Shimano BR-C6060-F Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual
(Estonian)
DM-HRB001-10
Edasimüüja juhend
BR-C6050-F
BR-C6060-F
BR-C6000
BR-C3000
BR-C3010
BR-IM81
BR-IM86
BR-IM31
BR-IM35
BL-C6000
BL-C6010
BL-IM60-A
Rummu rullikpidur
2
SISUKORD
OLULINE MÄRKUS ....................................................................................... 4
OHUTUSE TAGAMINE .................................................................................. 5
PAIGALDAMINE ......................................................................................... 10
Kasutatavate tööriistade loend ................................................................................................................. 10
Heebli paigaldamine .................................................................................................................................. 11
INTER M piduri paigaldamine rummule ...................................................................................................11
Rummu paigaldamine raamile ..................................................................................................................12
Piduritrossi paigaldamine ..........................................................................................................................16
REGULEERIMINE ........................................................................................ 23
Piduritrossi reguleerimine .........................................................................................................................23
HOOLDUS .................................................................................................. 26
Kasuta määret ............................................................................................................................................26
3
DM-ühilduvate mudelite loend
Osad / seeriad INTER-8 INTER-7 INTER-5 INTER-3
Sisemine rummu
ülekanne
SG-C6010-8R
SG-C6000-8R
SG-C3000-7R
SG-5R30
SG-5R35
SG-3R40
Piduriheebel
BL-C6010
BL-IM60-A
BL-IM45
BL-IM65
BL-IM60
BL-C6000
Rummu rullikpidur
BR-C3000
BR-C3010
BR-C6000
BR-C6050-F
BR-C6060-F
BR-IM31
BR-IM35
BR-IM81
BR-IM86
Piduritross
4
OLULINE MÄRKUS
OLULINE MÄRKUS
See edasimüüja juhend on mõeldud eelkõige professionaalsetele jalgrattamehaanikutele.
Kasutajad, kes ei ole läbinud jalgrataste kokkupanekut puudutavat koolitust, ei tohiks proovida ise edasimüüja juhendi abil komponente
paigaldada. Kui mõni juhendi osa jääb arusaamatuks, jäta paigaldamine pooleli. Selle asemel võta abi saamiseks ühendust ostukohaga või
kohaliku jalgratta edasimüüjaga.
Loe kindlasti kõiki selle tootega kaasasolevaid kasutusjuhendeid.
Ära demonteeri ega muuda toodet rohkem, kui on kirjeldatud edasimüüja juhendis.
Kõik kasutusjuhendid ja tehnilised dokumendid leiad veebis aadressilt https://si.shimano.com.
Ilma internetita kasutajad, palun võtke SHIMANO edasimüüjaga või mistahes SHIMANO esindusega, et saada kasutusjuhendi paberkandjal
koopia.
Palun järgi oma edasimüügiga tegeleva ettevõtte asukohaks oleva riigi, osariigi või piirkonna asjakohaseid reegleid.
Ohutuse tagamiseks loe kindlasti enne kasutamist põhjalikult käesolevat edasimüüja juhendit ja järgi seda korrektseks
kasutamiseks.
Enese vigastamise ja seadmete ning keskkonna füüsilise kahju vältimiseks tuleb alati järgida järgmisi juhiseid.
Juhised on klassifitseeritud vastavalt ohu või kahjustuse astmele, mis võib esineda toote ebasihipärasel kasutamisel.
OHT!
Juhiste eiramine põhjustab surma või tõsiseid vigastusi.
HOIATUS!
Juhiste eiramine võib põhjustada surma või tõsiseid vigastusi.
ETTEVAATUST!
Juhiste eiramine võib põhjustada kehavigastusi või füüsilist kahju seadmele ja keskkonnale.
5
OHUTUSE TAGAMINE
HOIATUS!
Komponentide paigaldamisel järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud juhiseid.
