SKODA Superb 3T 05-2013 Omaniku manuaal

Tüüp
Omaniku manuaal

See käsiraamat sobib ka

SIMPLY CLEVER
ŠKODA Superb
Kasutusjuhend
Selle kasutusjuhendi ülesehitus (selgitused)
Et lihtsustada vajaliku informatsiooni otsimist ja kasutamist, on see kasutusjuhend
koostatud süstemaatiliselt.
Peatükid, sisukord ja märksõnaloend
Selle kasutusjuhendi tekst on jagatud suhteliselt lühikesteks lõikudeks, mis on
koondatud ülevaatlikeks peatükkideks. Aktuaalne peatükk on alati nimetatud pa-
rempoolse lehekülje allservas.
Peatükkide järgi koostatud sisukord ja üksikasjaline märksõnaloend kasutusju-
hendi lõpus aitavad Teil soovitud teavet kiiresti leida.
Suunamäärangud
Kõik suunamäärangud, nagu „vasakul“, „paremal“, „ees“, „taga“ on antud auto sõidu-
suuna suhtes.
Ühikud
Väärtused antakse meetermõõdustikus.
Sümbolite selgitus
Tähistab viidet olulist informatsiooni sisaldavale lõigule ja ohutusjuhistele
peatüki raames.
Tähistab lõigu lõppu.
Tähistab lõigu jätkumist järgmisel leheküljel.
Tähistab olukordi, mille puhul tuleb auto võimalikult kiiresti peatada.
® Tähistab registreeritud kaitsemärki.
Tähistab näitu infoekraanil.
Tähistab näitu segmentekraanil.
Märkused
TÄHELEPANU
Kõige olulisemad märkused on tähistatud pealkirjaga TÄHELEPANU. Need TÄ-
HELEPANU-märkused juhivad Teie tähelepanu tõsisele õnnetus- või vigastu-
misohule.
ETTEVAATUST
Ettevaatust
-märkus juhib Teie tähelepanu Teie auto võimalikule kahjustamisele
(nt käigukasti kahjustamine) või juhib Teie tähelepanu üldistele õnnetusohtudele.
Keskkonda puudutav märkus
Keskkonna
-märkus juhib Teie tähelepanu keskkonnakaitsele. Siit leiate Te näiteks
nõuandeid kütusetarbe vähendamiseks.
Juhis
Tavaline märkus juhib Teie tähelepanu auto kasutamist puudutavale olulisele tea-
bele.
Eessõna
Te otsustasite soetada omale ŠKODA, täname Teid südamlikult Teie usalduse eest.
Te saite omale moodsima tehnikaga ja rikkaliku varustusega sõiduki. Lugege palun seda kasutusjuhendit
hoolikalt, sest selle juhendi kohane käitumine on auto õige kasutamise eelduseks.
Võimalike küsimustega oma auto kohta pöörduge mõne ŠKODA partneri poole.
Soovime Teile palju rõõmu oma uuest ŠKODAst ja head sõidulusti.
Teie ŠKODA AUTO a.s. (allpool ainult ŠKODA või tootja)
Autoga kaasasolevad juhendmaterjalid
Oma auto juhendmaterjalide hulgast leiate lisaks sellele „Kasutusjuhendile“ ka
Hooldusraamatu“ ja brošüüri „Abi teel“.
Lisaks võib seal olla olenevalt auto mudelist ja varustusest veel juhendeid ja lisa-
juhendeid (nt raadio kasutusjuhend).
Kui Teil mõni ülalnimetatud dokumentidest peaks puuduma, pöörduge palun mõ-
ne ŠKODA partneri poole.
Kasutatud mõisted
Autoga kaasasolevates juhendmaterjalides kasutatakse järgmisi mõisteid, mis
puudutavad Teie auto hooldamist.
„Erialane ettevõte“ - ettevõte, mis teostab erialaselt ŠKODA marki autode hool-
dust
„ŠKODA hoolduspartner“ - ettevõte, millele ŠKODA AUTO a.s. on andnud lepin-
guliselt õiguse teostada ŠKODA marki autode hooldustöid
„ŠKODA partner“ - ettevõtja, kellele ŠKODA AUTO a.s. on andnud õiguse, ŠKODA
marki toodete müümiseks või nende hoolduse teostamiseks või mõlema tege-
vuse rööbiti läbiviimiseks
Kasutusjuhend
Selles kasutusjuhendis kirjeldatakse kõiki võimalikke varustusvariante, ilma neid
erivarustusena, mudelivariandina või turust oleneva varustusena tähistamata.
Seega ei pruugi Teie autos olla kõiki varustuse komponente, mida on selles kasu-
tusjuhendis kirjeldatud.
Teie auto varustuse maht on määratud Teie auto ostulepinguga. Lähemat teavet
saate ŠKODA partnerilt, kelle juurest Te auto ostsite.
Joonised võivad väheolulistes detailides Teie autost erineda, neid tuleb võtta üldi-
se informatsioonina.
Hooldusraamat:
sisaldab auto andmeid koos andmetega läbiviidud hooldustööde kohta;
on ette nähtud hoolduskinnitusteks;
on ette nähtud mobiilsusgarantiid puudutavateks kirjeteks (kehtiv ainult mõnes
riigis);
on ŠKODA partneri, kelle käest Te auto ostsite, garantiitunnistuseks.
Esitage sellepärast alati hooldusraamat, kui viite oma auto mõnda eriala-ettevõt-
tesse.
Kui olete hooldusraamatu kaotanud või kui see on täis saanud, pöörduge palun
eriala-ettevõtte poole, kus Te oma autot korraliselt hooldate. Nõudke sealt dupli-
kaati, milles kinnitatakse kuni käesoleva ajani eriala-ettevõttes läbiviidud hool-
dustöid.
Brošüür Abi teel
Brošüür "Abi teel" sisaldab olulisimaid hädaabinumbreid, ŠKODA partnerite telefo-
ninumbreid ning kontaktaadresse erinevates riikides.
Sisukord
Kasutatud lühendid
Käsitsemine
Kokpit 7
Ülevaade 6
Näidikud ja märgulambid 8
Näidikuplokk 8
Märgulambid 13
Infosüsteem
21
Juhi infosüsteem 21
Sõiduandmed (multifunktsioon-näidik)
21
MAXI DOT (infoekraan)
24
Lukkude avamine ja uste avamine 27
Lukkude avamine ja lukustamine
27
KESSY 32
Ärandamisvastane alarmseade
33
Pakiruumi kaas
34
Elektriline pakiruumi kaas (Superb Combi) 36
Elektrilised aknatõstukid
39
Elektriline lükand-/tõstekatuseluuk 41
Panoraam-lükandkatuseluuk (Superb Combi)
43
Valgustus ja nähtavus
45
Valgustus 45
Sisevalgustid
50
Pakiruumi valgusti (Combi) 53
Nähtavus
54
Klaasipuhasti ja -pesur
56
Tahavaatepeeglid 58
Istmed ja praktiline varustus
61
Istmete seadmine 61
Istmefunktsioonid
65
Praktiline varustus 69
Pakiruum 78
Muutlik laadimispõrand pakiruumis 84
Integreeritud alumiiniumliistude ja
kinnituselementidega väljatõmmatav muutlik
laadimispõrand (Superb Combi) 85
Võrkvahesein (Superb Combi) 88
Katusepakikandurid 89
Kliimaseade 91
Küte, ventilatsioon, jahutus 91
Kliimaseade (käsitsi reguleeritav) 93
Climatronic (automaatne kliimaseade) 96
Lisaküte (seisuküte ja -ventilatsioon) 99
Suhtlus ja multimeediumid
102
Üldteave
102
Universaalne telefoniettevalmistus GSM II 105
Universaalne telefoniettevalmistus GSM III
108
WLAN 111
Häälkäsitsemine
114
Multimeediumid
118
Sõitmine
Paigaltvõtt ja sõitmine 122
Rool
122
Mootori käivitamine ja seiskamine võtmega 123
Mootori käivitamine ja seiskamine - KESSY
125
Pidurid
128
Käsitsi käiguvahetus ja pedaalid 129
Automaatkäigukast
130
Sissesõitmine 133
Ökonoomne ja keskkonda säästev sõitmine
134
Auto vigastumise vältimine
138
Sõitmine välismaal 139
Abistavad süsteemid
140
Pidurdamist toetavad süsteemid 140
Parkimisabiline
142
Parkimisroolimise abiline 144
Kiirushoidik 148
START-STOPP 149
Väsimuse tuvastamine (puhkepausisoovitus) 151
Haagisekäitus 153
Haakeseadis 153
Haagis 156
Turvalisus
Passiivne turvalisus 159
Üldised märkused 159
Õige isteasend 160
Turvavööd 163
Turvavöö kasutamine
163
Turvavöö rullimisautomaadid ja
turvavööpingutid
166
Turvapadjasüsteem
167
Turvapadjasüsteemi kirjeldus 167
Ülevaade turvapatjadest
168
Turvapatjade väljalülitamine 172
Laste turvaline sõidutamine
174
Lasteiste
174
Kinnitussüsteemid 176
Kasutusjuhised
Auto hooldamine ja auto puhastamine
179
Auto pesemine 179
Auto hooldamine väljastpoolt
180
Siseruumi hooldamine
183
Sobitamised, remondid ja tehnilised
muudatused 186
Kontrollimine ja järeltäitmine 189
Kütus
189
Mootoriruum
191
3
Sisukord
Mootoriõli 194
Jahutusvedelik 197
Pidurivedelik 198
Auto aku 199
Rattad 204
Veljed ja rehvid 204
Talvine režiim 209
Omaabi
Avariivarustus ja omaabi 211
Avariivarustus 211
Rattavahetus 212
Rehviremont 216
Käivitusabi
218
Auto pukseerimine 219
Raadio-kaugjuhtimispult
221
Lukkude hädaavamine/hädalukustamine
223
Lükand-/tõstekatuseluugi hädakäsitsemine 224
Klaasipuhasti harjade vahetamine
225
Kaitsmed ja hõõglambid 227
Kaitsmed
227
Hõõglambid
231
Tehnilised andmed
Tehnilised andmed 235
Auto andmed
235
Märksõnade loend
4
Sisukord
Kasutatud lühendid
Lühend Tähendus
1/min mootori pöörete arv minutis
ABS blokeerimisvastane süsteem
AF mitmeotstarbelised sõidukid
AFS kohanduvad esilaternad
AK automaatkäigukast
APN Access Point Name - WLAN-ühenduse ühendamispunkti nimi
ASR veojõukontroll
CO
2
pääst, g/km süsinikdioksiidi pääst grammides läbisõidukilomeetri kohta
DPF diislikübemefilter
DSG automaatne topeltsiduriga käigukast
DSR aktiivne roolimistugi
EDS elektrooniline diferentsiaalilukustus
EPC mootori elektroonika kontroll
ESC stabiliseerimiskontroll
FSI kihiline bensiini otsesissepritse
GSM Groupe Spécial Mobile - kõne ja andmete ülekandmise mobiil-
sete seadmete digitaalne võrk
HFP Hands-free profile - mobiilse seadme ühendamine bluetooth
®
-
profiili abil
kW kilovatt, mootori võimsuse mõõtühik
KK käsikäigukast
MFD multifunktsioon-näidik
N1 ainult või peamiselt kaubaveoks konstrueeritud kaubik
Nm njuutonmeeter, mootori pöördemomendi mõõtühik
PIN Personal Identification Number - personaalne identifitseeri-
misnumber elektrooniliste seadmete ühendamiseks blue-
tooth
®
või WLAN abil
rSAP remote SIM Access Profile - SIM-andmete kaugülekandmine
SSP simple security pairing - kahe seadme ühendamine blue-
tooth
®
-profiili abil
Lühend Tähendus
TDI CR turboülelaaduri ja ühistoru-sissepritsesüsteemiga (common
rail) diiselmootor
TDI PD turboülelaaduri ja pump-düüsi sissepritsesüsteemiga diisel-
mootor
TSI turboülelaaduri ja otsesissepritsega bensiinimootor
UMTS Universal Mobile Telecommunication System - GSM-võrgu
järgmine arenguaste (3G)
WLAN Wireless Local Area Network - elektrooniliste seadmete juht-
meteta ühendus andmete ülekandmiseks (WiFi)
5
Kasutatud lühendid
Joonis 1
Kokpit
6
Käsitsemine
Käsitsemine
Kokpit
Ülevaade
Elektrilised aknatõstukid 39
Juhipoolne ukseavamishoob 32
Kesklukustusklahv 31
Juhipoolne õhu väljumisava 92
Käsitsemishoob:
suunatuli, kaugtuli ja parktuli, valgussignaal 46
kiirushoidik 148
Rooliratas:
helisignaaliga
juhi turvapadjaga
168
raadio, navigatsioonisüsteemi ja telefoni käsitsemisklahvidega 103, 118
Näidikuplokk: näidikud ja märgulambid
8
Käsitsemishoob:
Infosüsteem 21
klaasipuhasti ja -pesur
56
Õhu väljavooluavad armatuurlaua keskosas 92
Eesmise vasakpoolse istmesoojenduse regulaator
65
Ohutule lüliti
50
Eesmise parempoolse istmesoojenduse regulaator 65
Olenevalt varustusest:
raadio
navigatsioonisüsteem
Kaassõitjapoolne panipaik
74
Kaassõitja esiturvapadi 168
Kaassõitjapoolne õhu väljumisava
92
Võtmega pööratav lüliti kaassõitja esiturvapadja väljalülitamiseks
(kaasõitjapoolses panipaigas)
172
Kaassõitjapoolne ukseavamishoob
32
Välispeeglite elektriline seadmine 60
Tuledelüliti
45
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Kapoti luku avamiskäepide 193
Näidikute valgustuse regulaator ja valgustuskauguse regulaator 46, 46
Juhipoolne panipaik 70
Rooliratta seadmise hoob 123
Juhi põlve-turvapadi 169
Süütelukk 124
Pedaalid 130
Käsipidur 129
Liistud varustusest olenevate klahvidega:
START-STOPP 149
rehvikontrollinäidik
19
veojõukontroll ASR 141
stabiliseerimiskontroll ESC 140
parkimisroolimise abiline
144
parkimisabiline 142
pakiruumi kaane käsitsemine (Superb Combi) 37
Olenevalt varustusest:
käigukang (käsikäigukast)
129
valits (automaatkäigukast) 130
Olenevalt varustusest:
tuhatoos 72
panipaik
70
Kaassõitja esiturvapadja väljalülitamise märgulamp 172
Olenevalt varustusest:
kliimaseadme käsitsemine
93
climatronicu käsitsemine 96
Juhis
Parempoolse rooliga sõidukitel on käsitsemiselementide paigutus mõnevõrra eri-
nev » Joonis 1 näidatud paigutusest. Üksikutele käsitsemiselementidele vastavad
sümbolid on aga samad.
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
7
Kokpit
Näidikud ja märgulambid
Näidikuplokk
Teema sissejuhatus
Käesolevas peatükis leiate teavet järgnevate teemade kohta:
Ülevaade
8
Tahhomeeter 9
Kiirusmõõtja 9
Jahutusvedeliku temperatuuri näidik 9
Ekraan 10
Kütusevaru näidik 10
Läbisõiduloendur
10
Hooldusvälpade näidik 11
Digitaalkell
11
Ekraan tagumises keskkonsoolis
12
Enesekontroll 12
Veateade
Kui näidikuplokis on viga, näidatakse ekraanil teadet Error. Viga tuleb lasta või-
malikult kiiresti mõnes eriala-ettevõttes kõrvaldada.
TÄHELEPANU
Pöörake oma tähelepanu esmajärjekorras autojuhtimisele! Autojuhina vas-
tutate täielikult liiklusohutuse eest.
Ärge käsitsege näidikuploki käsitsemiselemente mitte kunagi sõidu ajal, vaid
ainult seisvas sõidukis!
Ülevaade
Joonis 2 Näidikuplokk
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Märgulampidega tahhomeeter » Lehekülg 9
Märgulampidega spidomeeter » Lehekülg 9
Näidulaadi klahv:
tundide / minutite seadmine
teise kiirusnäidu mph või km/h aktiveerimine/inaktiveerimine
hooldusvälbad - järgmise hooldustoiminguni jäänud päevade ja kilomeetri-
te näit
Jahutusvedeliku temperatuuri näidik » Lehekülg 9
Ekraan:
läbisõiduloenduriga » Lehekülg 10
hooldusvälpade näidikuga » Lehekülg 11
digitaalkellaga » Lehekülg 11
multifunktsioon-näidikuga » Lehekülg 21.
infosüsteemiga » Lehekülg 21
Kütusevaru näidik » Lehekülg 10
Klahvid:
päevase läbisõidu loenduri lähtestamine
tundide/minutite seadmine
näidulaadi aktiveerimine / inaktiveerimine
1
2
3
4
5
6
7
8
Käsitsemine
Tahhomeeter
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Tahhomeetri skaala punane piirkond
1
» Joonis 2 leheküljel 8 tähistab ala, kus
süsteem hakkab mootori pöörlemiskiirust piirama. Süsteem piirab mootori pöörle-
miskiiruse automaatselt kindlale piirväärtusele.
Tehke enne tahhomeetri skaala punase piirkonnani jõudmist ülesvahetus või vaii-
ge automaatkäigukasti valits asendisse D
Liiga suure või liiga väikese pöörlemiskiiruse vältimiseks tuleb järgida käigusoovi-
tust » Lehekülg 21.
Keskkonda puudutav märkus
Õigeaegsel ülesvahetusel on järgmised eelised.
Aitab langetada kütusetarvet.
Vähendab töömüra.
Säästab keskkonda.
Tuleb kasuks mootori elueale ja usaldatavusele.
Kiirusmõõtja
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 8.
Piirkiiruse ületamishoiatus
Sõidukiiruse 120 km/h ületamisel kõlab akustiline hoiatussignaal
1)
. Kui sõidukiirus
langeb alla 120 km/h, lülitatakse akustiline hoiatussignaal välja.
Jahutusvedeliku temperatuuri näidik
Joonis 3
Jahutusvedeliku temperatuuri
näidik
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Jahutusvedeliku temperatuuri näidik » Joonis 3 töötab ainult sisselülitatud süüte
puhul.
Külm piirkond
Kui osuti on veel skaala vasakpoolses osas, ei ole mootor veel saavutanud oma
töötemperatuuri. Vältida mootori suuri pöörlemiskiirusi, täisgaasi ja mootori tuge-
vat koormamist. Nii välditakse võimalikke mootorikahjustusi.
Tööpiirkond
Mootor on saavutanud oma töötemperatuuri, kui osuti püsib skaala keskosas. Vä-
ga kõrge välistemperatuuri või mootori suure koormuse puhul võib osuti liikuda
ka edasi ülespoole.
Kõrge temperatuuri piirkond
Kui osuti jõuab skaala punasesse piirkonda, on jahutusvedeliku temperatuur liiga
kõrge. Täiendav informatsioon » Lehekülg 15.
ETTEVAATUST
Lisalaternad ja muud lisadetailid õhu sisselaskeava ees vähendavad jahutusvede-
liku jahutustoimet.
1)
See funktsioon kehtib ainult mõnes riigis.
9
Näidikud ja märgulambid
Ekraan
Joonis 4
Ekraani tüübid
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Näidikuplokis võidakse kasutada järgmisi ekraanitüüpe » Joonis 4.
Segmentekraan
Infoekraan
ETTEVAATUST
Kontakti korral ekraaniga (nt puhastamisel) tõmmake võimalike vigastuste välti-
miseks süütevõti välja. Süsteemiga KESSY varustatud autodel lülitada süüde välja
ja avada juhiuks.
Kütusevaru näidik
Joonis 5
Kütusevaru näidik
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Kütusevaru näidik » Joonis 5 töötab ainult sisselülitatud süüte puhul.
Kütusepaagi täitemaht on umbes 60 liitrit. Kui osuti jõuab reservimärgistuseni
(skaala punane piirkond), süttib näidikuplokis märgulamp » Lehekülg 19.
ETTEVAATUST
Ärge sõitke kütusepaaki mitte kunagi päris tühjaks! Ebakorrapärase kütusega va-
rustamise tõttu võivad tekkida valesüüted, mis võivad põhjustada mootori ja heit-
gaasissüsteemi osade raskeid kahjustusi.
Juhis
Tankimise järel võib dünaamilise sõidu korral (nt kurviline tee, pidurdamised, alla-
ja ülesmägesõit) juhtuda, et kütusevaru näidik näitab tegelikkusest vähem. Pea-
tumisel või vähemdünaamilise sõidu korral on kütusevaru näit jälle korrektne. Se-
da nähtust ei saa võtta veana.
Läbisõiduloendur
Joonis 6
Segmentekraan / infoekraan
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 8.
Päevase läbisõidu loendur (trip)
Päevase läbisõidu loendur
A
» Joonis 6 näitab läbisõitu pärast pärast loenduri vii-
mast lähtestamist - 100 m või 1/10 miili sammuga.
Päevase läbisõidu loenduri lähtestamine
Vajutada klahvi
7
» Joonis 2 leheküljel 8 pikemalt.
10
Käsitsemine
Kogu läbisõidu loendur
Kogu läbisõidu loendur
B
» Joonis 6 näitab auto kogu läbisõitu.
Juhis
Kui infoekraaniga varustatud sõidukitel on aktiveeritud teine kiirusnäit mph või
km/h, näidatakse läbisõiduloenduri asemel seda kiirusenäitu.
Hooldusvälpade näidik
Joonis 7
Hooldusvälpade näidik: Märkus
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Varustusest olenevalt võib ekraaninäit erinev olla.
Enne hooldustähtaja kättejõudmist näidatakse süüte sisselülitamisel 10 sekundit
mutrivõtmesümbolit
ja järgmise hoolduseni jäävat kilomeetrite ning päevade
arvu » Joonis 7.
Kilomeetrinäit või päevanäit väheneb kuni hoolduse tähtajani sammuga 100 km
või 1 päev.
Õlivahetus-hooldus
Kui segmentekraanil kuvatakse noolega tähistatud kohas » Joonis 7 nr 1, tuleb lä-
bi viia õlivahetus-hooldus.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Oil change in ... km or ... days (Õlivahetus ... km või ... päeva pärast).
Kui jõuab kätte hoolduse tähtaeg, ilmub süüte sisselülitamise järel ekraanile u 20
sekundiks vilkuv mutrivõtmesümbol
ja järgmine tekst.
Oil change now! (Nüüd õlivahetus!)
OIL CHNG (ÕLIVAHETUS)
Ülevaatus
Kui segmentekraanil kuvatakse noolega tähistatud kohas » Joonis 7 nr 2, tuleb lä-
bi viia ülevaatus.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet
Inspection in ... km or ... days (Õlivahetus ... km või ... päeva pärast).
Kui jõuab kätte hoolduse tähtaeg, ilmub süüte sisselülitamise järel ekraanile u 20
sekundiks vilkuv mutrivõtmesümbol ja järgmine tekst.
Inspection now! (Nüüd ülevaatus!)
INSPEC_ (ÜLEVAATUS)
Läbisõidu ja päevade arvu näitamine järgmise hoolduse tähtajani
Järgmise hoolduse tähtajani jäävat läbisõitu ja päevade arvu saate lasta igal ajal
näidata nupuga
3
» Joonis 2 leheküljel 8.
