• Kui suunad väliskatte ülalt:
(Kett peaks olema suurimal hammasrattal ja suurimal
ketirattal.)
Lisa väliskestale 10 mm pikkust alates otsast,
mis on sisestatud väliskesta hoidikusse, kuni otsani,
mis on ühendatud lingiga.
• Kui suunad väliskatte alt:
(Kett peaks olema suurimal hammasrattal ja suurimal ketirattal.)
Seadista väliskesta pikkus nii, et tekiks sujuv kaar ning link peatuks asendis,
kus lingi ja lingi sulguri vahel oleks väike tühimik.
Tagumine käiguvaheti
Reguleerimismeetod
Tehnilise hoolduse juhised SI-5WH0A-001
Vabasta väliskatte reguleerimissilindrit
kuni kett puutub kolmandat ketiratast
ja tekitab heli. (vastupäeva)
Kinnita välistrossi reguleerimissilindrit
kuni kett naaseb teisele ketirattale.
(päripäeva)
Parim seadistus
Parim seadistus on siis, kui käiguvahetuse heeblit vajutatakse vaid
selleks, et eemaldada lõtvust, ning kett puutub kolmandat ketiratast
ja tekitab heli.
Vii heebel tagasi originaalasendisse (asendisse, kus heebel on teise *
ketiratta seadistuste asendis, ja see on vabastatud) ning keera vänta
päripäeva. Kui kett puutub kolmandat ketiratast ja tekitab heli, keera
väliskatte reguleerimissilindrit päripäeva, et seda kinnitada, seni,
kuni lõppeb heli ja kett jookseb sujuvalt.
Paigalda kett väikseimale hammasrattale ja
suurimale ketirattale ja keera vänta tagurpidi.
Seejärel keera B-pinge reguleerimiskruvi,
et reguleerida juhtlitter ketirattale nii lähedale
kui võimalik ilma, et nad kokku puutuksid.
-Järgmiseks aseta kett väikseimale
ketirattale ja korda ülalmainitut ning veendu,
et litter ei puutuks ketiratast.
Kasuta käiguvahetusheeblit mitu korda, et viia kett teisele
ketirattale. Seejärel, samal ajal kui vajutad heeblit vaid
nii palju, et eemaldada heebli lõtvust, pööra vänta.
SIS reguleerimine
B-pinge
reguleerimise kruvi
Suurim ketiratas Väikseim ketiratas
Juhtlitter
Suurim
ketiratas
Tõmba
Soon
Pane tähele: Veendu, et tross
oleks kindlalt
soone sees.
Kinnitusmoment:
5 - 7 Nm
2. Trossi ühendamine ja kinnitamine
Ühenda tross tagumise käiguvaheti külge ja peale esmase lõtvuse eemaldamist
trossist, kinnita uuesti tagumise käiguvaheti külge nagu näidatud joonisel.
Kinnita tross tõmmates seda näpitstangidega 5 - 10 kg jõuga.
3. Alumine regulaator
Keera alumist regulaatorkruvi nii, et juhtlitter
liiguks täpselt suurima ketiratta alla.
4. Kuidas kasutada B-pinge reguleerimise kruvi
Parimaks SIS tööks määri perioodiliselt kõiki jõuülekande osasid.
Kui lülitud kolmandale
Lõtk
Kui heli ei ole kuulda
Keti pikkus
Lisa 2 lüli (kett on samal ajal nii suurimal ketirattal
kui ka suurimal hammasrattal)
Kett
Suur
hammasratas
Suurim
ketiratas
Trossi kinnitamine ja tõmbe reguleerimine
Tagumise käiguvahetaja paigaldamine
Lükka ja kinnita
Kinnitusmoment:
8 - 10 Nm
5 mm kuuskantvõti
Aseta väliskest nii, et see ei puutuks korvi ega porilauda, sest see võib põhjustada
probleeme käiguvahetaja töös.
Reguleeri väliskest (RD-TX71/RD-TX51) nii, et selle pikkus oleks nagu järgnevalt näha.
Väliskattehoidik
Lingi
Suurim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Lingi
sulgur
Lingi
Keti asend
Suurim
ketiratas
Suurim
hammasratas
Keti asend
Sisemine tross
1. Ülemine regulaator
Keera ülemist regulaatorkruvi, et reguleerida
juhtlitrit nii, et see oleks tagant vaadates
täpselt väikseima ketiratta välisjoone all.
maks nurk
maks nurk
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
Juhtlitter
Väikseima ketiratta
välispind
Ülemine
reguleerimiskruvi
Alumine
regulaatorkruvi
reguleer i-
missilinder
RD-TX71
RD-TX51
RD-TX31
reguleeri-
missilinder
RD-TX71
RD-TX51
RD-TX31
SI-5WH0A-001-04
Ühenda sisemine tross käiguvahetiga nii nagu
on näidatud joonisel.