Shimano SM-BMR2 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual
(Estonian) DM-0001A-006
Edasimüüja juhend
6770 seeria
3
OLULINE MÄRKUS ......................................................................................................................................................... 4
OHUTUSE TAGAMINE ................................................................................................................................................... 5
ELEKTROONILINE KÄIGUVAHETUSSÜSTEEM ............................................................................................................ 14
SÜSTEEMI KONFIGUREERIMISE INFO ......................................................................................................................... 16
TEHNILISED ANDMED ................................................................................................................................................. 18
PAIGALDAMINE ........................................................................................................................................................... 20
Dual Control heebli paigaldamine
Piduritrosside paigaldamine
Eesmise käiguvahetaja paigaldamine ........................................................................................................... 21
Tagumise käiguvahetaja paigaldamine ........................................................................................................ 23
Keti paigaldamine
ELEKTRIJUHTMETE ÜHENDAMINE ............................................................................................................................. 24
Iga osa nimed ja näidisasukohad
Eesmine liitekoht: Liitekoha (A) ühendamine .............................................................................................. 25
Dual Control heebli ühendamine
Aku aluse paigaldamine ................................................................................................................................ 26
Tagumine liitekoht: Liitekoha (B) ühendamine, väline tüüp ...................................................................... 27
Tagumine liitekoht: Liitekoha (B) ühendamine, sisseehitatud tüüp ........................................................... 31
Pudelikorvi adapteri paigaldamine .............................................................................................................. 35
REGULEERIMINE .......................................................................................................................................................... 36
Tagumise käiguvahetaja reguleerimine
Eesmise käiguvahetaja reguleerimine .......................................................................................................... 39
MUUD FUNKTSIOONID ............................................................................................................................................... 40
Aku laetuse kuvafunktsioon
RD Protectionist
HOOLDAMINE ............................................................................................................................................................. 41
Kronsteini- ja heebliseadise demonteerimine
Lülitiseadise kokkupanek .............................................................................................................................. 42
Kronsteini- ja heebliseadise paigaldamine ................................................................................................... 43
Litri asendamine ............................................................................................................................................. 44
AKU KÄSITSEMINE ...................................................................................................................................................... 45
Aku hoiustamine
Aku tööiga
Laadimisaja juhend
Aku õige kasutamine ..................................................................................................................................... 46
AKULAADIJA ............................................................................................................................................................... 46
Aku laadimine ................................................................................................................................................ 47
Rikkeotsing
TEAVE VAHETATAVUSE KOHTA .................................................................................................................................. 47
6770 seeria
SISUKORD
4
OLULINE MÄRKUS
See edasimüüja juhend on mõeldud eelkõige professionaalsetele jalgrattamehaanikutele.Kasutajad, kes ei ole saanud
professionaalset jalgratta monteerimise koolitust, ei tohiks proovida ise edasimüüja juhendi abil komponente paigaldada. Kui
mõni juhendi osa on sulle arusaamatu, katkesta paigaldamistööd. Selle asemel võta abi saamiseks ühendust ostukohaga või
kohaliku jalgratta edasimüüjaga.
Loe kindlasti kõiki selle tootega kaasasolevaid kasutusjuhendeid.
Ära demonteeri ega muuda toodet rohkem, kui on kirjeldatud edasimüüja juhendis.
Kõik edasimüüja juhendid ja kasutusjuhised leiad meie veebilehelt (http://si.shimano.com).
Palun järgi oma edasimüügiga tegeleva ettevõtte asukohaks oleva riigi, osariigi või piirkonna asjakohaseid reegleid.
Ohutuse tagamiseks loe kindlasti enne kasutamist põhjalikult käesolevat edasimüüja juhendit
ja järgi seda korrektseks kasutamiseks.
Enese vigastamise ja seadmete ning keskkonna füüsilise kahju vältimiseks tuleb alati järgida järgnevaid juhiseid.
Juhised on klassifitseeritud vastavalt ohu või kahjustuse astmele, mis võib esineda toote ebasihipärasel kasutamisel.
OHT
Juhiste eiramine põhjustab surma või tõsiseid vigastusi.
HOIATUS
Juhiste eiramine võib põhjustada surma või tõsiseid vigastusi.
