OHUTUSE TAGAMINE
4
OHUTUSE TAGAMINE
HOIATUS
•
Komponentide paigaldamisel järgi kindlasti kasutusjuhendis toodud juhiseid.
Soovitatav on kasutada ainult ehtsaid SHIMANO varuosi. Kui detailid, nagu poldid ja mutrid, tulevad lahti või saavad kahjustada, võib jalgratas
kukkuda ootamatult ümber ja tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
Kui reguleerimisi ei tehta korrektselt, võivad esineda probleemid ja jalgratas kukkuda ootamatult ümber ning tuua kaasa tõsiseid vigastusi.
•
Hooldustööde tegemise ajal, näiteks detaile vahetades, kanna silmade kaitsmiseks kaitse- või turvaprille.
•
Pärast edasimüüja juhendi põhjalikku lugemist hoia seda hilisemaks vaatamiseks kindlas kohas.
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
•
Jälgi, et sinu riietuse detailid ei jääks sõitmise ajal keti vahele. Vastasel juhul võid jalgrattaga kukkuda.
MÄRKUS
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
•
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, pese käiguvahetaja ning määri kõik liikuvad osad.
•
Kui kett on mõnes joonisel näidatud asendis, võib kett puutuda kokku eesmise hammasrattaga või eesmise käiguvahetajaga ning tekitada heli.
Kuikett on joonisel 1 näidatud asendis ja heli on probleemiks, nihuta ketti suuruselt järgmisele või ülejärgmisele tagumisele ketirattale. Kui kett on
joonisel 2näidatud asendis, nihuta ketti järgmisele või ülejärgmisele väiksemale ketirattale.
Joonis 1 Joonis 2
Esihammasratas
Tagumine ketiratas
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
•
Kolmekordset eesmist käiguvahetajat ei saa kasutada kahe hammasrattaga vändakomplektiga, sest käiguvahetuspunktid ei ühti. Samuti ei saa
kahekordset eesmist käiguvahetajat kasutada kolme hammasrattaga vändakomplektiga.
Täpsemaid andmeid vaata meie veebilehel olevate edasimüüjate juhendite tehniliste andmete peatükist.
•
Amortisaatoriga raamide korral sõltub sidevarda nurk sellest, kas jalgrattaga sõidetakse või mitte. Kui jalgrattaga ei sõideta ja kett asub suurimal
esihammasrattal ja väikseimal ketirattal, võib eesmise käiguvahetaja ketijuhi välimine plaat puudutada ketti.
•
Sujuva töötamise tagamiseks kasuta OT-SP-trossi ja trossijuhti.
•
Kui ühendused on nii lahti, et nende reguleerimine ei ole võimalik, tuleks käiguvahetaja välja vahetada.
•
Käiguvahetustrosside jaoks kasutatakse spetsiaalset määret. Ära kasuta Premium-määret ega mõnda muud määret, sest need võivad põhjustada
käiguvahetuse halvenemist.
•
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist trossi ning väliskatte sisepinda.
•
Toiminguid, mis on seotud käiguvahetusheeblitega, tuleks teostada ainult siis, kui eesmine hammasratas pöörleb.
•
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvenemisele.
Tegelik toode võib joonisel olevast tootest erineda, sest selle juhendi peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise
protseduure.