GARANTIIPIKENDUS I EESTI 12
EE
TEENUSE SOETAMINE
Teenuse soetamiseks võtke ühendust kohaliku volitatud teenusepakkuja või
Toshiba tugikeskusega, mis on avatud tööpäeviti 9.00 kuni 17.00 kohaliku aja
järgi, v.a riiklikud pühad. Uusimad kontaktandmed leiate järgmiselt veebilehelt:
toshiba-europe.com/asp-locator
Olge valmis mis tahes esinenud viga kirjeldama, et meie tugikeskuse töötajatel
oleks hõlpsam probleemi ja vastavaid asendusosi kindlaks teha.
Helistamisel tagage juurdepääs oma Toshiba süsteemile ning olge valmis
esitama seeria- ja mudelinumbrit, mille leiate oma Toshiba toote tagaküljelt.
Kui Toshiba tugikeskus tuvastab mis tahes riistvararikke, tuleb vastavad
seadmed hoolduskeskusse saata. Kui teie tootele kehtib transpordiga
garantiiteenus, korraldab Toshiba vigase seadme transpordi teie juurest,
parandab selle ja tagastab parandatud toote. Toshiba kannab selle käigus
kõik remondi-, transpordi- ja kindlustuskulud.
Toshiba ning tema volitatud edasimüüjad ja teenusepakkujad jätavad endale
õiguse nõuda enne teenusetaotluse heakskiitmist ostutõendit (nt makstud
ning kuupäeva sisaldav arve volitatud edasimüüjalt), millel on kirjas mudel ja
seerianumber.
KLIENDI KOHUSTUSED
Enne oma toote tagastamist Toshiba volitatud teenusepakkujale seoses
garantiitaotlusega varundage kindlasti täielikult kõik oma Toshiba tootes
olevad andmed. Kustutage kõik konfidentsiaalsed, ärisaladuse alla kuuluvad
ja isiklikud andmed.
Toshiba ei vastuta mis tahes programmide, andmete või irdandmekandjate
kahjustuste või kao eest, samuti mis tahes programmide või andmete
taastamise või uuesti installimise eest.
Toshiba ei vastuta saamata jäänud tulu või muude kaasnevate kahjude,
andme- või tarkvarakao ega tarkvara uuesti konfigureerimise kulude eest.
OSAD JA MATERJALID
Toshiba remondib või asendab terve teenuseperioodi vältel toote või mis tahes
standardgarantiiga kaetud osad (v.a aku) omal valikul tasuta uute või taastatud
osade vastu. Akude garantii on piiratud aku omaduste tõttu 1 aastaga, välja
arvatud juhul, kui teie ostetud teenus hõlmab ka akuvahetuse teenust.
Üksikasjaliku kirjelduse leiate jaotisest „Täiendavad teenusevalikud”.
Mis tahes selle teenuse raames remonditud või vahetatud tootele või osale
kehtib garantii järelejäänud garantiiperioodi või kolme kuu vältel sõltuvalt
sellest, kumb on pikem. Kõik garantii alusel asendatud tooted ja osad lähevad
Toshiba omandusse.
Kui vajalik on klaviatuuri vahetamine, vahetatakse see ainult ingliskeelse
klaviatuuri või teenuse osutamise asukohariigi keeles oleva klaviatuuri (kui see
on saadaval) vastu.
TEENUSE KIRJELDUS
See garantiipikendus võimaldab teil pikendada oma standardgarantiid
täiendavaks ajaks, nagu on ostetud teenuse puhul kirjeldatud.
See teenus kehtib Toshiba sülearvutitele, kõik ühes arvutitele, pisisülearvutitele
ja tahvelarvutitele (edaspidi „tooted”). Toote ühilduvuse kohta lisateabe
saamiseks külastage järgmist aadressi:
toshiba.eu/services
Selle pikendatud garantiiperioodi vältel saate viia või saata oma defektse
Toshiba toote Toshiba volitatud teenusepakkujale ning kõik selle toote
parandamiseks vajalikud osad ja töö on teile tasuta, tagades seeläbi teie
investeeringu igakülgse kaitse.
Käesolevad tingimused kehtivad lisaks standardgarantii tingimustele ning on
lahkhelide korral ülimuslikud.
See teenus on saadaval ainult Euroopast ostetud toodetele.
See teenus ei mõjuta teie põhiseaduslikke õigusi.
REGISTREERIMINE JA TEENUSE AKTIVEERIMINE
Seda teenust on võimalik osta ainult 1 aasta jooksul pärast teie Toshiba toote
soetamist ja see tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast ostu. Teenuse
aktiveerimiseks peate registreerima toote järgmisel veebisaidil:
toshiba.eu/registration
Olge valmis sisestama registreerimiseks teavet antud teenuse, oma toote ja
kasutajaandmete kohta.
Pärast edukat registreerumist saate e-posti teel kinnituse ja saate teenuse
kasutusõiguse.
Teenus kehtib ainult sellele Toshiba tootele, mille jaoks see registreeriti.
KLIENDI VAHETATAVAD OSAD
Mõni hooldusosa ja tarvik on kujundatud nii, et kliendil oleks lihtne seda
eemaldada ja vahetada, ning selliseid osi nimetatakse kliendi vahetatavateks
osadeks. Kui tugiteenuse esindaja tuvastab kaugtõrkeotsingu ja -diagnostika
käigus, et saate teha paranduse ise, saadab Toshiba teile nii hooldusosa kui
ka vahetustoimingut kirjeldava dokumentatsiooni. Kui Toshiba nõuab seda,
tuleb originaalosa Toshibale tagastada. See toimub Toshiba kulul.
KEHTIVUS RIIGITI
Kui ostsite Euroopa garantiipikenduse, on see teenus saadaval kõigis Euroopa
riikides, kus Toshibal on volitatud teenusepakkujad.
Kui ostsite rahvusvahelise garantiipikenduse, on see saadaval kõigis maailma
riikides, kus Toshibal on volitatud teenusepakkujad.
TOSHIBA GARANTIIPIKENDUS
GARANTIIPIKENDUS EESTI 2