Shimano BR-RS305 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual
DM-RBMBR01-00
Non-Series
BR-RS305
Edasimüüja juhend
ROAD MTB Trekking
City Touring/
Comfort Bike
URBAN SPORT E-BIKE
Mehaaniline ketaspidur
(Estonian)
2
SISUKORD
OLULINE MÄRKUS .................................................................................................3
OHUTUSE TAGAMINE ...........................................................................................4
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND .................................................................8
PAIGALDAMINE ................................................................................................... 10
Pidurisadula paigalduspoltide C pikkuse kontrollimine ..........................................................................10
Ajutine raami külge paigaldamine ...........................................................................................................11
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine .............................................................................17
REGULEERIMINE ..................................................................................................22
Reguleerimine kulunud piduriklotside korral ..........................................................................................22
Pidurklotsi vahekauguse kontrollimine ja vahetamise ajastamine ......................................................... 23
HOOLDUS ............................................................................................................25
Piduriklotside asendamine ........................................................................................................................25
OLULINE MÄRKUS
33
OLULINE MÄRKUS
See edasimüüja juhend on mõeldud eelkõige professionaalsetele jalgrattamehaanikutele.
Kasutajad, kes ei ole läbinud jalgrataste kokkupanekut puudutavat koolitust, ei tohiks proovida ise edasimüüja juhendi abil komponente paigaldada.
Kui mõni juhendi osa jääb arusaamatuks, jäta paigaldamine pooleli. Selle asemel võta abi saamiseks ühendust ostukohaga või kohaliku jalgratta
edasimüüjaga.
Loe kindlasti kõiki selle tootega kaasasolevaid kasutusjuhendeid.
Ära demonteeri ega muuda toodet rohkem, kui on kirjeldatud edasimüüja juhendis.
Kõik edasimüüja juhendid ja kasutusjuhised leiad meie veebilehelt (http://si.shimano.com).
Palun järgi oma edasimüügiga tegeleva ettevõtte asukohaks oleva riigi, osariigi või piirkonna asjakohaseid reegleid.
Ohutuse tagamiseks loe kindlasti enne kasutamist põhjalikult käesolevat edasimüüja juhendit ja järgi seda korrektseks
kasutamiseks.
Enese vigastamise ja seadmete ning keskkonna füüsilise kahju vältimiseks tuleb alati järgida järgmisi juhiseid.
Juhised on klassifitseeritud vastavalt ohu või kahjustuse astmele, mis võib esineda toote ebasihipärasel kasutamisel.
OHT
Juhiste eiramine põhjustab surma või tõsiseid vigastusi.
HOIATUS
Juhiste eiramine võib põhjustada surma või tõsiseid vigastusi.
ETTEVAATUST
Juhiste eiramine võib põhjustada kehavigastusi või füüsilist kahju seadmele ja keskkonnale.
OHUTUSE TAGAMINE
44
OHUTUSE TAGAMINE
HOIATUS
Komponentide paigaldamisel järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud juhiseid.
Soovitatav on kasutada ainult ehtsaid Shimano varuosi. Kui detailid, nagu poldid ja mutrid, tulevad lahti või saavad kahjustada, võib jalgratas kukkuda
ootamatult ümber ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Kui reguleerimisi ei tehta korrektselt, võivad esineda probleemid ja jalgratas kukkuda ootamatult ümber ning tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Hooldustööde tegemise ajal, näiteks detaile vahetades, kanna silmade kaitsmiseks kaitse- või turvaprille.
Pärast edasimüüja juhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks vaatamiseks kindlas kohas.
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
Hoia sõrmed eemal pöörlevast ketaspiduri rootorist. Ketaspiduri rootor on piisavalt terav, et vigastada sõrmesid, kui
need jäävad liikuva ketaspiduri rootori avadesse.
Pidurisadulad ning ketaspiduri rootor muutuvad pidureid kasutades kuumaks; ära puuduta neid sõidu ajal või kohe pärast jalgrattalt maha tulekut.
Vastasel juhul võid saada põletusi.
Ära lase õlil ega määretel sattuda ketaspiduri rootorile ega piduriklotsidele. Vastupidisel juhul ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
Kui piduriklotsidele satub õli või määret, võta ühendust edasimüüja või esindajaga. Vastupidisel juhul ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
Kui pidurdamisel on kuulda müra, võivad piduriklotsid olla lõpuni kulunud. Kontrolli peale
pidurisüsteemi piisava mahajahtumise kontrollimist, et kõigi piduriklotside paksus oleks vähemalt
0,5mm. Või võta ühendust edasimüüja või esindajaga.
