28
KESKKONNAKAITSE
1. Pakend
• Pakkematerjal on 100% taaskasutatud, mida kinnitab
ümbertöötlemissümbol
.
2. Tooted
Antud seade on märgistatud vastavalt Euroopa elektri- ja
elektroonikaseadmete jäätmete direktiivile 2012/19/EÜ. Tagades seadme
korrektse utiliseerimise, aitate hoida ära potentsiaalseid negatiivseid
mõjusid keskkonnale ja inimeste tervisele.
Tootel või tootega kaasas olevatel dokumentidel olev sümbol
näitab,
et seadet ei tohi käsitleda olmejäätmena. Selle asemel tuleb see anda
elektrija elektroonikaseadmete ümbertöötlemiseks üle vastavasse
kogumispunkti. Utiliseerimine peab toimuma vastavalt kehtivatele
jäätmekäitluse keskkonnanõuetele. Selle seadme töötlemise, taastamise
ja taaskäitlemise kohta üksikasjaliku teabe saamiseks võtke ühendust oma
kompetentse kohaliku valitsusasutuse, olmejäätmete kogumisteenistuse
või kauplusega, kust te seadme ostsite.
Vastavusdeklaratsioon EÜ
• See pliidiplaat sobib kokkupuutumiseks toiduainetega ja vastab EMÜ
(EÜ) regulatsiooniga nr 1935/2004.
• Seadmed on nähtud ette ainult toiduvalmistamisseadmetena
kasutamiseks. Seadme sellest erinevat kasutamist (näiteks ruumide
kütmiseks) loetakse ebasobivaks kasutamiseks ja see on potentsiaalselt
ohtlik.
• Seadmed on töötatud välja, ehitatud ja müüdud kooskõlas,
• „Madalpingedirektiivi“ 2006/95/EÜ (mis vahetas välja direktiivi 73/23/
EMÜ ja selle hilisemad muudatused) turvaeesmärkidega;
• „Elektromagnetilise ühilduvuse“ direktiivi 2004/108/EÜ ohutusnõuetega.
KLAASKERAAMILISE PLIIDI PUHASTAMINE JA HOOLDAMINE
Puhastage pliidiplaat, kui see on jahe, pärast iga kasutamist. See hoiab
ära mustuse kogunemise ja muudab puhastamise lihtsamaks.
Tähtis: vältige kõrgsurvega vee või auruga puhastamise seadmete
kasutamist.
• Kasutage puhast lappi, imavaid paberkäterätte ja puhastusvedelikku või
spetsiaalset klaaskeraamiliste pindade puhastusvahendit.
• Eemaldage külge kõrbenud mustus spetsiaalse kraabitsa (kui on
kaasas) ja spetsiaalsete puhastustoodetega.
• Maha läinud toit tuleb puhastada ära enne, kui see klaaskeraamilisele
pinnale kinni kõrbeb.
• Toiduvalmistamise ajal üle keenud suure suhkrusisaldusega toit
(koorekompvek, puuviljamahl, moos jms) või suhkrupritsmed tuleb
koheselt kraabitsaga eemaldada.
• Ärge kasutage abrasiivseid tooteid, valgendeid, ahjude puhastusspreisid
ega pannide küürimisvahendeid.
Pliidipinda tuleb regulaarselt töödelda klaaskeraamiliste pliitide
kaitsevahaga.
VEAOTSING
Pliidiplaat ei tööta
• Kas te järgisite juhtnuppudele vajutades kaasasoleva “Toote
kirjelduslehe” jaotises “Pliidiplaadi kasutamine” toodud juhiseid?
• Võimalik voolukatkestus?
• Kas kuivatasite pliidiplaadi pärast kasutamist hoolikalt ära?
1. Kui keeduala on valitud ja displeile ilmub „F“ või „ER“, mille järel on
number, võtke ühendust garantiiremonditeenindusega ja teavitage
neid sellest.
- Erandiks on siin kirje „F03“ või „ER03“, mis tähistab juhtnuppude
ala ebaõiget puhastamist.
- Probleemi lahendamiseks järgige klaaskeraamilise pliidi puhastamise
ja hooldamise peatükis antud juhiseid.
2. Kui pliit ei tööta pärast intensiivset kasutamist, on põhjuseks pliidi liiga
kõrge sisemine temperatuur. Oodake mõni minut, kuni pliit maha jahtub.
GARANTIIREMONDITEENINDUS
Enne garantiiremonditeenindusse pöördumist
1. Proovige probleem iseseisvalt lahendada (vt „Veaotsing“).
2. Lülitage seade välja ja uuesti sisse, et näha, kas viga kordub.
Kui pärast eeltoodud kontrolle ei ole tõrge kadunud, pöörduge lähima
garantiiremonditeeninduse poole.
Palun andke: tõrke lühike kirjeldus,
• seadmete täpne tüüp ja mudel,
• teenindusnumber (number, mis asub nimiplaadil sõna „Service“ järel),
mis asub seadme all või toote kirjelduslehel,
• teie täielik postiaadress ja telefoninumber.
Kõigi vajalike remontide teostamiseks pöörduge palun garantiis mainitud
ametliku garantiiremonditeeninduse poole.
Kui mingil põhjusel teostas seadme remondi volitamata tehnik, küsige
tehnikult alati tõendit teostatud töö kohta ja nõudke originaal varuosade
kasutamist.
Nende juhiste eiramine võib halvendada toote kvaliteeti ja ohutust.