EMP Tek CS100 Kasutusjuhend

Tüüp
Kasutusjuhend

See käsiraamat sobib ka

121
EESTI KEELES
ET
1 ÜLDINFO
See sümbol tähistab HOIATUST. Kui
neid juhiseid hoolikalt ei järgita, võib
tulemuseks olla tõsine tervisekahjustus
ja/või varaline kahju.
Enne masina käivitamist peate
hoolikalt lugema käesolevaid
kasutusjuhiseid ja kaasasolevat
brošüüri „OHUTUSJUHISED”.
1.1 SÜMBOLID
Masinal on nähtaval järgmised sümbolid. Need
tuletavad kasutajale meelde, millist hoolikust ja
tähelepanu tuleb kasutuse ja hoolduse ajal
rakendada.
Sümbolite tähendus on järgmine:
Hoiatus!
Enne masina kasutamist lugege
kasutusjuhendit ja ohutusjuhendit.
Hoiatus!
Hoiduge väljapaiskuvate esemete eest.
Hoidke kõrvalised isikud eemal.
Hoiatus!
Kasutage alati kuulmiskaitsevahendeid.
Hoiatus!
Käesolev masin ei ole mõeldud sõitmiseks
üldkasutatavatel teedel.
Hoiatus!
Originaaltarvikutega varustatud masin ei
tohi sõita üheski suunas kallakutel, mille
kalle on suurem kui 10ŗ.
Hoiatus!
Muljumisvigastuste oht. Hoidke käed ja
jalad rooliliigendi ühenduskohast ohutus
kauguses.
Hoiatus!
Põletusoht. Ärge puutuge summutit/
katalüüsneutralisaatorit.
1.2 VIITED
1.2.1 Joonised
Käesoleva juhendi joonised on märgistatud 1, 2, 3
jne.
Joonistel näidatud osad on märgistatud A, B, C jne.
Viide masinaosale C joonisel 2 kirjutatakse „2:C”.
1.2.2 Pealkirjad
Käesolevate juhiste pealkirjad on nummerdatud
kooskõlas järgmise näitega:
”1.3.1 Üldine ohutuskontroll” on jaotise „1.3
Ohutuskontroll” alapealkiri ja kuulub selle
pealkirja alla.
Pealkirjadele viidates kirjutatakse tavaliselt üksnes
pealkirja number, nt „vt 1.3.1”.
2 KIRJELDUS
2.1 SÕITMINE
See muruniiduk on esiveoga.
Esipaigaldusega tööorganeid käitatakse
veorihmadega.
2.2 ROOLIMINE
Niiduki juhtratasteks on tagarattad.
Tagaratasjuhtimine tähendab, et niiduk liigub
kergelt ümber puude ja teiste takistuste.
Roolimisjõud edastatakse trossi kaudu.
2.3 OHUTUSSÜSTEEM
Masin on varustatud elektrilise ohutussüsteemiga.
Ohutussüsteem katkestab teatud tegevused, mis
võivad kaasa tuua ebaõigete manöövrite ohu.
Näit. mootorit saab käivitada ainult siis, kui siduri-
piduripedaal on alla vajutatud.
Ohutussüsteemi toimimist tuleb iga
kord enne kasutamist kontrollida.
2.4 JUHTIMISSEADMED
2.4.1 Tõstemehhanismi rakendamine
(1:A)
Tööasendist transpordiasendisse lülitamiseks:
1. Vajutage pedaal täiesti alla.
2. Vabastage pedaal aeglaselt.
2.4.2 Sõidupidur - Sidur - Seisupidur (1:B)
Pedaal, millesse on ühendatud nii sõidu- kui ka sei-
supidur. Pedaalil on 3 asendit:
1. Vabastatudedaspidi
liikumine on aktiveeritud.
Käigu sisselülitamisel hakkab
niiduk liikuma. Sõidupidur ei
ole aktiveeritud.
2. Pooleldi alla vajutatud – edaspidi liikumine on
desaktiveeritud, on võimalik vahetada käike.
Sõidupidur ei ole aktiveeritud.
3. Täiesti alla vajutatud – edaspidi liikumine on
desaktiveeritud. Sõidupidur on täielikult
aktiveeritud. Vt ka järgnevat osa „Seisupidur“.
NB! Liikumiskiirust ei tohi reguleerida siduri
libistamisega. Selle asemel valige vajaliku
kiiruse saavutamiseks sobiv käik.
122
EESTI KEELES
ET
2.4.3 Inhibiitor, seisupidur (1:C)
Inhibiitor lukustab „siduri-piduri” pedaali
allavajutatud asendis. Seda funktsiooni
kasutatakse masina lukustamiseks
kallakutel, transpordi ajal jms, kui mootor
ei tööta.
Lukustamine:
1. Vajutage pedaal (1:B) täiesti alla.
2. Lükake inhibiitor (1:C) paremale.
3. Vabastage pedaal.
4. Vabastage inhibiitor.
Lukustuse avamine:
Vajutage ja vabastage pedaal.
2.4.4 Seguklapp/õhuklapp (2:H)
Mootori kiiruse seadistamiseks ja külma mootori
käivitamiseks õhuklapiga.
Kui mootor töötab ebaühtlaselt
tähendab see, et juhtimisseade on liiga
ees ja õhuklapp aktiveeritud. See
kahjustab mootorit, tõstab
kütusetarbimist ja on keskkonnale
kahjulik.
1. Õhuklapp – külma mootori
käivitamiseks. Aktiveeritud õhuklapi
asend on soone eesotsas.
Ärge kasutage selles asendis, kui
mootor on soe.
2. Täisgaas – kui masin töötab, tuleks alati
kasutada täisgaasi.
Täisgaasi asend on ligikaudu 2 cm
aktiveeritud õhuklapi asendist tagapool.
3. Tühikäik.
2.4.5 Süütelukk (1:E)
Süütelukku kasutatakse mootori käivitamiseks/
seiskamiseks.
Ärge jätke masinat järelevalveta, kui
võti on asendis 2 või 3. Tekib
põlenguoht, kütus võib voolata läbi
karburaatori mootorisse, ning on oht,
et aku tühjeneb ja saab kahjustada.
Neli asendit:
1. Stopp-asend – mootor seisab. Võtme
võib eemaldada.
2/3. Tööasend.
4. Käivitusasend – elektrikäivitusega
mootor aktiveeritakse, kui võti keeratakse
vedrukoormusega käivitusasendisse. Kui
mootor on käivitunud, laske võtmel
pöörduda tagasi tööasendisse 2/3.
2.4.6 Käigukang (2:J)
Hoob viie edasikäigu (1-2-3-4-5), vabakäigu (N)
või tagurpidikäigu (R) valimiseks.
Käiguvahetamisel peab siduripedaal olema alla
vajutatud.
MÄRKUS! Enne käigu ümberlülitamist
tagurpidikäigult edasikäigule ja vastupidi
veenduge, et masin seisab paigal. Kui käik ei lülitu
kohe, vabastage korraks siduripedaal ja seejärel
vajutage see uuesti alla. Lülitage käik uuesti. Ärge
üritage käiku jõuga lülitada.
2.4.7 Käitusvõll (2:E)
Käitusvõlli ei tohi kunagi rakendada,
kui ette paigaldatav tööseade on
transpodiasendis. See rikub rihma
ülekande.
Käitusvõlli rakendamise ja vabastamise hoob ette
paigaldatavate tarvikutega töötamiseks. Kaks
asendit:
1. Hoob ette lükatud – käitusvõll
vabastatud.
2. Hoob taha lükatud – käitusvõll
rakendatud.
2.4.8 Iste (1:T)
Istet saab kokku voltida ja reguleerida
ette-taha. Istet on võimalik reguleerida
järgmiselt.
Istme edasi/tagasi asendit saab lukustada nuppude-
ga (4:M).
Iste on varustatud turvalülitiga, mis on ühendatud
masina ohutussüsteemiga. See tähendab, et teatud
ohtlikud tegevused ei ole võimalikud, kui istmel
keegi ei istu. Vt ka 4.3.2.
2.4.9 Mootorikate
Mootori kontrollimiseks ja hoolduse teostamiseks
avage mootorikate.
Seadmega tohib töötada vaid suletud
mootorikatte korral. Põletuste ja
muljumisvigastuste oht.
2.4.9.1 Avamine
1. Kontrollige, et juhthoovad on ettesuunatud
asendis.
2. Tõstke istme lukustusmehhanism (4:N) üles ja
lükake iste ette.
