Pretensioonide esitamise tingimused
Kõikidele Electrolux Eesti AS poolt Eesti Vabariiki imporditud ja müüdud
kodumasinatele saab esitada pretensioone 24 kuu jooksul käesolevas dokumendis
toodud tingimustel ja korras. Aeg algab kodumasina üleandmisest tarbijale (edaspidi
nimetatud ka “ostja”), kusjuures eeldatakse, et üleandmise ajaks on
originaalmüügidokumendilt nähtuv ostukuupäev.
Käesolevad pretensiooni esitamise tingimused ei piira ega takista ostjat mingilgi viisil
selliste Eesti Vabariigi seadustest tulenevate õiguste kasutamisel, milliste kasutamise
välistamine või piiramine poolte kokkuleppega ei ole lubatud.
Pretensioon hõlmab tootes ilmnevate toote konstruktsiooni-, valmistamise-, ja
toorainedefekte kõrvaldamist Electrolux Eesti AS poolt volitatud hooldustöökojas,
tagamaks toote sihtotstarbelise kasutamise võimalikkuse. Pretensiooni alla ei kuulu
toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku
väljanägemise taastamine ega sellisete vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud
kasutamisjuhiste väär käsitlus. Pretensiooni saab esitada ainult nendele toodetele, mida
on kasutatud sihtotstarbeliselt ja vastavalt toote kasutusjuhendile. Pretensiooni saab
esitada üksnes tarbija koduses tarbimises kasutatavatele kodumasinatele toote
garantiikaardi või originaal müügidokumendi esitamisel.
Toote osas, mida ostja soovib kasutada mittesihtotstarbeliselt või intensiivsemalt kui
tootja poolt ette nähtud (sh. majandus-või kutsetegevuse raames omandatud toote
osas), käesolevad tingimused ei kehti ning neile kohaldatakse ostja ja Electrolux Eesti
AS müügiosakonna vahel sõlmitud lepingust tulenevaid tingimusi. Majandus- ja
kutsetegevuses tegutsevale ostja saab pretensiooni esitada müügilepingus toodud
tingimustel alates arve-saatelehe väljastamisest.
Pretensiooni alla ei kuulu tootes või selle detailides ilmnenud puudused ja defektid (sh.
purunemised), mis on tekkinud alljärgnevatelpõhjustel:
- transpordikahjustustest, mis on tekkinud peale toote üleandmist
ostjale;
- toote hoolimatust või mittesihipärasest hoidmisest
või kasutamisest või ülekoormamisest;
- toote ebaõigest kasutamisest, hooldamisest, paigaldamisest või
ühendamisest, sh. voolu või veevõrku ühendamisel, ning toote
kasutamisel, hooldamisel, paigaldamisel või ühendamisel
kasutusjuhendis esitatud instruktsioonide ja ohutusnõuete
järgimata jätmisest;
- toote konstruktsioonide muutmisest, mis kahjustavad tootele
tootja poolt antud omadusi;
- maaletoojast sõltumatutel põhjustel, sealhulgas pingemuutused
vooluvõrgus, lühised (sh. putukatest põhjustatud), nõuetele
mittevastavad pikendusjuhtmed, küttegaasi keemilise koostise
muutumine, õnnetusjuhtumid, äike, vesi, tulekahju,
vee kvaliteet, katlakivi ning muud välised mõjurid;
- toote kasutamisest lisavarustusega, mis ei ole ettenähtud ja ei
sobi Tootega;
- kui toodet on remontinud selleks mittevolitatud isik;
- sisseehitataval tehnikal puudulikust ventilatsioonist mööbli sees;
- ostja süülisest tegevusest.
electrolux 18