HP Elite Slice for Meeting Rooms G2 for Skype Room Systems Lühike juhend

Tüüp
Lühike juhend
Alustamine
HP Elite Slice
© Copyright 2018 HP Development Company,
L.P.
Windows on ettevõtte Microsoft Corporation
registreeritud kaubamärk või kaubamärk USA-
s ja/või muudes riikides.
Selles dokumendis sisalduvat teavet võidakse
ette teatamata muuta. Ainsad HP toodete ja
teenuste garantiid on sätestatud otsestes
garantiiavaldustes, mis on nende toodete ja
teenustega kaasas. Selles dokumendis
sisalduvat teavet ei või tõlgendada täiendava
garantii pakkumisena. HP ei vastuta siin
leiduda võivate tehniliste või toimetuslike
vigade ega puuduste eest.
Teine väljaanne: Juuli 2018
Esimene trükk: Juuni 2016
Dokumendi number: 904511-E42
Tootemärkus
Selles kasutusjuhendis on kirjeldatud
funktsioone, mis on enamiku mudelite puhul
samad. Mõni funktsioonidest ei pruugi teie
arvutis saadaval olla.
Kõik funktsioonid ei ole Windowsi kõigis
väljaannetes või versioonides saadaval.
Windowsi kõigi funktsioonide kasutamiseks
võivad süsteemid vajada täiendatud ja/või
eraldi ostetavat riistvara, draivereid, tarkvara
või BIOS-i värskendust. Operatsioonisüsteemi
Windows 10 värskendatakse automaatselt. See
funktsioon on alati sisse lülitatud.
Värskendamisel võivad rakenduda
teenusepakkuja hinnakiri ja lisanõuded.
Täpsemat teavet leiate aadressil
http://www.microsoft.com.
Uusimate kasutusjuhendite nägemiseks minge
aadressile http://www.hp.com/ support ja
järgige juhiseid, et leida oma toode. Seejärel
klõpsake valikut User Guides
(Kasutusjuhendid).
Tarkvara kasutamise tingimused
Sellesse arvutisse eelinstallitud mis tahes
tarkvaratoodet installides, kopeerides, alla
laadides või mis tahes muul viisil kasutades
nõustute, et olete kohustatud järgima HP
lõppkasutaja litsentsilepingu (EULA) tingimusi.
Kui te litsentsilepingu tingimustega ei nõustu,
on ainuke teile saadaolev heastamisvahend
kogu selle toote (riistvara ja tarkvara)
kasutamata tagastamine 14 päeva jooksul
kogu raha tagasimakse taotlemiseks kooskõlas
müüja tagasimaksetingimustega.
Lisateabe saamiseks või arvuti hinna täieliku
hüvitamise taotlemiseks pöörduge oma müüja
poole.
Teave selle raamatu kohta
HOIATUS! Sellisel viisil esitatud tekst tähendab, et nende juhiste eiramine võib põhjustada tõsise vigastuse
või surma.
ETTEVAATUST. Sellisel viisil esitatud tekst tähendab, et nende juhiste eiramine võib kahjustada seadmeid
või põhjustada andmete kaotsiminekut.
MÄRKUS. Sellisel viisil esitatud tekst sisaldab olulist lisateavet.
iii
iv Teave selle raamatu kohta
Sisukord
Alustamine ....................................................................................................................................................... 1
Tarkvara aktiveerimine ja kohandamine ............................................................................................................... 1
Operatsioonisüsteemi Windows aktiveerimine .................................................................................. 1
Windowsi värskenduste allalaadimine ............................................................................................... 1
Monitori ekraani kohandamine ........................................................................................................... 1
Arvuti väljalülitamine ............................................................................................................................................ 2
Lisateabe otsimine ................................................................................................................................................. 2
Olulised BIOS-i sätted ............................................................................................................................................ 2
Probleemide tekkimise korral ............................................................................................................................... 3
Elementaarne tõrkeotsing .................................................................................................................. 3
Visuaalne uuring: Ei alglaadi, toide ja video puuduvad .................................................... 3
Vilkuvad ja piiksuvad koodid: käivitustesti (POST) diagnostiliste tagapaneeli LED-
tulede ja helikoodide tõlgendamine ................................................................................. 4
HP PC Hardware Diagnostics Windowsi kasutamine ........................................................ 4
Riistvaradiagnostika HP PC Hardware Diagnostics Windows allalaadimine ................... 4
Riistvaradiagnostika HP PC Hardware Diagnostics UEFI kasutamine .............................. 5
Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) laadimine USB-
seadmesse ...................................................................................................... 5
Enne toele helistamist tehke järgmistf ............................................................................ 6
Windows 10 varundus ja taaste ........................................................................................ 6
Taasteandmekandja ja varundite loomine ..................................................... 7
Windowsi tööriistade kasutamine .................................................................. 7
Taastamine ja taaste ...................................................................................... 7
v
vi
Alustamine
Tarkvara aktiveerimine ja kohandamine
MÄRKUS. Mõne toote puhul arvuti Windowsi 10 ei algkäivitu. Selleks peate väljuma praegusest süsteemist.
Lisateavet leiate jaotisest https://docs.microsoft.com/en-us/skypeforbusiness/manage/skype-room-
systems-v2/room-systems-v2-operations#AdminMode.
Lisateave on saadaval võrguspikris pärast operatsioonisüsteemi aktiveerimist.
MÄRKUS. Veenduge, et seadme taga ja monitori kohal oleks vajaliku õhuliikumise tagamiseks vähemalt
10,2 cm (4 tolli) vaba ruumi.
Operatsioonisüsteemi Windows aktiveerimine
Kui te arvuti esimest korda sisse lülitate, häälestatakse ja aktiveeritakse operatsioonisüsteem automaatselt.
See protsess võtab aega 5-10 minutit. Aktiveerimise lõpule viimiseks lugege hoolikalt ja järgige ekraanil
kuvatavaid juhiseid.
Soovitame teil oma arvuti operatsioonisüsteemi häälestamise käigus HP-ga registreerida, et saaksite olulisi
tarkvaravärskendusi, hõlpsasti vastuseid küsimustele ning registreeruda eripakkumiste saamiseks. Te saate
oma arvuti HP registreerida ka kasutades selleks avakuval rakendust Register with HP (HP-ga
registreerimine).
ETTEVAATUST. Kui aktiveerimisprotsess on alanud, ÄRGE LÜLITAGE ARVUTIT VÄLJA ENNE PROTSESSI
LÕPPU. Arvuti väljalülitamine aktiveerimise ajal võib kahjustada arvuti tööks vajalikku tarkvara või takistada
selle õiget installimist.
Windowsi värskenduste allalaadimine
Microsoft võib väljastada operatsioonisüsteemi värskendusi. Et arvuti töötaks võimalikult optimaalselt,
soovitab HP kontrollida uusimaid värskendusi algse installi käigus ja korrapäraselt kogu arvuti eluea jooksul.
Käivitage Windows update kohe peale arvuti häälestamist.
1. Tippige tegumiribal Windowsi värskendus ja valige otsinguaknas käsk Otsi värskendusi.
2. Valige Värskendus ja taaste ning seejärel valige Otsi värskendusi.
3. Pärast seda käivitage Windows Update (Windowsi värskendus) kord kuus.
– või –
1. Valige tegumiribal küsimärgiikoon.
2. Valige Minu sülearvuti, valige vahekaart Värskendused ja seejärel valige suvand Kontrollige
värskendusi ja sõnumeid.
3. Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Monitori ekraani kohandamine
Soovi korral saate valida või muuta monitori värskendussagedust, ekraani eraldusvõimet, värvisätteid, fondi
suurust ja toitehalduse sätteid.
Tarkvara aktiveerimine ja kohandamine 1
Lisateavet leiate graakakontrolleri võrgudokumentidest või monitoriga kaasnenud dokumentatsioonist.
Paremklõpsake Windowsi töölaual ja seejärel valige Isikupärasta või Kuvasätted, et muuta ekraani
sätteid.
– või –
Valige ikoon Start, siis Seaded ja seejärel valige Isikupärastamine või Süsteem.
Arvuti väljalülitamine
Arvuti õigeks väljalülitamiseks sulgege esmalt operatsioonisüsteemi tarkvara.
Valige ikoon Start, siis ikoon Toide ja seejärel Sulge arvuti.
