20
REGULEERIMINE
SISi reguleerimine
2
Teosta trimmimine (müra ennetusoperatsioon).
•
Vajuta õrnalt heeblit [b]. (Kõlab "klõpsatav" heli.)
PANE TÄHELE
Trimmimine (müra ennetusoperatsioon)
Suurimale hammasrattale vahetamisel on kaks
eesmise käiguvahetaja asendit.
Veendu, et käiguvahetaja oleks kahe asendi
sisemisel poolel.
*
Vaheta käiku väikseimalt esihammasrattalt
[L] suurimale hammasrattale [T] ja vajuta
seejärel õrnale heeblit [b] kuni kostub
klõpsatus.
[T]
Reguleerimispunkt
TEHNILISED SOOVITUSED
Liiguta kergelt heeblit [b], keerates samal ajal
vänta ja kontrolli, kas eesmine käiguvahetaja
liigub kergelt väikseima esihammasratta
poole. Kui eesmine käiguvahetaja liigub sel
ajal märkimisväärselt ja põhjustab keti
minemist väikseimale esihammasrattale,
keera ülemist reguleerimispolti 1/8 pööret
vastupäeva. Seejärel vii kett tagasi algasendisse,
reguleeri ja kontrolli trimmimismehhanismi.
3
Keti asend
(A) (B)
Pärast trimmimist kasuta keti ja ketijuhi
sisemise plaadi vaheliseks kauguseks
0 - 0,5mm reguleerimiseks trossi
reguleerimismutrit.
(A)
Suurim ketiratas
(B)
Suurim hammasratas
(A)
(B)
(C)
(z) Vahekaugus: 0 - 0,5mm
(A)
Trossi reguleerimismutter
(B)
Ketijuhi sisemine plaat
(C)
Kett
TEHNILISED SOOVITUSED
Reguleerimine on võimalik Dual Control
heebliga (millel on trossireguleerija).
Reguleerimismeetodit vaata Dual Controli
heebli jaotisest.