Toshiba EXT203I-VED Kasutusjuhend

GARANTIIPIKENDUS I EESTI 12
EE
TEENUSE SOETAMINE
Teenuse soetamiseks võtke ühendust kohaliku volitatud teenusepakkuja või
Toshiba tugikeskusega, mis on avatud tööpäeviti 9.00 kuni 17.00 kohaliku aja
järgi, v.a riiklikud pühad. Uusimad kontaktandmed leiate järgmiselt veebilehelt:
toshiba-europe.com/asp-locator
Olge valmis mis tahes esinenud viga kirjeldama, et meie tugikeskuse töötajatel
oleks hõlpsam probleemi ja vastavaid asendusosi kindlaks teha.
Helistamisel tagage juurdepääs oma Toshiba süsteemile ning olge valmis
esitama seeria- ja mudelinumbrit, mille leiate oma Toshiba toote tagaküljelt.
Kui Toshiba tugikeskus tuvastab mis tahes riistvararikke, tuleb vastavad
seadmed hoolduskeskusse saata. Kui teie tootele kehtib transpordiga
garantiiteenus, korraldab Toshiba vigase seadme transpordi teie juurest,
parandab selle ja tagastab parandatud toote. Toshiba kannab selle käigus
kõik remondi-, transpordi- ja kindlustuskulud.
Toshiba ning tema volitatud edasimüüjad ja teenusepakkujad jätavad endale
õiguse nõuda enne teenusetaotluse heakskiitmist ostutõendit (nt makstud
ning kuupäeva sisaldav arve volitatud edasiüjalt), millel on kirjas mudel ja
seerianumber.
KLIENDI KOHUSTUSED
Enne oma toote tagastamist Toshiba volitatud teenusepakkujale seoses
garantiitaotlusega varundage kindlasti täielikult kõik oma Toshiba tootes
olevad andmed. Kustutage kõik konfidentsiaalsed, ärisaladuse alla kuuluvad
ja isiklikud andmed.
Toshiba ei vastuta mis tahes programmide, andmete või irdandmekandjate
kahjustuste või kao eest, samuti mis tahes programmide või andmete
taastamise või uuesti installimise eest.
Toshiba ei vastuta saamata jäänud tulu või muude kaasnevate kahjude,
andme- või tarkvarakao ega tarkvara uuesti konfigureerimise kulude eest.
OSAD JA MATERJALID
Toshiba remondib või asendab terve teenuseperioodi vältel toote või mis tahes
standardgarantiiga kaetud osad (v.a aku) omal valikul tasuta uute või taastatud
osade vastu. Akude garantii on piiratud aku omaduste tõttu 1 aastaga, välja
arvatud juhul, kui teie ostetud teenus hõlmab ka akuvahetuse teenust.
Üksikasjaliku kirjelduse leiate jaotisest „Täiendavad teenusevalikud”.
Mis tahes selle teenuse raames remonditud või vahetatud tootele või osale
kehtib garantii järelejäänud garantiiperioodi või kolme kuu vältel sõltuvalt
sellest, kumb on pikem. Kõik garantii alusel asendatud tooted ja osad lähevad
Toshiba omandusse.
Kui vajalik on klaviatuuri vahetamine, vahetatakse see ainult ingliskeelse
klaviatuuri või teenuse osutamise asukohariigi keeles oleva klaviatuuri (kui see
on saadaval) vastu.
TEENUSE KIRJELDUS
See garantiipikendus võimaldab teil pikendada oma standardgarantiid
iendavaks ajaks, nagu on ostetud teenuse puhul kirjeldatud.
See teenus kehtib Toshiba sülearvutitele, kõik ühes arvutitele, pisisülearvutitele
ja tahvelarvutitele (edaspidi „tooted”). Toote ühilduvuse kohta lisateabe
saamiseks külastage järgmist aadressi:
toshiba.eu/services
Selle pikendatud garantiiperioodi vältel saate viia või saata oma defektse
Toshiba toote Toshiba volitatud teenusepakkujale ning kõik selle toote
parandamiseks vajalikud osad ja töö on teile tasuta, tagades seebi teie
investeeringu igakülgse kaitse.
Käesolevad tingimused kehtivad lisaks standardgarantii tingimustele ning on
lahkhelide korral ülimuslikud.
See teenus on saadaval ainult Euroopast ostetud toodetele.
See teenus ei mõjuta teie põhiseaduslikke õigusi.
REGISTREERIMINE JA TEENUSE AKTIVEERIMINE
Seda teenust on võimalik osta ainult 1 aasta jooksul pärast teie Toshiba toote
soetamist ja see tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast ostu. Teenuse
aktiveerimiseks peate registreerima toote järgmisel veebisaidil:
toshiba.eu/registration
Olge valmis sisestama registreerimiseks teavet antud teenuse, oma toote ja
kasutajaandmete kohta.
Pärast edukat registreerumist saate e-posti teel kinnituse ja saate teenuse
kasutusõiguse.
Teenus kehtib ainult sellele Toshiba tootele, mille jaoks see registreeriti.