3. Võtke kinni mootorikatte esiservast ja tõstke
mootorikate üles (joon. 5).
2.4.9.2 Sulgemine
Võtke kinni mootorikatte esiservast ja lükake
mootorikate alla.
Masinat ei tohi kasutada, kui
mootorikate ei ole suletud ja
lukustatud. Põletuste ja
muljumisvigastuste oht.
123
EESTI KEELES
ET
3 KASUTUSVALDKONNAD
Niidukile võib paigaldada ainult STIGA originaal-
lisatarvikuid, näit.:
Maksimaalne vertikaalne koormus haakeseadisel
ei tohi ületada 100 N.
Maksimaalne ülejooksukoormus pukseeritavalt
tarvikult haakeseadisele ei tohi ületada 500 N.
NB! Enne treileri kasutamist – võtke ühendust oma
kindlustuskompaniiga.
NB! Käesolev masin ei ole mõeldud sõitmiseks
üldkasutatavatel teedel.
4 KÄIVITAMINE JA
KASUTAMINE
Masinat ei tohi kasutada, kui
mootorikate ei ole suletud ja
lukustatud. Põletuste ja
muljumisvigastuste oht.
4.1 BENSIINIGA TÄITMINE
Kasutage alati pliivaba bensiini. Kunagi ei tohi
kasutada 2-taktilist bensiini segatuna õliga.
NB! Tavaline pliivaba bensiin on kiirestiriknev ja
seda ei tohiks säilitada üle 30 päeva.
Kasutada võib keskkonnasäästlikku bensiini, st
alkülaatbensiini. Selle bensiinitüübi koostis on
inimestele ja loodusele vähem kahjulik.
Bensiin on kergesti süttiv. Hoidke
bensiini alati selleks mõeldud
konteinerites.
Valage või lisage bensiini üksnes väljas
ja ärge kunagi suitsetage bensiini
valamise või lisamise ajal. Enne
mootori käivitamist täitke masin
kütusega. Ärge kunagi eemaldage
täitekorki ega valage bensiini, kui
mootor töötab või on veel soe.
Ärge valage bensiinipaaki kunagi ääreni täis. Jätke
vaba ruumi (= vähemalt terve täitevooliku jagu
pluss 1-2 cm paagi ülemisest äärest), et
võimaldada bensiinil paisuda, kui see soojeneb,
ilma et kütus üle ääre voolaks. Vt joonis 6.
4.2 MOOTORI ÕLITASEME
KONTROLLIMINE (8:H)
Tarnimisel on karter täidetud SAE 10W-30
õliga.Vt joonis 7.
Kontrollige õlitaset iga kord enne kasutamist
veendumaks, et see on õige. Masin peaks seisma
tasasel pinnal.
Pühkige õlivarda ümbert puhtaks.
Keerake lahti ja tõmmake varras välja.
Pühkige õlivarras puhtaks.
Libistage mõõtevarras täiesti alla ja keerake seda.
Tõmmake mõõtevarras uuesti üles. Vaadake õli
taset. Kui õli tase on allpool märki “FULL”, lisage
õli kuni selle märgini.
Õli tase ei tohi kunagi ületada märki “FULL”. See
võib põhjustada mootori ülekuumenemist. Kui õli
tase on ülalpool märki “FULL”, laske osa õli välja
kuni õige taseme saavutamiseni.
4.3 OHUTUSKONTROLL
Veenduge, et allpool toodud ohutuskontrolli
tulemused saavutatakse antud masina
kontrollimisel.
Ohutuskontroll tuleb läbi viia iga kord
enne kasutamist.
Kui mõnda allpool nimetatud tulemust
ei saavutata, ei tohi masinat kasutada!
Viige masin teenindustöökotta
parandada.
4.3.1 Üldine ohutuskontroll
Töö Tarvikud, STIGA
originaalosad
Niitmine Kasutades niidukeid: 85C
Pühkimine Harja kasutamine. Soovitatav
kasutada koos tolmukaitsega
Lume puhastamineLumesahaga. Soovituslik on ka-
sutada lumekette ja raamirasku-
si.
Rohu lõikamine ja
lehtede kogumine
Kasutades järelveetavat kogurit
30" või 42".
Rohu ja lehtede
vedamine
Kasutades kallurkäru Combi.