0,5mm
2,4mm
Jõutud on
kasutatavuse
piirini
Seisukord uuena
Kui piduriklotsid on kulunud, loe peatüki "REGULEERIMINE" jaotist "Reguleerimine kulunud piduriklotside korral" ja reguleeri piduriklotside
vahekaugust. Ilma reguleerimata jalgrattaga sõitmine on ohtlik, kuna pidurid ei pruugi toimida.
Kui ketaspiduri rootor on mõranenud või deformeerunud, lõpeta viivitamatult nende pidurite kasutamine ja konsulteeri edasimüüja või esindajaga.
Kui ketaspiduri rootor kulub 1,5mm paksuseks või õhemaks või muutub alumiiniumist pind nähtavaks, lõpeta viivitamatult nende pidurite kasutamine
ja konsulteeri edasimüüja või esindajaga.
Kontrolli piduritrossi rooste, narmaste ja mõrade suhtes ning kui esineb mõni nendest probleemidest, võta ühendust ostukohaga või jalgrataste
edasimüüjaga. Vastupidisel juhul ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
Iga jalgratas võib sõltuvalt mudelist käituda mõnevõrra erinevalt. Seetõttu õpi tundma oma jalgrattale sobivat pidurdustehnikat (muu hulgas surve
piduriheeblile ja jalgratta juhtimisomadused) ning juhtimist.
Jalgratta pidurisüsteemi ebasobiv kasutamine võib põhjustada kontrolli kaotamist või kukkumist, mis võib kaasa tuua tõsiseid vigastusi.
Õige töötamise jaoks pea nõu professionaalse jalgrataste edasimüüjaga või loe jalgratta kasutusjuhendit. Oluline on harjutada sõitmist, pidurdamist
jms.
Kui esipidurit rakendatakse liiga jõuliselt, võib jooks blokeeruda ja jalgratas kukkuda ettepoole, tuues kaasa tõsiseid vigastusi.
Enne jalgrattaga sõitmist veendu alati, et eesmised ja tagumised pidurid töötaksid korrektselt.
Märja ilmaga on vajalik pidurdusmaa pikem. Vähenda oma kiirust ning pidurda varakult ja sujuvalt.
Kui teepind on märg, satuvad rehvid kergelt libisemisse. Rehvide libisemise tõttu võib rattur kukkuda; kukkumise vältimiseks vähenda kiirust ja
pidurda aegsasti ja ettevaatlikult.
OHUTUSE TAGAMINE
55
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui paigaldad pidurisadulat raamile, paiguta ketaspiduri rootor pidurisadula pilu keskele.
Reguleeri ketaspiduri rootori ja piduriklotside vaheline vasak ja parem kaugus võrdseks. Kui piduriklotsid on kulunud,
reguleeri kindlasti sise- ja väliskülge ühtlaselt samaaegselt, et piduriklotsid ei puutuks rootoriga kokku ainult ühelt poolelt.
(Sisekülg: klotsi reguleerimispolt; väliskülg: trossi reguleerimismutter / trossireguleerija)
Ainult parema või vasaku kauguse reguleerimine võib põhjustada kauguste erinevaks muutumist ja põhjustada pidurite
talitlushäireid enne piduriklotsi kulumist minimaalse tööpaksuseni (0,5mm).
VäliskülgSisekülg
Rootori pilu
Reguleeri sisetross nii, et üleulatuv osa oleks umbes kuni 20mm. Kui väljaulatuv osa on pikem, võib sisetrossi ots takerduda
ketaspiduri rootorisse, mis võib omakorda põhjustada jooksu lukustumist ja jalgratta kukkumist ette, põhjustades tõsiseid
vigastusi.
20mm või vähem
Ketaspidurid töötavad optimaalselt, kui neid kasutatakse soovituste tabelites toodud kombinatsioonides. Kontrolli kindlasti soovituste tabeleid.
Kombineeri 2-sõrmeheeblid pidurisadulatega. Kui kasutatakse koos 4-sõrmeheeblitega, võib pidurdusjõud olla suurem. Vastavalt võivad teatud
sõitmisasendid, üldkaal ja muud tegurid põhjustada vigastusega lõppevat kukkumist.
Kaarjuhtraudade heebel ST-3500/ST-R3000
TT heebel
ST-9071
BL-TT79
Lamedate juhtraudade heebel BL-3500*/BL-R3000*
*Režiimivahetusega piduriheeblid. Vaata režiimivahetusega piduriheeblite osa.
Kui kiirvabastusheebel on rummul ketaspiduri rootoriga samal poolel, võivad need teineteisega kokku puutuda, mis on ohtlik, seega kontrolli,
et need ei puutuks kokku.
Režiimivahetusega piduriheeblid.
Piduriheeblid on varustatud režiimivahetusmehhanismiga, mis teeb need ühilduvaks konsoolpidurite, mehaanilise ketaspiduriga ROADile või V-BRAKE
piduritega.
Maanteesõidu mehaaniliste ketaspidurite korral kasuta režiimiasendit C/R, MTB mehaaniliste ketaspidurite korral kasuta režiimiasendit V.
Kui valitud on vale režiim, võib see põhjustada üleliigset või liiga vähest pidurdusjõudu, mis on väga ohtlik.
Vali õige režiim nagu joonisel näidatud.
Režiimi asend Sobivad pidurid
C: Konsoolpidurite režiim
R: ROAD-režiimi mehaaniline ketaspidur
Asend C/R
ROADi mehaaniline ketaspidur
Kasutage seda režiimi BR-RS305 puhul.
V: V-BRAKE pidurirežiim
Asend V
MTB mehaaniline ketaspidur
OHUTUSE TAGAMINE
66
ETTEVAATUST
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
Sissetöötamise periood
Ketaspiduritel on sissesõitmisaeg ning pidurdusjõud suureneb järk-järgult, seetõttu olge sissesõitmisperioodil ettevaatlik ja pidage meeles, et
pidurdusjõud muutub. Sama asi toimub ka siis, kui vahetatud on piduriklotsid või ketaspiduri rootor.
PANE TÄHELE
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvemaks muutmisele.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui pidurisadula kinnitusmuhv ja kahvli ots ei ole paralleelsed, võivad ketaspiduri rootor ja pidurisadul kokku puutuda.
Kasuta koos orgaaniliste klotsidega ainult rootoreid, mida on kirjeldatud jaotises "AINULT ORGAANILISED KLOTSID". Nende kasutamine koos
metallklotsidega põhjustab kiiret kulumist.
Tegelik toode võib joonisel olevast tootest erineda, sest selle juhendi peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise
protseduure.
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND
88
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND
Paigaldamiseks, reguleerimiseks ja hooldamiseks on vaja järgmisi tööriistu.
Tööriist Tööriist
3mm kuuskantvõti 5mm kuuskantvõti
4mm kuuskantvõti 10mm mutrivõti
PAIGALDAMINE
1010
PAIGALDAMINE
Pidurisadula paigalduspoltide C pikkuse kontrollimine
PAIGALDAMINE
Pidurisadula paigalduspoltide C pikkuse kontrollimine
Taga (sama 140mm ja 160mm korral)
(Z)
13mm
Sisesta pidurisadula paigalduspoldid C
raami paigalduskohta ja kontrolli, kas
pidurisadula iga paigalduspoldi C
väljaulatuv osa on 13mm.
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt C
PANE TÄHELE
Kui kasutad poldi pikkuse mõõtjat, kontrolli, kas pidurisadula paigalduspoldi C ots sobib vahemikku [X].
[X]
Pidurisadula paigalduspolt C
Poldi pikkuse
mõõtja
Ära kasuta pidurisadula paigalduspoldi C pikkuse kontrollimisel seibi.
Kasutatavate pidurisadula paigalduspoltide C pikkus sõltub raami paksusest.
Kasuta raami paksusele sobivaid pidurisadula paigalduspolte C.
Raami paksus
Pidurisadula pikkus
paigalduspolt C
Raami paksus
Pidurisadula
paigalduspoldi C pikkus
Y-osa
10mm 23mm Y8N208000
15mm 28mm Y8N208050
20mm 33mm Y8N208010
25mm 38mm Y8N208020
30mm 43mm Y8N208030
35mm 48mm Y8N208040
1111
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
Jätkub järgneval leheküljel
Ajutine raami külge paigaldamine
Esijooksu 140mm ketaspiduri rootorile
1
(X)
(Y) (Z)
Kinnita adapter pidurisadulale.
(X)
Poldi kinnitustihvt
(Y)
Pidurisadula paigalduspolt B
(Z)
Adapter
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
PANE TÄHELE
Paigalda kindlasti poldi kinnitustihvt.
Kontrolli, kas poldi kinnitustihvt on
täielikult tagaosani sisestatud.
Jälgi adapteri paigaldamisel sellel näidatud
suunda.
1212
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
2
(Z)
Kinnita adapter ajutiselt raamile.
Vajuta piduriheeblit ja pinguta ajutiselt
pidurisadula paigalduspoldid A,
vajutades samal ajal piduriklotse vastu
ketaspiduri rootorit.
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt A
TEHNILISED SOOVITUSED
Paigaldamisel abistamiseks on soovitatav
sisemine juhik (sisetrossiga eelkeermestatud)
eelnevalt sadulasse sisestada.
Sisetross
Sisemine
juht
Raamile paigaldamise lõpetamise ja sisetrossi kinnitamise kohta loe üksikasju jaotisest "Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine".
1313
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
Jätkub järgneval leheküljel
Esijooksu 160mm ketaspiduri rootorile
1
(X)
(Y) (Z)
Kinnita adapter pidurisadulale.
(X)
Poldi kinnitustihvt
(Y)
Pidurisadula paigalduspolt B
(Z)
Adapter
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
PANE TÄHELE
Paigalda kindlasti poldi kinnitustihvt.
Kontrolli, kas poldi kinnitustihvt on
täielikult tagaosani sisestatud.
Jälgi adapteri paigaldamisel sellel näidatud
suunda.
1414
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
2
(Z)
Kinnita adapter ajutiselt raamile.
Vajuta piduriheeblit ja pinguta ajutiselt
pidurisadula paigalduspoldid A,
vajutades samal ajal piduriklotse vastu
ketaspiduri rootorit.
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt A
TEHNILISED SOOVITUSED
Paigaldamisel abistamiseks on soovitatav
sisemine juhik (sisetrossiga eelkeermestatud)
eelnevalt sadulasse sisestada.
Sisetross
Sisemine
juht
Raamile paigaldamise lõpetamise ja sisetrossi kinnitamise kohta loe üksikasju jaotisest "Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine".
Tagajooksu 140mm ketaspiduri rootorile
(Z)
Pinguta pidurisadul ajutiselt raamile.
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt C
TEHNILISED SOOVITUSED
Paigaldamisel abistamiseks on soovitatav
sisemine juhik (sisetrossiga eelkeermestatud)
eelnevalt sadulasse sisestada.
Sisetross
Sisemine
juht
Raamile paigaldamise lõpetamise ja sisetrossi kinnitamise kohta loe üksikasju jaotisest "Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine".
1515
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
Jätkub järgneval leheküljel
Tagajooksu 160mm ketaspiduri rootorile
1
(X)
(Y)
(Z)
Kinnita adapter pidurisadulale.
(X)
Poldi kinnitustihvt
(Y)
Adapter
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt B
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
PANE TÄHELE
Paigalda kindlasti poldi kinnitustihvt.
Jälgi adapteri paigaldamisel sellel
näidatud suunda.
1616
PAIGALDAMINE
Ajutine raami külge paigaldamine
2
(X)
(Y)
(Y)
(Z)
Pinguta adapter ajutiselt raamile.
(X)
Adapter
(Y)
Seib
(Z)
Pidurisadula paigalduspolt C
TEHNILISED SOOVITUSED
Paigaldamisel abistamiseks on soovitatav
sisemine juhik (sisetrossiga eelkeermestatud)
eelnevalt sadulasse sisestada.
Sisetross
Sisemine
juht
PANE TÄHELE
Kasuta adapteri paigaldamisel seibe.
Raamile paigaldamise lõpetamise ja sisetrossi kinnitamise kohta loe üksikasju jaotisest "Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine".
1717
PAIGALDAMINE
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine
Jätkub järgneval leheküljel
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine
1
(Y)
(X)
(Z)
Lükka sisetross läbi, seejärel kinnita trossi
kinnituspolt, kui õlg on algses asendis.
(X)
Sisetross
(Y)
Trossi kinnituspolt
(Z)
Õlg
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
TEHNILISED SOOVITUSED
Kaarjuhtrauda kasutades saad trossi
reguleerida trossiregulaatoriga (SM-CB70).
Ühenda trossiregulaator väliskattega, seejärel
lükka sisetross läbi. Kui pidurisadul on
algasendis, pinguta trossi kinnituspolti.
Paigaldamise kohta lisainfo saamiseks loe
trossiregulaatori juhendit.
Väliskate
Trossireguleerija
2
(Z)
(Z)
Järgmisena kinnita pidurisadul raamile.
Vajuta piduriheeblit, kuni piduriklotsid
on surutud tugevalt vastu ketaspiduri
rootorit.
Piduriheeblit vajutades pinguta kahte
pidurisadula paigalduspolti A/C
vaheldumisi vähehaaval.
Lõpuks kinnita kindlalt pidurisadula
kinnitusmutrid ettenähtud
kinnitusmomendini.
(Z)
Pidurisadula paigalduspoldid A/C
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
1818
PAIGALDAMINE
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine
Jätkub järgneval leheküljel
3
Lukustusrõngaid, kinnitustihvti või lukke kasutatakse poltide lahtitulemise vältimiseks.
Kasuta esikahvlile ja raamile sobivat meetodit.
(X)
Lukustusrõngas
(Y)
Poldi kinnitustihvt
(Z)
Lukk
TEHNILISED SOOVITUSED
Tegevused sammudes 2 ja 3 tagavad, et sadul
paigaldatakse paralleelselt ketaspiduri
rootoriga.
Kontrolli, kas ketaspiduri rootor on
paigutatud rootori pilu keskele.
Selles punktis jääb väike vahe ketaspiduri
rootori ja piduriklotside vahele välisküljel, aga
mitte siseküljel.
VäliskülgSisekülg
Piduriklots
Klotsi regulee-
rimiskruvi
Rootori pilu
Ketaspiduri rootor
Esijooksu 140mm ketaspiduri rootorile
(X)
Pidurisadula paigalduspoltide A
pingutamisel kinnita kindlasti
lukustusrõngad.
*
140mm ja 160mm puhul
onlukustusrõngaste kinnitamise kohad
erinevad. (Joonisel on näidatud
140mm)
Tagajooksu 140mm ketaspiduri rootorile
(Y)
Pidurisadula paigalduspoltide C
kasutamisel kinnita kindlasti
kinnitustihvtid.
Kontrolli, kas kinnitustihvtid on lõpuni
sisestatud.
Esijooksu 160mm ketaspiduri rootorile
(X)
Pidurisadula paigalduspoltide A
pingutamisel kinnita kindlasti
lukustusrõngad.
*
140mm ja 160mm puhul
onlukustusrõngaste kinnitamise kohad
erinevad. (Joonisel on näidatud
160mm)
Tagajooksu 160mm ketaspiduri rootorile
(Z)
*
Pidurisadula paigalduspoltide C
pingutamisel kinnita kindlasti lukke.
1919
PAIGALDAMINE
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine
Jätkub järgneval leheküljel
4
(X)(Y)
(Z)
VäliskülgSisekülg
Vabasta klotsi reguleerimiskruvi
vastupäeva ühe või kahe klõpsatuse
võrra.
See tagab siseküljel piduriklotsi ja
ketaspiduri rootori vahel piisava vahe.
Kontrolli, et mõlemad vahekaugused
ketaspiduri rootori ja piduriklotside
vahel (sise- ja välisküljel) oleksid võrdsed.
(X)
Piduriklots
(Y)
Klotsi reguleerimiskruvi
(Z)
Ketaspiduri rootor
5
(Z)
Vajuta
umbes
10korda
Vajuta piduriheeblit umbes 10 korda,
kuni see puutub klambrit, veendu, et
ühegi komponendiga ei esineks
probleeme ja ketaspiduri rootorid ja
piduriklotsid ei puutuks jooksu
pööramise ajal omavahel kokku.
(Z)
Piduriheebel
2020
PAIGALDAMINE
Lõplik raamile pingutamine ja sisetrossi kinnitamine
6
Kui tross lõtvub sammus 5, pinguta seda ühe järgmise protseduuriga.
Lameda juhtraua heeblite puhul
(Z)
(Y)
Trossi lõtvuse reguleerimiseks pööra
trossi reguleerimissilindrit vastupäeva,
seejärel kinnita käsitsi trossi
reguleerimismutrit, kui see on olemas.
(Y)
Trossi reguleerimismutter
(Z)
Trossi reguleerimissilinder
Kaarjuhtraja heeblite ja triatloni heeblite
puhul
(Y)
(Z)
Keerake trossi reguleerimismutrit
päripäeva, et reguleerida trossi lõtvust.
(Y)
Väliskate
(Z)
Trossireguleerija
Trossi reguleerimispoldi kasutamisel
(Z)
Vabasta trossi kinnituspolt, kinnita tross
ja seejärel kinnita uuesti trossi
kinnituspolt.
(Z)
Trossi kinnituspolt
TEHNILISED SOOVITUSED
Kui piduriheebli tõmme on liiga pikk:
Kui piduriheebli tõmme on liiga pikk ka pärast ülalkirjeldatud reguleerimist, tee läbi järgmine protseduur.
Õiget tõmmet on võimalik seadistada, kui vähendada algset klotside kaugust.
Enne sammuga 2 jätkamist keera klotsi reguleerimiskruvi päripäeva, et vajutada piduriklotsid vastu ketaspiduri rootorit.
Kui piduriklotsid on surutud vastu ketaspiduri rootorit, keera klotsi reguleerimiskruvi ühe või kahe klõpsatuse võrra vastupäeva.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27

Shimano BR-RS305 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual