Shimano SC-M9050 Kasutusjuhend

Tüüp
Kasutusjuhend
UM-7GC0A-001-04
Kasutusjuhend
Infokuva
Teistes keeltes olevad kasutusjuhendid on saadaval aadressil
http://si.shimano.com
OLULINE MÄRKUS
Käesolevas kasutusjuhendis mittesisalduvate toodete paigaldamist ja
reguleerimist puudutava teabe jaoks võta ühendust ostukoha või jalgratta
edasimüüjaga. Edasimüüja juhend professionaalsetele ja kogenud
jalgrattamehhaanikutele on saadaval meie veebilehel (http://si.shimano.com).
Ära demonteeri ega muuda seda toodet.
Ohutuse tagamiseks loe kindlasti enne kasutamist
põhjalikult käesolevat kasutusjuhendit ja järgi seda
korrektseks kasutamiseks.
Oluline ohutusteave
Asendamisega seotud juhiste jaoks võta ühendust ostukohaga või jalgrataste
edasimüüjaga.
HOIATUS
Käiguvahetuslüliti kasutamisel liigub eesmist käiguvahetajat liigutav mootor
peatumata käiguasendisse, seega jälgi, et sinu sõrmed ei satuks sinna vahele.
Pärast kasutusjuhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks vaatamiseks
kindlas kohas.
Pane tähele
Paigalda kindlasti kasutamata klemmidele korgid. Kui vesi satub mõne
komponendi sisse, võib see põhjustada kasutusprobleeme või roostetamist.
See on väike veekindel konnektor. Ära kasuta seda korduvaks ühendamiseks ja
lahti ühendamiseks. See võib funktsiooni kahjustada.
Jälgi, et vesi ei pääseks klemmi.
Komponendid on kavandatud olema täielikult veekindlad, et nad peaksid vastu
märgades sõidutingimustes; siiski ära aseta neid tahtlikult vette.
Ära pese jalgratast kõrgsurvepesuriga. Kui vesi satub mõne komponendi sisse,
võib see põhjustada kasutusprobleeme või roostetamist.
Käsitse igat toodet ettevaatlikult ja väldi nende tugevat löömist.
Ära kasuta toodete puhastamiseks lahusteid ega muid sarnaseid vahendeid.
Sellised vahendid võivad pindu kahjustada.
Toote tarkvara värskendamiseks võta ühendust ostukohaga. Kõige uuem teave
on saadaval Shimano veebilehel.
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud
loomulikule kulumisele ja halvemaks muutmisele.
Regulaarne jalgrattaga sõitmisele eelnev kontroll
Enne jalgrattaga sõitmist kontrolli järgmisi punkte. Kui järgmiste punktidega
esineb probleeme, võta ühendust ostukoha või jalgratta edasimüüjaga.
Kas infokuva on kindlalt juhtrauale paigaldatud?
Kas aku on piisavalt laetud?
Kas elektrijuhtmetel on silmaga nähtavaid kahjustusi?
Kas kaitsekork on klemmile paigaldatud?
Osade nimetused
Sõltuvalt ühendatud komponentidest ja tarkvaraversioonist ei pruugi mõned
elemendid olla kuvatud või valitavad. Võtke seoses oma toote kasutatavate
elementidega ühendust edasimüüjaga.
A Akutase
B Eesmise käiguvahetaja käiguasend
C Tagumise käiguvahetaja käiguasend
D Amortisaatori seadistamine
E Töörežiim
A. Akutase
Kuva Akutase
81% - 100%
61% - 80%
41% - 60%
26% - 40%
1% - 25%
*1*2*3
0%
*3
* 1 Kui akutase muutub madalaks, on amortisaatori töötamine avatud asendi
suunas piiratud. Esmalt piiratakse tagumist amortisaatorit, seejärel piiratakse
ka esiamortisaatorit.
* 2 Kui akutase langeb alla 5%, piiratakse eesmise käiguvahetaja tööd.
* 3 Kui akutase langeb veelgi, lõppeb mõlema amortisaatori ja käiguvahetaja töö
ja käiguvahetajad fi kseeritakse viimati kasutatud asendisse. Akuindikaator
vilgub 2 sekundit sisendtoimingu ajal. Me soovitame laadida akut varakult.
B. Eesmise käiguvahetaja käiguasend
Kuvatakse eesmise käiguvahetaja käiguasend.
Kuva Käiguasend
Suurim hammasratas
Keskmine hammasratas
Väikseim hammasratas
* Kahekordse esihammasratta korral kuvatakse ainult suurim ja väikseim
esihammasratas.
C. Tagumise käiguvahetaja käiguasend
Kuvatakse tagumise käiguvahetaja käiguasend.
D. Amortisaatori seadistamine
Konfi gureerida saab kolme tüüpi eesmise ja tagumise amortisaatori
kombinatsiooni.
Kuva Teave
Kui amortisaatori sätted on juba konfi gureeritud, saab ekraani
näidikutega valida ühe sätetest.
*1*2
Kui amortisaatori sätted ei ole konfi gureeritud, amortisaatorid ei
ole ühendatud või kui aku tase on madal, on ekraan must.
* 1 Amortisaatori sätteid konfi gureeritakse E-tube Projectis. Lisainfo saamiseks
võta ühendust edasimüüja või esindajaga.
* 2 Sõltuvalt amortisaator tüübist võivad sätted olla juba tarnimisel tehase poolt
konfi gureeritud. Kontrolli infokuval kuvatud näidikuid ja kui kuvatud on
nooled, kontrolli sätteid.
E. Töörežiim
Kuvatakse töörežiim.
Kuva Režiim Teave
Kaitse lähtestamine Kaitsefunktsioon lähtestatakse.
Eesmise/tagumise
käiguvahetaja
reguleerimine
Selles režiimis toimub sätete
kohandamine. Seadistusprotseduuriks
võta ühendust edasimüüja või
esindajaga.
Käsitsi käiguvahetus
Selles režiimis vahetatakse käike
käsitsi.
Sünkroniseeritud
vahetus 1
Esikäike vahetatakse vastavalt
tagumisele käiguasendile. See
seadistusrežiim on mõeldud tugevate
jalgadega sõitjatele.
Sünkroniseeritud
vahetus 2
Esikäike vahetatakse vastavalt
tagumisele käiguasendile. See
seadistusrežiim on mõeldud teele, kus
on vahelduv maastik.
Kasutamine
Töörežiimide vahetamine
Sa saad lülituda ühe klõpsuga (0,5 sekundit) erinevate töörežiimide vahel.
Reguleerimisrežiim
Käiguvahetusrežiim
Käiguvahetusrežiimi valimine
Topeltklõps režiimilülitil vahetab käiguvahetusrežiime järgmiselt.
Reguleerimisrežiimi valimine
Topeltklõps režiimilülitil vahetab reguleerimisrežiime järgmiselt.
Seadistusprotseduuriks võta ühendust edasimüüja või esindajaga.
Kaitsefunktsioonist
Töötamise taastamiseks pärast kaitsefunktsiooni aktiveerimist pööra eesmist
hammasratast.
Süsteemi kaitsmiseks tõrgete eest hakkab kaitsesüsteem tööle, kui tagumine
käiguvahetaja saab tugeva löögi. Mootori ja lingi vaheline ühendus katkestatakse
hetkeks, et tagumine käiguvahetaja ei saaks töötada. Kui see juhtub, vajuta
režiimilülitit vähemalt 5 sekundit. See taastab mootori ja lingi vahelise ühenduse
ning tühistab tagumise käiguvahetaja kaitsefunktsiooni. Kui taastamist ei saa
lülitiga läbi viia, on võimalik ka käsitsi toiming. Võta eelnevalt ühendust
edasimüüjaga.
Kaitse lähtestamine
Sünkroniseeritud käiguvahetuse seadistamine (ainult XTR Di2)
Sünkroniseeritud käiguvahetuse vaikimisi hammasrataste vastendus on
konfi gureeritud vastavalt allolevale tabelile. Neid sätteid saab muuta E-tube
Projectis. Lisainfo saamiseks võta ühendust edasimüüja või esindajaga.
<Kolmekordne esihammasratas>
<Kahekordne esihammasratas>
Teave piiksu kohta
Piiksud kõlavad järgmistes käiguvahetuse olukordades.
Kõlab piiks Olukord
Üks lühike
piiks
Tähistab, et saavutatud on käiguvahetuse limiit. (Kui kett on nii
ees kui ka taga suurimal hammasrattal või väikseimal
hammasrattal)
Kaks
lühikest
piiksu
Tähistab, et esihammasrattal vahetatakse käiku sünkroniseeritud
käiguvahetuse režiimis. Need piiksud kõlavad järgmisel esimese
hammasratta käiguvahetusel.
Üks pikk
piiks
Tähistab, et esimest käiguvahetajat ei saa kasutada, kui aku on
tühjenemas. (Käikude vahetamisel kõlab ainult üks piiks)
Üks klõps
(0,5sekundit)
5 sekundit
või kauem
Sünkroniseeritud vahetus 1
CS
Väikseim
hammasratas
Keskmine
hammasratas
Suurim
hammasratas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Sünkroniseeritud vahetus 2
CS
Väikseim
hammasratas
Keskmine
hammasratas
Suurim
hammasratas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Sünkroniseeritud vahetus 1
CS
Väikseim
hammasratas
Suurim
hammasratas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Sünkroniseeritud vahetus 2
CS
Väikseim
hammasratas
Suurim
hammasratas
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Pane tähele: spetsifikatsioonid võivad arenduse jooksul ilma ette teatamata muutuda. (Estonian)
Režiimilüliti Klemm
Infokuva
Sobib Väär
Kaitse lähtestamine
Pärast kaitse lõpetamist taastub
süsteem automaatselt.
Käiguvahetusrežiim
Reguleerimisrežiim
Üks klõps (0,5 sekundit)
Topeltklõps
Vajutamine ja all hoidmine
(vähemalt 5 sekundit)
A B C D
E
  • Page 1 1

Shimano SC-M9050 Kasutusjuhend

Tüüp
Kasutusjuhend