Objekt Tulemus
Kütusevoolikud ja
ühendused
Lekked puuduvad.
Elektrikaablid Kõik isolatsioonid terved.
Mehhaanilised kahjustused
puuduvad.
Heitgaasisüsteem Lekked ühenduskohtades
puuduvad.
Kõik kruvid korralikult kinni.
Õlivoolikud Lekked puuduvad. Kahjustused
puuduvad.
Proovisõit Ebaharilik vibratsioon puudub.
Ebaharilik heli puudub.
124
EESTI KEELES
ET
4.3.2 Elektriline ohutuskontroll
Ohutussüsteemi toimimist tuleb iga
kord enne kasutamist kontrollida.
4.4 KÄIVITAMINE
1. Avage kütusekraan, vt joonis 6.
2. Veenduge, et süüteküünla juhe/juhtmed on
ühendatud süüteküünlaga/-küünaldega.
3. Veenduge, et käitusvõll on välja lülitatud.
4. Ärge hoidke jalga sõidupedaalil.
5. Külma mootori käivitamine – viige gaasi
juhtimisseade õhuklapi aktiveerimisasendisse.
Sooja mootori käivitamine – viige gaasi
juhtimisseade täisgaasi asendisse (umbes 2 cm
õhuklapi aktiveeritud asendist tagapool).
6. Vajutage siduri-piduri pedaal täiesti alla.
7. Keerake süütevõtit ja käivitage mootor.
8 Kui mootor on käivitunud, viige gaasi
juhtimisseade tasapisi täisgaasi asendisse
(umbes 2 cm õhuklapi aktiveeritud asendist
tagapool) kui õhuklappi on kasutatud.
9. Kui käivitate külma mootorit, ärge pange
masinat kohe koormusega tööle, vaid laske
mootoril kõigepealt paar minutit töötada. See
võimaldab õlil soojeneda.
Kui masin töötab, tuleks alati kasutada täisgaasi.
4.5 KASUTUSNÕUANDED
Veenduge alati, et mootoris on õige kogus õli. See
on iseäranis tähtis, kui töötatakse kallakutel. Vt
4.2.
Olge kallakutel sõites ettevaatlik.
Kallakust üles või alla sõites ei tohi
äkiliselt kohalt liikuda ega peatuda.
Ärge kunagi sõitke risti üle kallaku.
Liikuge ülalt alla ja alt ülesse.
Masin ei tohi sõita üheski suunas
kallakutel, mille kalle on suurem kui
10ŗ.
Vähendage kallakutel ja järskude
pöörete tegemisel kiirust , et säilitada
kontroll ja vähendada ümbermineku
ohtu.
Ärge pöörake rooli lõpuni, kui sõidate
kõrgeima käiguga ja täisgaasiga. Masin
võib kergesti ümber minna.
Hoidke käed ja sõrmed rooliliigendi
ühenduskohast ja istmekandurist
ohutus kauguses. Muljumisvigastuste
oht. Ärge kunagi sõitke lahtise
mootorikattega.
Ärge sõitke muruniidukiga, kui selle
töötav lõikeaparaat on
transpordiasendis. See kahjustab
lõikeaparaadi rihmülekannet.
4.6 PEATAMINE
Lülitage käitusvõll välja. Rakendage seisupidur.
Laske mootoril 1-2 minutit tühikäigul töötada.
Seisake mootor, keerates süütevõtme välja.
Sulgege kütusekraan. See on eriti oluline, kui
masinat näiteks treileril transporditakse.
Juhul kui masin jäetakse järelevalveta,
eemaldage süüteküünla kaabel/kaablid
ja võtke süütevõti eest.
Mootor võib vahetult pärast seiskumist
ollaga kuum. Ärge puutuge
summutit, silindrit ega jahutusribisid.
See võib tekitada põletusi.
4.7 PUHASTAMINE
Põlenguohu vähendamiseks hoidke
mootor, summuti, aku ja bensiinipaak
puhtad rohust, lehtedest ja õlist.
Põlenguohu vähendamiseks kontrollige
regulaarselt masinat õli ja/või
kütuselekete suhtes.
Puhastage masin pärast iga kasutuskorda.
Puhastamisel kehtivad järgmised juhised:
masina survepesemisel veega ärge suunake
voogu otse telje tihenditele, elektrilistele
osadele ega hüdraulika klappidele.