Ekraanile ilmub 10 sekundiks mutrivõtmesümbol
ja veel järelejäänud läbisõit.
Samal ajal näidatake järgmise hoolduse tähtajani jäävat päevade arvu.
Infoekraaniga autodel saate aktiveerida selle näidu menüüs Settings (Sea-
ded) » Lehekülg 25.
Infoekraanil näidatakse 10 sekundit järgnevat teadet:
Oil change in ... km or ... days (Õlivahetus ... km või ... päeva pärast)
Inspection in ... km or ... days (Ülevaatus ... km või ... päeva pärast)
Juhis
Auto aku lahtiühendamisel hooldusvälba näitu ei kustutata.
Kui remondi käigus vahetatakse näidikuplokk, tuleb hooldusvälpade näidikusse
sisestada õiged väärtused. Seda tööd teeb eriala-ettevõte.
Põhjalik informatsioon hooldusvälpade kohta » Hooldusraamat, peatükk Hool-
dusvälbad.
Digitaalkell
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Kella seatakse nuppudega
3
ja
7
» Joonis 2 leheküljel 8.
Nupuga
3
valitakse muudetav näit ja nupuga
7
viiakse muudatus läbi.
11
Näidikud ja märgulambid
Infoekraaniga varustatud sõidukitel saab kellaaega seada ka menüüpunktis Time
(Kellaaeg) » Lehekülg 25.
Ekraan tagumises keskkonsoolis
Joonis 8
Keskkonsooli tagaosa: Ekraan
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 8.
Tagumise keskkonsooli ekraanil näidatakse sisselülitatud süüte korral kellaaega
ja välistemperatuuri » Joonis 8.
Väärtused võetakse üle näidikuplokist.
Enesekontroll
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 8.
Auto olek
Sisselülitatud süütega ja sõidu ajal kontrollitakse sõidukis alati auto mitmesugus-
te süsteemide teatavaid funktsioone ja olekuid.
Infoekraanil näidatakse tõrketeateid ja muid märkusi. Teateid näidatakse üheaeg-
selt sümbolitega infoekraanil või märgulampidega näidikuplokis » Lehekülg 13.
Kui menüüs näidatakse punkti Vehicle status (Auto olek), on tegemist vähemalt
ühe tõrketeatega. Selle menüü valimisel näidatakse esimest tõrketeadet. Kui tõr-
keteateid on mitu, ilmub ekraanile teate alla näiteks 1/3. See tähendab, et näida-
takse esimest kokku kolmest teatest.
Hoiatussümbolid
Mootori õlirõhk on liiga väike » Lehekülg 14
Automaatkäigukasti sidurid on liiga kuumad » Lehekülg 12
Kontrollida mootori õlitaset,
mootori õlianduri rike
» Lehekülg 16
Piduri hõõrdkatte paksus » Lehekülg 20
Probleem mootori õlirõhuga » Lehekülg 12
Automaatkäigukasti sidurid on liiga kuumad
Kui infoekraanile ilmub sümbol
, on automaatkäigukasti sidurite temperatuur lii-
ga kõrge.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Gearbox overheated. Stop! Owner's manual! (Käigukast on üle kuumene-
nud. Stopp! Kasutusjuhend!)
Peatada auto, seisata mootor ja oodata, kuni sümbol
kustub - on käigukasti
kahjustamise oht! Sümboli kustumise järel võib sõitu jätkata.
Probleem mootori õlirõhuga
Kui infoekraanile ilmub sümbol
, tuleb autot kohe mõnes eriala-ettevõttes
kontrollida lasta. Koos selle sümboliga näidatakse teavet maksimaalse lubatud
pöörlemiskiiruse kohta.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Juhis
Kui infoekraanil kuvatakse hoiatavaid teateid, tuleb peamenüü aktiveerimiseks
need teated klaasipuhasti lülitushooval oleva nupuga
B
» Joonis 12
leheküljel 25 või multifunktsioon-rooliratta seaderattaga
D
kinnitada.
Seni kuni funktsioonitõrked ei ole kõrvaldatud, näidatakse sümboleid ikka uues-
ti. Esimese näitamise järel näidatakse sümboleid ilma teateta juhile.
12
Käsitsemine
Märgulambid
Teema sissejuhatus
Käesolevas peatükis leiate teavet järgnevate teemade kohta:
Käsipidur 13
Piduriseade 13
Turvavöö hoiatuslamp
14
Generaator
14
Uks on avatud
14
Mootori õlirõhk 14
Jahutusvedeliku temperatuur / jahutusvedeliku tase 15
Kapott 15
Pakiruumi kaas
15
Roolivõimendi /roolilukustus (süsteem KESSY) 15
Mootori õlitase 16
Veojõu kontrolliseade (ASR) 16
Stabiliseerimiskontroll (ESC)
17
Blokeerimisvastane süsteem (ABS)
17
Tagumine udutuli 17
Lambirike 17
Kohanduvad esilaternad 17
Heitgaasi kontrollisüsteem
18
Eelhõõgutusseade (diiselmootor)
18

Mootori elektroonika kontroll (bensiinimootor) 18
Diislikübemefilter (diiselmootor) 18
Kütusereserv
19
Turvapadjasüsteem 19
Rehvikontrollinäidik
19
Klaasipesuvedeliku tase
19
Piduriklotside paksus
20
Suunatuli
20
Lähituli
20
Udulaternad
20
Kiirushoidik
20
Valitsalukustus / käivitamine (süsteem KESSY)
20
Kaugtuli
20
Märgulambid näitavad teatavaid funktsioone või tõrkeid ja neid võivad saata heli-
signaalid.
TÄHELEPANU
Kui süttinud märgulampidele ja vastavatele kirjeldustele ning hoiatavatele
juhistele ei pöörata tähelepanu, võib see põhjustada raskeid vigastusi või sõi-
dukikahjustusi.
Auto mootoriruum on ohtlik piirkond. Mootoriruumis tehtavate tööde, näi-
teks töövedelike kontrollimise ja järeltäitmise puhul võivad tekkida vigastu-
sed, auruga põletamised, esineda õnnetus- ja süttimisohtu. Tingimata tuleb
järgida hoitavaid märkusi » Lehekülg 191, Mootoriruum.
Käsipidur
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
süttib pealetõmmatud käsipiduri korral. Lisaks kõlab akustiline
hoiatussignaal, kui olete autoga vähemalt 3 sekundit sõitnud kiirusega üle 6 km/
h.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Release the parking brake! (Vabastada parkimispidur!)
Piduriseade
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
süttib liiga madala pidurivedeliku taseme või ABS-i tõrke korral.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Brake fluid: Owner's manual! (Pidurivedelik: Kasutusjuhend!)
Peatada auto, seisata mootor ja kontrollida pidurivedeliku taset » Lehekülg
199 »
.
13
Näidikud ja märgulambid
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest
turvalisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülita-
da » Lehekülg 50.
Kapoti avamisel ja pidurivedeliku taseme kontrollimisel pidada silmas märku-
si » Lehekülg 191, Mootoriruum.
Kui märgulamp süttib koos märgulambiga » Lehekülg 17, Blokeeri-
misvastane süsteem (ABS), sõitu mitte jätkata! Pöörduda abi saamiseks
mõne eriala-ettevõtte poole.
Piduriseadme või ABS-i tõrge võib pidurdamisel pikendada auto pidurdus-
teekonda - on õnnetusoht!
Turvavöö hoiatuslamp
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
süttib süüte sisselülitamisel meenutamaks, et juht või kaassõitja
kinnitaks turvavöö. Märgulamp kustub alles siis, kui juht või kaassõitja on turva-
vöö kinnitanud.
Kui juht või kaassõitja ei ole turvavööd kinnitanud, kõlab auto kiirusel üle 20 km/h
pidev hoiatusheli ja vilgub märgulamp
.
Kui juht või kaassõitja ei ole järgmise 90 sekundi jooksul turvavööd kinnitanud, lü-
litatakse hoiatusheli välja ja märgulamp
põleb pidevalt.
Generaator
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 13.
Kui märgulamp
süttib töötava mootoriga, ei laeta auto akut.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole. Lasta kontrollida elektri-
seadet.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50, Ohutuleseade.
ETTEVAATUST
Kui sõidu ajal peaks lisaks märgulambile süttima ekraanil veel märgulamp
(jahutussüsteemi tõrge), tuleb auto peatada ja mootor välja lülitada - on mootori-
kahjustuse oht!
Uks on avatud
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
süttib, kui üks või mitu ust on avatud.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Mootori õlirõhk
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Vilkuva märgulambi
puhul on mootori õlirõhk liiga madal.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Oil pressure: Engine off! Owner's manual! (Õlirõhk: Lülitage mootor välja!
Kasutusjuhend!)
Peatada auto, seisata mootor ja kontrollida mootoriõli taset » Lehekülg 196.
Kui märgulamp vilgub,
mitte edasi sõita, ka siis, kui õlitase on korras! Mootor ei
tohi ka tühikäigul töötada.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
14
Käsitsemine
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Jahutusvedeliku temperatuur / jahutusvedeliku tase
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Kui märgulamp
põleb või vilgub, on jahutusvedeliku temperatuur liiga kõrge või
tase liiga madal.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Check coolant! Owner's manual! (Kontrollige jahurusvedelikku! Kasutusju-
hend!)
Auto peatada, mootor seisata ja kontrollida jahutusvedeliku taset » Lehekülg 198,
vajadusel lisada jahutusvedelikku » Lehekülg 198.
Kui jahutusvedeliku tase on ettenähtud piires, võib kõrgendatud temperatuuri
põhjuseks olla jahutusventilaatori funktsioonitõrge. Kontrollida jahutusventilaa-
tori kaitset, vajadusel asendada see uuega » Lehekülg 229, Kaitsmed mootoriruu-
mis.
Kui märgulamp
põleb, kuigi jahutusvedeliku tase ja ventilaatori kaitse on kor-
ras,
sõitu mitte jätkata!
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest
turvalisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülita-
da » Lehekülg 50.
Avada ettevaatlikult jahutusvedeliku paak. Kuuma mootori puhul on jahu-
tussüsteemis siserõhk - auruga põletamise oht! Seepärast tuleb enne sulge-
korgi mahakeeramist lasta mootoril jahtuda.
Mitte puudutada jahutusventilaatorit. Jahutusvedeliku ventilaator võib ka
väljalülitatud süütega ise sisse lülituda.
Kapott
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp põleb, kui kapott on lukustamata
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Pakiruumi kaas
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
põleb, kui pakiruumi kaas on avatud.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Roolivõimendi /roolilukustus (süsteem KESSY)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Roolivõimendi
Kui süttib märgulamp
, võib olla tegemist roolivõimendi osalise väljalangemise-
ga ja roolimisjõud võivad olla suuremad. Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-et-
tevõtte poole.
Kui süttib märgulamp
, on tegemist roolivõimendi täieliku väljalangemisega ja
toetus roolimisele puudub (oluliselt suuremad roolimisjõud). Pöörduda abi saami-
seks mõne eriala-ettevõtte poole.
15
Näidikud ja märgulambid
Roolilukustus (süsteem KESSY)
Kuni märgulamp vilgub, ei saa roolilukustust avada. Täiendav informatsi-
oon » Lehekülg 32, KESSY.
Kui vilgub märgulamp , kõlab signaalheli ja infoekraanile ilmub teade Steering
column lock: Workshop! (Roolilukustus: Töökoda!), on elektriline roolilukustus
vigane. Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
Kui vilgub märgulamp , kõlab signaalheli ja infoekraanile ilmub teade Steering
column lock faulty (Roolilukustus vigane). on roolilukustus defektne. Auto sei-
sata, mitte edasi sõita. Süüte väljalülitamise järel ei ole siis enam võimalik
rooli lukustada, elektrilisi tarbijaid (nt raadiot, navigatsioonisüsteemi) aktiveeri-
da, süüdet uuesti sisse lülitada ja mootorit käivitada. Pöörduda abi saamiseks
mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Juhis
Kui auto aku lahutati ja seejärel uuesti ühendati, süttib süüte sisselülitamisel kol-
lane märgulamp . Lühikese sõidumaa järel peab märgulamp kustuma. Kui moo-
tori uue käivitamise ja lühikese sõidu järel kollane märgulamp ei kustu, tuleb
pöörduda mõne eriala-ettevõtte poole.
