võimsus: 4,5kW, 6 HP
Käivitussüsteem: 230V elektri start (valikuline)
Kütusepaagi maht: 3.6L
Puhastuslaius 56 cm
Sissevõtu kõrgus 40,0 cm
Teo läbimõõt 24,0 cm
Rootori läbimõõt 24,3 cm
Käik 5 edasi + 2 tagasi
30
4. OHUTUS
Üldised ohutusnõuded
Seadme tundmaõppimine
Seadmega on lubatud töötada ainult täiskasvanutel,
kes seda tunnevad. Kunagi ei tohi seda seadet
kasutada lapsed.
Kasutusjuhend ja seadmel paiknevad sildid tuleb
läbi lugeda, nii et neist on aru saadud. Tundma
tuleb õppida nii seadme kasutamist ja piiranguid
kui ka võimalikke ohte.
Põhjalikult tuleb tutvuda juhtseadiste ja nende õige
kasutamisega. Õppida selgeks, kuidas saab
seadme peatada ja juhtseadised kiiresti vabastada.
Seadme komplekti kuuluvast mootori tootja
kasutusjuhendist tuleb kindlasti läbi lugeda kõik
juhiseid ja ohutusnõuded. Seadet ei tohi kasutama
hakata enne, kui olete täielikult aru saanud sellest,
kuidas mootor õigesti tööle rakendada ja kuidas
seda hooldada.
Samuti tuleb teada, kuidas vältida kehavigastusi ja/
või varalist kahju.
Tööpiirkond
Mootorit ei tohi kunagi käivitada ega lasta sellel
töötada kinnises ruumis. Heitgaas on ohtlik,
sisaldades vingugaasi, mis on lõhnatu ja eluohtlikult
mürgine gaas.
Seda seadet tohib kasutada ainult hea
õhuvahetusega välistingimustes.
Seadmega ei tohi kunagi töötada halva nähtavuse
korral või pimedas.
Seadet ei tohi kunagi kasutada järsul kallakul.
Kasutaja ohutus
Seadmega ei tohi töötada narkootiliste ainete,
alkoholi või mistahes ravimi mõju all olles, mis võib
mõjutada kasutaja võimet seadet õigesti kasutada.
Kanda tuleb asjakohast riietust. Kasutada tuleb
tugevaid pikki pükse, saapaid ja kindaid. Rõivad ei
tohi olla liiga avarad, kanda ei tohi lühikesi pükse
ega mingeid ehteid. Pikad juuksed tuleb kinni
panna, et need oleksid õlgadest kõrgemal. Hoida
juuksed, rõivad ja kindad liikuvatest osadest eemal.
Liiga avarad rõivad, ehted ja pikad juuksed võivad
takerduda seadme liikuvate osade vahele.
Kasutada tuleb kaitsevarustust. Töötades
tuleb alati kanda kaitseprille. Asjakohane
kaitsevarustus (nt tolmurespiraator, kaitsekiiver
või kuulmekaitsevahendid) aitab vähendada
tervisekahjustuste ohtu.
Enne töölerakendamist tuleb seade üle kontrollida.
Kaitsekatted peavad olema oma kohale paigaldatud
ja töökorras. Kontrollida, et kõik mutrid, poldid jms
on tugevalt kinni. Enne mootori käivitamist tuleb
vabastada kõik sidurid ja seada käiguvahetushoob
neutraalasendisse.
Seadet ei tohi kunagi kasutada, kui see vajab
remonti või on tehniliselt halvas seisukorras.
Kahjustunud, puuduvad või rikkis osad tuleb enne
seadme kasutamist uutega asendada. Kontrollida,
et ei esine kütuseleket. Jälgida, et seade on alati
töökorras ja ohutu.
Kunagi ei tohi omavoliliselt muuta ohutusseadiseid.
Regulaarselt tuleb kontrollida, et need
funktsioneerivad õigesti.
Seadet ei tohi kasutada, kui mootori seguklapi
hoova abil ei saa seda sisse ja välja lülitada.
Bensiinimootoriga seade on alati ohtlik, kui seda
ei saa seguklapi hoova abil lülitada. Sel juhul tuleb
seguklapi hoob enne seadme kasutamist välja
vahetada.
Harjumuseks peab saama, et enne
käivitamist kontrollitakse, kas mutrivõtmed
ja reguleerimistööriistad on seadme juurest
eemaldatud. Seadme pöörleva osa külge jäetud
E
E
31
tööriist või mutrivõti võib põhjustada kehavigastuse.
Seadmega töötades tuleb olla tähelepanelik, jälgida
oma tegevust ja kasutada tervet mõistust.
Liiga palju ei tohi ette kummarduda. Seadmega ei
tohi töötada paljajalu ega kandes sandaale vms
kergeid jalatseid. Kanda tuleb turvajalatseid, mis
kaitsevad jalgu ja pakuvad libedatel pindadel
kindlamat jalgealust. Alati tuleb seista kindlal
pinnal ja töötada stabiilses asendis. See võimaldab
seadet ootamatus olukorras paremini kontrollida.
Vältida tuleb tahtmatut käivitumist. Enne seadme
transportimist, reguleerimist või hooldustööde
tegemist tuleb alati üle kontrollida, et seguklapi
hoob on väljalülitatud asendis. See, kui seguklapi
hoob on transportimise, reguleerimise või
hooldustööde ajal sisselülitatud asendis, võib
põhjustada õnnetusjuhtumi.
Kütuse ohutu käitlemine
Kütus on väga tuleohtlik ja selle aur võib süttimisel
plahvatada. Raskete kehavigastuste
ohu vähendamiseks tuleb rakendada
ettevaatusmeetmeid.
Kütusepaaki on lubatud täita või tühjendada ainult
välistingimustes, puhtas ja hea õhuvahetusega
kohas, kasutades nõuetekohast kütusekanistrit.
Selle koha lähedal, kus kütust lisatakse või
seadet kasutatakse, ei tohi suitsetada ega
tekitada sädemeid, kasutada lahtist tuld või muid
süütamisohtlikke asju.
Kunagi ei tohi kütust lisada sisetingimustes.
Sädemete või elektrikaare vältimiseks tuleb
maandatud pingealtid esemed (näiteks tööriistad)
hoida eemal pingestatud elektriahelatest ja
ühendustest, mis on katmata. Muidu tekib heitgaasi
või bensiiniauru süttimise oht.
Enne kütusepaagi täitmist tuleb mootor alati seisata
ja lasta sellel jahtuda. Siis, kui mootor töötab või on
töötamisest veel soe, ei tohi eemaldada ütusepaagi
korki ega lisada paaki kütust. Seadet ei tohi
kasutada, kui kütusesüsteemis on leke.
Kui see on võimalik, tuleb seade kütuse lisamiseks
veokilt või haagiselt maapinnale tõsta. Kui see ei
ole võimalik, tuleb haagisel olevasse seadmesse
kütust lisada teisaldatavast kanistrist, mitte tankuri
püstolist.
Kütusepaagi kork tuleb lahti keerata aeglaselt, et
kütusepaak jõuaks rõhu alt vabaneda.
Tankuri püstolit tuleb kuni täitmise lõpetamiseni
hoida pidevalt kokkupuutes kütusepaagi või kanistri
ava servaga. Kasutada ei ole lubatud fikseeritava
avamisseadisega püstolit.
Kunagi ei tohi kütusepaaki panna liiga täis. Paaki ei
tohi lisada rohkem kütust kui kuni 12,5 mm (1/2“)
allpool täiteava, et jätta ruumi kütuse paisumiseks
mootori ja/või päikese soojuse mõjul.
Seejärel tuleb kütusepaagi ja kanistri kork taas
kindlalt kinni keerata ning pühkida mahaloksunud
kütus ära. Seadet ei tohi kasutada, kui kütusepaagi
kork ei ole kindlalt kinni.
Vältida tuleb süütamisohtlike asjade sattumist ma-
haloksunud kütuse lähedale. Kui kütust on maha
loksunud, siis ei tohi mootorit käivitada, vaid seade
tuleb kütuseloigust eemale viia ja vältida igasugust
süttimisohtu, kuni kütuseaur on hajunud. Nahale või
riietele loksunud kütus võib süttida ja põhjustada
raskeid kehavigastusi. Nahk tuleb kohe puhtaks
pesta ja riided vahetada.
Kütust tuleb hoida spetsiaalsetes kanistrites, mis
on selleks otstarbeks lubatud.
Kanistreid ei tohi kunagi täita sõiduki sees ega
veoki või haagise plastkattega kastis. Kanistrid
tuleb enne täitmist alati paigutada sõidukist eemal
maapinnale.
Kütust tuleb hoida jahedas, hea õhuvahetusega
kohas, ohutult eemal sädemetest, lahtisest tulest
või muudest süütamisohtlikest asjadest.
E
E
32
Kütust või seadet, mille paagis on kütust, ei tohi
kunagi hoida hoones, kus kütuseaur võib kokku
puutuda sädemete, lahtise tule või süütamisohtlike
asjadega (boiler, küttekolle, pesukuivati jms). Enne
seadme hoiulepanekut kinnisesse ruumi tuleb
mootoril alati lasta jahtuda.
Seadme kasutamine ja hooldamine
Seadet ei tohi kunagi üles tõsta ega kanda, kui
selle mootor töötab.
Seadet ei tohi üle koormata. Kasutada tuleb
konkreetseks tööks sobivat seadet. Seade töötab
kõige paremini ja ohutumalt, kui seda kasutatakse
ettenähtud koormusel.
Mootori pöörlemissageduse regulaatori seadistust
ei tohi muuta, samuti ei tohi mootorit käitada liiga
suurel kiirusel. Mootori pöörlemissageduse
regulaator tagab mootori maksimaalse ohutu
töökiiruse.
Käsi ja jalgu ei tohi panna seadme pöörlevate
osade lähedale.
Vältida tuleb kokkupuutumist kuuma kütuse, õli,
heitgaasi ja kuumade pindadega. Mootorit ja
summutit ei tohi puudutada. Need osad lähevad
töötamise ajal väga kuumaks ja on mõnda aega
kuumad ka pärast seadme väljalülitamist. Enne
hooldustööde tegemist või reguleerimist tuleb
mootoril lasta jahtuda.
Kui põrgatakse millegi vastu, siis tuleb mootor
seisata, võtta juhe süüteküünla küljest lahti ja
kontrollida põhjalikult üle, et seade ei ole saanud
kahjustada.
Enne taaskäivitamist ja tööleasumist tuleb
kahjustused ära parandada.
Kui seade hakkab tegema ebaharilikku müra
või vibreerima, tuleb mootor kohe välja lülitada,
ühendada süüteküünla juhe lahti ja selgitada välja
müra või vibratsiooni põhjus. Ebatavaline müra või
vibratsioon annab tavaliselt märku rikkest.
Kasutada võib ainult neid lisaseadiseid ja tarvikuid,
mida tootja on lubanud. Selle nõude eiramine võib
põhjustada kehavigastusi.
Seade tuleb hoida töökorras. Kontrollida, et liikuvad
osad on õiges asendis ja saavad vabalt liikuda.
Samuti tuleb kontrollida, et osad ei ole purunenud,
ning jälgida kõike muud, mis võib mõjutada seadme
tööd. Seadet võib kasutada alles siis, kui
kahjustused on parandatud. Paljud õnnetused
juhtuvad halvasti hooldatud seadme tõttu.
Mootor ja summuti tuleb tuleohu vähendamiseks
hoida puhas rohust, lehtedest, liigsest määrdest ja
tahmast.
Seadme peale ei tohi kunagi pritsida ega valada
vett ega muud vedelikku. Käepidemed tuleb hoida
kuivad, puhtad ja prahist vabad. Pärast iga
kasutuskorda tuleb seade puhastada.
Keskkonna kaitsmiseks tuleb jälgida bensiini, õli
jms jäätmekäitluse kohta kehtivaid õigusnorme.
Kui seadet ei kasutata, tuleb seda hoida sellises
kohas, kus lapsed seda kätte ei saa. Seadet ei tohi
lubada kasutada isikutel, kes seda ei tunne ega ole
tutvunud selle kasutusjuhendiga. Väljaõppeta
kasutaja käes on seade ohtlik.
Hooldus
Enne seadme puhastamist, remontimist,
ülevaatamist või reguleerimist tuleb mootor välja
lülitada ja kontrollida, et kõik liikuvad osad on
seiskunud. Alati tuleb üle kontrollida, et mootori
seguklapi hoob on asendis STOP. Ühendada
süüteküünla juhe lahti ning hoida juhe juhusliku
käivitumise vältimiseks süüteküünlast eemal.
Seadet võib lasta hooldada ainult asjakohase
kvalifikatsiooniga tehnikul, kes kasutab identseid
varuosi. Nii on seadme ohutus tagatud.
Seadmekohased ohutusnõuded
Seadmega ei tohi töötada isik, kes ei kanna
E
E
33
sobivaid talverõivaid.
Seadet ei ole lubatud kasutada katusel.
Mootoril ei tohi lasta töötada siseruumis, välja
arvatud mootori käivitamise ajal ja lumepuhurit
hoonesse või välja teisaldades. Sel juhul tuleb
avada välisuksed, sest heitgaas on ohtlik.
Enne seadme kasutamist tuleb alati tähelepanelikult
kontrollida, et üleval ja külgedel jääb piisavalt vaba
ruumi. Tänavatel või teepeenardel töötades tuleb
alati jälgida liiklust.
Tööpiirkond tuleb põhjalikult üle vaadata.
Tööpiirkond tuleb hoida puhas, seal ei tohi olla
mänguasju, uksematte, ajalehti, kelke, lumelaudu,
juhtmeid ega mingeid muid esemeid, millele
lumepuhur võib otsa sõita või mille võib teo/
rootoriga eemale paisata.
Kontrollida tuleb nõrku kohti sildadel, kaldteedel ja
põrandatel.
Lumekoristuse marsruut tuleb plaanida nii, et
välditakse lume heitmist inimeste poole või
kohtadesse, kus võib tekkida varakahju.
Töötada ei tohi järsakute, kraavide või
kaldapealsete läheduses. Kui ratas liigub üle
järsaku või kraavi serva või serv variseb, võib
seade ootamatult ümber minna.
Kõik kõrvalised isikud, lapsed ja loomad tuleb hoida
vähemalt 23 m kaugusel. Kui keegi läheneb, tuleb
seade kohe seisata.
Elektrilise käivitiga mootori korral tuleb alati
kasutada kolmesoonelist maandatud pikendusjuhet
ja pistikupesa.
Regulaarselt tuleb kontrollida, et sidur ja pidur on
töökorras. Vajaduse korral tuleb neid reguleerida ja
hooldada. Veorataste ja teo/rootori liikumine peab
kiiresti lõppema, kui juhthoovad vabastatakse.
Enne lumekoristuse alustamist tuleb mootoril ja
seadmel lasta kohanduda välistemperatuuriga.
Tähelepanelik tuleb olla varjatud ohtude ja liikluse
suhtes.
Seadet ei tohi üle koormata, koristades lund liiga
suurel kiirusel.
Lund ei tohi heita kõrgemale, kui on vajalik.
Kruusa- või killustikupinna puhastamiseks tuleb teo
korpus seada kõrgemale ja seadmega töötades olla
väga ettevaatlik.
Töötades tuleb olla ettevaatlik, et vältida libisemist
ja kukkumist, eriti tagasikäigu korral. Libeda pinna
korral ei tohi seadmega kunagi liikuda liiga suurel
kiirusel. Enne tagurdamist ja tagurdamise ajal tuleb
vaadata alla ja tahapoole.
Järsul kallakul ei tohi seda seadet kasutada. Lund
ei tohi koristada kallakuga risti. Mistahes liikumine
peab kallakutel olema aeglane ja sujuv. Seadme
kiirust ja suunda ei tohi järsult muuta. Kasutada
tuleb aeglast käiku, et vältida kallakul peatumist ja
käiguvahetust.
Mootori käivitamist ja seiskamist tuleb kallakul
vältida.
Ilma hädavajaduseta ei tohi seadet kallakul parkida.
Kallakul parkimiseks tuleb rattad alati tõkestada.
Kui seadet ei kasutata või seda teisaldatakse, tuleb
vabastada teo/rootori jõuülekanne.
Enne seadme juhthoobade juurest lahkumist tuleb
kõik juhthoovad vabastada ja seisata mootor. Enne
ummistuste kõrvaldamist rennisüsteemist,
reguleerimist või kontrollimist tuleb alati oodata,
kuni tigu/rootor on täielikult seiskunud.
Lumepuhuri korral on kõige levinum vigastus, mis
saadakse, puudutades käega väljutusrennis
pöörlevat rootorit. Väljutusrennisüsteemi ei tohi
puhastada sel ajal, kui mootor töötab. Ummistuse
kõrvaldamiseks tuleb kõigepealt lülitada mootor
välja ja seejärel oodata käepidemete taga, kuni
liikuvad osad on seiskunud.
Kunagi ei tohi kätt panna väljutusavasse või koguri
avasse. Väljutusava ummistuse kõrvaldamiseks
tuleb alati kasutada puhastustööriista.
E
E
34
5. TARNEKOMPLEKT
Lumepuhur tarnitakse osaliselt kokkupanduna ja korralikult pappkasti pakituna. Pärast kõigi osade kastist
väljavõtmist tuleb kontrollida, et kõik allnimetatud osad on olemas.
Tähelepanu.: Kõik viited lumepuhuri vasakule või
paremale küljele on tehtud kasutaja kohalt
vaadates.
1. Lumepuhur
2. Suunamiskäepidemed (1 paar)
3. Käiguvahetushoob
4. Renni tõstehoob
5. Juhtpaneel
6. Ratas
7. Väljutusrenn
8. Väljutusrenni puhastustööriist
9. Aku (kui kuulub komplekti)
10. Seadme kasutusjuhend ja mootori
kasutusjuhend
11. Mootori tarvikute kott
12. Lumepuhuri tarvikute kott, mis sisaldab järgmist:
E
E
35
6. KOKKUPANEK
Kui järgitakse alljärgnevaid juhiseid, võtab
lumepuhuri kokkupanek vaid mõne minuti.
Mootor
1. Õhufiltri kattelt tuleb eemaldada tiibmutter ja
seib.
2. Keerata õhufiltri katet 180o võrra, nii et
eeltäitenupp jääb väljapoole.
3. Paigaldada õhufiltri kate ja keerata tiibmutter
kinni.
Suunamiskäepidemed
1. Eemaldada telje tihvt ja lükata ratas telje otsa.
Panna telje tihvt läbi rattarummus oleva ava ja
läbi teljes oleva ava.
2. Suunamiskäepidemete ja küljeplaatide avad
tuleb kohakuti seada ning keerata käepidemed
poltide ja seibidega käe jõul kinni.
3. Kinnitada juhtpaneel suunamiskäepidemete
külge, keerates poldid, seibid ja mutrid käe jõul
kinni.
4. Kontrollida, et käepidemed on ühel kõrgusel, ja
seejärel keerata kõik kinnitusdetailid tugevasti
kinni.
E
E
36
5. Panna juhttrossid läbi juhtpaneeli avade. Trosside
ühendamisel sidurihoobadega tuleb kontrollida,
et trossid paiknevad juhtrullikutel õigesti.
Käiguvahetushoovastik
Käiguvahetushoova lükkamiseks läbi juhtpaneeli
pilu tuleb eemaldada nupp. Käiguvahetushoob
tuleb käiguvarda külge kinnitada poldi ja mutriga.
Panna nupp tagasi.
Väljutusrenn
1. Määrida väljutusrenni võru alumine pool (kui
see ei ole juba määritud).
2. Väljutusrenn tuleb paigaldada teo korpuses oleva
ava kohale ja kinnitada kinnitusdetailidega.
E
E
37
3. Tõstehoova ülemine tugi (kinnitatud tõstehoova
külge) tuleb lukustusmutri ja kahe lainelise seibiga
kinnitada üleval suunamiskäepideme vasaku
poole külge.
4. Määrida tõstehoova spiraal.
5. Tõstehoova spiraali ots tuleb panna alumise toe
sisse ning kinnitada lameseibi ja splindi abil.
Rehvid
Transportimiseks on rehvides suurem rõhk.
Rehvirõhku tuleb kontrollida ja mõlemas rattas
võrdselt vajadust mööda alandada või tõsta.
Mingil juhul ei tohi ületada tootja soovitatud
rõhku. Liigne rõhk võib põhjustada
rehvi/ velje koostu lõhkemise jõuga, mis võib
tekitada raskeid vigastusi. Kontrollida rehvi
külgseinalt, et rõhk on soovitatud piirides.
Rehvide rõhk peab alati olema võrdne. Kui
mõlema ratta rehvirõhk ei ole sama, siis
ei pruugi seade liikuda sirgjooneliselt ja
kaabitera võib kuluda ebaühtlaselt.
Vältida tuleb bensiini või õli sattumist
rehvidele, sest need võivad kummit
kahjustada.
Juhttallad
1. Seade tuleb paigutada ühetasasele pinnale.
2. Teo terad tuleb toestada, et need jääksid
maapinnast 3 mm (1/8“) kõrgusele.
3. Kontrollida tuleb kaabitera seadistust. Kaabitera
peab paiknema maapinnast 3 mm (1/8“) kõrgusel
ja olema sellega paralleelne. Kaabitera
reguleerimiseks tuleb lahti keerata 7 kinnituskruvi
(kaks igal küljel), seada kaabitera horisontaalseks
ja seejärel keerata kinnituskruvid taas kinni.
4. Mõlemad juhttallad tuleb poltide ja mutritega
kinnitada teo küljeplaatide külge. Liigutada
juhttallad nii alla, kui on võimalik. Kontrollida, et
mõlemad juhttallad on seatud ühekaugele. Keerata
tugevasti kinni.
Väljutusrenni puhastustööriist
E
E
38
Puhastustööriist tuleb kinnitada teokorpuse
tagaküljel oleva kinnitusklambri külge.
Varu-lõiketihvtid
Üks varupaar teo tihvte ja lõiketihvte on
lumepuhuriga kaasas. Need tuleb edaspidiseks
kindlas kohas alles hoida.
Varutihvtid
Rootor on võlli külge kinnitatud tihvtidega.
Kaks 6x40 mm tihvti on tarvikute kotis rootori jaoks
varuosana olemas. Need tuleb edaspidiseks
kindlas kohas alles hoida.
Aku (kui kuulub komplekti)
1. Eemaldada akukate, keerates poldi ja mutri lahti.
2. Võtta aku aluselt ära.
3. Panna aku alusele tagasi.
4. Aku klemmiga tuleb kõigepealt ühendada
plussjuhe (punane), seejärel miinusjuhe (must).
Kontrollida, et kõik elektrijuhtmed on kindlalt
kinnitatud.
5. Panna tagasi akukate ning keerata polt ja mutter
kinni.
E
E
40
1. Aku
2. Väljutusrenni puhastustööriist
3. Hangelõikurid
4. Lõiketihvtid
5. Tigu
6. Teo reduktori korpus
7. Kaabitera
8. Veo sidurihoob
9. Teo sidurihoob
10. Esituli
11. Käiguvahetushoob
12. Renni tõstehoob
13. Renni suunamiskate
14. Väljutusrenn
15. Rihmakate
16. Juhttallad
17. Kütusepaagi täiteava kork
18. Eeltäitenupp
19. Õhuklapp
20. Kütuse sulgeventiil
21. Nöörkäiviti
22. Elektrikäiviti nupp
23. Toitejuhtme pistik
24. Elektriline käiviti
25. Mootori õlitäiteava kork / ja mõõtevarras
26. Seguklapi hoob
27. Ohutus-süütelukk
28. SISSE/VÄLJA lüliti
Käiguvahetushoob
Käiguvahetushooval on 7 asendit: 5 käiku edasi ja 2
tagasi. Käigu vahetamiseks tuleb käiguvahetushoob
seada soovitud asendisse. Käigu valimisel
fikseerub hoob vastavas sälgus.
Enne käiguvahetust tuleb alati vabastada
veo sidurihoob. Selle nõude
eiramine võib lumepuhurit kahjustada.
Aeglasemad käigud on raskema lume jaoks ning
kiiremad käigud kergema lume jaoks ja lumepuhuri
teisaldamiseks. Soovitatav on kasutada
aeglasemaid käike, kuni lumepuhuri kasutamisega
harjutakse.
Kui mootori pöörded koormuse
korral vähenevad või rattad libisevad,
siis tuleb sisse lülitada aeglasem käik.
Kui seadme esiosa tõuseb üles, siis
tuleb sisse lülitada aeglasem käik. Kui
esiosa tõuseb ikkagi üles, siis tuleb
seadet tõsta käepidemetest.
Väljutusrenni tõstehoob
Väljutusrenni vasakule pööramiseks
tuleb tõstehooba keerata päripäeva,
paremale pööramiseks aga vastupäeva.
Renni suunamiskatte käepide
Lumejoa madalamale suunamiseks tuleb
suunamiskatte käepide seada ettepoole, lumejoa
kõrgemale suunamiseks aga tahapoole.
Veo sidurihoob
Rataste veo sisselülitamiseks tuleb
sidurihoob vajutada vastu käepidet.
Väljalülitamiseks lasta lahti.
Enne käiguvahetust tuleb alati vabastada
veo sidurihoob. Selle nõude eiramine võib
lumepuhurit kahjustada.
E
E
41
Teo sidurihoob
Teo sisselülitamiseks ja lume heitmise
alustamiseks tuleb sidurihoob vajutada
vastu käepidet. Väljalülitamiseks lasta
lahti.
Kaabitera ja juhttallad
Kaabitera võimaldab saavutada parema kontakti
puhastatava pinnaga. Samuti hoiab see tavapärase
kasutamise korral ära korpuse kahjustumist.
Juhttallad paiknevad teokorpuse kummalgi poolel
ning kontrollivad kaabitera ja maapinna
vahekaugust. Juhttaldasid tuleb reguleerida
võrdselt, et hoida kaabitera maapinnaga
paralleelsena.
Kaabitera ja juhttallad on kuluvad osad ja saavad
kahjustusi. Nii kaabitera kui ka juhttaldu saab
kulumise kompenseerimiseks reguleerida. Neid
tuleb regulaarselt kontrollida ja reguleerida.
Vajaduse korral välja vahetada.
Kui kaabitera on liialt kulunud, võib
teokorpus kahjustuda.
Nii kaabiteral kui juhttaldadel on kaks kulumisserva.
Kui üks serv kulub ära, saab neid pöörata 180o
võrra, et kasutada teist serva.
Lõiketihvtid
Teod on võlli külge kinnitatud tihvtide ja
lõiketihvtidega. Lumepuhur on konstrueeritud nii, et
kui tigu läheb millegi vastu või blokeerib selle jää,
siis võivad tihvtid murduda, hoides ära muude
komponentide kahjustumise. Kui teod ei pöörle,
siis tuleb kontrollida, ega tihvtid ei ole murdunud.
Vajaduse korral tuleb lõiketihvtid välja vahetada.
Neid ei tohi asendada. Kasutada on
lubatud ainult lumepuhuriga kaasas
olnud originaal-lõiketihvte.
Tigu
Sisselülitatud teod pöörlevad ja kannavad lund
teokorpusesse.
Väljutusrenn
Teokorpusse toodud lumi heidetakse välja
väljutusrenni kaudu.
Väljutusrenni puhastustööriist
Kunagi ei tohi ummistunud väljutusrenni
puhastada käega. Ummistuse
kõrvaldamiseks tuleb kõigepealt lülitada
mootor välja ja seejärel oodata käepidemete taga,
kuni liikuvad osad on seiskunud.
Renni puhastustööriist on kinnitusklambri abil
mugavalt kinnitatud teokorpuse taha. Kui lumi ja jää
kogunevad töö ajal väljutusrenni, siis tuleb
väljutusrenni ja renniava ohutuks puhastamiseks
tegutseda järgmisel viisil:
1. Teo sidurihoob tuleb vabastada ja mootor välja
lülitada.
2. Võtta teokorpuse tagaseina küljes olevast
kinnitusklambrist välja puhastustööriist.
3. Tugevalt käepidemest hoides lükata tööriist
väljutusrenni ja keerata seal ringi, et kõrvaldada
ummistus.
4. Puhastustööriist tuleb teokorpuse tagaküljel
oleva kinnitusklambri külge tagasi kinnitada.
5. Jälgida, et väljutusrenn on suunatud ohutus
suunas (väljutuspoolel ei ole sõidukeid, hooneid,
inimesi vms). Taaskäivitada mootor. Juhthoobade
juures (lumepuhuri taga) seistes tuleb
teo juhthoob lülitada mõneks sekundiks sisse, et
teokorpusest ja väljutusrennist eemaldada
allesjäänud lumi ja jää.
E
E
42
Esituli (kui kuulub komplekti)
Halva nähtavuse tingimustes aitab tuli
suurendada ohutust. Tule sisselülitamiseks
tuleb tulelüliti seada asendisse ON.
Hangelõikurid (kui kuulub komplekti)
Hangelõikurid lõhuvad teokorpusest kõrgemaid
lumehangi ja suunavad lume teole. Kui
hangelõikureid ei ole vaja kasutada, siis tasub
neid hoida teokorpuse küljes. Hangelõikurid tuleb
paigutada nii, et need on joonisel näidatud viisil
suunatud ettepoole. Tiibmutrid peavad olema
kinnitatud väljapoole teokorpust.
Kütuse sulgeventiil
Seadme kasutamise ajal peab kütuse sulgeventiil
olema alati avatud asendis OPEN. Kui seadet ei
kasutata, tuleb ventiil sulgeda.
Seguklapi hoob
Mootori pöörete tõstmiseks tuleb seguklapi hooba
liigutada paremale, pöörete langetamiseks aga
vasakule. Mootori seiskamiseks tuleb seguklapi
hoob seada asendisse STOP.
Õhuklapp
Külma mootori käivitamisel tuleb sulgeda õhuklapp,
keerates õhuklapi sulgemise hoova asendisse
FULL. Mootori soojenedes tuleb õhuklapp järk-
järgult seada avatud asendisse OFF.
Sooja mootori käivitamisel ei tohi õhuklappi
sulgeda.
Õhuklappi ei tohi kunagi kasutada
mootori seiskamiseks.
Eeltäitenupp
Külma ilma korral tuleb käivitamise hõlbustamiseks
vajutada eeltäitenuppu, et pumbata bensiini
karburaatorist silindrisse.
Nöörkäiviti
Nöörkäiviti paikneb mootori tagaküljel. Mootori
käivitamiseks tuleb tõmmata nöörkäiviti
käepidemest.
Ohutus-süütelukk (kui kuulub komplekti)
Mootori käivitamiseks ja töötamiseks tuleb
ohutussüütevõti panna süütelukku. Mootori
seiskamiseks tuleb võti välja võtta.
SISSE/VÄLJA lüliti (kui kuulub komplekti)
Kasutatakse mootori seiskamiseks. Mootori
seiskamiseks tuleb lüliti seada väljalülitatud
E
E
43
asendisse OFF.
Mootori käivitamiseks ja töötamiseks tuleb lüliti
seada sisselülitatud asendisse ON.
Süütelukk (12 V alalispinge, elektriline käivitus)
Süütelukk töötab eemaldatava võtmega, millel on
kolm asendit – STOP, RUN ja START.
Elektriline käiviti ja käivitusnupp (kui kuulub
komplekti)
Võtme keeramisel (12 V alalispinge) või käivitusnupu
vajutamisel (120 V või 230 V vahelduvpinge) käivitab
elektriline käiviti mootori õhuklapi õiges asendis ja
õigetel pööretel.
Seadme töölerakendamiseks tuleb elektrikäiviti
lubatud pikendusjuhtme abil ühendada
elektritoitega ja vajutada käivitusnuppu.
Enne seadme kasutamist tuleb
elektritoitekaabel põhjalikult üle
kontrollida. Kui toitekaabel on kahjustatud,
ei tohi seadet kasutada. Kahjustatud toitekaabel
tuleb kohe välja vahetada või parandada.
Pikendusjuhe tuleb kõigepealt
ühendada elektrikäiviti pistikuga ja
seejärel pistikupesaga, pikendusjuhtme
lahtiühendamisel aga kõigepealt võtta lahti lahti
pistikupesast ja seejärel seadme küljest.
Et vältida elektrikäiviti kahjustusi, ei
tohi sellel iga käivituskatse korral järjest
lasta töötada kauem kui 5 sekundit.
Katsete vahel tuleb alati oodata 10 sekundit.
Reguleerimine
Juhttallad
Juhttaldade asendi seadmisel tuleb lähtuda
pinnase omadustest. Lume koristamiseks
tavatingimustes (nt sillutatud sõidu- või kõnnitee)
tuleb juhttallad seada ülemisse asendisse, et jätta
kaabitera ja maapinna vahele 3 mm (1/8“) vahe. Kui
puhastatav ala on ebatasane (nt kruusatee), siis
tuleb kasutada keskmist või alumist asendit.
Kruusapinna korral ei ole lumepuhurit
soovitatav kasutada, sest see võib
kergesti kaasa haarata kive. Kui rootor
neid välja heidab, võivad tagajärjeks
olla kehavigastused või lumepuhuri ja
ümbritseva vara kahjustused.
Kui lumepuhurit kasutatakse kruusapinnal, tuleb
töötades olla eriti ettevaatlik ja hoida juhttallad
asendis, mis tagab maapinna ja kaabitera vahel
maksimaalse kauguse.
Pärast kaabitera reguleerimist tuleb alati
reguleerida ka juhttaldu, et vältida
kaabitera enneaegset kulumist või teo
korpuse kahjustamist.
Juhttaldade reguleerimine:
1. Lahti tuleb keerata neli kuuskantmutrit (kaks
kummalgi poolel) ja kandepoldid. Juhttallad seada
soovitud asendisse.
2. Juhttaldade ebaühtlase kulumise vältimiseks
tuleb üle kontrollida, et kogu juhttalla alumine pind
on vastu maapinda.
3. Keerata mutrid ja poldid kinni.
E
E
44
Teo sidur ja veosidur
Kui teo siduri hoob või veosiduri hoob on
vabastatud ja sidur on väljalülitatud asendis, peab
trossil olema väga väike lõdve.
Tigu peab seiskuma 5 sekundi jooksul pärast teo
siduri hoova vabastamist. Kui teo sidur ei ühenda
või vabasta korralikult, tuleb enne kasutamist
sidurit reguleerida.
