40 - Packard Bell Limited Warranty
aksepteerib, et tootele kehtivad teistsugused Garantiitingimused kui uuele Aceri tootele
1.3 Kogu Teie Süsteemiga tarnitud tarkvara, sealhulgas operatsioonisüsteem, on tarnitud „Nagu on”.
Packard Bell ei garanteeri mingi Teie Süsteemiga tarnitud tarkvara katkematut või vigadeta tööd ega sellise
tarkvara vastavust Teie nõudmistele.
1.4 Kui esitate käesoleva garantii alusel nõude, remondib Packard Bell oma äranägemisel iga defektse
Süsteemi või selle käesoleva piiratud garantii poolt kaetud osad või asendab need uute või tehases värsken-
datud osade või Süsteemide vastu. Juhul, kui Packard Bell otsustab kasutada tehases värskendatud osasid
või Süsteeme, vastavad nende jõudlusnäitajad uute toodete omadele. Kõik asendatud osad ja Süsteemid,
mis vahetati käesoleva piiratud garantii alusel, muutuvad Packard Belli omandiks.
1.5 Garantiiperiood algab ostukuupäevast. Ostukuupäeva tõendiks on Teie originaalarve (müügitšekk),
millel on toodud Süsteemi ostukuupäev.
1.6 Garantiiteenindust teostatakse EEA riigis, kus teenindusnõue esitati, põhiliselt räägitavas keeles. Teie
süsteemi keelepõhiseid külgi (nt klaviatuurid, tarkvara) puudutavaid garantiiremondi teenuseid võib olla
võimatu teostada muu(de)s keel(t)es peale EEA riigis, kus teenindusnõue esitati, põhiliselt räägitava(te) keel(t)e.
2. VÄLJAJÄTMISED JA PIIRANGUD
Käesolevale piiratud garantiile kehtivad järgnevad väljajätmised ja piirangud:
2.1 Väljajätmised
Käesolev piiratud garantii ei laiene:
2.1.1 toodetele, mis pole toodetud Packard Belli poolt või mis müüdi esmakordselt lõppkasutajale väljas-
pool käesoleva piiratud garantii Territoriaalset ulatust.
2.1.2 toodetele, mida on kahjustatud või defektseks muudetud millegi järgneva tõttu:
2.1.2.1 Süsteemi kasutamine muul otstarbel peale selle tavalise kasutusotstarbe, sealhulgas, ilma piiran-
guteta, Süsteemi Süsteemiga kaasa oleva Kasutusjuhendiga mitte kooskõlas kasutamine või muu Süsteemi
väärkohtlemine või hooletus;
2.1.2.2 Süsteemi muutmine, sealhulgas mitte Packard Belli poolt toodetud või müüdud osade kasutamine;
2.1.2.3 hooldus või remont kellegi muu poolt peale Packard Belli või Packard Belli volitatud teenusepakkuja;
2.1.2.4 ebaõige transport või pakkimine Süsteemi Packard Bellile või Packard Belli volitatud teenusepakku-
jale tagastamisel; või
2.1.2.5 kolmanda osapoole toodete (nt mälukaardid) ebaõige paigaldamine.
2.1.3 programmide, andmete või eemaldatavate andmekandjate kaotusele või kahjustustele. Program-
mide, andmete või eemaldatavate andmekandjate salvestamise (varukoopiate tegemise) eest vastutate
Teie. Palun pange tähele, et Packard Bell võib otsustada garantiiteeninduseks saadetud Süsteemi asendada
võrdväärse kvaliteediga värskendatud tootega ning seega võivad kõik Teie poolt originaalsüsteemi salves-
tatud andmed Teie jaoks jäädavalt ligipääsmatuks muutuda.
2.1.4 kulumaterjalidele, st osadele, mis vajavad Süsteemi tavapärasel kasutamisel perioodilist vahetamist,
sealhulgas ilma piiranguteta ka sülearvuti akud.
2.1.5 vedelkristallekraani tehnoloogiaga varustatud Süsteemide puhul vedelkristallekraanide väiksemaid
defekte eeldusel, et vastaval vedelkristallekraanil ei ole miljoni pikseli kohta üle nelja (4) defektse pikseli,
ning lisaks eeldusel, et ekraanipaneel on jaotatud üheksaks (9) ristkülikukujuliseks alaks ning, et seal pole
rohkem kui üks (1) defektne piksel kuvari keskosas.
2.2 Garantii piirang ja lahtiütlemine
2.2.1 Kui esitate käesoleva piiratud garantii põhjal nõude, loetakse Teid nõustunuks sellega, et remont ja
(saadavuse korral) asendamine, kui rakendatav, vastavalt siinkirjeldatud garantiiteenustele on Teie ainus ja
eksklusiivne vahend Packard Belli või mõne selle tütar- või emaettevõtte suhtes seoses mõne siintoodud
Packard Belli piiratud garantii rikkumisega.
3. G
ARANTIITEENINDUSE SAAMINE
Nõuetest teatamiseks ja garantiiteeninduse saamiseks vaadake oma Garantiikaardil leiduvat kontaktinfot
või külastage aadressi www.packardbell.com.
“Packard Bell”, nagu siin kasutatud, tähistab Packard Belli ettevõtet, mis teenindab geograafilist piirkonda,
kus Teie Packard Belli toode esmakordselt lõppkasutajale müüdi. Lisainfo saamiseks võtke ühendust
Packard Belli müüjaga või külastage www.packardbell.com.
Ennem Aceri toote hooldusesse saatmist/ tagasisaatmist, palun võtke kõikidest tähtsatest andmetest ja
programmidest koopiad, konfidentsiaalsed andmed ja programmid kustutage. Packard Bell ei võta vastu-
tust andmete ja programmide kadumise või kahjustamise eest ega kolmandate osapoolte programmide
uuesti installimise eest.
1-AASTA PIIRATUD GARANTII KAARD
TOODE GARANTII PIKKUS JA TÜÜP