Lisateabe otsimine
MÄRKUS. Mõningad või kõik järgmised dokumendid on saadaval arvuti kõvakettal.
Alustuskeskus – aitab ühendada arvuti välisseadmetega ja seadistada tehases kaasa pandud tarkvara;
samuti sisaldab teavet põhiliste tõrkeotsingutoimingute kohta, kui teil peaks esinema probleeme algse
käivitamise ajal.
Riistvarajuhend – annab ülevaate toote riistvarast ning juhiseid selle arvutisarja uuendamiseks; sisaldab
teavet RTC-patareide, mälu ja toiteploki kohta.
Maintenance and Service Guide (hooldus- ja teenindusjuhend; ainult inglise keeles) – sisaldab teavet
osade eemaldamise ja paigaldamise, tõrkeotsingu, kohtvõrguarvutite halduse, häälestusutiliitide,
ohutuse, tavahoolduse, pistikunõelte ülesannete, käivitustesti (POST) tõrketeadete,
diagnostikaindikaatortulede ja tõrkekoodide kohta.
Normatiiv-, ohutus- ja keskkonnamärkused – sisaldab ohutusalast ja normatiivset teavet, mis on
kooskõlas USA, Kanada ja rahvusvaheliselt kehtivate nõuetega.
Olulised BIOS-i sätted
Järgmised BIOS-i sätted nõuavad õige konguratsiooni tagamiseks arvuti väljalülitamist. Sätteid ei lubata
vaikimisi.
Veendumaks, et need sätted toimivad õigesti, lubage säte BIOS-is ja lülitage arvuti välja.
MÄRKUS. Kui arvuti ei läbi tavapärast sulgemistoimingut, siis lubatud sätted ei tööta.
S5 Maximum Power Savings (S5 maksimaalne energiasääst). Kui see on lubatud, on arvuti kongureeritud
tarbima väljalülitatud olekus vähem kui 0,5 W. Selle madalama energiataseme saavutamiseks keelatakse
enamik äratamisallikaid ja teatud täiendav toide lülitatakse välja.
Power On from Keyboard (Klaviatuurilt sisselülitamine). Kui see on lubatud, jäävad kaks tagumist A-tüüpi
USB-porti toitega varustatuks, kui süsteem on välja lülitatud (S4 või S5). Vajutage arvuti sisselülitamiseks
klaviatuuril suvalist klahvi.
MÄRKUS. See funktsioon ei ole saadaval, kui S5 Maximum Power Savings (S5 maksimaalne energiasääst)
on lubatud.
Power On from Cover Buttons (Kattenuppudelt sisselülitamine). Kui see on lubatud, saab koostöökatte
nuppudega arvuti sisse lülitada.
2 Alustamine
MÄRKUS. See funktsioon ei ole saadaval, kui S5 Maximum Power Savings (S5 maksimaalne energiasääst)
on lubatud.
See funktsioon nõuab, et Power On from Keyboard (Klaviatuurilt sisselülitamine) oleks lubatud.
Kui Power On from Keyboard (Klaviatuurilt sisselülitamine) või Power On from Cover Buttons
(Kattenuppudelt sisselülitamine) on lubatud, muudetakse valiku After Power Loss (Pärast elektrikatkestust)
sätteks Power On (Toide sisse). See tähendab, et kui arvutil tekib toitekatkestus, siis juhul kui toide on uuesti
saadaval, lülitub arvuti automaatselt sisse. Arvuti saab seejärel tavapäraselt välja lülitada, et taastada algne
sisselülitamise säte.
Probleemide tekkimise korral
Võimalike probleemide diagnoosimiseks ja lahendamiseks on mitu võimalust. HP pakub mitmeid
omandiõigusega kaitstud diagnostika tööriistu, kuid soovitab regulaarset tõrkeotsingut, mis on kõige
terviklikum ja mõeldud kõige olulisemate juurpõhjuste otsinguks. Sisaldab järgmisi samme.
Visuaalne uuring
Vilkuvad ja piiksuvad koodid
HP Hardware Diagnostics
HP tugi
Süsteemitaaste
Süsteemitaaste
Elementaarne tõrkeotsing
Üksikasjalikumat tõrkeotsinguteavet leiate juhendist Maintenance and Service Guide (Hooldus- ja
teenindusjuhend, ainult inglise keeles), mis on saadaval teabematerjalide hulgas veebiaadressil
http://www.hp.com/support. Valige oma riik ja keel, valige Tugi ja veaotsing, sisestage oma arvuti mudeli
number ja siis valige Otsing.
Visuaalne uuring: Ei alglaadi, toide ja video puuduvad
Kui teil esineb arvuti, kuvari või tarkvaraga seoses mõni probleem, vaadake kõigepealt läbi järgmine üldiste
nõuannete loend:
Kontrollige, kas arvuti ja kuvar on ühendatud töötavasse elektrivõrgu pistikupessa.
Kontrollige, et arvuti on sisse lülitatud ja toite märgutuli põleb.
Kontrollige, et kuvar on sisse lülitatud ja kuvari märgutuli põleb.
Kui kuvari pilt on tuhm, reguleerige heledus- ja kontrastisätteid.
Kui süsteem ei algkäivitu, vajutage ja hoidke all suvalist klahvi. Kui arvuti piiksub, siis töötab klaviatuur
õigesti.
Kontrollige kõiki juhtmeid, et ühendused poleks lahti tulnud ega valesti ühendatud.
Äratage arvuti puhkerežiimist, vajutades suvalist klahvi klaviatuuril või toitenuppu. Kui arvuti jääb edasi
unerežiimi, lülitage arvuti välja, vajutades toitenuppu ja hoides seda vähemalt neli sekundit all. Seejärel
vajutage arvuti taaskäivitamiseks toitenuppu veel kord. Kui arvuti ei lülitu välja, lahutage toitejuhe
vooluvõrgust, oodake mõni sekund ja ühendage see uuesti. Kui häälestusutiliidis Computer Setup on
elektrikatkestuse järgne automaatne käivitus sisse lülitatud, käivitub arvuti automaatselt. Kui arvuti ei
taaskäivitu, vajutage toitenuppu.
Probleemide tekkimise korral 3
Kongureerige arvutit pärast mitteisehäälestuva laienduskaardi või muu täienduse installimist uuesti.
Veenduge, et kõik vajalikud seadme draiverid oleksid installitud. Näiteks, printeri kasutamise puhul on
vaja vastava printermudeli draiverit.
Enne süsteemi sisselülitamist eemaldage sellest kõik buuditavad kandjad (CD/DVD või USB-seade).
Kui olete installinud operatsioonisüsteemi, mis erineb tehases installitud operatsioonisüsteemist,
kontrollige, et arvuti seda toetaks.
ETTEVAATUST. Kui arvuti on ühendatud vooluvõrku, rakendub emaplaadile alati toitevool. Enne arvuti
avamist peate toitejuhtme toiteallikast eemaldama, vältimaks emaplaadi või komponentide kahjustamist.
Vilkuvad ja piiksuvad koodid: käivitustesti (POST) diagnostiliste tagapaneeli LED-tulede ja
helikoodide tõlgendamine
Kui LED-tuled arvuti tagaküljel vilguvad või kui kuulete piikse, vaadake selle tõlgendamiseks ja soovitatava
toimingu leidmiseks juhendit Maintenance and Service Guide (Hooldus- ja teenindusjuhend, ainult inglise
keeles).
HP PC Hardware Diagnostics Windowsi kasutamine
HP PC Hardware Diagnostics Windows on Windowsi-põhine utiliit, mis võimaldab teil arvuti riistvara hea
töökorra kontrollimiseks käivitada diagnostikateste. See tööriist töötab Windowsi operatsioonisüsteemis
riistvara probleemide diagnoosimiseks.
Kui arvutisse pole rakendust HP PC Hardware Diagnostics Windows installitud, tuleb see esmalt alla laadida ja
installida. Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics Windows allalaadimiseks vt Riistvaradiagnostika HP PC
Hardware Diagnostics Windows allalaadimine lk 4
Kui HP PC Hardware Diagnostics Windows on installitud, toimige selle HP spikris ja toes avamiseks järgmiselt.
1. HP spikris ja toes rakenduse HP PC Hardware Diagnostics Windows avamiseks toimige järgmiselt.
a. Valige nupp Start ja seejärel valige HP spikker ja tugi.
b. Paremklõpsake valikul HP PC Hardware Diagnostics Windows, valige Veel ning seejärel Käivita
administaatorina.
2. Diagnostikatööriista käivitumisel valige soovitud diagnostikatesti tüüp ja järgige ekraanil kuvatavaid
suuniseid.
MÄRKUS. Kui peate diagnostikatesti seiskama, valige Tühista.
3. Kui HP PC Hardware Diagnostics Windows tuvastab tõrke, mis nõuab riistvara asendamist, luuakse 24-
kohaline tõrke ID-kood. Abi saamiseks ja probleemi lahendamiseks, võtke ühendust toega ja esitage
tõrke ID-kood.
Riistvaradiagnostika HP PC Hardware Diagnostics Windows allalaadimine
Utiliidi HP PC Hardware Diagnostics Windows allalaadimisjuhised on saadaval üksnes inglise keeles.
Allalaadimiseks peate kasutama Windowsi arvutit, sest saadaval on ainult .exe failid.
Utiliidi HP PC Hardware Diagnostics Windows allalaadimiseks toimige järgmiselt.
1. Külastage veebisaiti http://www.hp.com/go/techcenter/pcdiags. Kuvatakse HP PC Diagnosticsi avaleht.
2. Valige Download HP Diagnostics Windows (HP Diagnostics Windows allalaadimine) ja valige seejärel
asukoht oma arvutis või USB-mäluseadmel.
Tööriist laaditakse valitud asukohta.
4 Alustamine
Riistvaradiagnostika HP PC Hardware Diagnostics UEFI kasutamine
HP PC Hardware Diagnostics on ühtne laiendatav püsivara liides (UEFI), mis võimaldab teil arvuti riistvara hea
töökorra kontrollimiseks käivitada diagnostikateste. Operatsioonisüsteemist või muudest
tarkvarakomponentidest tingitud riistvararikete välistamiseks töötab kõnealune vahend
operatsioonisüsteemiväliselt.
Kui HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) tuvastab tõrke, mis nõuab riistvara asendamist, luuakse 24-kohaline
tõrke ID-kood. Selle ID-koodi saab seejärel edastada toele, et aidata kindlaks teha, kuidas lahendada
probleemi.
MÄRKUS. Diagnostika käivitamiseks konverteeritaval arvutil peab teie arvuti olema sülearvuti režiimil ja
peate kasutama ühendatud klaviatuuri.
Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) käivitamiseks toimige järgmiselt.
1. Lülitage arvuti sisse või taaskäivitage see ning vajutage kiiresti klahvi esc.
2. Vajutage klahvi f2.
BIOS otsib diagnostikatööriistu kolmest kohast alltoodud järjekorras:
a. Ühendatud USB-mäluseade
MÄRKUS. Utiliidi HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) allalaadimiseks USB-mäluseadmesse vt
teemat Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) laadimine USB-seadmesse lk 5.
b. Kõvaketas
c. BIOS
3. Diagnostikatööriista käivitumisel valige soovitud diagnostikatesti tüüp ja järgige ekraanil kuvatavaid
suuniseid.
MÄRKUS. Kui peate diagnostikakontrolli seiskama, vajutage klahvi esc.
Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) laadimine USB-seadmesse
MÄRKUS. Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics (UEFI) allalaadimisjuhised on saadaval üksnes inglise
keeles ja te peate HP UEFI tugikeskkonna allalaadimiseks ja loomiseks kasutama Windowsi arvutit, kuna
saadaval on ainult .exe failid.
Rakenduse HP PC Hardware Diagnostics allalaadimiseks USB-seadmele on kaks võimalust.
Laadige alla UEFI uusim versioon
1. Külastage veebisaiti http://www.hp.com/go/techcenter/pcdiags. Kuvatakse HP PC Diagnosticsi avaleht.
2. Valige Download HP Diagnostics UEFI (HP Diagnostics UEFI allalaadimine), ja seejärel valige Käivita.
Utiliidi HP PC Hardware Diagnostics UEFI allalaadimine tootenime või -numbri alusel (ainult teatud
mudelid)
Tootenime või -numbri alusel utiliidi HP PC Hardware Diagnostics UEFI laadimiseks USB-mällu (ainult teatud
mudelid):
1. Külastage veebisaiti http://www.hp.com/support.
2. Sisestage tootenimi või -number, valige oma arvuti ja seejärel opsüsteem.
3. Järgige jaotises Diagnostic (Diagnostika) oma arvuti jaoks sobiva UEFI Diagnostics versiooni valimiseks
ja allalaadimiseks ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Probleemide tekkimise korral 5
Enne toele helistamist tehke järgmistf
HOIATUS! Kui arvuti on ühendatud vahelduvvooluallikasse, rakendub emaplaadile alati pinge. Elektrilöögi
saamisest ja/või kuumenenud detailidega kokkupuutumisest tekkida võiva vigastusohu vähendamiseks
eemaldage enne arvuti hooldustööde alustamist toitejuhe pistikupesast ja laske enne nende puutumist
süsteemi sisemistel komponentidel jahtuda.
Kui teil on arvutiga probleeme, proovige enne tehnilisele toele helistamist probleemi täpseks tuvastamiseks
vastavaid eelnevalt kirjeldatud ja allpool kokkuvõtvalt ära toodud lahendusi.
Kontrollige, kas toite LED-tuli arvuti tagaküljel vilgub, ja kuulake, kas arvutist kostub piiksujada.
Vilkuvad tuled ja/või piiksud on tõrkekoodid, mis aitavad teil probleemi diagnoosida. Lisateavet leiate
dokumendist
Maintenance and Service Guide (Hooldus- ja teenindusjuhend, ainult inglise keeles).
Kui ekraan on tühi, ühendage kuvar teise videoliidesesse, kui see on arvutil olemas. Või vahetage
monitor teise töökorras oleva monitori vastu.
Kui te töötate võrgus, tehke järgmist.
Ühendage oma arvuti võrguga teise võrgukaabli abil.
Ühendage teine arvuti võrguga teise kaabli abil.
Kui probleem ei lahenenud, siis arvuti võrgupesa või seinas olev võrgupesa võib olla vigane.
Kui olete hiljuti lisanud uut riistvara, siis eemaldage see.
Kui olete hiljuti installinud uut tarkvara, desinstallige see.
Ulatuslik veebipõhine tehniline abi on kättesaadav ka http://www.hp.com/support.
Kui arvuti käivitub, kuid ei algkäivita operatsioonisüsteemi, saate kasutada „käivituseelset“ diagnostika
utiliiti HP PC Hardware Diagnostics. Lisateavet leiate jaotisest Riistvaradiagnostika HP PC Hardware
Diagnostics UEFI kasutamine lk 5.
Uusimale veebipõhisele tugiteabele, tarkvarale ja draiveritele, ennetavatele teavitustele ning ülemaailmsele
kasutajate ja HP asjatundjate kogukonnale on võimalik pääseda juurde abikeskuse Business Support Center
(BSC) kaudu aadressil http://www.hp.com/go/bizsupport.
Ulatuslik veebipõhine tehniline abi on kättesaadav ka http://www.hp.com/support.
Kui teil on vaja helistada tehnilise abi saamiseks, olge valmis oma probleemi korrektse käsitlemise huvides
tegema järgmist.
Enne helistamist tehke järgmist.
Eemaldage oma arvutist riistvara, mis on sellele hiljuti lisatud.
Desinstallige tarkvara, mis on hiljuti installitud.
Kirjutage üles toote ID, arvuti ja monitori seerianumber ning diagnostika kaudu saadud tõrke ID, kui
see on kohalduv.
Viibige helistamise ajal oma arvuti juures.
Olge valmis probleemi põhjuse otsinguks koos teenindava tehnikuga oma aega kulutama.
MÄRKUS. Müügiteabe ja garantiipikenduse (HP Care Packs) teemadel helistage oma kohalikule volitatud
teenusepakkujale või edasimüüjale.
Windows 10 varundus ja taaste
Selles jaotises on teave järgmiste toimingute kohta. Selle jaotise teave on enamiku toodete puhul standardne.
6 Alustamine
Taasteandmekandja ja varundite loomine
Süsteemi taastamine
Lisateabe ja sammude kohta vt rakendust Abi hankimine.
MÄRKUS. Rakenduse Abi hankimine avamiseks peab teil olema Interneti-ühendus.
Vajutage nuppu Start, seejärel valige rakendus Spikker.
Taasteandmekandja ja varundite loomine
Järgmine taastekandja ja varukoopiate loomise meetod on saadaval ainult valitud mudelite puhul. Valige viis
vastavalt oma arvuti mudelile.
Kasutage Windowsi tööriistu, et luua süsteemi taastepunktid ning varundada isiklik teave.
MÄRKUS. Kui salvestusruumi on 32 GB või vähem, on Microsofti süsteemitaaste vaikimisi keelatud.
Lisateavet leiate jaotisest Windowsi tööriistade kasutamine lk 7.
HP taastekandja loomine (ainult teatud mudelitel)
Kui te ei saa taastekandjat luua, võtke taasteketaste saamiseks ühendust klienditoega. Minge aadressile
http://www.hp.com/support, valige oma riik või piirkond ning järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
HP taastekandja loomiseks toimige järgmiselt:
Sisestage HP taastekandja ja taaskäivitage arvuti.
Windowsi tööriistade kasutamine
Windowsi tööriistade abil saate luua taastekandja, süsteemi taastepunktid ja varukoopiad isiklikust teabest.
MÄRKUS. Kui salvestusruumi on 32 GB või vähem, on Microsofti süsteemitaaste vaikimisi keelatud.
Lisateabe ja sammude kohta vt rakendust Abi hankimine.
MÄRKUS. Rakenduse Abi hankimine avamiseks peab teil olema Interneti-ühendus.
Vajutage nuppu Start, seejärel valige rakendus Spikker.
Taastamine ja taaste
Süsteemi taastamiseks on mitu võimalust. Valige viis, mis teie olukorra ja oskustega kõige paremini sobib.
NB! Mitte kõik meetodid pole saadaval kõikidel mudelitel.
Mida peate teadma enne alustamist
Kui arvuti kõvaketas läheb rikki, tuleb kasutada HP taasteandmekandjat/-kandjaid. Kui te pole
taastekandjat veel loonud, vt HP taastekandja loomine (ainult teatud mudelitel) lk 7.
Tehasesätete taastamise funktsiooni kasutamiseks (ainult teatud mudelitel) tuleb kasutada HP
taastekandjat. Kui te pole taastekandjat veel loonud, vt HP taastekandja loomine (ainult teatud
mudelitel) lk 7.
Kui arvuti ei luba HP taastekandja loomist või kui HP taastekandja ei tööta, saate oma süsteemi
taastekandja hankida toelt. Vaadake arvutiga kaasas olnud Rahvusvaheliste telefoninumbrite brošüüri.
Kontaktteabe leiate ka HP veebisaidilt. Minge aadressile http://www.hp.com/support, valige oma riik või
piirkond ja järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Probleemide tekkimise korral 7
HP taasteandmekandja kasutamine taasteks
HP taasteandmekandja(te) abil saate taastada süsteemi algse oleku.
1. Võimaluse korral varundage kõik isiklikud failid.
2. Sisestage HP taastekandja ja taaskäivitage arvuti.
3. Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Arvuti buutimisjärjestuse muutmine
Kui arvuti HP taastekandja kasutamisel ei taaskäivitu, tuleb muuta buutimisjärjestust. See on BIOS-is kuvatud
seadmete järjekord, kust arvuti otsib käivitusteavet. Olenevalt HP taastekandja asukohast saate valida
optilise draivi või USB-mäluseadme.
Buutimisjärjestuse muutmiseks toimige järgmiselt.
1. Sisestage HP taastekandja.
2. Avage süsteemi Käivitusmenüü:
Lülitage sisse või taaskäivitage arvuti, vajutage kiiresti klahvi esc, seejärel vajutage
alglaadimissuvandite vaatamiseks klahvi f9.
3. Valige optiline draiv või USB-mäluseade, millelt soovite buutida, seejärel järgige ekraanil kuvatavaid
juhiseid.
8 Alustamine
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14

HP Elite Slice for Meeting Rooms G2 for Skype Room Systems Lühike juhend

Tüüp
Lühike juhend