Soovitatav on kasutada ainult ehtsaid SHIMANO varuosi. Kui detailid, nagu poldid ja mutrid, tulevad lahti või saavad kahjustada, võib jalgratas
kukkuda ootamatult ümber ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Kui reguleerimisi ei tehta korrektselt, võivad esineda probleemid ja jalgratas kukkuda ootamatult ümber ning tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Hooldustööde tegemise ajal, näiteks detaile vahetades, kanna silmade kaitsmiseks kaitse- või turvaprille.
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
Iga jalgratta pidurisüsteem võib sõltuvalt mudelist käituda mõnevõrra erinevalt. Seetõttu õpi tundma oma jalgrattale sobivat pidurdustehnikat
(muu hulgas surve piduriheeblile ja jalgratta juhtimisomadused) ning juhtimist. Sinu jalgratta pidurisüsteemi vale kasutamine võib põhjustada
kontrolli kaotamist või tõsiste vigastustega õnnetuse. Õige töötamise jaoks pea nõu professionaalse jalgrataste edasimüüjaga või loe jalgratta
kasutusjuhendit. Oluline on harjutada sõitmist, pidurdustehnikat jms.
SHIMANO eesmist INTER M piduri põhiosa ja rummu tuleb kasutada komplektina (välja arvatud BR-C6050-F/BR-C6060-F). SHIMANO eesmise
INTER M piduri rummul on sisseehitatud jõumodulaator. See süsteem kontrollib pidurdusjõudu, et kui pidurdusjõud ulatub määratud
väärtuseni ei rakendataks liigset jõudu. Kui eesmisi pidureid rakendatakse liiga tugevasti ja rumm ei ole varustatud jõumodulaatoriga, või kui
rumm ja pidur on varustatud jõumodulaatoriga, kuid kogumass ei vasta soovitatud massile, võib jooks lukustuda ja jalgratas kukkuda
ettepoole, põhjustades tõsiseid vigastusi.
Jõumodulaatori BR-C6050-F/BR-C6060-F lubatud kogumassi vahemik (jalgratas + sõitja + pagas).
Mudeli nimi Rehvi välisläbimõõt (mm) Lubatud kogumassi vahemik (kg)
BR-C6050-F 660-712 70-100
BR-C6060-F 660-712 100-130
Kui kogumass on lubatud vahemikust väljas, võib kontrollitud pidurdusjõud olla liiga tugev või liiga nõrk.
Kasuta jõumodulaatorit BR-C6050-F/BR-C6060-F lubatud kogumassi vahemikus.
Ära kunagi pinguta sisetrossi kinnituspolti, kui see on jalgrattale kinnitatud. See võib põhjustada sisetrossi kinnituspoldi lahti tulemist.
< Ees >
< Taga >
Kui kasutad rummu rullpidureid koos amortisaatorkahviga, tuleb kasutatavat kahvlit valida eriti hoolikalt. Palun võta ühendust müügikohaga
või jalgratta tootjaga. Kui valitakse vale amortisaatori kahvel, võib see takistada amortisaatori kahvli õiget töötamist tänu ülekuumenemisele
pidurdamise ajal või kahvli ebapiisavat tugevust, mis võib omakorda põhjustada õnnetuse.
OHUTUSE TAGAMINE
6
OHUTUSE TAGAMINE
Piduriheeblid on varustatud režiimivahetusmehhanismiga, mis teeb need ühilduvaks konsoolpiduritega ja rullikpiduritega või
jõumodulaatoriga varustatud V-BRAKE. (BL-C6010 / BL-IM60 ühildub jõumodulaatoriga rullikpiduritega ja V-BRAKE piduritega. Arvesta, et see
ei ühildu konsoolpiduritega.)
Kui valitud on vale režiim, võib see põhjustada üleliigset või liiga vähest pidurdusjõudu, mis omakorda võib põhjustada ohtlikke õnnetusi.
Jälgi, et valid režiimi vastavalt allolevast tabelist leitavatele juhistele.
