6
KESKKONNAKAITSE
1. Pakend
• Pakkematerjal on 100% taaskasutatud, mida kinnitab ümbertöötlemissümbol
.
2. Tooted
Antud seade on märgistatud vastavalt Euroopa elektri- ja elektroonikaseadmete
jäätmete direktiivile 2012/19/EÜ. Tagades seadme korrektse utiliseerimise,
aitate hoida ära potentsiaalseid negatiivseid mõjusid keskkonnale ja
inimeste tervisele. Tootel või tootega kaasas olevatel dokumentidel olev
sümbol näitab, et seadet ei tohi käsitleda olmejäätmena. Selle asemel
tuleb see anda elektrija elektroonikaseadmete ümbertöötlemiseks üle
vastavasse kogumispunkti. Utiliseerimine peab toimuma vastavalt kehtivatele
jäätmekäitluse keskkonnanõuetele. Selle seadme töötlemise, taastamise ja
taaskäitlemise kohta üksikasjaliku teabe saamiseks võtke ühendust oma
kompetentse kohaliku valitsusasutuse, olmejäätmete kogumisteenistuse või
kauplusega, kust te seadme ostsite.
Vastavusdeklaratsioon EÜ
• See pliidiplaat sobib kokkupuutumiseks toiduainetega ja vastab EMÜ (EÜ)
regulatsiooniga nr 1935/2004.
• Seadmed on nähtud ette ainult toiduvalmistamisseadmetena kasutamiseks.
Seadme sellest erinevat kasutamist (näiteks ruumide kütmiseks) loetakse
ebasobivaks kasutamiseks ja see on potentsiaalselt ohtlik.
• Seadmed on töötatud välja, ehitatud ja müüdud kooskõlas
• „Madalpingedirektiivi“ 2006/95/EÜ (mis vahetas välja direktiivi 73/23/EMÜ
ja selle hilisemad muudatused) turvaeesmärkidega;
• „Elektromagnetilise ühilduvuse“ direktiivi 2004/108/EÜ ohutusnõuetega.
KLAASKERAAMILISE PLIIDI PUHASTAMINE JA HOOLDAMINE
Puhastage pliidiplaat, kui see on jahe, pärast iga kasutamist. See hoiab ära
mustuse kogunemise ja muudab puhastamise lihtsamaks.
Tähtis: vältige kõrgsurvega vee või auruga puhastamise seadmete
kasutamist.
• Kasutage puhast lappi, imavaid paberkäterätte ja puhastusvedelikku või
spetsiaalset klaaskeraamiliste pindade puhastusvahendit.
• Eemaldage külge kõrbenud mustus spetsiaalse kraabitsa (kui on kaasas)
ja spetsiaalsete puhastustoodetega.
• Maha läinud toit tuleb puhastada ära enne, kui see klaaskeraamilisele
pinnale kinni kõrbeb.
• Toiduvalmistamise ajal üle keenud suure suhkrusisaldusega toit
(koorekompvek, puuviljamahl, moos jms) või suhkrupritsmed tuleb koheselt
kraabitsaga eemaldada.
• Ärge kasutage abrasiivseid tooteid, valgendeid, ahjude puhastusspreisid
ega pannide küürimisvahendeid.
Pliidipinda tuleb regulaarselt töödelda klaaskeraamiliste pliitide kaitsevahaga.
VEAOTSING
Pliidiplaat ei tööta
• Kas te järgisite juhtnuppudele vajutades kaasasoleva “Toote kirjelduslehe”
jaotises “Pliidiplaadi kasutamine” toodud juhiseid?
• Võimalik voolukatkestus?
• Kas kuivatasite pliidiplaadi pärast kasutamist hoolikalt ära?
1. Kui keeduala on valitud ja displeile ilmub „F“ või „ER“, mille järel on
number, võtke ühendust garantiiremonditeenindusega ja teavitage
neid sellest.
- Erandiks on siin kirje „F03“ või „ER03“, mis tähistab juhtnuppude ala
ebaõiget puhastamist.
- Probleemi lahendamiseks järgige klaaskeraamilise pliidi puhastamise ja
hooldamise peatükis antud juhiseid.
2. Kui pliit ei tööta pärast intensiivset kasutamist, on põhjuseks pliidi liiga
kõrge sisemine temperatuur. Oodake mõni minut, kuni pliit maha jahtub.
GARANTIIREMONDITEENINDUS
Enne garantiiremonditeenindusse pöördumist:
1. Proovige probleem iseseisvalt lahendada (vt „Veaotsing“).
2. Lülitage seade välja ja uuesti sisse, et näha, kas viga kordub.
Kui pärast eeltoodud kontrolle ei ole tõrge kadunud, pöörduge lähima
garantiiremonditeeninduse poole.
Palun andke: tõrke lühike kirjeldus,
• seadmete täpne tüüp ja mudel,
• teenindusnumber (number, mis asub nimiplaadil sõna „Service“ järel), mis
asub seadme all või toote kirjelduslehel.
• teie täielik postiaadress ja telefoninumber. Kõigi vajalike remontide
teostamiseks pöörduge palun garantiis mainitud ametliku
garantiiremonditeeninduse poole. Kui mingil põhjusel teostas seadme
remondi volitamata tehnik, küsige tehnikult alati tõendit teostatud töö kohta
ja nõudke originaal varuosade kasutamist. Nende juhiste eiramine võib
halvendada toote kvaliteeti ja ohutust.