ETTEVAATUST
Juhiste eiramine võib põhjustada kehavigastusi või füüsilist kahju seadmele ja keskkonnale.
5
OHUTUSE TAGAMINE
OHT
Veendu, et jälgiksid järgnevat, et vältida põletusi või muid vigastusi, mida võivad tekitada lekked, ülekuumenemine, süttimine või
plahvatused.
Teavita kindlasti kasutajaid järgnevast:
<SM-BTR1: Aku>
Kasuta aku laadimiseks ainult spetsiaalselt selleks
ettenähtud laadijat.
Kui kasutatakse mõnda mittelubatud toodet, võib
esineda süttimine, ülekuumenemine või lekked.
Ära kuumuta akut, ega viska leekidesse. Kui seda ei järgita, võib esineda süttimine või plahvatus.
Ära jäta akut kohtadesse, kus temperatuur või ületada
60°C, näiteks otsene päikesevalgus kuumal päeval sõiduki
sees või ahjude lähedus.
Kui seda ei järgita, võivad lekked, ülekuumenemine või
plahvatus põhjustada süttimist, põletusi või muid
vigastusi.
Ära demonteeri, muuda akut ega jooda akuklemme otse.
Ära ühenda (+) ja (-) klemme metallobjektidega. Ära
kanna ega hoia akut koos metallesemetega, nagu
kaelakeed või juuksenõelad.
Kui seda ei järgita, võivad esineda lühised,
ülekuumenemine, põletused või muud vigastused.
Kui akust peaks sattuma silmadesse vedelikku, pese
koheselt kokkupuutepiirkond puhta veega ilma silma
hõõrumata ning võta ühendust arstiga.
Kui seda ei järgita, võib tulemuseks olla nägemise kaotus.
<SM-BCR1: Akulaadija / SM-BCC1: Akulaadija juhe >
Ära lase laadijal saada märjaks ega kasuta seda märjas
keskkonnas ning ära puuduta ega hoia seda märgade
kätega.
Kui seda ei järgita, võivad ilmneda talitlushäired või
elektrilöögid.
Ära kata laadijat kasutamise ajal riidega ega muu sarnase
esemega.
Kui seda ei järgita, võib koguneda kuumus ning korpus
deformeeruda või esineb süttimine või ülekuumenemine.
Ära demonteeri ega muuda laadijat.
Kui seda ei järgita, võivad esineda elektrilöögid või
vigastused.
Kasuta laadijat ainult näidatud pingega toite korral.
Kui toiteallika pinge on näidatust erinev, võivad esineda
süttimine, plahvatused, suits, ülekuumenemine,
elektrilöögid või põletused.
Ära puutu äikesetormide ajal laadija või
vahelduvvooluadapteri (AC) metallosi.
Välgulöögi korral võib esineda elektrilöök.
6
HOIATUS
Komponentide paigaldamisel järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud juhiseid.Soovitatav on kasutada ainult ehtsaid Shimano
varuosi. Kui detailid, nagu poldid ja mutrid, tulevad lahti või saavad kahjustada, võib jalgratas kukkuda ootamatult ümber ja
põhjustada tõsiseid vigastusi. Kui reguleerimisi ei tehta korrektselt, võivad esineda probleemid ning jalgratas võib kukkuda
ootamatult ümber ja põhjustada tõsiseid vigastusi.
Hooldustööde tegemise ajal, näiteks detaile vahetades, kanna silmade kaitsmiseks kaitse- või turvaprille.
See edasimüüja juhend on mõeldud kasutamiseks ainult koos ULTEGRA 6770 seeriaga (elektrooniline käiguvahetussüsteem).
Käesolevas juhendis mittesisalduva ULTEGRA 6700 seeriat puudutava teabe jaoks vaata konkreetse komponendi hooldusjuhiseid.
Pärast edasimüüja juhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks vaatamiseks kindlas kohas.
Teavita kindlasti kasutajaid järgnevast:
<SM-BTR1: Aku>
Kui laadimine ei ole 1,5 tunnise laadimisega lõppenud,
peata laadimine.
Kui seda ei järgita, võib esineda süttimine, plahvatus
või ülekuumenemine.
Ära aseta akut magevette ega merevette ning väldi
akuklemmide märjaks saamist.
Aku töötemperatuuride vahemikud on antud allpool. Ära
kasuta akut väljaspool neid vahemikke olevatel
temperatuuridel.
