Kui märgulamp mootori käivitamise järel ei kustu või süttib sõidu ajal, on viga mõ-
nes heitgaasi suhtes olulises konstruktsioonielemendis. Mootori juhtseadme
poolt valitud avariiprogramm võimaldab Teil säästlikku sõiduviisi kasutades sõita
lähima eriala-ettevõtteni.
Elektromehaaniline roolivõimendi
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp mõneks sekundiks.
Kui märgulamp süüte sisselülitamise järel või sõidu ajal pidevalt põleb, on tege-
mist elektromehaanilise roolivõimendi rikkega.
›
Kui süttib kollane märgulamp , võib olla tegemist roolivõimendi osalise välja-
langemisega ja roolimisjõud võivad olla suuremad.
›
Kui süttib punane märgulamp , on tegemist roolivõimendi täieliku väljalange-
misega ja toetus roolimisele puudub (oluliselt suuremad roolimisjõud).
Täiendav informatsioon » Lehekülg 57.
Juhis
■
Kui mootori uue käivitamise ja lühikese sõidu järel kollane märgulamp kustub,
ei ole vaja pöörduda eriala-ettevõtte poole.
■
Kui auto aku lahutati ja seejärel uuesti ühendati, süttib süüte sisselülitamisel
kollane märgulamp . Lühikese sõidumaa järel peab märgulamp kustuma.
Mootori õlirõhk
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp mõneks sekundiks.
Kui märgulamp mootori käivitamise järel ei kustu või hakkab sõidu ajal vilkuma,
peatuda ja seisata mootor. Kontrollida õlitaset ja lisada vajadusel mootoriõli » Le-
hekülg 104, Mootori õlitaseme kontrollimine.
Hoiatussignaaliks kõlab ka signaalheli.
Kui antud tingimustes ei ole mootoriõli lisamine võimalik, siis sõitu mitte jätkata.
Mootorit võidakse raskesti kahjustada, sellepärast jätta mootor väljalülitatuks ja
pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõte poole.
Kui märgulamp vilgub, mitte edasi sõita, ka siis kui õlitase on korras. Mootor ei to-
hi ka tühikäigul töötada. Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg
32, Ohutuleseadme lüliti.
ETTEVAATUST
Punane õlirõhu märgulamp ei ole õlitaseme näidik! Sellepärast tuleb õlitaset
korrapäraselt, kõige parem igal tankimisel, kontrollida.
Mootori elektroonika kontroll
Märgulamp (Electronic Power Control) süttib süüte sisselülitamisel mõneks se-
kundiks.
Kui märgulamp mootori käivitamise järel ei kustu või süttib sõidu ajal, on viga
mootori juhtseadmes. Mootori juhtseadme poolt valitud avariiprogramm võimal-
dab Teil säästlikku sõiduviisi kasutades sõita lähima eriala-ettevõtteni.
Jahutusvedeliku temperatuur / jahutusvedeliku tase
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp mõneks sekundiks.
Kui märgulamp ei kustu või hakkab sõidu ajal vilkuma, on jahutusvedeliku tem-
peratuur liiga kõrge või tase liiga madal.
Hoiatuseks kõlab signaalheli.
Sel juhul tuleb peatuda, mootor seisata ja kontrollida jahutusvedeliku taset, va-
jadusel lisada jahutusvedelikku.
Kui antud tingimustes ei ole jahutusvedeliku lisamine võimalik, sõitu mitte jätka-
ta. Mootorit võidakse raskesti kahjustada, sellepärast jätta mootor väljalülitatuks
ja pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõte poole.
Kui jahutusvedeliku tase on ettenähtud piires, võib kõrgendatud temperatuuri
põhjuseks olla jahutusradiaatori ventilaatori funktsioonitõrge. Kontrollida jahu-
tusventilaatori kaitset, vajadusel asendada see uuega » Lehekülg 131, Kaitsmed
mootoriruumis.
Kui märgulamp ei kustu, kuigi jahutusvedeliku tase ja ka ventilaatori kaitse on
korras, sõitmist mitte jätkata. Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte
poole.
£
18
Käsitsemine