KLIENDI VAHETATAVAD OSAD
ni hooldusosa ja tarvik on kujundatud nii, et kliendil oleks lihtne seda
eemaldada ja vahetada, ning selliseid osi nimetatakse kliendi vahetatavateks
osadeks. Kui tugiteenuse esindaja tuvastab kaugtõrkeotsingu ja -diagnostika
igus, et saate teha paranduse ise, saadab Toshiba teile nii hooldusosa kui
ka vahetustoimingut kirjeldava dokumentatsiooni. Kui Toshiba nõuab seda,
tuleb originaalosa Toshibale tagastada. See toimub Toshiba kulul.
KEHTIVUS RIIGITI
Kui ostsite Euroopa garantiipikenduse, on see teenus saadaval kõigis Euroopa
riikides, kus Toshibal on volitatud teenusepakkujad.
Kui ostsite rahvusvahelise garantiipikenduse, on see saadaval kõigis maailma
riikides, kus Toshibal on volitatud teenusepakkujad.
TOSHIBA GARANTIIPIKENDUS
GARANTIIPIKENDUS EESTI 2
GARANTIIPIKENDUS I EESTI 13
EE
TEENUSE PIIRANGUD
See teenus hõlmab ainult osi ja tööd ega laiene defektidele ega tõrgetele, mis
on tingitud välistest põhjustest, juhuslikest kahjustustest, valest kasutamisest,
transpordist, kulumisest, viirustest, mitte-Toshiba komponentide või tarkvara
kasutamisest, modifitseerimisest, kohandamisest, valest paigaldamisest,
valest hooldusest, tarkvara parandustest või hooletusest.
See teenus ei laiene tarkvarale. Kui toote remont on seotud põhjustega,
mida see teenus ei hõlma, jätab Toshiba endale õiguse nõuda teilt osade
maksumuse ning töö- ja muud kulud.
See teenus ja standardgarantii kaotavad kehtivuse juhul, kui toote või
komponendi rikke on põhjustanud Toshiba volitatud edasimüüjast või volitatud
teenusepakkujast erineva isiku teostatud teenindus, hooldus või remont, või
juhul, kui toote või komponendi silte/seerianumbreid on modifitseeritud või
need on loetamatuks muudetud.
See teenus ei hõlma tarvikuid, välja arvatud juhul, kui teie ostetud teenus
kohaldub ka Toshiba dokkimisseadmetele. Sellisel juhul vaadake lisatingimusi
jaotisest „Täiendavad teenusevalikud”. Mis tahes rikke korral võtke ühendust
Toshiba kohaliku edasimüüjaga.
Toshiba jätab endale õiguse sõlmida teenuse pakkumiseks all-leping Toshiba
volitatud teenusepakkujaga.
Standardgarantii välistused kehtivad ka sellele garantiipikendusele. Lisateavet
garantii välistuste kohta leiate oma tootega kaasas olnud standardgarantii
tingimustest.
TÄIENDAVAD TEENUSEVALIKUD
Kui teil on õigus kasutada üht või mitut järgmist täiendavat teenusevalikut,
kehtivad järgmised tingimused.
a) Kõvaketta alleshoidmine
Olenevalt garantiipikenduse, mille alusel ostsite kõvaketta alleshoidmise
teenusevaliku, kestusest on teil õigus vigane kõvaketas alles hoida, kui see
tuleb hooldusperioodi vältel asendada. Kõvaketasäb teie omandusse, kuid
sellele ei kehti edaspidine tugi. Kõik muud tooted ja komponendid ning garantii
alusel vahetatud kõvakettad jäävad Toshiba omandusse.
Kui kõvakettale peaks rakenduma toote tagasikutsumine, siis see teenus
kõvaketast enam ei hõlma ja see tuleb Toshibale tagastada.
b) Akuvahetuse teenus
Olenevalt garantiipikenduse, mille alusel ostsite akuvahetuse teenusevaliku,
kestusest pikendatakse teie aku garantiid. Selle aja jooksul on teil õigus
esitada üks akuvahetuse taotlus pärast aku standardse garantiiaja lõppemist.
See teenus kehtib üksnes juhul, kui aku maht on väiksem kui 50%. Enne
teenusetaotluse esitamist peate alla laadima, installima jaivitama Toshiba
diagnostikatööriista, et teha kindlaks aku järeleänud maht.
Toshiba volitatud teenusepakkuja on kohustatud kontrollima teie toote
kättesaamisel järelejäänud akumahtu. Kui volitatud teenusepakkuja tuvastab,
et aku maht on suurem kui 50%, on volitatud teenusepakkujal õigus teha teile
osade, töö ja kulude kohta hinnapakkumine.
c) Toshiba dokkimisseadmed
Olenevalt garantiipikenduse, mille alusel ostsite dokkimisseadme
teenusevaliku, kestusest pikendatakse teie dokkimisseadme garantiid.
Kui väidate, et dokkimisseade on vigane, saadetakse teile uute toodetega
jõudluselt samaväärne uus või remonditud dokkimisseade. Kui Toshiba nõuab
seda, tuleb defektne dokkimisseade Toshiba kulul Toshibale tagastada. Kui
defektset dokkimisseadet ei tagastata viieteistkümne (15) tööpäeva jooksul
alates uue või taastatud dokkimisseadme kättesaamisest, esitatakse teile
arve asendatud dokkimisseadme jaemüügiväärtusega.
/