1. Laadimisel: -10 °C - 50 °C
2. Laadimisel: 0 °C - 45 °C
Kui akut kasutatakse või hoitakse temperatuuridel
väljaspool neid vahemikke, võivad esineda süttimine,
vigastused või talitlushäired.
Ära kasuta akut, kui sellel on märgatavad kriimud või muud
välised kahjustused.
Kui seda ei järgita, võib esineda plahvatus,
ülekuumenemine või talitlushäired.
Ära rakenda akule tugevaid lööke ega viska seda.
Ära kasuta akut, kui ilmnevad lekked, pleekimine,
deformeerumine või muud tüüpi hälbed.
Kui lekkiv vedelik satub sinu nahale või riietele, pese see
koheselt maha puhta veega.
Lekkinud vedelik võib kahjustada nahka.
Ära kasuta akut leekide läheduses ega hoia seda seal.
Selle juhise eiramise tagajärjel võivad tekkida sädemed,
lõhkemine, süttimine või elektrilöögid.
Ära lae akut kõrge õhuniiskusega kohtades ja
välitingimustes.
Ära sisesta pistikuid ega eemalda neid, kui need on märjad.
Kui pistikute sisemus on märg, kuivata need enne
sisestamist põhjalikult.
7
<SM-BCR1: Akulaadija / SM-BCC1: Akulaadija juhe >
Kui ühendad pistikut seinakontakti või eemaldad seda
sealt, hoia toitejuhtme pistikust.
Kui sa ei hoia toitejuhtme pistikust, võivad esineda
süttimine või elektrilöögid.
* Kui pistikust tuleb kuumust või kibeda lõhnaga suitsu.
* Pistiku sees võib olla vigane ühendus.
Ära koorma seinakontakti seadmetega, mis on üle selle
nimivõimsuse, ning kasuta ainult 100 - 240 V AC
seinakontakti.
Kui seinakontakt on paljude adaptereid kasutatavate
seadmete poolt üle koormatud, võib esineda
ülekuumenemisest põhjustatud süttimine.
Ära kahjusta toitejuhet ega pistikut. (Ära kahjusta,
töötle, vääna jõuga, keera ega tõmba neid, vii neid
kuumade objektide lähedusse ega aseta nendele raskeid
objekte ega köida neid tihedalt kokku.)
Kui neid kasutatakse kahjustatuna, võivad ilmneda
süttimine, elektrilöögid või lühised.
Ära kasuta laadijat koos kaubandusvõrgus müüdava
elektrimuunduritega, mis on mõeldud kasutamiseks
reisidel.
Selle eiramine võib laadijat kahjustada.
Lükka alati pistik nii kaugele kui see läheb. Kui seda ei järgita, võib esineda süttimine.
<FC-6700: Esihammasratas>
Enne jalgrattaga sõitmist kontrolli põhjalikult vända õlgasid mõrade suhtes. Kui vända õlad on mõranenud, võivad need
puruneda ja sa võid jalgrattalt maha kukkuda.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui kasutatakse käiguvahetuslülitit, töötab eesmise käiguvahetaja mootor käiguvahetusheebli asendis seiskumata. Enne
paigaldamist eemalda alati aku, sest vastasel juhul võivad sõrmed jääda kinni.
<FC-6700: Eesmine ketiratas>
Vasaku vända kinnituspolte tuleks ühe kaupa korraga kinnitamise asemel kinnitada vaheldumisi sammhaaval. Kontrolli
momendimõõtevõtmega, et kinnitused oleksid vahemikus 12 - 14 Nm. Veelgi enam, pärast ligi 100 km läbimist kasuta uuesti
momendimõõtevõtit, et kontrollida kinnituste tugevust. Samuti on vajalik perioodiline kinnituste kontrollimine. Kui
kinnitused on liiga nõrgad või kui kinnituspolte pole kinnitatud vaheldumisi sammhaaval, võib vasak vänt lahti tulla ning
jalgratas ümber kukkuda ja põhjustada tõsiseid vigastusi.
Kui sisekate ei ole õigesti paigaldatud, võib võll hakata roostetama ja see võib kahjustada võlli ning jalgratas võib kukkuda
ümber ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
8
<CN-6701: 10-kiiruseline kett maanteesõiduks>
Hooldusintervall sõltub kasutamisest ja sõitmistingimustest. Puhasta ketti regulaarselt sobiva ketipuhastajaga.
Ära kasuta kunagi leeliselisi või happelisi lahuseid, nagu rooste-eemaldajad. Nende lahuste kasutamise korral
võib kett puruneda ja põhjustada tõsiseid vigastusi.
Parima käiguvahetuse saavutamiseks on sobivatel kettidel olemas esikülg ja tagakülg ning küljed on
märgistatud nii, et ketid asetseksid paigaldamise ajal õigesti. Sobiv töötamine saavutatakse, kui ketid on
paigaldatud nii, et need asetsevad õigesti. Kui ketid paigaldatakse vastupidises suunas, võivad need maha tulla
ning jalgrattas ümber kukkuda, tuues kaasa tõsiseid vigastusi.
Esikülg (välimine pool) Tagakülg (sisemine pool)
Joonisel näidatud märgistustega pool on esikülg (välimine pool).
Kitsaste ketitüüpide ühendamisel tuleb alati kasutada tugevdatud ühendusneete.
Kui kett on ühendatud mõne tugevdatud ühendusneedist erineva ühendusneediga või kasutatakse ketile mittesobivaid
tugevdatud ühendusneete ja tööriistu, ei pruugi ühendusjõud olla piisav ja kett võib katkeda või maha tulla.
Kett Tugevdatud ühendusneet Tööriist
CN-7901 / 6701 / 5701 /4601
10-kiiruseline ühilduv superkitsas
kett
Sooned (3)
TL-CN32/33
TL-CN23
TL-CN27
Sooned (2)
Pärast keti ühendamist katsu kindlasti ühenduskohta oma sõrmedega, et veenduda, kas
mõlemad ühendusneedi otsad ja lülide pinnad on üksteisega tasased. (Murdunud needi
vastaspool on katsudes natukene väljapoole tunginud.)
Kui keti pikkust tuleb muuta, näiteks ketirataste konfiguratsiooni muutmise tõttu, lõika ketti kohast, kus see ei ole
tugevdatud ühendusneediga ühendatud. Kui sa lõikad ketti kohast, mis on tugevdatud ühendusneediga ühendatud,
kahjustab see ketti.
Kasuta keti väljavenimise või kahjustuste kontrollimiseks ketimõõdikut TL-CN41 (Y12152000) või muud sarnast tööriista. Kui
kett on veninud või kahjustunud, tuleks see asendada, sest vastasel juhul võib kett katkeda ja jalgratas kukkuda ümber.
Kui reguleerid uuesti keti pikkust, veendu, et sisestaksid tugevdatud ühendusneedi samalt poolelt, kus sisestati ketilõikur
(keti lõikamisega sama suund).
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele, vastasel juhul võid sa jalgrattalt maha kukkuda.
Tugevdatud ühendusneet
Lüli neet Lüli neet
9
ETTEVAATUST
Teavita kindlasti kasutajaid järgnevast:
<SM-BCR1: Akulaadija / SM-BCC1: Akulaadija juhe >
Enne puhastamist eemalda pistik pistikupesast.
<SM-BTR1: Liitiumioonaku>
Ära demonteeri ega purusta laadijat. Selle eiramisel võib esineda süttimise ja põletuste oht.
Ära kuumuta akut temperatuurini, mis ületab 60°C. Samuti ära viska akut leekidesse. Järgi aku tootja juhiseid.
Hoia akut ohutus, imikutele ja lemmikloomadele kättesaamatus kohas.
PANE TÄHELE
Teavita kindlasti kasutajaid järgnevast:
Heebli kasutamise ajal pööra alati vända õlga.
Jälgi, et vesi ei pääseks klemmidesse.
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, puhasta eesmine ja tagumine käiguvahetaja ning määri kõik liikuvad osad.
Hammasrattaid tuleb pesta perioodiliselt neutraalse pesuvahendiga. Lisaks on keti puhastamine neutraalse pesuvahendiga ja
määrimine efektiivne moodus ketirataste ja keti eluea pikendamiseks.
Ära kasuta ühegi komponendi puhastamiseks vedeldit ega muud lahustit. Sellised vahendid võivad pindu kahjustada.
Ära pese jalgratast kõrgsurvepesuriga. Kui vesi satub mõne komponendi sisse, võib see põhjustada kasutusprobleeme või
roostetamist.
Käsitse igat komponenti ettevaatlikult ja väldi nende tugevat löömist.
Komponendi tarkvara värskendamiseks võta ühendust ostukohaga. Kõige uuem teave on saadaval Shimano veebilehel.
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvemaks
muutmisele.
<SM-BCR1: Akulaadija / SM-BCC1: Akulaadija juhe >
Kui akut ei kasutata pikema aja jooksul, eemalda see ja hoia seda eemal ohutus kohas.
Kasutatud akud tuleb kõrvaldada kooskõlas kohalike jäätmekäitluseeskirjadega. Alternatiivina võid ühendust võtta ka
ostukohaga või jalgratta edasimüüjaga ja paluda neil akud kõrvaldada.
See seade ei ole mõeldud kasutamiseks isikutele (sh lapsed), kellel on vähesed füüsilised, tunnetuslikud või vaimsed võimed või
puuduvad kogemused ja teadmised, v.a siis, kui neid jälgib või juhendab seadme kasutamise osas isik, kes vastutab nende ohutuse
eest.
Ära luba lastel nende esemetega mängida.
Teave kasutusest kõrvaldamise kohta väljaspool Euroopa Liitu
See sümbol kehtib ainult ELis.
Kasutatud elektrikomponendid (akulaadijad ja akulaadija juhtmed) tuleb kasutusest
kõrvaldada vastavalt kohalikele seadustele ja määrustele või palu kõrvaldamist
ostukohalt või jalgratta edasimüüjalt.
10
<SM-BTR1: Aku>
Aku ei ole ostmise ajal laetud. Veendu enne sõitmist, et laeksid aku täielikult täis.
Kui kavatsed aku hoiule panna, eemalda esmalt aku jalgrattalt ja paigalda klemmikate.
Kui akut hoiustatakse tingimuses, kus selle laetuse aste on 50% või kõrgem (indikaator helendab rohelisena), kestab aku
kauem. Soovitatav on kontrollida aku seisukorda vähemalt kord poole aasta jooksul.
Kui akut hoitakse külmas kohas, võib aku töökindlus langeda ja selle kasutusaeg lüheneda.
Aku on tarbitav ese. Aku kaotab sammhaaval oma mahutavust pärast korduvat kasutamist ja pärast kasutusaja möödumist.
Kui aku kasutamise aeg muutub äärmiselt lühikeseks, on see tõenäoliselt jõudnud oma kasutusea lõppu, ning sul tuleks osta
uus aku.
Aku tööiga sõltub erinevatest tingimustest, näiteks hoiustamismeetod, kasutustingimused, ümbritsev keskkond ja iga
akupaki omadused.
Laadimisaeg on umbes 1,5 tundi. (Pea meeles, et tegelik laadimisaeg sõltub aku laetuse astmest.)
Kui aku sisestamine või eemaldamine tundub keeruline, kasuta osal, mis puudutab küljel rõngastihendit, spetsiaalset määret
(määre DURA-ACE).
DURA-ACE (7970) puhul saab täielikult laetuna jalgrattaga sõita umbes 1000 km. ULTEGRA (6770) puhul on läbisõit
mõnevõrra lühem. (Vastavalt Shimano testidele umbes 30% vähem.)
Laadimist saab läbi viia igal ajal hoolimata järelejäänud laetusest. Kasuta alati akude täielikuks laadimiseks spetsiaalset
akulaadijat.
Kui aku on täielikult tühi, lae see esimesel võimalusel. Kui sa jätad aku laadimata, põhjustab see aku halvenemist.
Kui sa ei sõida jalgrattaga pikema aja jooksul, eemalda aku jalgrattalt ja lae seda perioodiliselt. Lisaks jälgi, et aku ei saaks
kunagi täielikult tühjaks.
Teave kasutusest kõrvaldamise kohta väljaspool Euroopa Liitu
See sümbol kehtib ainult ELis.
Kasutatud akud tuleb kasutusest kõrvaldada vastavalt kohalikele seadustele ja
määrustele või palu kõrvaldamist ostukohalt või jalgratta edasimüüjalt.
<ST-6770: Dual Control heebel>
Kui kasutad käiguvahetusega seotud toimingute puhul heeblit, pööra sel ajal kindlasti eesmist hammasratast.
<RD-6770: Tagumine käiguvahetaja>
Kui ühendused on nii lahtised, et nende reguleerimine ei ole võimalik, tuleks käiguvahetaja välja vahetada.
Puhasta käiguvahetajat perioodiliselt ja määri kõiki liikuvaid osi ja litreid.
Asenda litrid, kui litrites on suur lõtk, mis põhjustab sõitmise ajal müra.
11
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
See on väike veekindel konnektor. Ära kasuta seda korduvaks ühendamiseks ja lahti ühendamiseks. See võib funktsiooni
kahjustada.
Paigalda kindlasti kasutamata klemmidele korgid.
Seadmed on loodud olema täielikult veekindlad ja taluma märja ilmaga sõitmist. Siiski ära sukelda neid tahtlikult vette.
Kasuta alati elektrijuhtmete eemaldamiseks spetsiaalset TL-EW02 tööriista.
Kui kett tuleb kasutamise ajal korduvalt ketiratastelt maha, vaheta välja ketirattad ja kett.
Ära demonteeri, sest see võib põhjustada probleeme töötamisele.
Eesmise käiguvahetaja ja tagumise käiguvahetaja mootoreid ei saa remontida.
Seoses akulaadija tarnimisega Lõuna-Koreasse ja Malaisiasse võta ühendust Shimanoga.
<EW-SD50/EW-SD50-I: Elektrijuhtmed / SM-EWC2: Elektrijuhtme katted>
Kinnita elektrijuhtmed kaablivitstega nii, et need ei takistaks hammasrattaid, ketirattaid ega rehve.
Sideaine on suhteliselt nõrk, et hoida ära raami värvi maha koorimist elektrijuhtmete katte eemaldamisel, mis on vajalik
näiteks elektrijuhtmete asendamisel. Kui elektrijuhtmete kate on maha võetud, asenda see uuega. Elektrijuhtme katet
eemaldades ära tõmba seda liiga tugevalt. Liiga tugeva tõmbamise korral võib maha kooruda ka raami värv.
Ära eemalda juhtmehoidikuid, mis on kinnitatud sisseehitatud elektrijuhtmete tüübile (EW-SD50-I). Juhtmehoidikud
takistavad elektrijuhtmete liikumist raami sees.
<ST-6770: Dual Control heebel>
SW-R610-t ei saa kasutada koos ST-6770-ga, sest selle konnektori kuju erineb E-TUBE omast.
Tehasest välja saatmisel on paigaldatud korgid. Eemalda need ainult siis, kui see on vajalik.
Elektrijuhtmete vedamise ajal jälgi, et need ei takistaks piduriheebleid
<RD-6770: Tagumine käiguvahetaja>
Reguleeri kindlasti alati ülemist reguleerimispolti ja alumist reguleerimispolti vastavalt reguleerimise peatükis toodud
juhistele. Kui neid polte ei reguleerita, võib kett takerduda kodarate ja suure ketiratta vahele ning blokeerida jooksu või
võib kett libiseda väikesele ketirattale.
Kui käiguvahetuse reguleerimist ei saa teostada, kontrolli jalgratta tagahargi otsa paralleelsuse nurka. Samuti kontrolli, kas
tross on määritud, ja veendu, et väliskate poleks liiga pikk ega lühike.
Pingelitril on pöörlemissuuna näitamiseks nool. Paigalda pingelitter nii, et käiguvahetajat väljastpoolt vaadates näitaks see
nool päripäeva.
12
<CN-6701: 10-kiiruseline kett maanteesõiduks>
Nagu näidatud joonisel A, soovitame me paigaldada ühendusneedi välimise lüli auku eestpoolt vastavalt keti liikumise
suunale. Võrreldes joonisel B näidatud meetodiga, on keti tugevus suurem.
Aseta kett ketilõikurisse vastavalt joonisel näidatule. Kui kett on ketilõikurisse valesti sisestatud, murrab see
positsioneerimisplaadi.
Keti
liikumissuund
A
Sisemine lüli
Välimine lüli
Ühendusneet
B
Sisemine lüli
Välimine lüli
Ühendusneet
13
Teavita kindlasti kasutajaid järgnevast:
<Süsteemi toite lähtestamine>
Kui süsteem ei tööta, saab süsteemi taastada süsteemi toite lähtestamisega.
Pärast aku eemaldamist on tavaliselt süsteemi toite lähtestamiseks tarvis oodata üks minut.
SM-BTR1 kasutamise korral
Eemalda aku akualuselt. Umbes ühe minuti pärast pane aku tagasi.
SM-BTR2 kasutamise korral
Ühenda lahti pistik SM-BTR2 küljest. Umbes ühe minuti pärast ühenda pistik tagasi.
<Märkused komponentide uuesti paigaldamisel ja asendamisel>
Toote uuesti kokku panemisel või asendamisel tunneb süsteem selle automaatselt ära, et võimaldada kasutamist vastavalt
sätetele.
Kui süsteem ei tööta pärast uuesti kokku panemist või asendamist, järgi ülalolevat toite lähtestamise protseduuri, et töötamist
kontrollida.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui muutub komponendi konfiguratsioon või tuvastatakse rike, kasuta iga komponendi püsivara viimasele versioonile
värskendamiseks tarkvara E-TUBE PROJECT ja kontrolli uuesti.
Samuti veendu, et kasutusel oleks tarkvara E-TUBE PROJECT viimane versioon. Kui ei kasutata tarkvara viimast versiooni, ei pruugi
olla piisavalt saadaval komponentide ühilduvust ja toote funktsioone.
14
ELEKTROONILINE KÄIGUVAHETUSSÜSTEEM
Optimaalse töötamise tagamiseks on soovitatav kasutada järgnevat komponentide kombinatsiooni.
Seeria ULTEGRA 6770
Dual control heebel ST-6770*
Tööriist TL-EW02
Eesmine käiguvahetaja FD-6770*
Klamberadapter SM-AD67
Tagumine käiguvahetaja RD-6770*
Kett CN-6701
Eesmine liitekoht: Liitekoht (A) SM-EW67-A-E*
Elektrijuhtmed EW-SD50* / EW-SD50-I*
Elektrijuhtme kate SM-EWC2*
Kaitserõngad SM-GM01* / GM02*
Liitiumioonaku SM-BTR1*
Akulaadija SM-BCR1*
Akulaadija (SM-BCR1) juhe SM-BCC1*
Aku alus SM-BMR1* / SM-BMR2*
Pudelikorvi adapter SM-BA01
Eesmine liitekoht: Liitekoht (B)
SM-JC41* (sisseehitatud tüüp) / SM-JC40*
(väline tüüp)
Arvutiga ühendamise seade SM-PCE1
Eesmine hammasratas (keskjooks) FC-6700 / FC-6750 (SM-BB6700)
Esirumm HB-6700
Vabajooks FH-6700
Kasseti ketiratas CS-6700
Klotspidurid BR-6700
Konsoolpidurid BR-CX70
Jooksud WH-6700
Pedaalid PD-6700-C / PD-6700
* Need komponendid on ULTEGRA 6770 seeria (elektrooniline käiguvahetussüsteem) osad.
15
Sisseehitatud tüüp (SM-JC41)
Väline tüüp (SM-JC40)
SM-EW67-A-E
FD-6770
ST-6770
SM-BTR1
SM-BMR1/SM-BMR2
RD-6770
EW-SD50
SM-JC40
SM-EW67-A-E
FD-6770
ST-6770
SM-BTR1
SM-BMR1/SM-BMR2
RD-6770
EW-SD50-I
SM-JC41
16
SÜSTEEMI KONFIGUREERIMISE INFO
(SM-AD67L) (SM-AD67M)
(EW-SD50)
(EW-SD50-I)
(ST-6770) (TL-EW02)
Raami kaitserõngad
(SM-GM01 / SM-GM02)
Tagumine käiguvahetaja (RD-6770)
Elektrijuhtme kate (SM-EWC2)
Klamberadapter (SM-AD67)
Elektrijuhtmed (EW-SD50 / EW-SD50-I)
Eesmine käiguvahetaja (FD-6770)
Eesmine liitekoht: Liitekoht (A)
(SM-EW67-A-E)
Dual Control heebel (ST-6770) /
Elektrijuhtmete tööriist (TL-EW02)
17
Pudelikorvi adapter (SM-BA01)
Liitiumioonaku (SM-BTR1)
Liitekoht (B), sisseehitatud tüüp (SM-
JC41) / Väline tüüp (SM-JC40)
Akulaadija (SM-BCR1)
E-TUBE PROJECT: Süsteemikontrollija
(SM-PCE1)
Akulaadija juhe (SM-BCC1)
Lisaseadmed
Ühenduskaabel arvutile (×2), 2 m
USB-kaabel (×1), 50 cm
(SM-JC41) (SM-JC40)
Lisaseadmed
Klemmikate
(SM-BMR1-I / SM-BMR2-I)
Lisaseadmed
Kaablivits (×1)
Madalpeapolt M4 (×1)
Vaherõngas (×3)
(SM-BMR1-L / SM-BMR2-L)
Lisaseadmed
Kaablivits (×1)
Madalpeapolt M4 (×1)
(SM-BMR1-S / SM-BMR2-S)
Lisaseadmed
M4 polt (x2)
Aku alus (SM-BMR1/SM-BMR2)
18
TEHNILISED ANDMED
Eesmine käiguvahetaja
Tüüp
Pealejoodetud
tüüp
Klambriga tüüp
Mudeli number FD-6770-F FD-6770-L FD-6770-M FD-6770-S
Klamberadapter (kinnitusklambri
diameeter)
-
SM-AD67L
(34,9 mm)
SM-AD67M
(31,8 mm)
SM-AD67MS
(28,6 mm)
Suurima hammasratta hammaste arv 50 - 56T
Suurima ja väikseima hammasratta
hammaste arvu erinevus
16T või vähem
Ketitoe nurk (ɑ) 61° - 66°
Ketiliin 43,5 mm
Tagumine käiguvahetaja
Tüüp SS
Kogukapatsiteet 33 T
Suurima ketiratta hammaste
maksimaalne arv
28T
Suurima ketiratta hammaste
minimaalne arv
23T
Väikseima ketiratta hammaste
maksimaalne arv
12T
Väikseima ketiratta hammaste
minimaalne arv
11T
Hammaste arvu erinevus võrreldes
eesmisega
16T või vähem
Aku
Akuseade Liitiumioon
Nimimahutavus 530 mAh
Kaal Standard 71 g
Töötemperatuuride vahemik
Laadimisel: -10 °C - 50 °C
Laadimisel: 0 °C - 45 °C
Hoiustamistemperatuuride vahemik -20 - 60 °C
Nimipinge 7,4 V
19
Akulaadija
Sisend 100 - 240 V AC, 50/60 Hz
Väljund 8,4 V DC, 0,55 A
Mõõtmed Umbes 100 mm (L) x 30 mm (K) x 72 mm (S)
Kaal Umbes 110 g
Töötemperatuur 0 - 45 °C
Hoiustamistemperatuur -20 - 60 °C
Akulaadija juhe
(Vt lk 46)
20
PAIGALDAMINE
Dual Control heebli paigaldamine
Ava ees kronsteini kaas ja seejärel kasuta 5 mm kuuskantvõtit, et kinnitada heebli kinnitamiseks paigaldusmutter.
Kui kinnitad lisasid süsinikraami/juhtraua külge, konsulteeri süsinikraami/lisade tootjaga, et saada soovitusi kinnituse jaoks ja
vältida liiga tugevat kinnitust, mis võib põhjustada kahjustusi süsinikmaterjalile, ja/või liiga lõtva kinnitust, mis põhjustab lisatud
komponentide nõrka kinnitumist.
Piduritrosside paigaldamine
1.
Tõmba kergelt piduriheeblit.
2.
Lükka sisetross otse eest läbi, sea sisetrossi trummel trossi haagile ja seejärel
paigalda vastaspoolelt trossi kõri.
Väliskate
Sisetrossi trummel
Trossi haak
Kasutatavad trossid
Kasuta trosse, mis on piisavalt pikad ja neis oleks endiselt natuke lõtvust, kui juhtrauda keeratakse nii kaugele vasakule ja
paremale, kui see läheb.
Sisetross... 1,6 mm dia. SLRi kõri ... 5 mm dia.
Kronsteini kaas
5 mm kuuskantvõti
Kinnitusmoment: 6 - 8 Nm
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Shimano SM-BMR2 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual