Shimano ST-RX400 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual
(Estonian)
Edasimüüja juhend
MAANTEE MTB Rändamine
City Touring/
Comfort Bike
URBAN SPORT E-BIKE
HÜDRAULILINE KETASPIDUR/
DUAL CONTROL LEVER
GRX
ST-RX810
ST-RX810-LA
ST-RX600
ST-RX400
BR-RX810
BR-RX400
BL-RX810
BL-RX812
BL-RX600
DM-GADBR01-02
2
SISUKORD
SISUKORD ..................................................................................2
OLULINE MÄRKUS ..................................................................... 4
OHUTUSE TAGAMINE ................................................................5
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND ....................................13
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE ............................................15
Dual control heebli/piduriheebli paigaldamine ................................. 15
Alumise piduriheebli paigaldamine ....................................................17
Ketaspiduri rootori paigaldamine .......................................................18
Pidurisadula paigaldamine ..................................................................19
• Piduriklotside paigaldamine .................................................................................................. 19
• Raami külge paigaldamine .................................................................................................... 20
Pidurivooliku paigaldamine ................................................................33
• Vooliku lihtsa liitmissüsteemi ülevaade ................................................................................ 33
• Vooliku pikkuse kontrollimine .............................................................................................. 33
• Vooliku lõikamine .................................................................................................................. 34
• Vooliku ühendamine .............................................................................................................. 40
• Pidurivooliku paigaldamine alumisele piduriheeblile ......................................................... 43
Käiguvahetustrossi/sadulaposti trossi paigaldamine........................49
• Kasutatavad trossid ................................................................................................................ 49
• Sulundiga otsakorgi paigaldusasend .................................................................................... 50
• Väliskatte lõikamine ............................................................................................................... 51
• Käiguvahetuse sisetrossi/sadulaposti trossi läbi lükkamine ................................................. 52
REGULEERIMINE ......................................................................55
Ulatuse reguleerimine .........................................................................55
Tühivajutuse reguleerimine .................................................................56
HOOLDUS ................................................................................58
Piduriklotside vahetamine ...................................................................58
SHIMANO originaalmineraalõli vahetamine ......................................60
• Mineraalõli väljutamine ......................................................................................................... 60
3
• Mineraalõli lisamine ja õhutustamine .................................................................................. 63
Pidurivooliku vahetamine ...................................................................79
• Vooliku pikkuse kontrollimine ja vooliku lõikamine ........................................................... 79
• Heebli poolele ........................................................................................................................ 80
• Pidurisadula poolele ............................................................................................................... 82
Reguleerimine, kui kolvid ei tööta korralikult ...................................84
Andmeplaadi asendamine ...................................................................85
Kronsteini kaane tagasi paigaldamine ...............................................85
Põhiheebli toendi tagasi asetamine ...................................................87
Trossi katte asendamine ......................................................................89
Lahtiühendatud sisemise otsa tõmbamine (käiguvahetustross) ...... 90
SL trossijuhiku vahetamine .................................................................92
4
OLULINE MÄRKUS
OLULINE MÄRKUS
See edasimüüja juhend on mõeldud eelkõige professionaalsetele
jalgrattamehaanikutele.
Kasutajad, kes ei ole läbinud jalgrataste kokkupanemise koolitust, ei tohiks proovida ise
edasimüüja juhendi abil komponente paigaldada.
Kui mõni hooldusjuhendi osa jääb arusaamatuks, jäta paigaldamine pooleli. Selle asemel
võta abi saamiseks ühendust ostukohaga või jalgrataste edasimüüjaga.
Loe kindlasti kõiki selle tootega kaasas olnud kasutusjuhendeid.
Ära demonteeri ega muuda toodet rohkem, kui on kirjeldatud edasimüüja juhendis.
Kõik juhendid ja tehnilised dokumendid on kättesaadavad veebis aadressil
https://si.shimano.com.
Ilma internetita kasutajad, palun võtke SHIMANO edasimüüjaga või mistahes SHIMANO
esindusega, et saada kasutusjuhendi paberkandjal koopia.
Palun järgi oma edasimüügiga tegeleva ettevõtte asukohaks oleva riigi, osariigi või
piirkonna asjakohaseid reegleid.
Ohutuse tagamiseks loe kindlasti enne kasutamist põhjalikult käesolevat
edasimüüja juhendit ja järgi seda korrektseks kasutamiseks.
Enese vigastamise ja seadmete ning keskkonna füüsiliste kahjustuste vältimiseks tuleb alati
järgida järgnevaid juhiseid.
Juhised on liigitatud vastavalt toote ebasihipärasel kasutamisel esineda võiva ohu või
kahjustuse astmele.
OHT!
Juhiste eiramine põhjustab surma või tõsiseid vigastusi.
HOIATUS!
Juhiste eiramine võib põhjustada surma või tõsiseid vigastusi.
ETTEVAATUST!
Juhiste eiramine võib põhjustada kehavigastusi või füüsilisi
kahjustusi seadmele ja keskkonnale.
5
OHUTUSE TAGAMINE
OHUTUSE TAGAMINE
HOIATUS!
Järgi toote paigaldamisel kasutusjuhendites olevaid juhiseid.
Soovitatav on kasutada SHIMANO originaalvaruosi. Kui poldid ja mutrid tulevad lahti või
on toode kahjustunud, võib jalgratas äkitselt ümber kukkuda, põhjustades tõsiseid
vigastusi.
Kui reguleerimist ei tehta korrektselt, võivad esineda probleemid ning jalgratas võib
kukkuda ootamatult ümber ja põhjustada tõsiseid vigastusi.
Hooldustoimingute tegemise ajal, näiteks detaile vahetades, kanna silmade
kaitsmiseks kaitse- või turvaprille.
Pärast edasimüüja juhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks kasutamiseks
turvalises kohas.
Teavita kindlasti kasutajaid ka järgmisest:
Iga jalgratas võib sõltuvalt mudelist käituda mõnevõrra erinevalt.
Seetõttu õpi tundma oma jalgrattale sobivat pidurdustehnikat (muu hulgas surve
piduriheeblile ja jalgratta juhtimisomadused) ning juhtimist. Jalgratta pidurisüsteemi
ebasobiv kasutamine võib põhjustada kontrolli kaotamist või kukkumist, mis võib kaasa
tuua tõsiseid vigastusi. Õige töötamise jaoks pea nõu professionaalse jalgrataste
edasimüüjaga või loe jalgratta kasutusjuhendit. Oluline on harjutada sõitmist,
pidurdamist jms.
Ole eriti ettevaatlik ja hoia oma sõrmed eemal pöörlevast ketaspiduri rootorist.
Ketaspiduri rootor on piisavalt terav, et vigastada sõrmesid, kui need jäävad liikuva
rootori avadesse.
Pidurisadulad ning ketaspiduri rootor muutuvad pidureid kasutades kuumaks; ära
puuduta neid sõidu ajal või kohe pärast jalgrattalt eemaldamist. Vastasel juhul võid
saada põletusi.
Ära lase õlil ega määretel sattuda ketaspiduri rootorile ega piduriklotsidele. Vastasel
juhul ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
Kui piduriklotsidele satub õli või määret, peaksid võtma ühendust ostukoha või
edasimüüjaga. Vastasel juhul ei pruugi pidurid töötada korrektselt.
6
OHUTUSE TAGAMINE
Kui pidurdamisel on kuulda müra, võivad piduriklotsid olla lõpuni kulunud. Kontrolli, kas
pidurisüsteemi temperatuur on piisavalt jahtunud ja seejärel kontrolli piduriklotsi
paksust. Kui paksus on 0,5 mm või vähem, tuleb piduriklots asendada uuega. Konsulteeri
ostukoha või edasimüüjaga.
0,5 mm2 mm
Kui ketaspiduri rootor on mõranenud või deformeerunud, lõpeta viivitamatult nende
pidurite kasutamine ja võta ühendust ostukoha või edasimüüjaga.
Kui ketaspiduri rootor kulub 1,5 mm paksuseks või õhemaks või muutub alumiiniumist
pind nähtavaks, lõpeta viivitamatult nende pidurite kasutamine ja võta ühendust
ostukoha või edasimüüjaga. Ketaspiduri rootor võib puruneda ja sina jalgrattalt kukkuda.
Kui kasutada lakkamatult pidureid võib tekkida aurulukk. Selle probleemi
leevendamiseks vabasta koheselt piduriheebel.
Aurulukk esineb, kui pidurisüsteemis olev õli kuumeneb ja põhjustab pidurisüsteemis
olevate vee või õhumullide paisumist. See võib põhjustada äkilist piduriheebli käigu
suurenemist.
Ketaspidurid ei ole mõeldud töötama, kui jalgratas on tagurpidi. Kui jalgratas keeratakse
tagurpidi või küljele, ei pruugi pidurid korrektselt töötada ja see võib põhjustada tõsise
õnnetuse. Enne jalgrattaga sõitmist vajuta mõned korrad piduriheeblit, et kontrollida,
kas pidurid töötavad korrektselt. Kui pidurid ei tööta korrektselt, peata pidurite
kasutamine ja võta ühendust ostukoha või edasimüüjaga.
Kui sa ei tunne piduriheebli vajutamisel vastujõudu, peata koheselt pidurite kasutamine
ja võta ühendust ostukoha või edasimüüjaga.
Vedelike lekkimise korral peata koheselt pidurite kasutamine ja võta ühendust ostukoha
või edasimüüjaga.
Kui esipidurit rakendatakse liiga jõuliselt, võib jooks blokeeruda ja jalgratas kukkuda
ettepoole, tuues kaasa tõsiseid vigastusi.
Enne jalgrattaga sõitmist veendu alati, et eesmised ja tagumised pidurid töötaksid
korrektselt.
Märja ilmaga on vajalik pidurdusmaa pikem. Vähenda oma kiirust ning pidurda varakult
ja sujuvalt.
Kui teepind on märg, satuvad rehvid kergelt libisemisse. Kui rehvid libisevad, võid sa
jalgrattalt kukkuda. Vähenda oma kiirust ning pidurda varakult ja sujuvalt.
7
OHUTUSE TAGAMINE
Heeblit ei ole lubatud ümber ehitada. Vastasel juhul võib heebel puruneda ja muuta
pidurdamise võimatuks.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Jälgi jooksu paigaldamisel või hooldamisel erilise tähelepanelikkusega, et sinu sõrmed
oleksid eemal pöörlevast ketaspiduri rootorist. Ketaspiduri rootor on piisavalt terav, et
vigastada sõrmesid, kui need jäävad liikuva rootori avadesse.
Kui ketaspiduri rootor on mõranenud või moondunud, tuleks see välja vahetada.
Kui ketaspiduri rootor kulub kasutamise tagajärjel 1,5 mm paksuseks või kui ühel küljel
on näha alumiiniumist pinda, asenda ketaspiduri rootor kindlasti uuega.
Enne pidurisüsteemi hooldust kontrolli, et pidurisüsteem oleks piisavalt maha jahtunud.
Kasuta üksnes SHIMANO originaalmineraalõli. Kui kasutada teist tüüpi õlisid, võib see
põhjustada probleeme pidurite töös ning süsteemi aurulukk võib muutuda ebastabiilseks.
Kasuta vaid värskelt avatud konteinerist pärit õli, ära kasuta uuesti õli, mis on välja lastud
õhutusnipli kaudu. Vana või juba kasutatud õli võib sisaldada vett, mis või põhjustada
pidurisüsteemis auruluku.
Jälgi, et pidurisüsteemi ei satuks vett ega õhumulle. Vastasel juhul võib tekkida aurulukk.
Eriliselt tähelepanelik tuleb olla pidurivedeliku mahuti katte eemaldamisel.
Kui lõikad pidurivoolikut, et reguleerida pidurivooliku pikkust, või vahetad vasakpoolse
pidurivooliku parempoolsega või vastupidi, lase kindlasti pidurivoolikutest õhk välja,
järgides samme, mida on kirjeldatud peatükis "Mineraalõli lisamine ja õhutustamine".
8
OHUTUSE TAGAMINE
Kui jalgratas keeratakse tagurpidi või asetatakse külili, võivad pidurisüsteemi vedeliku
mahutis olla õhumullid, mis jäävadki sinna ka siis, kui õhutuskruvi kinnitatakse, või
kogunevad pidurisüsteemi erinevatesse osadesse, kui seda kasutada pikemat aega.
Ketaspidurisüsteem ei ole mõeldud töötama, kui jalgratas on tagurpidi. Kui jalgratas
keeratakse tagurpidi või asetatakse küljele, võivad mahutis olevad õhumullid liikuda
pidurisadulate suunas. Kui jalgratast kasutatakse sellistes tingimustes, on oht, et pidurid
ei tööta ning see võib põhjustada tõsise õnnetuse. Kui jalgratas keeratakse tagurpidi või
asetatakse küljele, vajuta enne jalgrattaga sõitmist mõned korrad piduriheeblit, et näha,
kas pidurid töötavad korralikult. Kui pidurid ei tööta korralikult, reguleeri neid vastavalt
järgmisele protseduurile.
Kui heebli vajutamisel pidurid ei tööta (tunduvad olevat loiud)
Seadista piduriheebel nii, et see oleks maapinnaga paralleelselt, ning vajuta mitu korda
õrnalt piduriheeblit ning oota, et mullikesed tuleksid tagasi pidurivedeliku mahutisse.
Soovitatav on seejärel eemaldada vedeliku mahuti kaas ning täita mahuti mineraalõliga
kuni mulle enam pole. Kui pidurid töötavad endiselt loiult, lase õhk pidurisüsteemist
välja. (Vt Mineraalõli lisamine ja õhutustamine)
Kui kiirvabastushoob on rummul ketaspiduri rootoriga samal poolel, võivad need
teineteisega kokku puutuda, mis on ohtlik, seega kontrolli, et need ei puutuks kokku.
SHIMANO ketaspidurite süsteemid ei ühildu tandemratastega. Kuna tandemrattad on
raskemad, suureneb pidurdamise ajal pidurisüsteemi koormus. Kui hüdraulilisi
ketaspidureid kasutatakse tandemratastel, tõuseb õlitemperatuur liiga kõrgeks ning
pidurivoolikutes võivad ilmneda aurulukud või rebenemised, põhjustades pidurite
mittetoimimist.
Poldi kinnitustihvtidega pidurisadulat
paigaldades kasuta kindlasti sobiva suurusega
paigalduspolte.
Kui seda ei tehta, ei pruugi poldid kindlalt
kinnituda ja võivad välja kukkuda.
Poldi kinnitustihvt
Pidurivoolik
Pärast pidurivooliku paigaldamist piduriseadmele, SHIMANO originaal mineraalõli
lisamist ja õhumullide väljutamist vajuta piduriheeblit taas mõned korrad, et kontrollida
pidurite normaalset töötamist ja veenduda pidurivedeliku lekete puudumises voolikus või
süsteemis.
Iga pidurivooliku jaoks on spetsiaalne konnektori sisetükk. Kasuta õiget konnektori
sisetükki jälgides allolevat tabelit. Vale konnektori sisetüki kasutamisel võivad tekkida
vedelikulekked.
9
OHUTUSE TAGAMINE
Pidurivoolik
Konnektori sisetükk
Pikkus Värv
SM-BH90-JK-SSR
11,2 mm Hõbedane
Ära kasuta uuesti paigaldamisel uuesti sama oliivi ega konnektori sisetükki. Kahjustunud
või uuesti kasutatud oliiv või konnektori sisetükk ei pruugi tagada kindlat pidurivooliku
liitmist ja võivad põhjustada pidurivooliku lahti tulemist pidurisadulatelt või
piduriheeblilt. Kui pidurivoolik tuleb lahti, on oht, et pidurid võivad lõpetada äkitselt
töötamise.
Lõigatud ots
Ühenduspolt
Pidurivoolik
Oliiv
Konnektori sisetükk
Lõika pidurivoolikut nii, et lõigatud ots oleks vooliku pikkusega risti. Kui pidurivoolik
lõigatakse nurga all, võivad tulemuseks olla vedelikulekked.
90º
ETTEVAATUST!
Teavita kindlasti kasutajaid ka järgmisest:
Ettevaatusabinõud SHIMANO originaalmineraalõli puhul
Silma sattumisel võib põhjustada ärritust. Silma sattumisel pese puhta veega ja pöördu
kohe arsti poole.
Nahale sattumisel võib põhjustada löövet või ebamugavustunnet. Nahale sattumisel pese
hoolikalt seebi ja veega.
Mineraalõli aurude sissehingamine võib põhjustada iiveldust. Taga kindlasti tuulutus ja
kasuta respiraatortüüpi maski. Kui oled sisse hinganud mineraalõli aure, mine koheselt
värske õhu kätte. Kata end tekiga. Püsi soojas ja stabiilsena ning pöördu arsti poole.
10
OHUTUSE TAGAMINE
Sissetöötamise periood
Ketaspiduritel on sissetöötamise periood ning sissetöötamise perioodi ajal kasvab
järkjärgult pidurdusjõud. Ohutuse tagamiseks arvesta selle pidurdusjõu kasvuga. Sama
toimub ka siis, kui vahetatud on piduriklotse või ketaspiduri rootorit.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kui kasutad SHIMANO originaaltööriista (TL-FC36), et eemaldada ja paigaldada
ketaspiduri rootori lukustusrõngast, jälgi hoolikalt, et sa ei puutuks oma kätega
ketaspiduri rootori välimisi ääri. Kasuta kindaid, et kaitsta oma käsi sisselõikamise eest.
SHIMANO originaalmineraalõli käitlemine
Silma sattumisel võib põhjustada ärritust. Käsitsemisel kasuta kaitseprille ning väldi
kokkupuudet silmadega. Silma sattumisel pese puhta veega ja pöördu kohe arsti poole.
Nahale sattumisel võib põhjustada löövet või ebamugavustunnet. Kasuta käsitsemise ajal
kindaid. Nahale sattumisel pese hoolikalt seebi ja veega.
Ära joo. Võib põhjustada oksendamist või kõhulahtisust.
Hoida lastele kättesaamatus kohas.
Ära lõika, aseta kuumusallika lähedale, keevita ega avalda rõhku õlimahutile, sest see
võib põhjustada plahvatust ja leeke.
Kasutatud õli utiliseerimine: järgi kohalikke riigi ja/või osariigi utiliseerimise nõudeid. Ole
õli utiliseerimiseks ettevalmistamisel ettevaatlik.
Juhised: Vältimaks võõrkehade ja niiskuse sattumist konteinerisse hoia see suletuna ning
ladusta seda jahedas, pimedas kohas eemal otsesest päikesevalgusest ja kuumusest. Hoia
eemal kuumusest ja leekidest, Petroleum Class III, ohutase III
Kui puhastad kompressoriga
Kui võtad koost lahti pidurisadula, et puhastada kompressoriga selle sisemisi detaile,
pane tähele, et kompressori õhus sisalduv niiskus võib jääda pidurisadula osadele. Lase
pidurisadula komponentidel enne kokkuühendamist piisavalt kuivada.
Pidurivoolik
Kui lõikad pidurivoolikut, käsitse nuga ettevaatlikult ilma vigastusi tekitamata.
Jälgi, et sa ei vigastaks end oliiviga.
11
OHUTUSE TAGAMINE
MÄRKUS
Teavita kindlasti kasutajaid ka järgmisest:
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada vahepadjad. Ära vajuta
piduriheeblit, kui jooks on eemaldatud. Kui vajutada piduriheeblit ilma eelnevalt
vahepatju paigaldamata, tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kui see juhtub, võta
ühendust ostukohaga.
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta seebivett või kuiva riidetükki. Ära
kasuta kaubanduses müüdavaid pidurite puhastusvahendeid ega summutavaid aineid.
Need võivad kahjustada detaile, nagu tihendid.
Käiguvahetuse ajal pööra alati vända õlga.
Käsitse komponente ettevaatlikult ja väldi nende tugevat löömist.
Ära kasuta toodete puhastamiseks lahusteid ega muid sarnaseid vahendeid. Sellised
vahendid võivad pindu kahjustada.
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, pese käiguvahetaja ning määri kõik liikuvad osad.
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud
loomulikule kulumisele ja halvenemisele.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
Kasuta pidurivoolikut/väliskatet, millel on natukene pikkust varuks ka siis, kui juhtrauda
keerata mõlemale poole täies ulatuses. Lisaks kontrolli, et käiguvahetusheebel ei puutuks
kokku jalgrattaraamiga ajal, mil juhtraud on täielikult pööratud.
Sujuva töötamise tagamiseks kasuta suletud OT-SP-trossi ja trossijuhikut.
Korraliku libisemise tagamiseks määri enne kasutamist sisetrossi ning väliskatte libisevaid
osi. Ära lase tolmul kleepuda sisetrossile. Kui sisetrossilt on määre ära pühitud, on
soovitatav kasutada määret SIS SP41 (Y04180000).
Käiguvahetustrosside jaoks kasutatakse spetsiaalset määret. Ära kasuta kvaliteetmääret
ega mõnda muud määret, sest need võivad põhjustada käiguvahetuse võimekuse
halvenemist.
Kui käiguvahetust ei ole võimalik reguleerida, kontrollige, kas hargi otsad on ühel
joonel. Kontrolli, kas tross on puhas ja määrdega määritud, ja veendu, et väliskate poleks
liiga pikk ega lühike.
Ära eemalda heebliseadist.
Kui pidurisadula kinnituseend ja hargi ots ei ole standardmõõtmetega, võivad ketaspiduri
rootor ja pidurisadul kokku puutuda.
12
OHUTUSE TAGAMINE
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada vahepadjad. Vahepadjad
välistavad selle, et kolb ei tuleks välja juhul, kui vajutada piduriheeblit samal ajal kui
ratas on eemaldatud.
Kui vajutada piduriheeblit ilma eelnevalt vahepatju paigaldamata, tungivad kolvid välja
tavapärasest enam. Lükka lamedaotsalist tööriista kasutades pidurklots ettevaatlikult
tagasi ilma piduriklotsi pinda kahjustamata. (Kui piduriklotse pole paigaldatud, lükka
kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse tagasi ilma neid kahjustamata.) Kui
piduriklotside või kolbide tagasi lükkamine on raske, eemalda õhutuskruvid ning proovi
uuesti. (Pane tähele, et sel ajal võib mahutist välja voolata natukene õli.)
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta isopropüülalkoholi, seebivett või
kuiva riidetükki. Ära kasuta kaubanduses müüdavaid pidurite puhastusvahendeid ega
summutavaid aineid. Need võivad kahjustada detaile, nagu tihendid.
Kui eemaldad ja puhastad pidurisadulat, ära eemalda kolbe.
Kui ketaspiduri rootor on kulunud, mõranenud või moondunud, tuleks see välja
vahetada.
Klamberrihm, klamberrihma polt ja klamberrihma mutter ei ühildu muude toodetega.
Ära kasuta koos teistest toodetes kasutatavate komponentidega.
Tegelik toode võib illustratsioonil olevast tootest erineda, sest selle juhendi
peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise protseduure.
13
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE
LOEND
Paigaldamiseks/eemaldamiseks, reguleerimiseks ja hoolduseks on vajalikud järgmised tööriistad.
Tööriist
2 mm kuuskantvõti
2,5 mm kuuskantvõti
3 mm kuuskantvõti
4 mm kuuskantvõti
5 mm kuuskantvõti
8 mm kuuskantvõti
8 mm mutrivõti
7 mm padrunvõti
Tellitav võti
Lameda otsaga kruvikeeraja
Kruvikeeraja [#1]
Lameda otsaga kruvikeeraja(nimiläbimõõt 0,8 × 4)
TL-BH62
TL-CT12
SM-DISC (õlilehter ja õlisulgur)
14
KASUTATAVATE TÖÖRIISTADE LOEND
Tööriist
Lehtri adapter
TL-BT03/TL-BT03-S
TL-LR15
15
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Dual control heebli/piduriheebli paigaldamine
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Dual control heebli/piduriheebli
paigaldamine
1. Keera kronsteini kaas tagapoolelt ümber.
Pööra õrnalt kronsteini kaane otsad mõlema käega ümber ja lükka need aeglaselt alla.
MÄRKUS
Kronsteini kaane materjali omaduste tõttu võib jõuga tõmbamine kaant
kahjustada.
2. Keera klamberrihma polt lahti.
Klamberrihma polt on selle kronsteini peal, mille kronsteini kaas on ümber keeratud.
Klamberrihma polt
16
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Dual control heebli/piduriheebli paigaldamine
MÄRKUS
Keera klamberrihma polt piisavalt lahti. Juhtraud võib saada kahjustada, kui
lükkad heebli läbi kaarjuhtraua.
3. Paigalda heebel juhtrauale.
Pinguta klamberrihma polti.
Klamberrihma polt
6-8 Nm
MÄRKUS
Klamberrihm, klamberrihma polt ja klamberrihma mutter ei ühildu muude
toodetega. Ära kasuta neid koos teiste toodetega kasutatud komponentidega.
17
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Alumise piduriheebli paigaldamine
Alumise piduriheebli paigaldamine
MÄRKUS
Alumise piduriheebli rihma ala läbimõõt on Ø31,8 mm ja paigaldusala 38 mm lai.
Seega paigalda alumine piduriheebel juhtraual kohta, mille läbimõõt on Ø31,8 mm ja
laius 38 mm või rohkem nagu näidatud joonisel.
Alumise piduriheebli
paigaldusala vahemik:
Ø31,8 mm
38 mm
Vajalik 38 mm või rohkem
Ära tõmba rihma liigselt ega painuta või kahjusta seda. See võib muuta tema kinnituse
juhtraual nõrgemaks ja teha paigaldamise raskemaks.
Rihm
1. Keera alumise piduriheebli klamberrihma polt lahti.
Keera seda lahti seni, kuni klamberrihma polt eemaldatakse.
Klamberrihma polt
18
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Ketaspiduri rootori paigaldamine
2. Sea krae ja poldi hoidja nii nagu näidatud joonisel.
Poldi hoidja
Krae
3. Paigalda alumine piduriheebel juhtrauale.
Paigalda nii, et see puutub vähemalt 5 mm võrra kokku selle osaga, mille diameeter on
Ø31,8 mm. Lükka rihma mööda juhtrauda ja paigalda see pingutades klamberrihma polti
nii, et see siseneb kruviauku otse.
Klamberrihma polt
Kontaktpiirkond
2-4 Nm
Ketaspiduri rootori paigaldamine
Vaata edasimüüja juhendist, milliseid jookse paigaldada ja eemalda ketaspiduri rootor.
19
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Pidurisadula paigaldamine
Pidurisadula paigaldamine
Piduriklotside paigaldamine
1. Eemalda õhutustamise vaherõngas (kollane).
(1) Eemalda kinnitusklamber.
(2) Eemalda klotsi telg.
(3) Eemalda õhutustamise vaherõngas (kollane).
Tühjenduse vaherõngas (kollane)
(3)
(2)
(1)
2. Pane padja suruvedru piduriklotsidesse.
Kuna ogadega klotsidel on ees ja taga ogad, säti klotsid nii, nagu näidatud joonisel.
Piduriklotsi suruvedru
Ogadega klotsid
3. Paigalda piduriklotsid.
(1) Aseta piduriklotsid pidurisadulasse.
(2) Sisesta klotsi telg.
20
PAIGALDAMINE/EEMALDAMINE
Pidurisadula paigaldamine
(3) Paigalda kinnitusklamber.
Kinnitusklamber
(2)
(3)
Piduriklotsid
(1)
0,2-0,4 Nm
Raami külge paigaldamine
Paigalda raamile nii, et pidurisadulale on kinnitatud piduriklotsid. Paigaldusmeetod on erinev
olenevalt kasutatavast ketaspiduri rootorist.
` Kasutades paigalduskronsteini (140 mm ketaspiduri
rootor)
1. Paigalda jooks raamile kinnitatud ketaspiduri rootoriga.
2. Kinnita paigalduskronstein pidurisadulale.
(1) Pinguta see, kasutades pidurisadula paigalduspolti B.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61
  • Page 62 62
  • Page 63 63
  • Page 64 64
  • Page 65 65
  • Page 66 66
  • Page 67 67
  • Page 68 68
  • Page 69 69
  • Page 70 70
  • Page 71 71
  • Page 72 72
  • Page 73 73
  • Page 74 74
  • Page 75 75
  • Page 76 76
  • Page 77 77
  • Page 78 78
  • Page 79 79
  • Page 80 80
  • Page 81 81
  • Page 82 82
  • Page 83 83
  • Page 84 84
  • Page 85 85
  • Page 86 86
  • Page 87 87
  • Page 88 88
  • Page 89 89
  • Page 90 90
  • Page 91 91
  • Page 92 92
  • Page 93 93
  • Page 94 94

Shimano ST-RX400 Dealer's Manual

Tüüp
Dealer's Manual