Ärge pihustage vett otse mootorile.
Puhastage mootorit harja ja/või suruõhuga.
Puhastage mootori jahutusõhu sisselaskeava.
Olek Tegevus Tulemus
Siduri-piduri
pedaal ei ole alla
vajutatud.
Käitusvõll ei ole
aktiveeritud.
Proovige
käivitada.
Mootor ei
käivitu.
Siduri-piduri
pedaal on alla
vajutatud.
Käitusvõll on
aktiveeritud.
Proovige
käivitada.
Mootor ei
käivitu.
Mootor töötab.
Käitusvõll on
aktiveeritud.
Juht tõuseb
juhiistmelt.
Mootor
seiskub.
Mootor töötab. Eemaldage kaitse
20 A.
Mootor
seiskub.
125
EESTI KEELES
ET
5 HOOLDUS
5.1 TEENINDUSPROGRAMM
Selleks, et hoida masin heas korras töökindluse ja
tööohutuse mõistes, samuti keskkonna
seisukohast, tuleks järgida STIGA
teenindusprogrammi.
Programmi sisu leiate juuresolevast
hooldusraamatust.
Põhihoolduse
peab alati teostama volitatud
töökoda.
Esimene hooldus ja vahehooldus
tuleks teha
volitatud töökojas, kuid seda võib teha ka kasutaja.
Selle sisu leiate hooldusraamatust ja tegevusi
kirjeldatakse peatükis “4 KÄIVITAMINE JA
KASUTAMINE”, samuti allpool.
Volitatud töökojas tehtud hooldus garanteerib
professionaalse töö ja originaalvaruosade
kasutamise.
Iga põhihoolduse ja vahehoolduse tegemisel
volitatud töökojas lüüakse hooldusraamatusse
tempel. Neid hooldusi näitav hooldusraamat on
väärtuslik dokument, mis tõstab masina väärtust
kasutatuna.
5.2 ETTEVALMISTUS
Remonti ja hooldust võib teostada vaid seisval
masinal, mille mootor on välja lülitatud.
Masina veeremise vältimiseks
rakendage alati seisupidur.
Mootori kogemata käivitamise
vältimiseks ühendage lahti
süüteküünla/-küünalde kaabel
süüteküünaldest ja võtke süütevõti eest.
5.3 REHVIRÕHK
Reguleerige õhurõhku rehvides järgmiselt:
Ees: 0,6 baari (9 psi).
Taga: 1,2 baari (17 psi).
5.4 MOOTORIÕLI VAHETAMINE
Vahetage esimest korda mootoriõli pärast 5
töötundi ja seejärel pärast igat 50 töötundi või
vähemalt kord hooaja jooksul.
Vahetage õli sagedamini (pärast 25 töötundi või
vähemalt kord hooaja jooksul), kui mootor töötab
rasketes tingimustes või kui ümbritsev
temperatuur on kõrge.
Kasutage õli vastavalt allolevale tabelile.
Kasutage ilma lisanditeta õli.
Ärge valage sisse liiga palju õli. See võib
põhjustada mootori ülekuumenemise.
Vahetage õli, kui mootor on soe.
Mootoriõli võib väga kuum olla, kui see
lastakse välja kohe pärast mootori
seiskamist. Sellepärast laske enne õlist
tühjendamist mootoril paar minutit
jahtuda.
NB! Ärge tilgutage õli veorihmadele.
1. Keerake õliväljalaskekork lahti (joon. 9).
2. Koguge õli spetsiaalsesse kogumisanumasse.
Viige õli jäätmekäitluskeskusesse. Vältige
õlipritsmete sattumist ajamirihmale.
3. Keerake õliväljalaskekork kinni.
4. Eemaldage õlivarras ja valage uus õli paaki.
Õli hulk:1,2 l.
5. Pärast õli sissevalamist käivitage mootor ja
laske 30 sekundit tühikäigul töötada.
6. Veenduge, et õli välja ei leki.
7. Seisake mootor. Oodake 30 sekundit ja
kontrollige siis õlitaset vastavalt 4.2.
5.5 KÜTUSEFILTER (7:Q)
Vahetage kütusefiltrit igal aastaajal.
Pärast uue filtri paigaldamist veenduge, et ei esine
kütuseleket.
