OHUTUSE TAGAMINE
7
MÄRKUS
Teavita kindlasti kasutajaid järgmisest:
•
Käiguvahetuse ajal pööra alati vända õlga.
•
Käsitse igat toodet ettevaatlikult ja väldi nende tugevat löömist.
•
Ära kasuta toodete puhastamiseks lahusteid ega muid sarnaseid vahendeid. Sellised vahendid võivad pindu kahjustada.
•
Süsinikheeblite korral kasuta nende pesemiseks pehmet riiet ja neutraalset pesuvahendit. Vastasel juhul võib materjal kahjustuda ja see võib mõjutada
selle tugevust.
•
Väldi süsinikheeblite jätmist kõrge temperatuuriga paikadesse. Samuti hoia neid eemal leekidest.
•
Kui käiguvahetus ei ole sujuv, pese käiguvahetaja ning määri kõik liikuvad osad.
•
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada klotside eraldajad. Ära vajuta piduriheeblit, kui jooks on eemaldatud. Kui vajutada
piduriheeblit ilma eelnevalt klotside eraldajaid paigaldamata, tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kui see juhtub, võta ühendust edasimüüjaga.
•
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta seebivett ja kuiva riidetükki. Ära kasuta müügilolevaid piduri puhasteid või summutavaid aineid,
sest need võivad kahjustada detaile, nagu tihendid.
•
Toodete garantii ei laiene tavapärasest kasutamisest ja vananemisest tingitud loomulikule kulumisele ja halvenemisele.
Jalgrattale paigaldamine ja hooldus:
•
Kasuta piduritrossi/väliskatet, millel on natukene pikkust varuks ka siis, kui juhtrauda keerata mõlemale poole täies ulatuses. Lisaks kontrolli, et
käiguvahetusheebel ei puutuks kokku jalgratta raamiga ajal, mil juhtraud on täielikult pööratud.
•
Sujuva töötamise tagamiseks kasuta OT-SP-trossi ja trossijuhti.
•
Korraliku libisemise tagamiseks, määri enne kasutamist sisemist trossi ning väliskatte sisepinda. Ära lase tolmul kleepuda sisetrossile. Kui sisetrossilt on
määre ära pühitud, on soovitatav kasutada SIS SP41 määret (Y04180000).
•
Käiguvahetustrosside jaoks kasutatakse spetsiaalset määret. Ära kasuta kvaliteetmääret ega mõnda muud määret, sest need võivad põhjustada
käiguvahetuse võimekuse halvenemist.
•
Kui käiguvahetust ei saa reguleerida, kontrolli, kas tagahargi otsad on joondatud. Samuti kontrolli, kas tross on määritud, ja veendu, et väliskate
poleks liiga pikk ega lühike.
•
Ära eemalda heebliseadist.
Ketaspidur
•
Kui pidurisadula kinnitusmuhv ja hargi ots ei ole standardmõõtmetega, võivad ketaspiduri rootor ja pidurisadul kokku puutuda.
•
Kui jalgratta jooks on eemaldatud, on soovitatav paigaldada klotside eraldajad. Klotside eraldajad välistavad selle, et kolb ei tuleks välja juhul, kui
vajutada piduriheeblit samal ajal kui ratas on eemaldatud.
•
Kui vajutada piduriheeblit ilma eelnevalt klotside eraldajaid paigaldamata, tungivad kolvid välja tavapärasest enam. Kasuta lamedaotsalist
kruvikeerajat või mõnda teist sarnast tööriista, et lükata ettevaatlikult piduriklotsid tagasi ilma piduriklotside pinda kahjustamata. (Kui piduriklotse
pole paigaldatud, lükka kolvid otse lameda otsaga tööriistaga sisse tagasi ilma neid kahjustamata)Kui piduriklotside või kolbide tagasi lükkamine on
raske, eemalda tühjenduskruvid ning proovi uuesti. (Pane tähele, et sel ajal võib anumast välja voolata natukene õli.)
•
Pidurisüsteemi puhastamisel ja hooldamisel kasuta isopropüülalkoholi, seebivett või kuiva riidetükki. Ära kasuta kaubanduses müüdavaid piduri
puhasteid ega summutavaid aineid. Sellised ained võivad kahjustada detaile, nagu tihendeid.
•
Kui eemaldad pidurisadulat, ära eemalda kolbe.
•
Kui ketaspiduri rootor on kulunud, mõranenud või moondunud, tuleks see välja vahetada.
•
Klambrivöö, klambri polt ja klambri mutter ei sobi teiste toodetega. Ärge kasutage koos teistes toodetes kasutatavate komponentidega.
Tegelik toode võib joonisel olevast tootest erineda, sest selle juhendi peamiseks eesmärgiks on seletada toote kasutamise
protseduure.