Kui lumepuhur seiskub töötamise ajal aeg-ajalt või
liigub pärast veosiduri hoova vabastamist, tuleb
veosidurit reguleerida.
Nii teo sidurit kui ka veosidurit reguleeritakse
järgmiselt:
1. Pinguti lukustusmutter tuleb lahti keerata.
2. Trossi pingsuse või lõtve suurendamiseks tuleb
pingutit keerata üles või alla.
3. Keerata lukustusmutter taas kinni.
Renni tugi
Juhul kui väljutusrenni tõstehoova alumises otsas
olev spiraal ei haaku täielikult rennisüsteemiga,
saab renni tuge reguleerida.
Selleks tuleb teha järgmist:
1. Keerata lahti kaks mutrit, mis hoiavad renni
tuge, ja nihutada seda pisut.
2. Keerata mutrid taas kinni.
Vabaveeremine ja iseliikumine
Vasak- või parempoolse ratta lukustamiseks või
vabastamiseks tuleb kasutada telje lukustustihvti.
Veojõu suurendamiseks tuleb mõlemad rattad
lukustada, seadme kergemaks pööramiseks tuleb
vabastada üks ratas ja vabaks veeremiseks
mõlemad rattad.
E
E
45
4. Vajutada 2 või 3 korda eeltäitenuppu. Kui
temperatuur on alla -25oC (15oF), siis võidakse
vajada eeltäitmist. Kui temperatuur on üle 10oC
(50oF), siis ei lähe eeltäitmist vaja.
Liigse eeltäitmise korral võib mootoris olla
liiga palju kütust, mis takistab mootorit
käivitumast. Kui mootor on üle ujutatud,
tuleb enne käivituskatset mõni minut oodata
ja hoiduda eeltäitenupule vajutamast.
Mõnede lumepuhurite mootorid ei
ole varustatud eeltäitenupuga, kui
selline mootor ei vaja eeltäitmist.
5. Ühendada pikendusjuhe mootoriga.
6. Pikendusjuhtme teine ots tuleb ühendada
kolmekontaktilise maandatud pistikupesaga.
7. Vajutada käivitinuppu, kuni mootor käivitub.
Et vältida elektrikäiviti kahjustusi, ei tohi
sellel iga käivituskatse korral järjest lasta
töötada kauem kui 5 sekundit. Katsete
vahel tuleb alati oodata 10 sekundit.
8. Kui mootor käivitub, tuleb käivitusnupp vabastada
ja seada õhuklapi sulgemishoob aeglaselt
asendisse OFF.
9. Pikendusjuhe tuleb kõigepealt lahti ühendada
pistikupesast ja seejärel mootori küljest.
Külmkäivitus elektrikäiviti korral (12 V alalispinge)
(kui kuulub komplekti)
1. Kontrollida üle, et kütuse sulgeventiil on avatud
asendis OPEN.
2. Seada õhuklapi sulgemishoob asendisse FULL.
3. Vajutada 2 või 3 korda eeltäitenuppu. Kui
temperatuur on alla -25oC (15oF), siis võidakse
vajada eeltäitmist. Kui temperatuur on üle 10oC
(50oF), siis ei lähe eeltäitmist vaja.
Liigse eeltäitmise korral võib mootoris olla
liiga palju kütust, mis takistab mootorit
käivitumast. Kui mootor on üle ujutatud,
tuleb enne käivituskatset mõni minut oodata
ja hoiduda eeltäitenupule vajutamast.
Vabastamiseks tuleb ratast lükata sissepoole ja
panna telje tihvt läbi telje välimise ava, kuid mitte
läbi rattarummu.
Lukustamiseks tuleb ratast lükata väljapoole ja
panna telje tihvt läbi rattarummus oleva ava ja telje
välimise ava.
Mootori käivitamine ja seiskamine
Enne mootori käivitamist tuleb kontrollida
õlitaset ja veenduda, et mootorit on
hooldatud vastavalt mootori
kasutusjuhendile, mis tarniti koos lumepuhuriga.
Külmkäivitus elektrikäiviti korral (120 V või 230 V
vahelduvpinge) (kui kuulub komplekti)
Mootor on varustatud nii vahelduvvoolu-
elektrikäivitiga kui ka nöörkäivitiga. Elektrikäivitil on
kolmesooneline elektritoitekaabel koos pistikuga ja
see on ette nähtud töötama andmesildil näidatud
pingeg
Elektrikäivitit ei tohi kasutada, kui teie
elektripinge erineb elektrikäivitil näidatud
pingest.
1. Panna ohutus-süütevõti süütelukku, kuni see
kohale klõpsab. Võtit ei tohi keerata.
2. Kontrollida üle, et kütuse sulgeventiil on avatud
asendis OPEN.
3. Seada õhuklapi sulgemishoob asendisse FULL.
E
E
46
Mõnede lumepuhurite mootorid ei
ole varustatud eeltäitenupuga, kui
selline mootor ei vaja eeltäitmist.
4. Keerata süütevõti asendisse START, kuni
mootor käivitub.
Et vältida elektrikäiviti kahjustusi, ei tohi
sellel iga käivituskatse korral järjest lasta
töötada kauem kui 5 sekundit. Katsete
vahel tuleb alati oodata 10 sekundit.
5. Kui mootor käivitub, tuleb süütevõti seada
asendisse RUN ja liigutada õhuklapi sulgemishoob
aeglaselt asendisse OFF.
Külmkäivitus nöörkäiviti korral
1. Kontrollida üle, et kütuse sulgeventiil on avatud
asendis OPEN.
2. Seada SISSE/VÄLJA lüliti sisselülitatud
asendisse ON.
3. Keerata õhuklapi sulgemishoob asendisse FULL.
4. Vajutada 2 või 3 korda eeltäitenuppu. Kui
temperatuur on alla -25oC (15oF), siis võidakse
vajada eeltäitmist. Kui temperatuur on üle 10oC
(50oF), siis ei lähe eeltäitmist vaja.
Liigse eeltäitmise korral võib mootoris olla
liiga palju kütust, mis takistab mootorit
käivitumast. Kui mootor on üle ujutatud,
tuleb enne käivituskatset mõni minut oodata
ja hoiduda eeltäitenupule vajutamast.
5. Võtta kinni nöörkäiviti käepidemest ja tõmmata
aeglaselt nööri, kuni tõmbamine muutub raskemaks.
Lasta nööril aeglaselt tagasi kerida.
6. Tõmmata järjest nööri kogu käe pikkuses järsult.
Käiviti nööril ei tohi lasta tagasi tõmbuda.
7. Korrata punkte 5 ja 6, kuni mootor käivitub.
8. Kui mootor käivitub, tuleb nöörkäiviti käepide
vabastada ja seada õhuklapi sulgemishoob
aeglaselt asendisse OFF.
Sooja mootori käivitamine
Korrata ülalnimetatud punkte, hoides õhuklapi
sulgemishooba asendis OFF ja eeltäitenuppu mitte
vajutades.
Mootoril tuleb mõne minuti lasta soojeneda.
Mootor ei saavuta täit võimsust enne, kui
on saavutanud tavalise töötemperatuuri.
Lumistes ja külmades tingimustes
võivad mõned juhtseadised ja liikuvad
osad kinni külmuda. Külmunud
juhtseadiseid kasutada püüdes ei tohi rakendada
ülemäärast jõudu. Kui esineb raskusi mingi
juhtseadise või osa töölerakendamisel, tuleb
käivitada mootor ja lasta sellel mõne minuti
töötada.
Lumekoristuse nõuanded
Lume koristamine on kergem ja tõhusam vahetult
pärast sadamist.
Parim lumekoristusaeg on varahommikul. Siis on
lumi tavaliselt kuiv ja sellele ei ole veel jõudnud
mõju avaldada otsene päikesekiirgus ning
soojendav temperatuur.
Lume täielikuks koristamiseks peavad koristusrajad
olema väikese ülekattega.
Suurema territooriumi korral tuleb alustada keskelt
ja heita lund mõlemale poole, et lund ei peaks
teisaldama rohkem kui korra.
Väga paksu lume korral tuleb vähendada
lumekoristusraja laiust, suurendada kattumist
eelmise rajaga ja liikuda aeglaselt.
Kui on võimalik, tuleb lumi heita allatuult.
Töötamise ajal tuleb mootor hoida puhas ja
lumevaba. See parandab õhuvoolu ja pikendab
mootori kasutuskestust.
Pärast lumekoristuse lõpetamist tuleb mootoril
lasta veel mõne minuti töötada, et mootoril olev
niiskus kuivaks – see aitab vältida liikuvate osade
kinnikülmumist.
E
E
47
Lumejääkide eemaldamiseks teokorpusest
tuleb tigu sisse lülitada. Keerata väljumisrenni
edasi-tagasi, et vältida selle külmumist. Peatada
mootor, oodata kuni kõik liikuvad osad seiskuvad.
Siis eemaldada lumepuhurilt kogu jää ja lumi. Et
vältida käiviti külmumist, tuleb tõmmata mõne korra
nöörkäiviti käepidet, kui mootor on välja lülitatud.
8. HOOLDUS
Mootor
Vt mootori kasutusjuhendit.
Määrimine
Teo reduktor
Reduktor on tehases õliga piisava tasemeni
täidetud.
Kui ei ole märgata leket ja reduktorit ei ole
remonditud, siis ei ole õli vaja lisada. Vajaduse
korral tuleb kasutada GL-5 või GL-6, SAE85-95, EP
käigukastiõli. Sünteetilist õli ei tohi kasutada.
Üldine määrimine
Kõiki liikuvaid osi tuleb hooaja lõpus või iga 25
töötunni järel kergelt määrida.
Määrdel või õlil ei tohi lasta sattuda
hõõrdrattale, hõõrdkettale ega rihmadele.
Seadet ei tohi liigselt määrida, üleliigne õli
võib sattuda jõuülekandesse ja põhjustada
jõuülekande rihma libisemist.
Teo võlli määrimiseks tuleb eemaldada
lõiketihvtid, et õli läheks võlli sisse ja
seibide vahele ning võlli mõlemas otsas
olevatele ääriklaagritele.
Ratta telje määrimiseks tuleb rattad
eemaldada.
Aku (kui kuulub komplekti)
Aku on hooldusvaba. Akut ei tohi muuta
ega püüda avada.
Aku ja selle klemmid tuleb hoida puhtad.
1. Aku kaas tuleb eemaldada.
2. Kõigepealt tuleb aku küljest lahti ühendada
miinusjuhe (must), et vältida lühist, ja seejärel
plussjuhe (punane).
3. Võtta aku aluselt ära.
E
E
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162
  • Page 163 163
  • Page 164 164
  • Page 165 165
  • Page 166 166
  • Page 167 167
  • Page 168 168
  • Page 169 169
  • Page 170 170
  • Page 171 171
  • Page 172 172
  • Page 173 173
  • Page 174 174
  • Page 175 175
  • Page 176 176
  • Page 177 177
  • Page 178 178
  • Page 179 179
  • Page 180 180
  • Page 181 181
  • Page 182 182
  • Page 183 183
  • Page 184 184
  • Page 185 185
  • Page 186 186
  • Page 187 187
  • Page 188 188
  • Page 189 189
  • Page 190 190
  • Page 191 191
  • Page 192 192
  • Page 193 193
  • Page 194 194
  • Page 195 195
  • Page 196 196
  • Page 197 197
  • Page 198 198
  • Page 199 199

Stanley SPT-163-560 Kasutusjuhend

Kategooria
Lumeheitjad
Tüüp
Kasutusjuhend