5.6 RIHMADE ÜLEKANDED
Pärast 5 töötundi veenduge, et kõik rihmad on
terved ja kahjustamata.
5.7 ROOLIMINE
Roolimist tuleb kontrollida/reguleerida pärast 5
töötundi ja edaspidi 100 töötunni järel.
5.7.1 Kontrollimine
Pöörake rooli kergelt edasi ja tagasi. Rooli kett-
ülekandel ei tohi olla mehaanilist lõtku.
5.7.2 Reguleerimine
Juhttrosside pingutamiseks keerake mutrit (joon.
10). Tähtis! Hoidke reguleerimise ajal trossi otstes
asuvaid kruve tugevalt peos, nii et tross ei keerdu.
Kasutage tellitavat mutrivõtit või muud sarnast
tööriista ja haarake sellega trossi otstes olevatest
kruvipeadest kinni.
Reguleerige juhttrosse nii, et lõtku pole enam.
Ärge pingutage juhttrosse liiga tugevalt. Vastasel
juhul juhtimine raskendub ja trossid kuluvad
kiiremini.
Õli SAE 10W-30
Hooldusklass SJ või kõrgem
126
EESTI KEELES
ET
5.8 AKU
Ärge laadige akut üle. Ülelaadimine
kahjustab akut.
Ärge laske akuklemme lühisesse.
Tekkivad sädemed võivad põhjustada
tulekahju. Ärge kandke metallehteid,
mis võivad puutuda kokku aku
klemmidega.
Kui aku korpus, kate, klemmid või
korkide kaitseriba on kahjustatud,
vahetage aku välja.
Aku on turvaklapiga varustatud, nimipinge 12 V.
Akuvedelikku ei ole vaja ning seda ei saagi
kontrollida ega lisada. Ainus nõutav hooldus on
laadimine, näiteks pärast pikka seismist.
Aku peab enne esimest kasutamist
olema täiesti täis. Akut tuleb alati
hoiustada täiesti laetuna. Kui aku
hoiustatakse tühjana, tekitab see tõsist
kahju.
5.8.1 Mootoriga laadimine
Akut saab mootori generaatori abil laadida
järgnevalt:
1. Paigaldage aku masinasse nii nagu allpool
näidatud.
2. Viige masin õue või paigaldage heitgaaside
ekstraheerimisseade.
3. Käivitage mootor vastavalt juhistele
kasutusjuhendis.
4. Laske mootoril töötada vahetpidamata 45
minutit.
5. Seisake mootor. Aku on nüüd täiesti täis.
5.8.2 Laadimine akulaadija abil
Akulaadijaga laadides tuleb kasutada konstantse
pingega laadijat.
Konstantse pingega akulaadija ostmiseks võtke
ühendust edasimüüjaga.
Standardse akulaadija kasutamine võib akut
kahjustada.
5.8.3 Eemaldamine/paigaldamine
Aku asetatakse mootorikatte alla. Vt joonis 11.
Eemaldamise ja paigaldamise ajal kehtib kaablite
ühendamise kohta järgnev:
Eemaldamise ajal. Ühendage esmalt lahti must
kaabel aku miinusklemmilt (-). Seejärel
ühendage lahti punane kaabel aku
plussklemmilt (+).
Paigaldamise ajal. Esmalt ühendage punane
kaabel aku plussklemmi külge (+). Seejärel
ühendage must kaabel aku miinusklemmi külge
(-).
Kui kaablid ühendatakse/ühendatakse
lahti vales järjekorras, tekib lühise ja
aku kahjustumise oht.
Kui kaablid omavahel ära vahetatakse,
saavad generaator ja aku kahjustada.
Kinnitage kaablid korralikult. Lahtised
kaablid võivad tekitada põlengu.
Mootorit ei tohi kunagi kasutada, kui
aku on lahti ühendatud. Tekib tõsiste
kahjustuste oht generaatorile ja
elektrisüsteemile.
5.8.4 Puhastamine
Kui aku klemmid oksüdeeruvad, tuleb need
puhastada. Puhastage aku klemme traatharjaga ja
määrige klemmimäärdega.
5.9 ÕHUFILTER, MOOTOR
Õhufilter peab kindlasti olema kahjus-
tusteta ning õigesti paigaldatud. Mooto-
rit ei tohi mitte kunagi käivitada
õhufiltrita või kahjustatud õhufiltriga.
Eelfiltrit (vahtplastfilter) (12:S) tuleb puhastada/
vahetada pärast 25 töötundi.
Õhufiltrit (paberfilter) (12:T) tuleb puhastada/va-
hetada pärast 100 töötundi.
NB! Filtreid tuleks puhastada/vahetada tihedami-
ni, kui masin töötab tolmusel pinnal.
Eemaldage/paigaldage õhufiltreid järgnevalt.
1. Puhastage hoolikalt õhufiltri kaane (7:R) üm-
bert.
2. Eemaldage õhufiltri kaas kahe klambri eemal-
damisega.
3. Eemaldage filtriblokk. Eelfilter asub õhufiltri
peal. Veenduge, et karburaatorisse ei satu mus-
tust. Puhastage õhufiltri korpus.
4. Puhastage paberfilter, koputades seda kergelt
vastu tasast pinda. Kui filter on väga määrdu-
nud, vahetage see välja.
5. Puhastage eelfilter. Kui filter on väga määrdu-
nud, vahetage see välja.
6. Monteerige uuesti kokku vastupidises järjekor-
ras.
Suruõhku või petrooleumipõhiseid lahusteid nagu
petrooleum ei tohi kasutada paberfiltri
puhastamiseks. See kahjustab filtrit.
Ärge kasutage paberfiltri puhastamiseks suruõhku.
Paberfiltrit ei tohi õlitada.
127
EESTI KEELES
ET
5.10 SÜÜTEKÜÜNAL
Süüteküünlaid tuleb vahetada iga 200 töötunni
järel (=iga teise põhihoolduse ajal).
Enne süüteküünla lahti ühendamist puhastage
kinnituse ümbrus.
Süüteküünal
: Champion RC12YC või
samaväärne.
Elektroodide kaugus
: 0,75 mm.
5.11 ÕHU SISSELASKEAVAD (7:P)
Mootor on õhkjahutusega. Ummistunud
jahutussüsteem võib mootorit kahjustada.
Puhastage mootori õhu sisselaskeavasid 50
töötunni järel. Põhjalikum jahutussüsteemi
puhastamine teostatakse iga põhihoolduse käigus.
5.12 MÄÄRIMINE
Kõiki määrimispunkte vastavalt alltoodud tabelile
tuleb määrida iga 25 töötunni järel, samuti iga pesu
järel.
5.13 KAITSMED
Vea korral elektrisüsteemis kontrollige
sulavkaitset, vajadusel vahetage kaitse (20 A).
Vea püsimise korral pöörduge volitatud töökoja
poole.
Sulavkaitse koos akuga asub mootorikatte all.
6 PATENT –
DISAINILAHENDUSE
REGISTREERIMINE
Käesolev masin või selle osad on kaetud
järgnevate patentide ja disainilahendustega:
9900627-2 (SE), SE00/00250 (PCT), 9901091-0
(SE), SE00/00577 (PCT), 9901730-3 (SE), SE00/
00895 (PCT), 9401745-6 (SE), SE95/00525
(PCT), 595 7497 (US), 95920332.4 (EPC).
99 1095 (SE), 499 11 740.9 (DE), M1990 000734
(IT), 577 251-253 (FR), 115325 (US).
GGP jätab endale õiguse muuta toodet ilma ette
teatamata.
Objekt Tegevus Joonis
Tagumine
võll
Kolm määrdeniplit. (13:V).
Kasutage universaalmäärde-
ga täidetud määrdepüstolit.
Pumbake määret, kuni see
hakkab välja tulema.
13
Kett-
ülekanne
Hõõruge ketid traatharjaga
puhtaks.
Määrige universaalse
pihustatava ketiõliga.
-
Pingutid ärige toetuspunkte
õlikannu abil siis kui iga
juhtimisseade on
aktiveeritud.
Kõige parem, kui seda teevad
kaks inimest.
14
Juhtkaablid Määrige kaabliotsi õlikannu
abil siis kui iga juhtimisseade
on aktiveeritud.
Tuleb teha kahe inimesega.
15
1 / 1

EMP Tek CS100 Kasutusjuhend

Tüüp
Kasutusjuhend
See käsiraamat sobib ka