Režiimi asend Sobivad pidurid
C: Režiimi asend, mis on ühilduv
konsoolpiduritega
R: Režiimi asend, mis on ühilduv rullikpiduritega
C R
V
V
C R
CAsend R
Konsoolpidurid
Rullikpidurid
BL-C6010 / BL-IM60 korral
R : Režiimi asend, mis on ühilduv
rullikpiduritega
V
R
Asend R
Rullikpidurid
V: Režiimi asend, mis on ühilduv
jõumodulaatoriga V-BRAKE piduritega
C R
V
V
C R
Asend V
Jõumodulaatoriga V-BRAKE
pidurid
Kasuta piduriheebleid koos režiimivahetusmehhanismiga ülalpool antud kombinatsioonides.
Komponentide paigaldamisel järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud juhiseid. Soovitatav on kasutada ainult ehtsaid SHIMANO varuosi. Kui
detailid, nagu poldid ja mutrid, tulevad lahti või saavad kahjustada, võib jalgratas kukkuda ootamatult ümber ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Enne jalgrattaga sõitmist veendu, et eesmised ja tagumised pidurid töötaksid korrektselt.
Kui teepind on märg, satuvad rehvid kergelt libisemisse. Kui rehvid libisevad, võid sa jalgrattalt kukkuda. Selle vältimiseks vähenda oma kiirust
ning pidurda varakult ja sujuvalt.
Enne jalgrattaga sõitmist veendu, et kõik jooksud oleksid kindlalt kinnitatud. Kui jooksud on kinnitatud liiga nõrgalt, võivad need jalgratta
küljest lahti tulla ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Pärast edasimüüja juhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks vaatamiseks kindlas kohas.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui kinnitad piduriõlga raamile, veendu, et kasutaksid piduriõla klambrit, mis sobib sidevarda suurusega, ning kinnita need klambri kruvi ja
klambri mutrit kasutades õige kinnitusmomendini.
Kasuta klambri mutri jaoks nailonist sisetükiga lukustusmutrit (iselukustuv mutter). Klambri kruvi, klambri mutri ja piduriõla klambri jaoks on
soovitatav kasutada standardseid SHIMANO osi.
Kui klambri mutter tuleb piduriõla küljest lahti või klambri kruvi või piduriõla klamber saavad kahjustada, siis võib piduriõlg hakata sidevardal
keerlema ja põhjustada juhtraua äkilist võpatamist või võib jalgratta jooks lukustuda ning jalgratas seeläbi ümber kukkuda ja põhjustada
tõsiseid vigastusi.
Olenevalt tootest võib sobiva jooksu rehvi läbimõõt erineda. Kontrolli kindlasti sobivat suurust.
Kui kasutada mittesobivat suurust, võivad jooksud lukustuda ja sa võid kaotada tasakaalu ning jalgrattalt maha kukkuda.
7
OHUTUSE TAGAMINE
ETTEVAATUST!
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
Kui pidurite kasutamise ajal esineb mõni alljärgnevast, peata koheselt sõitmine ja palu müüjal teostada kontrollimised ja remonttööd.
1) Pidurite kasutamise ajal esineb ebatavaline heli
2) Pidurdusjõud on ebatavaliselt suur
3) Kui pidurdusjõud on ebanormaalselt nõrk
Kui toimuvad 1) ja 2), võib põhjuseks olla pidurimäärde puudumine, seega paluge ostukohal määrida mehhanismi spetsiaalse rullikpiduri
määrdega.
Kui BR-C6050-F/BR-C6060-F kasutades toimuvad 2) või 3), võib jõumodulaatoris olla rike. Lase see ostukohas üle kontrollida/parandada.
Kui pidureid kasutatakse sagedasti, võib piduri ümbrus muutuda kuumaks. Ära puuduta
piduri ümbrust vähemalt 30 minuti jooksul pärast jalgrattaga sõitmist.
Väldi pikkadel laskumistel piduri pidevat rakendamist, sest see muudab SHIMANO INTER M pidurisüsteemi sisemised piduri osad väga kuumaks
ning see võib muuta piduri toimimise nõrgemaks. See võib põhjustada ka piduris oleva pidurimäärde vähenemise ning see võib viia selliste
probleemideni, nagu ebanormaalne äkiline pidurdamine.
