26
8. ELECTROLUX EESTI AS
GARANTIIREMONDI EESKIRJAD
Kõikidele Electrolux Eesti AS poolt Eestisse toodud kodumasina-
tele kehtib garantiiaeg 12 kuud arvestades toodete üleandmist os-
tjale (arve-saateleht), kodumasinatele müügipäevast
(ostukviitung).
Electrolux Eesti AS annab garantii vastavuses Eesti Vabariigi Tar-
bijakaitse seaduses ja muudes õigusaktides sätestatud nõuetele.
Garantiiremondi sisuks on:
• toote varjatud konstruktsiooni-, valmistamise-, ja toorainede-
fektide avastamine ning nende likvideerimine. Eelpoolnimeta-
tud puudused kõrvaldatakse kuni toote normaalse
funktsioneerimiseni. Kaubandusliku väljanägemise taasta-
mine ei kuulu garantiitööde hulka.
Garantiiaeg kehtib vaid nendele toodetele, mille kasutamisel on
kinni peetud toote kasutusjuhendist ja antud toodet on kasutatud
otstarbel, milleks see on valmistatud.
Kui toodet soovitakse kasutada mingitel muudel eesmärkidel või
intensiivsemalt kui valmistajatehase poolt ette nähtud (Näiteks:
kodumasinaid kommertsteenuse osutamiseks), tuleb garantiitin-
gimuste kohta sõlmida Electrolux Eesti AS müügiosakonnaga eral-
di leping.
Igasugused garantiinõuded esitatakse ainult garantii andjale.
Garantii alla ei kuulu detailid, mis on purunenud ja vead, mis on
tekkinud alljärgnevatel põhjustel:
• transpordikahjustustest, mis on tekkinud peale toote üleand-
mist ostjale;
• toote hoolimatul kasutamisel või ülekoormamisel;
• kasutamiseeskirjadest mittekinnipidamisel;
• garantiiandjast sõltumatutel põhjustel;
• Näiteks: pingemuutused vooluvõrgus, küttegaasi keemilise
koostise muutumine, äike, tulekahju, putukatest põhjustatud
lühised, vee kvaliteet ja muud välised mõjurid);
• kui toodet on remontinud selleks mittevolitatud isik;
• paigaldusvigadest või valesti ühendamisest;
• integreeritaval tehnikal puudulikust ventilatsioonist mööbli
sees;
•
Samuti ei kuulu garantiiremondi alla sellised osad, millede
kulumine on normaalne, näiteks:
• tolmukotid, harjad, lambid, kaitsmed, klaas-, tekstiil- ja pabe-
rosad ning käsitsi liigutatavad plastmassosad (nupud, kan-
gid).
Garantii alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, hooldus, pu-
hastus ega ka sellisete vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud
kasutamisejuhise väär käsitlus.
Vea ilmnemisel garantiiaja jooksul tuleb kliendil sellest koheselt
teatada toote müüjale või volitatud teenindajale.
Vajalik on teatada:
• toote mudel, ostmise aeg ja koht, toote number ja seeria
number (need on kirjas toote etiketil);
• kui võimalik, tuleks kirjeldada ka viga ja tingimusi, millest see
võis tekkida.
Kui on tegemist kodumasina garantiiremondiga, siis on ostjal õi-
gus nõuda toote tasuta kordategemist, ümbervahetamist või taga-
sivõtmist. Kauba ümbervahetamise korral arvatakse uut
garantiitähtaega ümbervahetamise päevast.
Garantiiremondi alla kuuluv viga kõrvaldatakse esimesel võimalu-
sel.
Suuregabariidiliste ja raskete toodete transport garantiiremondi
puhul töökotta ja tagasi toimub garantiiandja vahenditega ja on
kliendile tasuta.
Toote tagasivõtmisel hüvitatakse ostjale toote jaemüügihind selle
ostmise ajal.
Garantiiremont on kliendile tasuta. See eeldab, et vigased varu-
osad ja sõlmed, mis vahetatakse uutega, kuuluvad garantiiand-
jale. Kui käesolevate garantiieeskirjade tõlgendamisel tekib
eriarvamusi kliendi ja volitatud remontija vahel, lahendab küsi-
muse Electrolux Eesti AS hoolduse spetsialist. Juhul, kui müüjal ja
kliendil ei õnnestu lahkarvamusi lahendada, lahendab vaidluse
kohus.
EUROOPA Garantii
Kui Te vahetate elukohta Euroopa piires, siis meie kodumasinate
garantii tuleb Teiega kaasa Teie uude elukohta järgmistel tingi-
mustel:
• Garantii alguseks loetakse esialgne ostukuupäev (ostukvii-
tungi, arve alusel).
• Garantii kestvus ja tingimused on sellised, nagu on kehtesta-
tud Teie uuel asukohamaal sama kaubamärgiga samale too-
tele.
• Garantii kehtib ainult Teile, seda ei saa üle anda kellelegi tei-
sele.
• Teie uus elukoht on Euroopa Ühenduses või Euroopa vaba-
kaubanduse tsoonis.
• Seade on paigaldatud kooskõlas instruktsiooniga ja kasuta-
takse kasutusjuhendis ettenähtud eesmärkidel.
• Paigaldamisel on arvesse võetud kõiki Teie uue asukohamaa
paigalduseeskirju.
Enne kolimist palun võtke ühendust oma senise lähima klienditee-
ninduse keskusega ja informeerige neid oma uuest kodukohast.
Klienditeenindus peab kindlustama, et Teie uue asukohamaa tee-
nindusorganisatsioon on teadlik Teie kodukohast, seadmetest ja
õigustest.
Telefonid kuhu helistada on järgmised:
Eesti Tallinn +372 66 50 090
Soome Pori +358 2 6223 300
Saksamaa Nürnberg +49 9113 232 600
Prantsusmaa Senlis +33 344 622 929
Rootsi Stockholm +46 87 387 910
Itaalia Pordenone +39 167 847 910
Inglismaa Newbury +44 1635 572 700
Lugupidamisega
Electrolux Eest
"Tsüli lõpu"* näidik** vilgub 1 korda ***: • veekraan on kinni,
• veevarustussüsteemis pole vett.
Põleb märgutuli "filter"*: • ebemefilter on ummistunud.
Loputusvahendit või Javelle'i vett voolab täitmisel läbi üle-
vooluava
*
:
• kogus ei olnud õige,
• pesemisvahendisahtli tagaosas asuvad torud on blokeeritud.
* sõltuvalt mudelist.
** kui olete vea põhjuse leidnud ja selle eemaldanud, vajutage nuppu START/PAUS, et jätkata katkenud programmi tööd.
*** sõltuvalt mudelist võib kuulda signaale.
Rike Põhjus