Mootori õlitase
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
põleb (õlikogus on liiga väike)
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Check oil level! (Kontrollida õlitaset!)
Peatada auto, seisata mootor ja kontrollida mootoriõli taset » Lehekülg 196.
Kui kapott jääb kauemaks kui 30 sekundiks avatuks, siis märgulamp kustub. Kui
mootoriõli ei lisatud, süttib märgulamp umbes 100 km järel uuesti.
Märgulamp vilgub (mootori õlitaseme andur on defektne)
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Oil sensor: Workshop! (Õliandur: Töökoda!)
Defektse mootori õlitaseme anduri korral vilgub märgulamp pärast süüte sisse-
lülitamist korduvalt ja kõlab akustiline signaal.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest tur-
valisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülitada » Lehe-
külg 50.
Veojõu kontrolliseade (ASR)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Kui märgulamp
vigub, sekkub parajasti ASR.
Kui märgulamp
süttib kohe pärast mootori käivitamist, võib ASR olla tehnilistel
põhjustel välja lülitatud. Lülitada süüde välja ja uuesti sisse. Kui märgulamp moo-
tori uuesti sisselülitamise järel enam ei põle, on ASR jälle täiesti talitlusvõimeline.
Kui märgulamp
põleb, on tegemist ASR veaga.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Error: Traction control (ASR) (Viga: Veojõukontroll (ASR))
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
Täiendav informatsioon » Lehekülg 141, Veojõukontroll (ASR).
Juhis
Kui auto aku lahutati ja seejärel uuesti ühendati, süttib süüte sisselülitamisel
märgulamp . Lühikese sõidumaa järel peab märgulamp kustuma.
16
Käsitsemine
Stabiliseerimiskontroll (ESC)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Kui märgulamp vigub, sekkub parajasti ESC.
Kui märgulamp süttib kohe pärast mootori käivitamist, võib ESC olla tehnilistel
põhjustel välja lülitatud. Lülitada süüde välja ja uuesti sisse. Kui märgulamp moo-
tori uuesti sisselülitamise järel enam ei põle, on ESC jälle täiesti talitlusvõimeline.
Kui märgulamp põleb, on tegemist ESC süsteemi veaga.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Error: stabilisation control (ESC) (Viga: stabiliseerimiskontroll (ESC))
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
Täiendav informatsioon » Lehekülg 140, Stabiliseerimiskontroll (ESC).
Juhis
Kui auto aku lahutati ja seejärel uuesti ühendati, süttib süüte sisselülitamisel
märgulamp . Lühikese sõidumaa järel peab märgulamp kustuma.
Blokeerimisvastane süsteem (ABS)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 13.
Kui märgulamp
põleb, on tegemist ABS veaga.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Error: ABS (Viga: ABS)
Autot pidurdatakse veel ainult ilma ABS-ita piduriseadmega.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Kui tehnilistel põjustel tuleb peatuda, tuleb auto parkida tänavaliiklusest
turvalisele kaugusele, mootor välja lülitada ja ohutuleseade sisse lülita-
da » Lehekülg 50.
Kui märgulamp » Lehekülg 13 süttib koos märgulambiga , sõitu mitte
jätkata! Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
ABS-i või piduriseadme tõrge võib pidurdamisel pikendada auto pidurdus-
teekonda - on õnnetusoht!
Tagumine udutuli
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 13.
Märgulamp
põleb sisselülitatud tagumise udutule puhul » Lehekülg 49.
Lambirike
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Märgulamp
süttib defektse lambi korral:
mõneks sekundiks pärast süüte sisselülitamist;
defektse hõõglambi sisselülitamisel.
Infoekraanil näidatakse nt järgmist teadet.
INFORMATION Check front right low beam! (INFO Kontrollige lähituld ees
paremal pool!)
Kohanduvad esilaternad
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Kui märgulamp
sõidu ajal või pärast süüte sisselülitamist 1 minuti vilgub, on vi-
ga kohanduvates esilaternates » Lehekülg 47.
17
Näidikud ja märgulambid
Heitgaasi kontrollisüsteem
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Kui märgulamp põleb, on tegemist heitgaasi kontrollisüsteemi veaga. Mootori
juhtseade võimaldab avariirežiimis sõitmist.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
Eelhõõgutusseade (diiselmootor)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Süüte sisselülitamisel süttib märgulamp
. Kohe pärast elhõõgutuse märgulambi
kustumist võib mootori käivitada.
Kui märgulamp
ei sütti või põleb pidevalt, on tegemist eelhõõgutussedme
veaga.
Kui märgulamp
hakkab sõidu ajal vilkuma, on tegemist mootori juhtsüsteemi
veaga. Mootori juhtseade võimaldab avariirežiimis sõitmist.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.

Mootori elektroonika kontroll (bensiinimootor)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega
leheküljel 13.
Kui märgulamp

põleb, on tegemist mootori juhtsüsteemi veaga. Mootori juht-
seade võimaldab avariirežiimis sõitmist.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
Diislikübemefilter (diiselmootor)
Lugege ja arvestage esmalt sissejuhatava informatsiooniga ja ohutus-
juhistega leheküljel 13.
Diislikübemefilter filtreerib heitgaasist tahmaosakesed. Tahmaosakesed kogune-
vad diislikübemefiltrisse ja põletatakse seal korrapäraselt.
Kui märgulamp süttib, on diislikübemefilter tahmast ummistunud.
Diislikübemefiltri puhastamiseks tuleb kohe kui liiklusolud võimaldavad » sõita
vähemalt 15 minutit või kuni märgulambi kustumiseni 4. või 5. käiguga (automaat-
käigukast: valitsa asendis S) kiirusega vähemalt 60 km/h mootori pöörlemiskiiru-
sel 1800-2500 1/min.
Märgulamp kustub alles diislikübemefiltri eduka puhastamise järel.
Kui filtri puhastamine ei olnud edukas, siis märgulamp ei kustu ja märgulamp
hakkab vilkuma.
Infoekraanil näidatakse järgmist teadet.
Diesel particulare filter: Owner's manual! (Diislikübemefilter: Kasutusju-
hend!)
Mootori juhtseade võimaldab avariirežiimis sõitmist. Süüte välja- ja uuesti sisselü-
litamise järel süttib ka märgulamp
.
Pöörduda abi saamiseks mõne eriala-ettevõtte poole.
TÄHELEPANU
Diislikübemefiltri temperatuur võib muutuda väga kõrgeks. Seetõttu ei tohi
parkida kohtades, kus kuum filter võib otse kokku puutuda kuiva rohu või
muude põlevate materjalidega - on süttimisoht!
Sobitage oma sõidukiirus alati ilmastiku-, tee-, maastiku- ja liiklusoludega.
Märgulampidega kaasnevad soovitused ei tohi Teid kunagi meelitada siserii-
kliku liikluseeskirja rikkumisele.
ETTEVAATUST
Kuni märgulamp põleb, tuleb arvestada suurema kütusetarbega ja mõnel juhul
ka mootori võimsuse vähenemisega.
Juhis
Tahmaosakeste põlemistoimingu soodustamiseks soovitame vältida sagedasi
lühimaasõite.
Suurendatud väävlisisaldusega diislikütuse kasutamisel võib diislikübemefiltri
eluaeg tunduvalt lüheneda. Mõnelt ŠKODA hoolduspartnerilt saate teada, millis-
tes riikides kasutatakse suure väävlisisaldusega diislikütust.
Kui mootor filtri puhastamistoimingu ajal või varsti pärast seda peatatakse, võib
jahutusventilaator mõneks minutiks iseseisvalt sisse lülituda.
18
Käsitsemine
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94
  • Page 95 95
  • Page 96 96
  • Page 97 97
  • Page 98 98
  • Page 99 99
  • Page 100 100
  • Page 101 101
  • Page 102 102
  • Page 103 103
  • Page 104 104
  • Page 105 105
  • Page 106 106
  • Page 107 107
  • Page 108 108
  • Page 109 109
  • Page 110 110
  • Page 111 111
  • Page 112 112
  • Page 113 113
  • Page 114 114
  • Page 115 115
  • Page 116 116
  • Page 117 117
  • Page 118 118
  • Page 119 119
  • Page 120 120
  • Page 121 121
  • Page 122 122
  • Page 123 123
  • Page 124 124
  • Page 125 125
  • Page 126 126
  • Page 127 127
  • Page 128 128
  • Page 129 129
  • Page 130 130
  • Page 131 131
  • Page 132 132
  • Page 133 133
  • Page 134 134
  • Page 135 135
  • Page 136 136
  • Page 137 137
  • Page 138 138
  • Page 139 139
  • Page 140 140
  • Page 141 141
  • Page 142 142
  • Page 143 143
  • Page 144 144
  • Page 145 145
  • Page 146 146
  • Page 147 147
  • Page 148 148
  • Page 149 149
  • Page 150 150
  • Page 151 151
  • Page 152 152
  • Page 153 153
  • Page 154 154
  • Page 155 155
  • Page 156 156
  • Page 157 157
  • Page 158 158
  • Page 159 159
  • Page 160 160
  • Page 161 161
  • Page 162 162
  • Page 163 163
  • Page 164 164
  • Page 165 165
  • Page 166 166
  • Page 167 167
  • Page 168 168
  • Page 169 169
  • Page 170 170
  • Page 171 171
  • Page 172 172
  • Page 173 173
  • Page 174 174
  • Page 175 175
  • Page 176 176
  • Page 177 177
  • Page 178 178
  • Page 179 179
  • Page 180 180
  • Page 181 181
  • Page 182 182
  • Page 183 183
  • Page 184 184
  • Page 185 185
  • Page 186 186
  • Page 187 187
  • Page 188 188
  • Page 189 189
  • Page 190 190
  • Page 191 191
  • Page 192 192
  • Page 193 193
  • Page 194 194
  • Page 195 195
  • Page 196 196
  • Page 197 197
  • Page 198 198
  • Page 199 199
  • Page 200 200
  • Page 201 201
  • Page 202 202
  • Page 203 203
  • Page 204 204
  • Page 205 205
  • Page 206 206
  • Page 207 207
  • Page 208 208
  • Page 209 209
  • Page 210 210
  • Page 211 211
  • Page 212 212
  • Page 213 213
  • Page 214 214
  • Page 215 215
  • Page 216 216
  • Page 217 217
  • Page 218 218
  • Page 219 219
  • Page 220 220
  • Page 221 221
  • Page 222 222
  • Page 223 223
  • Page 224 224
  • Page 225 225
  • Page 226 226
  • Page 227 227
  • Page 228 228
  • Page 229 229
  • Page 230 230
  • Page 231 231
  • Page 232 232
  • Page 233 233
  • Page 234 234
  • Page 235 235
  • Page 236 236
  • Page 237 237
  • Page 238 238
  • Page 239 239
  • Page 240 240
  • Page 241 241
  • Page 242 242
  • Page 243 243
  • Page 244 244
  • Page 245 245
  • Page 246 246
  • Page 247 247
  • Page 248 248
  • Page 249 249
  • Page 250 250
  • Page 251 251
  • Page 252 252
  • Page 253 253
  • Page 254 254
  • Page 255 255
  • Page 256 256
  • Page 257 257

SKODA Superb 3T 05-2013 Omaniku manuaal

Tüüp
Omaniku manuaal
See käsiraamat sobib ka