Eesmist INTER M pidurisüsteemi tuleks paigaldada ainult 26" või suurema jalgratta vasakule poolele. Kui seda kasutatakse jalgrattal, mis on
väiksem kui 26", võib pidurdusjõud olla liiga suur ning see võib põhjustada õnnetusi.
SHIMANO eesmise INTER M pidurite maksimaalse suutlikkuse tagamiseks kasuta kindlasti komplektina SHIMANO piduritrosse ja piduriheebleid.
(https://productinfo.shimano.com/lineupchart.html) (Sisetrossi liikumine piduriheebli vajutamise ajal peab olema 21,5 mm (kui kasutatakse
BL-C6010) / 16,5 mm (kui kasutatakse BL-C6000 / BL-IM60 / BL-IM65 / BL-IM45) või rohkem. Kui see on vähem kui 21,5 mm / 16,5 mm, kannatab
selle tõttu pidurite töövõime ning pidurid võivad lakata töötamast.)
Kui piduritross läheb rooste, mõjutab see pidurite töövõimet. Kui see juhtub, asenda piduritross algupärase SHIMANO piduritrossiga ning
kontrolli uuesti pidurite töövõimet.
Piduriseadet ja esirummu ei tohiks kunagi demonteerida. Kui neid demonteerida, ei tööta nad enam korralikult.
BR-C6050-F/BR-C6060-F jõumodulaator on ehitatud piduri põhiosa sisse, nii et rummu õhiosas ei ole jõumodulaatorit vaja. Siiski on selle
paigaldamiseks vaja spetsiaalset esikahvlit.
MÄRKUS
Kasuta 3x või 4x kodara ladumisega jooksu. Ei saa kasutada radiaalse kodarate ladumisega jooksudega. Vastasel juhul võivad kodarad või jooks
kahjustuda või tekib pidurdamisel müra.
INTER M pidur erineb tavapärastest rihmaga piduritest nii, et piduritrumli sisemus on täidetud määrdega, mis põhjustab rehvi tavapärasest
veidi raskema pöörlemise. (Eriti külma ilma korral.)
Kui sa rakendad jalgratta seismise ajal tugevasti INTER M pidureid ja raputad jooksu, siis sa märkad kindlasti, et pidurites on sees väike lõtk.
See on tavapärane ja ei põhjusta sõitmise ajal mingeid probleeme.
Ala piduri ümber
8
OHUTUSE TAGAMINE
Põhiosade lõtvuse kontrollimiseks haara juhtraua keskosast ja ühest esihargist, nagu
näidatud joonisel, ning seejärel liiguta põhiosi taha-ette suunaliselt joonisel näidatud
noolte järgi. Kuna pidurites on väike lõtvus kui sa vajutad täielikult pidureid ja raputad
ratast nagu kirjeldatud ülal, siis võib see muuta põhiosade lõtvuse kontrollimise
raskemaks.
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvenemisele.
Tegelik toode võib joonisel olevast tootest erineda, sest selle juhendi peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise
protseduure.
PAIGALDAMINE
10
PAIGALDAMINE
Kasutatavate tööriistade loend
PAIGALDAMINE
Kasutatavate tööriistade loend
Paigaldamiseks, reguleerimiseks ja hooldamiseks on vaja järgmisi tööriistu.
Tööriist Tööriist Tööriist
Tellitav võti 17 mm mutrivõti Ristpeaga kruvikeeraja [#1]
10 mm mutrivõti 5 mm kuuskantvõti Ristpeaga kruvikeeraja
Režiimivahetus
1
Kasuta kruvi vabastamiseks ristpeaga
kruvikeerajat [#1].
2
C R
V
V
C R
CAsend R
Joonda režiimi asend asendiga CR.
11
PAIGALDAMINE
Heebli paigaldamine
Heebli paigaldamine
(C)
(A)
(a)
(B)
(a) ɸ 22,2 mm
(A) Klamberkruvi
(B) Käepide
(C) 5 mm kuuskantvõti
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
INTER M piduri paigaldamine rummule
(a)
(A)(C)
(B)
Kinnita rummu põhiosa (B) hammastus
INTER M piduri (A) hammastusega ja
pinguta seejärel ajutiselt piduriseadme
kinnitusmutter või kinnita täielikult
piduriseadme kinnitusseibiga.
(a) Kinnita hammastused.
(A) INTER M pidur
(B) Rummu põhiosa
(C) Piduriseadme kinnitusmutter /
piduriseadme kinnitusseib
TEHNILISED
SOOVITUSED
Piduri kinnitusmutter
Esipidur, BR-IM31-R/IM35 (taga)
Piduri kinnitusseib
BR-C3000-R/C3010-R/C6000-R (taga)
Piduri
kinnitusmutter
Piduri
kinnitusseib
12
PAIGALDAMINE
Rummu paigaldamine raamile
Rummu paigaldamine raamile
Tagapool
Rummu paigaldamine on ainult näiteks. Loe ka rummu kasutusjuhendit.
1
Aseta kett ketirattale ja seejärel sea
rummu võll (A) hargi otstele (B).
(A) Rummu võll
(B) Hargi otsad
2
Aseta rummu võlli paremale ja
vasakule poolele mittepöörlevad
seibid.
Sel ajal keera kassetiliitmikku (E) nii, et
mittepöörlevate seibide väljaulatuvad
osad sobituksid hargi otsa soontesse
(D). Kui see on tehtud, saab
kassetiliitmikku paigaldada nii, et see
on peaaegu paralleelne sidevardaga
(F).
(C) Mittepöörlev seib (vasakule
poolele)
(D) Hargi otsa soon
(E) Kassetiliitmik
(F) Sidevarras
(G) Mittepöörlev seib
(paremale poolele)
MÄRKUS
Kui paigaldad rummu teljele selliseid osi,
nagu porilaua vardad, paigalda need
joonisel näidatud järjekorras.
Kasuta mittepöörlevat seibi, mis sobitub
hargi otsa kujuga. Vasakul ja paremal
poolel kasutatakse erinevaid
mittepöörlevaid seibe.
Väljaulatuvad osad peaksid olema hargi
otsa poolel.
Paigalda mittepöörlevad seibid rummu
võlli mõlemale otsale nii, et väljaulatuvad
osad oleksid kindlalt hargi otsa soontes.
Hargi otsad
Mittepöörlev seib
Märgistus/värv
Suurus
Parem Vasak
Standard
5R/Kollane 5L/Pruun ϴ ≤ 20°
7R/Must 7L/Hall 20° ≤ ϴ ≤ 38°
Ümberpööratud 6R/Hõbedane 6L/Valge ϴ = 0°
Ümberpööratud
(täis ketikarp)
5R/Kollane 5L/Pruun ϴ = 0°
Vertikaalne 8R/Sinine 8L/Roheline ϴ = 60°-90°
Märkus: vertikaalne: v.a Coasteri konfiguratsioon
Jätkub järgneval leheküljel
(A)
(B)
(C)
(F)
(D)
(G)
(E)
Mittepöörlev
seib
Seib
Kübarmutter
Porilaua varras
Pakiraami varras
Märgis-
tus
ϴ
TEHNILISED
SOOVITUSED
13
PAIGALDAMINE
Rummu paigaldamine raamile
Jätkub järgneval leheküljel
3
Kinnita INTER M piduri piduriõlg
piduriõla klambrit (J) kasutades
sidevarda külge.
Seejärel kinnita ajutiselt klambri kruvi
(K) ja klambri mutter (I) neid kergelt
pingutades.
Veendu, et pidur oleks kindlalt
rummule kinnitatud, kasutades piduri
kinnitusmutrit või kinnitusseibi (H).
(H) Piduri kinnitusmutter / Piduri
kinnitusseib
(I) Klambri mutter
(J) Piduriõla klamber
(K) Klambri kruvi (M6×16 mm)
MÄRKUS
Kui rattamutritena kasutatakse otsmutreid,
kasuta raami, mille hargi ots oleks vähemalt
7 mm paksune.
4
Tõmba jooksu taha poole, et reguleerida keti pinget ja joondada jooks raami
keskjoonega.
5
Piduriseadme kinnitusmutri kasutamine
Kui oled ajutiselt kinnitanud tugevalt rattamutri, vabasta seda kergelt, seejärel pinguta
täielikult piduriseadme kinnitusmutter.
Piduriseadme kinnitusseibi kasutamine
Pinguta ajutiselt rattamutter.
Kinnitusmoment
20 - 25 Nm
6
(L)
Eemalda ketist lõtk ning kinnita jooks
rummumutriga (L) raamile.
(L) Rummumutter
Kinnitusmoment
30 - 45 Nm
MÄRKUS
Samuti kontrolli, et jooks oleks
rattamutriga kindlalt raamile kinnitatud.
(H)
(J)
(I)
(K)
14
PAIGALDAMINE
Rummu paigaldamine raamile
7
Kinnita piduriõlg (M) kindlalt
sidevardale (N), kasutades piduriõla
klambrit (O).
Veendu, et piduriõlg oleks piduriõla
klambriga kindlalt sidevardale
kinnitatud.
Kui see ei ole õigesti paigaldatud,
avaldab see mõju pidurite toimimisele.
(M) Piduriõlg
(N) Sidevarras
(O) Piduriõla klamber
Kinnitusmoment
2 - 3 Nm
MÄRKUS
Kui piduriõlal kasutatakse kinnitamisel
liigset jõudu, võib ratas tekitada müra ja
selle pööramine võib olla raskendatud.
Jälgi, et sa ei rakendaks paigaldamise ajal
liigset jõudu.
Kui paigaldad õlaklambrit, kinnita
klambri polt kindlalt, hoides samal ajal
klambri mutrit 10 mm mutrivõtmega.
Pärast piduriõla klambri paigaldamist
kontrolli, kas klambri polt ulatub klambri
mutri pinnast välja umbes 2–3 mm
(4 mm BR-IM31/35 korral).
(M)
(O)
(N)
TEHNILISED
SOOVITUSED
Piduriõlg
Klambri kruvi
(M6 × 16 mm)
Piduriõla klamber
Klambri
mutter
Umbes 2-3 mm
15
PAIGALDAMINE
Rummu paigaldamine raamile
Esipool
<Kiirvabastusega tüübile>
1
Veendu, et eesmine pidur (A) oleks
kindlalt piduri kinnitusmutriga (B)
rummule kinnitatud.
(a) Sälkudega (sälkudega külg on
ees.)
(A) Piduriseade
(B) Piduri kinnitusmutter
Kinnitusmoment
15 - 20 Nm
2
Kontrolli, et rummu võll (C) puutub
vastu dropouti tagakülge, ja et
piduriõla ots ulatub 11 mm või rohkem
esikahvli joodetud kronsteinist (D)
välja. Samuti kontrolli, et jooks oleks
kiirvabastusega või rattamutriga
kindlalt raamile kinnitatud.
Kui jooks ei ole korrektselt
paigaldatud võib see raamilt maha
tulla ja põhjustada sõitmise ajal
tõsiseid õnnetusi.
(b) Puudutab
(c) 11 mm või enam
(d) Kiirvabastusega tüübile: Kinnita
kiirvabastusheebel tugevalt.
(C) Rummu võll
(D) Pealejoodetud kronstein
Kiirvabastusheebli kinnitusmoment
5 - 7,5 Nm
<Mutriga tüübile>
(E)
(F)
(e)
Kontrolli, et esipiduri seadis (F) on
kindlalt rattamutriga (E) rummu
põhiosale kinnitatud.
(e) Ilma sälkudeta
(E) Rummumutter
(F) Piduriseade
Kinnitusmoment
20 - 25 Nm
(d)
(D)
(b)
(C)
(c)
(A)
(B)
(a)
Jätkub järgneval leheküljel
16
PAIGALDAMINE
Piduritrossi paigaldamine
Piduritrossi paigaldamine
Tagapool
1
Peale kontrollimist, et trossi
reguleerimise tapimutter (B) ja
reguleerimismutter (A) on täielikult
pingutatud, sisesta väline hoidmise
seadis (C) sisetrossi illustratsioonil
näidatud suunas.
(A) Reguleerimismutter
(B) Trossi reguleerimise tapimutter
(C) Välishoidik
2
Pärast seda, kui oled veendunud, et
sisetrossi kinnituspoldi (D) tagakülje
märgistusel on "R", lükka sisetross läbi
sisetrossi kinnituspoldi augu.
(a) Märgistus "R"
(D) Sisetrossi kinnituspolt
3
Aseta komponendid nagu näidatud
järgmisel joonisel ja kinnita sisetrossi
kinnitusmutter (E).
Kasuta (b) 99 mm TL-IM21 (F), et
pingutada sisetrossi kinnitusmutrit nii
nagu näidatud illustratsioonil.
(E) Sisetrossi kinnitusmutter
(F) TL-IM21
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
MÄRKUS
Kontrolli pärast pingutamist, kas
sisetrossi kinnitusmutri ja sisetrossi asend
on õige, nagu näidatud joonisel.
Ära kunagi pinguta sisetrossi
kinnituspolti, kui see on pidurile
kinnitatud. Sisetrossi kinnitusmutri ja
sisetrossi suunad muutuvad valeks, nagu
näidatud joonisel, mis võib põhjustada
sisetrossi mutri pidurite küljest lahti
tulemist.
(B)
(C)
(A)
(D)
(a)
(b)
(E)
(F)
Jätkub järgneval leheküljel
17
PAIGALDAMINE
Piduritrossi paigaldamine
4
Joonda sisetrossi kinnitusseibi punane
märgistus (H) nii, et see asetseks
kerimisseadme soone (G) suunas, ning
seejärel sisesta sisetrossi kinnituspolt
(I) ja lükka see nii sügavale
kerimisseadme soonde, kui see läheb.
(c) Sisesta sisetrossi kinnituspolt ja
vajuta see nii sügavale
kerimisseadme soonde, kui see
läheb.
(G) Kerimisseadme soon
(H) Sisetrossi kinnitusseibi punane
märgistus
(I) Sisetrossi kinnituspolt
5
Vea sisetross (J) piki kerimisseadme
soont (K).
(J) Sisemine tross
(K) Kerimisseadme soon
6
Sisesta välishoidik (M) altpoolt
piduriõla auku (L) ning libista see augu
alumise osani.
(L) Piduriõlg
(M) Välishoidik
7
Pärast seda, kui oled kontrollinud, kas
välishoidik (O) on sisestatud piduriõla
auku võimalikult sügavale, paigalda
otsakork (N).
Seejärel sea otsakork nii, et see ei
puutuks ribi ega kodaraid.
(N) Sisemise otsa kork
(O) Välishoidik
8
Keera trossi reguleerimise tapimutrit
(P), et pingutada sisetrossi.
(P) Trossi reguleerimise tapimutter
(G)
(H)
(I)
(c)
(K)
(J)
(M)
(L)
(N)
(O)
(P)
Jätkub järgneval leheküljel
18
PAIGALDAMINE
Piduritrossi paigaldamine
9
(d)(d)
(d) (d)
Pärast heebli vajutamist kontrolli, kas
kerimisseadmesse sisse surudes
paigaldatud sisetrossi kinnituspoldi
sisetrossi kinnitusseibi punased
märgised on illustratsioonil näidatud
õiges suunas.
(d) Punane
Kui ühendad trossi lahti, toimi vastupidises
järjekorras.
Esipool
1
(B)
(C)
(A)
Peale kontrollimist, et trossi
reguleerimise tapimutter (B) ja
reguleerimismutter (A) on täielikult
pingutatud, sisesta väline hoidmise
seadis (C) sisetrossi illustratsioonil
näidatud suunas.
(A) Reguleerimismutter
(B) Trossi reguleerimise tapimutter
(C) Välishoidik
2
(D)
(a)
Pärast seda, kui oled veendunud, et
sisetrossi kinnituspoldi (D) tagakülje
märgistusel on "F", lükka sisetross läbi
sisetrossi kinnituspoldi augu.
(a) Märgistus "F"
(D) Sisetrossi kinnituspolt
TEHNILISED
SOOVITUSED
Jätkub järgneval leheküljel
19
PAIGALDAMINE
Piduritrossi paigaldamine
3
Aseta komponendid nagu näidatud
järgmisel joonisel ja kinnita sisetrossi
kinnitusmutter (E).
Kasuta (b) 109 mm TL-IM21 (F), et
pingutada sisetrossi kinnitusmutrit nii
nagu näidatud illustratsioonil.
BR-IM86 korral kasuta (d) 101 mm.
(E) Sisetrossi kinnitusmutter
(F) TL-IM21
Kinnitusmoment
6 - 8 Nm
MÄRKUS
Kontrolli pärast pingutamist, kas
sisetrossi kinnitusmutri ja sisetrossi asend
on õige, nagu näidatud joonisel.
Ära kunagi pinguta sisetrossi
kinnituspolti, kui see on pidurile
kinnitatud. Sisetrossi kinnitusmutri ja
sisetrossi suunad muutuvad valeks, nagu
näidatud joonisel, mis võib põhjustada
sisetrossi mutri pidurite küljest lahti
tulemist.
4
(G)
(H)
(I)
Joonda sisetrossi kinnitusseibi punane
märgistus (H) nii, et see asetseks
kerimisseadme soone (G) suunas, ning
seejärel sisesta sisetrossi kinnituspolt
(I) ja lükka see nii sügavale
kerimisseadme soonde, kui see läheb.
(G) Kerimisseadme soon
(H) Sisetrossi kinnitusseibi punane
märgistus
(I) Sisetrossi kinnituspolt
5
(K)
(J)
Vea sisetross (K) piki kerimisseadme
soont (J).
(J) Kerimisseadme soon
(K) Sisemine tross
(b)
(E)
(F)
(c)
(d)
(E)
(F)
20
PAIGALDAMINE
Piduritrossi paigaldamine
6
Kinnita sisetross (M) üle trossihaagi (L).
(L) Trossi haak
(M) Sisemine tross
7
Sisesta välishoidik (O) altpoolt
piduriõla auku (N) ning libista see
augu alumise osani.
(N) Piduriõlg
(O) Välishoidik
8
Pärast seda, kui oled veendunud, et
välishoidik (Q) on sisestatud piduriõla
juhikpilusse nii kaugele kui võimalik,
paigalda sisemise otsa kork (P).
Seejärel sea otsakork nii, et see ei
puutuks ribi ega kodaraid.
(P) Sisemise otsa kork
(Q) Välishoidik
9
Keera trossi reguleerimise tapimutrit
(R), et pingutada sisetrossi.
(R) Trossi reguleerimise tapimutter
10
(e)
(e)
(e)
(e)
Pärast heebli vajutamist kontrolli, kas
kerimisseadmesse sisse surudes
paigaldatud sisetrossi kinnituspoldi
sisetrossi kinnitusseibi punased
märgised on illustratsioonil näidatud
õiges suunas.
(e) Punane
Piduritrossi paigaldamise saab lõpule viia
eelnevalt kirjeldatud protsessidega. Kui
ühendad trossi lahti, toimi vastupidises
järjekorras.
(M)
(L)
(O)
(N)
(P)
(Q)
(R)
TEHNILISED
SOOVITUSED
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27

Shimano BR-C6060-F Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual